ГоловнаФорумКазиноBDM Bet Casino - загальне обговорення

BDM Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від Anonymized623
|
11 712 переглядів 136 відповідей |
|
1...5 6 7

filefile привіт, я чекав виведення з BDMbet 5 днів, на диво, перше виведення 15 000 пройшло досить гладко, це займає досить багато часу в підтримці, все одно написано, що мені потрібно чекати 5 робочих днів, які вже і ще нічого, чи є надія? там написано оплачено, але на рахунку все одно нічого немає.

Змінено
Автоматичний переклад.
hybros

привіт

Вітаю принаймні з попереднім гарним вибором! Я також помітив, що деякі гравці вилучають гроші довше. Важко сказати, що це таке. Можливо, вони просто отримали більше вибору відразу або у них менше людей на роботі. Я справді здогадуюсь.

Однак, якщо вони стверджуватимуть, що завершили транзакцію, я точно наполягатиму на номері транзакції. В іншому випадку я б перевірив, чи є вона у мене в очікуванні прибуття. Наприклад, нещодавно я відкрив рахунок у ČSOB і досі шокований тим, як із запізненням у них відбуваються операції.


Змінено
Автоматичний переклад.

Доброго вечора з Греції

У мене є ідентифікація в bdm, і я здійснив виведення через банківську операцію.

Вони скасували моє відкликання.

відділ

Я спробував ще раз, ввів свіфт-код банку й чекаю.

Автоматичний переклад.
ptsesmetzis

Привіт,

Доброго дня з Чехії!

Давайте подивимося, чи буде це краще працювати з кодом Swift. Його не було, коли ви надсилали перше зняття?

Так чи інакше, ми будемо тут для вас!

Автоматичний переклад.
Radka

Дякую за відповідь.

Так, свіфт-код був відсутній.

Я бажаю так.

Автоматичний переклад.
ptsesmetzis

Тоді добре, повідомте нам, будь ласка, коли щось зміниться, і, отже, чи було зняття в порядку, чи знову виникли проблеми?

Буду рада позитивним новинам.😉

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякуємо за відповідь.

Остання новина полягає в тому, що платіж схвалено, і я зараз перевіряю та переказую гроші з банку.

Я буду тримати вас в курсі всіх останніх новин.


Автоматичний переклад.
ptsesmetzis

Позитивний крок вперед, я чекаю остаточного оновлення, але оскільки воно в такому стані, це лише питання часу, коли ви отримаєте гроші.

Тому я буду тут, коли все зміниться.😉

Автоматичний переклад.
Jaro

Дуже дякую

Гроші вийшли з підприємства для виплати банку вчора вранці.

Я ще не бачу грошей на своєму рахунку... можливо, це займе ще деякий час.

Автоматичний переклад.
ptsesmetzis

Так, здається, так, але я вірю, що це не займе багато часу. Не соромтеся сказати мені, коли вони у вас будуть.🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Дуже дякую

У мене є гроші, вони були покладені.

Автоматичний переклад.
ptsesmetzis

Я радий, що вони до вас потрапили, насолоджуйтесь ними.

Як ви думаєте, ви залишитеся в казино, навіть якщо у вас був такий досвід?🤔

Автоматичний переклад.

Доброго вечора. Мені потрібна допомога від когось більш досвідченого, ніж я, у казино. У мене є гроші на суму 750 євро в BDMBET, які я не можу зняти. Коли я намагаюся зняти низькі або великі суми, з’являється повідомлення про те, що введена сума перевищила обмеження, я не знаю, що це означає. Раніше я насолоджувався казино, оскільки раніше знімав гроші без проблем. У мене все в порядку, всі документи відправлені. У мене немає активних бонусів. Чи може хтось допомогти мені зняти гроші? Я вже написав листа в службу підтримки, але мені не відповіли. дякую

Автоматичний переклад.
paulocurado10

Привіт, я б відразу написала в лайв, що робити в цьому випадку. Я не бачив обмежень на нашій сторінці. Чи пробували ви перевірити, чи є у казино ліміт, наприклад щоденний/тижневий чи щось подібне? Можливо, це може бути проблемою, але це лише моє припущення. Коли ви ввели вилучення?

Будь ласка, спробуйте запитати в чаті та подивіться, що вони скажуть.

Автоматичний переклад.

привіт всім,

Тиждень тому я замовив виведення (435,85€), але гроші ще не надійшли. Служба підтримки відповідає стандартними фразами, що це нормальна практика і потрібно почекати. Мій обліковий запис перевірено. Як довго мені чекати виведення коштів? Служба підтримки не знає, хто видав ліцензію на казино. Підтримка – лише формальність. Ніяк не допомагає. Для чого це потрібно – велике питання. дякую


Автоматичний переклад.
karleolin

Привіт, оскільки ви написали, що ви перевірені, я не знаю, скільки може зайняти казино на тиждень, щоб надіслати вам гроші. Який спосіб оплати ви використовували? Іноді це може бути відкладено через стороннього постачальника, якщо казино використовує його, але я не знаю, чи це так.

Хочу додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібрати все, що потрібно, і відправити гроші гравцеві. Якщо ні, ви можете зв’язатися, і ми спробуємо допомогти.

що ти кажеш

Автоматичний переклад.

Привіт,

Я використовував криптовалюту USDT (trc-20) для внесення та зняття коштів. Я не отримав готівку.


Дякуємо за відповідь. Я буду тримати вас в курсі.

Автоматичний переклад.
karleolin

Хм, тоді це ще більше дивує мене, оскільки крипто має бути найшвидшим із усіх методів.

Тож спробуйте почекати трохи довше, і якщо нічого не станеться і казино не надасть вам відповідної відповіді, а те саме знову і знову, дайте мені знати.

Схрещуємо пальці.🤞

Автоматичний переклад.

Привіт, виплата ще не надійшла. я засмучений Я не бачу активної ліцензії на сайті bdmbet.com. Чи можете ви розповісти мені про це? Служба підтримки казино ігнорує мене щодо цього питання

Автоматичний переклад.
karleolin

Згідно з нашим оглядом та інформацією, казино навіть має дві ліцензії, тому проблем виникнути не повинно. Ви можете побачити це на цьому скріншоті, але, очевидно, вам потрібна англійська версія сайту. Якщо ви чекаєте більше 14 днів, щоб зняти кошти, повідомте нас, і ми спробуємо вам допомогти.

file

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого