ГоловнаФорумКазиноBDM Bet Casino - загальне обговорення

BDM Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

 від Anonymized623
|
9 377 переглядів 123 відповідей |
|
1...4 5 67
Romi

Вони сказали, що проблема пов'язана з технічними проблемами з провайдером

Автоматичний переклад.
4h7tvss9fy

Так, я вже отримав гроші.

Автоматичний переклад.

Вони сказали, що проблема пов'язана з технічними проблемами з провайдером

Автоматичний переклад.

Я бачу. Інколи це навіть не казино, розумієте.

Вони мали на увазі постачальника платіжних послуг, у якого ви зняли кошти, чи не так?

Автоматичний переклад.

Так, я вже отримав гроші.

Автоматичний переклад.

Отже, це дійсно приємна інформація.

Чи було з їхнього боку пояснено, чому відбулася затримка?

Автоматичний переклад.

Скільки часу знадобиться, щоб я отримав запит на зняття коштів із Болгарії за допомогою банківського переказу в Revolut?

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, я подав запит на зняття коштів з цього (BDMbet) онлайн-казино, але я прочитав файл про негативний досвід, це все ще так трагічно? Щоб уникнути якогось вимушеного 14-денного очікування, надішлю, не бачу акт честі чи що. дякую

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Скільки часу знадобиться, щоб я отримав запит на зняття коштів із Болгарії за допомогою банківського переказу в Revolut?

Автоматичний переклад.

Привіт, я не наважуся сказати, але можете сказати, скільки часу ви чекаєте? Це ваше перше зняття грошей з казино? У вас вимагали якісь документи? Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, я подав запит на зняття коштів з цього (BDMbet) онлайн-казино, але я прочитав файл про негативний досвід, це все ще так трагічно? Щоб уникнути якогось вимушеного 14-денного очікування, надішлю, не бачу акт честі чи що. дякую

Автоматичний переклад.

Привіт, я думаю, що очікування навряд чи вплине на гравців. Якщо казино не потребує документів від вас, то вам не потрібно їх надсилати, це буде доречно лише тоді, коли вони попросять вас підтвердитися.

Отже, якщо ви зробили вибір, важливо, щоб ви були терплячими та могли спокійно спілкуватися з казино та запитувати їх, скільки часу це має зайняти тощо, хоча іноді краще, якщо вони не дають вам певного час, а потім вони його не виконують.

Я був би радий, якби у вашому випадку було інакше і ви б отримали гроші раніше.

Однак чи використовували ви якісь бонуси, щоб грати тут? Це ваш перший вибір?

Автоматичний переклад.
Jaro

Чекаю кілька днів, статус ще перевіряється, обліковий запис перевірено

Автоматичний переклад.

Я уникаю бонусів.

Автоматичний переклад.

Чекаю кілька днів, статус ще перевіряється, обліковий запис перевірено

Автоматичний переклад.

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити та надіслати гроші гравцеві. Тож наберіться терпіння та перевірте, чи змінився статус вилучення. Якщо нічого не відбувається і у вас немає інформації, повідомте нас, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
hybros

Ймовірно, я відчував би те саме, тому 14-денний період також застосовується, і якщо у вас немає грошей і казино вас ігнорує, обов’язково напишіть мені, і ми спробуємо допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я отримав своє перше зняття. Я випустив його 26-го ввечері, а отримав сьогодні вранці 28-го

Автоматичний переклад.
Aleksandyr47

Ну, бачите, все-таки терпіння приносить троянди. У вас там ще один знімок? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Чекаємо на обробку наступних

Автоматичний переклад.
Aleksandyr47

Зрозумів. Обов’язково повідомте мені, скільки часу знадобиться для надходження цих грошей. 😉

Автоматичний переклад.

Доброго ранку, відбувається дивна річ, якої ніколи раніше не траплялося з BDM Bet і не тільки, вчора я хотів зняти гроші, але мені кілька разів відмовляли у знятті (це не вперше я знімаю), я зв’язався з чатом і я сказали, що для зняття я повинен зіграти в 3 рази на суму депозиту (я не використовую бонус).

Ніколи про це не чув, але врешті-решт я грав, і мені пощастило, я виграв і зумів отримати 3 депозити.

Сьогодні прочитав усі умови, всі умови виведення коштів, провів годину з помічником у чаті, і ніде в правилах цього правила немає.

Помічник у чаті також шукав його, але не міг знайти, поки не сказав мені, що команда спеціалістів зв’яжеться зі мною.

(У мене є чати та скріншоти всього, включаючи правила)

Я не вважаю правильним робити депозит без надання цієї інформації.

Якщо я внесу 50, я хочу знати, що мені потрібно зіграти принаймні 150, перш ніж я зможу зняти гроші. Так само, якщо я вношу 50 і виграю 100, я повинен закінчити всі гроші, щоб мати можливість зняти, і в цьому випадку я не маю інших виграшів.

Я вважаю, що реальні гроші, а не бонуси, справді екстремальні.

Дякую, якщо хтось має інформацію.


Зараз я теж чекаю відповіді від казино, але мені здається дивним ставити правила, яких немає в умовах.

Дякуємо за вашу допомогу


Автоматичний переклад.
Ph19

Привіт! Я хотів сказати, що згортання депозиту стає все більш поширеним, але часто казино вдаються до 1x. Іноді це 3x, а в деяких місцях можна зустріти навіть 5x, що для мене досить багато. У будь-якому разі я переглянув їхні умови та положення й не знаю, куди дивився їхній агент, коли я знайшов це за 20 секунд.

Ви можете знайти цю інформацію тут, пункт 7.6 🙂

file

Але ви зараз чекаєте на зняття коштів чи хочете про це дізнатися? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro

LOL, дякую за відповідь, Джаро, я перешлю тобі знімок екрана, надісланий у чаті, асистенту BDM, і я запевняю, що там цього не було. Він був змінений вчора/сьогодні ... Тому його там не було. А також у мене є збережений чат (від 05.12.2024), який може це підтвердити. Пункт 6 сказав x1 не для x3 (вчора вдень о 16:00)

file

Тепер я впевнений, що мав рацію, коли запитував у BDM інформацію. Важливо те, що ми це написали сьогодні, щоб людина вирішила, вкладати чи ні.

У цьому випадку я думаю, що мені слід закрити свій обліковий запис на BDM, оскільки немає сенсу грати x3, перш ніж мати можливість зняти гроші, це надто зменшує можливість зняття коштів.


Дякую за допомогу Яро 🙂



Автоматичний переклад.
Ph19

Ні за що. Я не очікував, що вони це виправлять чи змінять. Але я вважаю, що гравці можуть прийняти власну думку щодо цього, а також, як ви сказали, вирішити, чи підходить їм це, і вони будуть грати тут, незважаючи на таке обмеження.

Судячи з того, що ви пишете, ви не будете одним із них, тому я сподіваюся, що принаймні закриття облікового запису пройде добре.

Якщо вам потрібна допомога чи порада, дайте мені знати. 🙂

Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого