1 тиждень тому
Ви маєте на увазі жоден з останніх 3 вилучень?
You mean none of last 3 withdrawls?
0
Я чекаю 3 виплати з 30 жовтня. Але мій останній успішний вихід був 6 листопада.
I am waiting for 3 payments from October 30. However, my last successful withdrawal was on November 6.
Тож 2 із 3 зняттів було скасовано, і вони знову вимагали зняти їх. Вони сказали мені, що це вже має бути виправлено. Хтось чув те саме???
So 2 out 3 withdrawls were canceled and they me to withdrawl it again. They told me it should be fixed by now. Did anyone hear the same???
З розмов з VIP-агентом одного разу я отримав інформацію, що кошти були зняті ними - незважаючи на те, що їх статус в казино все ще: «перевіряємо», наступного разу, що у них технічна проблема.
Тому говорити з ними безглуздо, тому що ви навіть не можете дізнатися, яка справжня причина, чому ці платежі не здійснюються.
From conversations with a VIP agent, I once received information that the funds were withdrawn by them - despite everything that their status in the casino is still: "we are checking", next time that they have a technical problem.
So talking to them is pointless because you can't even find out what the real reason is why these payments are not being made.
Ці дебати, що тривають, свідчать про те, що інші можуть запропонувати більш глибоку інформацію, ніж ми. Я радий, що ви знайшли час, щоб подати скаргу; речі навколо процесів казино досить незрозумілі, якщо можна так сказати.
Ми обов’язково стежитимемо за цією темою! Будь ласка, тримайте нас в курсі.
This continuing debate suggests that the other might offer more insightful information than we do. I'm glad you took the time to submit the complaint; things surrounding the casino's processes are quite unclear, if I may say so.
We'll keep an eye on this thread for sure! Keep us posted, please.
ще немає грошей. Я ніби повернувся з самого початку
no havent Got any money yet. Im like back from the beginning
Я цілком згоден. Щось тут не так! Що ми можемо зробити, щоб отримати свої гроші. Вони просто скасували моє зняття коштів і сказали, що є проблеми з банківським переказом. Вони продовжують розповідати різним лелекам, чому я не можу отримати свої гроші
I totally agree. Something is really wrong here! What Can we do to get our money. They just cancell my withdrawl and told me there are problems with bank transfer. They keep telling different storkes why i cant have my money
Привіт, ми можемо залишити скаргу та дозволити посереднику зі скарги попросити в казино детальне пояснення після завершення первинної оцінки інформації. Тим часом, будь ласка, регулярно оновлюйте скаргу.
Я уявляю, що це засмучує, але навіть скарзі потрібен час, щоб просунутися вперед.
Будь ласка, тримайся!
Hi, we can stick to the complaint and let the complaint mediator ask the casino for a detailed explanation once the initial information assessment has finished. In the meantime, please update the complaint regularly.
I imagine it is frustrating, but still, even the complaint needs its time to move forward.
Please, hold on!
Але ви, хлопці, допомогли нам зі скаргою?
But did u guys helped us with a complaint
Добре для вас. 1 зняття ще не завершено, а одне виплачено, але все ще в банку. Сподіваюся, завтра.
Good for u. 1 withdrawl still pendling and one is paid - but still in bank. Hopefully tomorrow.
Ні, я отримав усі свої гроші, я можу ГРАТИ там знову. У них є такі ігри, як монополія, які мені було важко знайти в Інтернеті для гравців у Данії. Я вважаю, що виникли деякі проблеми, але зараз усе виправлено. Сподіваємось, у майбутньому не буде проблем.
No that i Got all my money i might PLAY there again. They have some games as monopoly which was hard for me to find online for players in Denmark. I believe that had some issues - but its all fixed now. Hopefully there wont be problems in the future.
Я занадто швидко оцінив ситуацію. Я отримав електронний лист із повідомленням про те, що моє зняття було успішно оброблено, але коли я перевірив свій рахунок, я не отримав жодних грошей.
I was too quick to assess the situation. I received an email informing me that my withdrawal had been successfully processed, but when I checked my account I did not receive any money.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.