1 місяць тому
Вони сказали, що проблема пов'язана з технічними проблемами з провайдером
They Said the problems was tecnical issues with provider
0
Вони сказали, що проблема пов'язана з технічними проблемами з провайдером
They Said the problems was tecnical issues with provider
Скільки часу знадобиться, щоб я отримав запит на зняття коштів із Болгарії за допомогою банківського переказу в Revolut?
How long will it take for me to receive a withdrawal requested from Bulgaria, via a bank transfer in Revolut?
До колко време ще получа теглене заявено от България, чрез банков трансфер в револют?
Доброго вечора, я подав запит на зняття коштів з цього (BDMbet) онлайн-казино, але я прочитав файл про негативний досвід, це все ще так трагічно? Щоб уникнути якогось вимушеного 14-денного очікування, надішлю, не бачу акт честі чи що. дякую
Good evening, I requested a withdrawal from this (BDMbet) online casino, but I read a file about negative experiences, is it still this tragic? To avoid some kind of forced 14-day waiting, I will send, I don't see a statement of honor or something. Thanks.
Zdravim vecer sem si zazadal o vyber z tohoto(BDMbet) online kasina, no ale docitam se spis o negativnich zkusenostech je to furt stale takhle tragicky?Da se predchazet nejakymu silenymu 14denimu cekani zaslanim ja nevim vypisu z uctu nebo tak neco Díky.
Скільки часу знадобиться, щоб я отримав запит на зняття коштів із Болгарії за допомогою банківського переказу в Revolut?
How long will it take for me to receive a withdrawal requested from Bulgaria, via a bank transfer in Revolut?
До колко време ще получа теглене заявено от България, чрез банков трансфер в револют?
Привіт, я не наважуся сказати, але можете сказати, скільки часу ви чекаєте? Це ваше перше зняття грошей з казино? У вас вимагали якісь документи? Дайте мені знати, будь ласка.
Hello, I don't dare to say, but can you say how long you are waiting for? Is this your first casino withdrawal? Did they ask you for any documents? Let me know, please.
Доброго вечора, я подав запит на зняття коштів з цього (BDMbet) онлайн-казино, але я прочитав файл про негативний досвід, це все ще так трагічно? Щоб уникнути якогось вимушеного 14-денного очікування, надішлю, не бачу акт честі чи що. дякую
Good evening, I requested a withdrawal from this (BDMbet) online casino, but I read a file about negative experiences, is it still this tragic? To avoid some kind of forced 14-day waiting, I will send, I don't see a statement of honor or something. Thanks.
Zdravim vecer sem si zazadal o vyber z tohoto(BDMbet) online kasina, no ale docitam se spis o negativnich zkusenostech je to furt stale takhle tragicky?Da se predchazet nejakymu silenymu 14denimu cekani zaslanim ja nevim vypisu z uctu nebo tak neco Díky.
Привіт, я думаю, що очікування навряд чи вплине на гравців. Якщо казино не потребує документів від вас, то вам не потрібно їх надсилати, це буде доречно лише тоді, коли вони попросять вас підтвердитися.
Отже, якщо ви зробили вибір, важливо, щоб ви були терплячими та могли спокійно спілкуватися з казино та запитувати їх, скільки часу це має зайняти тощо, хоча іноді краще, якщо вони не дають вам певного час, а потім вони його не виконують.
Я був би радий, якби у вашому випадку було інакше і ви б отримали гроші раніше.
Однак чи використовували ви якісь бонуси, щоб грати тут? Це ваш перший вибір?
Hi, I think waiting will hardly affect the players. If the casino does not need documents from you, then you do not need to send them, it will only be appropriate when they ask you to verify yourself.
So if you made a selection, it will be important that you be patient and you can calmly communicate with the casino and ask them how long it should take and so on, even though sometimes it is better if they don't give you a certain time and then they don't fulfill it.
I would be happy if it were different in your case and you would receive the money earlier.
However, have you used any bonus to play here? Is it your first choice?
Ahoj, myslím, že čakanie hráči len ťažko ovplyvnia. Pokiaľ kasíno od teba nebude potrebovať dokumenty, tak ich posielať nemusíš, vhodné to bude až vtedy, keď budú chcieť od teba aby si sa verifikoval.
Ak si teda zadával výber, bude dôležité aby si bol trpezvlivý a kľudne môžeš s kasínom komunikovať a spýtať sa ich na to koľko by to malo trvať a podobne aj keď asi niekedy je lepšie ak ti nedajú určitý čas a potom by to nesplnili.
Bol by som rád ak by to v tvojom prípade bolo iné a peniaze by si dostal skôr.
Avšak, používal si tu nejaký bonus na hranie? Je to tvoj prvý výber?
Чекаю кілька днів, статус ще перевіряється, обліковий запис перевірено
I have been waiting for a few days, the status is still under review, the account is verified
Чакам няколко дни, статуса е все още в проверка, акаунта е верифициран
Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити та надіслати гроші гравцеві. Тож наберіться терпіння та перевірте, чи змінився статус вилучення. Якщо нічого не відбувається і у вас немає інформації, повідомте нас, і ми спробуємо вам допомогти.
We give casinos 14 days to resolve and send the money to the player. So try to be patient and check if the withdrawal status changes. If nothing happens and you have no information, let us know and we will try to help you.
Ймовірно, я відчував би те саме, тому 14-денний період також застосовується, і якщо у вас немає грошей і казино вас ігнорує, обов’язково напишіть мені, і ми спробуємо допомогти.
I would probably feel the same way, so the 14-day period also applies, and if you don't have money and the casino ignores you, definitely write to me and we will try to assist.
Asi by som to mal rovnako, paltí teda tiež lehota 14 dní a pokiaľ nebudeš mať peniaze a kasíno ťa bude ignorovať, určite mi napíš a pokúsime sa asistovať.
Я отримав своє перше зняття. Я випустив його 26-го ввечері, а отримав сьогодні вранці 28-го
I got my first withdrawal. I released it on the evening of the 26th and received it this morning on the 28th
Получих първото си теглене. Пуснах го на 26 вечерта и днес сутринта 28 го получих
Ну, бачите, все-таки терпіння приносить троянди. У вас там ще один знімок? 🙂
Well, you see, after all, patience brings roses. Do you have another withdrawal there? 🙂
Чекаємо на обробку наступних
Waiting for the next ones to be processed
Да очаквам следващите да бъдат обработени
Зрозумів. Обов’язково повідомте мені, скільки часу знадобиться для надходження цих грошей. 😉
Understood. Be sure to let me know how long it takes for that money to arrive as well. 😉
Доброго ранку, відбувається дивна річ, якої ніколи раніше не траплялося з BDM Bet і не тільки, вчора я хотів зняти гроші, але мені кілька разів відмовляли у знятті (це не вперше я знімаю), я зв’язався з чатом і я сказали, що для зняття я повинен зіграти в 3 рази на суму депозиту (я не використовую бонус).
Ніколи про це не чув, але врешті-решт я грав, і мені пощастило, я виграв і зумів отримати 3 депозити.
Сьогодні прочитав усі умови, всі умови виведення коштів, провів годину з помічником у чаті, і ніде в правилах цього правила немає.
Помічник у чаті також шукав його, але не міг знайти, поки не сказав мені, що команда спеціалістів зв’яжеться зі мною.
(У мене є чати та скріншоти всього, включаючи правила)
Я не вважаю правильним робити депозит без надання цієї інформації.
Якщо я внесу 50, я хочу знати, що мені потрібно зіграти принаймні 150, перш ніж я зможу зняти гроші. Так само, якщо я вношу 50 і виграю 100, я повинен закінчити всі гроші, щоб мати можливість зняти, і в цьому випадку я не маю інших виграшів.
Я вважаю, що реальні гроші, а не бонуси, справді екстремальні.
Дякую, якщо хтось має інформацію.
Зараз я теж чекаю відповіді від казино, але мені здається дивним ставити правила, яких немає в умовах.
Дякуємо за вашу допомогу
Good morning, a strange thing is happening that has never happened before with BDM Bet and not only, yesterday I want to withdraw but my withdrawal is refused several times (it is not the first time I withdraw), I contact the chat and I am told that to withdraw I must have played x3 the amount of the deposit (I do not use Bonus).
Never heard of this, but in the end I played and got lucky and won and managed to get past that x3 deposit.
Today I read all the Terms and Conditions, all the withdrawal terms, I spent an hour with the assistant in chat, and nowhere in the terms and regulations is this rule found.
The chat assistant also looked for it and couldn't find it, until he told me that he would have the specialist team contact me.
(I have chats and screenshots of everything, including the rules)
I don't think it's right to make a deposit without this information being communicated.
If I deposit 50 I would like to know that I have to play at least 150 before I can withdraw. Likewise if I deposit 50 and win 100, I have to finish all the money to be able to withdraw, in which case I have no other winnings.
I find it really extreme being real money and not Bonus.
Thanks if anyone has any information.
Now I'm also waiting for a response from the casino, but it seems strange to me to put rules that are not found in the terms and conditions.
Thanks for your help
BUongiorno sta capitando una cosa strana che prima non era mai successa con BDM Bet e non solo, ieri voglio prelevare ma mi viene rifiutato più volte il prelievo (non è la prima volta che prelevo), contatto la chat e mi viene detto che per prelevare devo aver giocato x3 la somma del deposito (io non uso Bonus).
Mai sentita questa cosa, comunque alla fine ho giocato e sono stata fortunato vincendo e riuscendo a superare quel x3 del deposito.
Oggi mi sono letta tutti i Termini e le condizioni, tutte i termini per il prelievo, sono stata un'ora con l'assistente in chat, e non si trova da nessuna parte nei termini e il regolamento questa regola.
L'ha cercata anche l'assistente della chat e non l'ha trovata, finché mi ha detto che mi avrebbe fatta contattare dal team degli specialisti.
(ho chat e screen shot di tutto anche del regolamento)
Non trovo corretto fare un deposito senza che venga comunicata questa informazione.
Se deposito 50 vorrei sapere che devo giocare almeno 150 prima di poter prelevare. Nello stesso modo se deposito 50 e vinco 100, devo finire tutti i soldi per poter prelevare, nel caso non ho altre vincite.
Lo trovo davvero estremo essendo soldi reali e non Bonus.
Grazie se qualcuno ha qualche informazione.
Ora attendo anche una risposta dal casino, ma mi pare strano mettere regole che poi non si trovano nei termini e condizioni.
Grazie per l'aiuto
Привіт! Я хотів сказати, що згортання депозиту стає все більш поширеним, але часто казино вдаються до 1x. Іноді це 3x, а в деяких місцях можна зустріти навіть 5x, що для мене досить багато. У будь-якому разі я переглянув їхні умови та положення й не знаю, куди дивився їхній агент, коли я знайшов це за 20 секунд.
Ви можете знайти цю інформацію тут, пункт 7.6 🙂
Але ви зараз чекаєте на зняття коштів чи хочете про це дізнатися? 🤔
Hi, I wanted to say that it is becoming more and more common to roll your deposit but many times casinos resort to 1x. Sometimes it's 3x and some places you can even meet 5x, which is quite a lot for me. Anyway, I looked at their Terms and Conditions and I don't know where their agent looked when I found it in 20 seconds.
You can find that information here point 7.6 🙂
But are you waiting for some withdrawal now or did you want to know about this? 🤔
LOL, дякую за відповідь, Джаро, я перешлю тобі знімок екрана, надісланий у чаті, асистенту BDM, і я запевняю, що там цього не було. Він був змінений вчора/сьогодні ... Тому його там не було. А також у мене є збережений чат (від 05.12.2024), який може це підтвердити. Пункт 6 сказав x1 не для x3 (вчора вдень о 16:00)
Тепер я впевнений, що мав рацію, коли запитував у BDM інформацію. Важливо те, що ми це написали сьогодні, щоб людина вирішила, вкладати чи ні.
У цьому випадку я думаю, що мені слід закрити свій обліковий запис на BDM, оскільки немає сенсу грати x3, перш ніж мати можливість зняти гроші, це надто зменшує можливість зняття коштів.
Дякую за допомогу Яро 🙂
LOL thanks for your reply Jaro, I'll forward you the screenshot sent in chat to the BDM assistant and I assure you it didn't say that. It was modified yesterday/today ... That's why it wasn't there. And I also have the saved chat (from 05.12.2024) that can prove it. Point 6 said x1 not for x3 (yesterday afternoon at 16:00)
Now I am sure that I was right, when I asked BDM for information. The important thing is that we wrote it today, so that a person can decide whether to deposit or not.
In this case I think I should close my account on BDM because it makes no sense to have to play x3 before being able to withdraw, it reduces the possibility of a withdrawal too much.
Thanks for the help Jaro 🙂
LOL grazie per la tua risposta Jaro, ti giro lo screenshot inviato in chat all'assistente di BDM e ti garantisco che non diceva così. E' stato modificato ieri/oggi ... Per questo che non c'era. E ho anche la chat salvata (del 05.12.2024) che lo può dimostrare. Il punto 6 diceva x1 non per x3 (ieri pomeriggio alle 16.00)
Ora ho la certezza che avevo ragione io, al momento che ho chiesto info a BDM. L'importante che lo abbiamo scritto oggi, in modo tale che una persona può decidere se depositare o meno.
In questo caso ritengo di chiudere account su BDM perché non ha senso dover giocare x3 prima di poter prelevare, riduci troppo la possibilità di un prelievo.
Grazie per l'aiuto Jaro 🙂
Ні за що. Я не очікував, що вони це виправлять чи змінять. Але я вважаю, що гравці можуть прийняти власну думку щодо цього, а також, як ви сказали, вирішити, чи підходить їм це, і вони будуть грати тут, незважаючи на таке обмеження.
Судячи з того, що ви пишете, ви не будете одним із них, тому я сподіваюся, що принаймні закриття облікового запису пройде добре.
Якщо вам потрібна допомога чи порада, дайте мені знати. 🙂
You're welcome. I didn't expect them to fix it or change it. But I guess players can make up their own minds about it and also, as you said, decide if it's suitable for them and they will play here despite such a restriction.
According to what you write you won't be one of them, so I hope that at least the account closure will go fine.
If you need any help or advice, let me know. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.