ГоловнаФорумКазиноBDM Bet Casino - загальне обговорення

BDM Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від Anonymized623
|
9 251 переглядів 123 відповідей |
|
1...3 4 5...7
mareczek9222

Ви маєте на увазі жоден з останніх 3 вилучень?

Автоматичний переклад.

Я чекаю 3 виплати з 30 жовтня. Але мій останній успішний вихід був 6 листопада.

filefilefile


Автоматичний переклад.

Тож 2 із 3 зняттів було скасовано, і вони знову вимагали зняти їх. Вони сказали мені, що це вже має бути виправлено. Хтось чув те саме???

Автоматичний переклад.

Для мене нічого не змінилося, і ці платежі все ще очікують. І вони виплатили вам два скасованих зняття?

Автоматичний переклад.

З розмов з VIP-агентом одного разу я отримав інформацію, що кошти були зняті ними - незважаючи на те, що їх статус в казино все ще: «перевіряємо», наступного разу, що у них технічна проблема.

Тому говорити з ними безглуздо, тому що ви навіть не можете дізнатися, яка справжня причина, чому ці платежі не здійснюються.

Автоматичний переклад.

Ці дебати, що тривають, свідчать про те, що інші можуть запропонувати більш глибоку інформацію, ніж ми. Я радий, що ви знайшли час, щоб подати скаргу; речі навколо процесів казино досить незрозумілі, якщо можна так сказати.

Ми обов’язково стежитимемо за цією темою! Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
mareczek9222

ще немає грошей. Я ніби повернувся з самого початку


file

Автоматичний переклад.

Отож, як і очікувалося… Жодного зняття коштів на мій банківський рахунок! Що ми можемо зробити звідси?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Canutinho видалено

Я цілком згоден. Щось тут не так! Що ми можемо зробити, щоб отримати свої гроші. Вони просто скасували моє зняття коштів і сказали, що є проблеми з банківським переказом. Вони продовжують розповідати різним лелекам, чому я не можу отримати свої гроші

Автоматичний переклад.

чи ви раніше знімали через них?

Автоматичний переклад.

Отож, як і очікувалося… Жодного зняття коштів на мій банківський рахунок! Що ми можемо зробити звідси?

Автоматичний переклад.

Привіт, ми можемо залишити скаргу та дозволити посереднику зі скарги попросити в казино детальне пояснення після завершення первинної оцінки інформації. Тим часом, будь ласка, регулярно оновлюйте скаргу.

Я уявляю, що це засмучує, але навіть скарзі потрібен час, щоб просунутися вперед.

Будь ласка, тримайся!

Автоматичний переклад.
Radka

Але ви, хлопці, допомогли нам зі скаргою?

Автоматичний переклад.

Сьогодні я отримав усі свої кошти.

Автоматичний переклад.
mareczek9222

Добре для вас. 1 зняття ще не завершено, а одне виплачено, але все ще в банку. Сподіваюся, завтра.

Автоматичний переклад.

Нарешті я отримав свої гроші. Слава Богу. Я думаю, що сторона ставки мала певні проблеми, і вони вже виправили їх.

Автоматичний переклад.

Сьогодні я отримав усі свої кошти.

Автоматичний переклад.

Я дуже радий за вас.

Ну що тепер? Чи будете ви знову там платити чи переїдете кудись краще?

Автоматичний переклад.

Нарешті я отримав свої гроші. Слава Богу. Я думаю, що сторона ставки мала певні проблеми, і вони вже виправили їх.

Автоматичний переклад.

Це здорово!

Ви отримали якусь інформацію про проблему, яку вони мали? З чим їм довелося мати справу?🤔

Автоматичний переклад.
Romi

Ні, я отримав усі свої гроші, я можу ГРАТИ там знову. У них є такі ігри, як монополія, які мені було важко знайти в Інтернеті для гравців у Данії. Я вважаю, що виникли деякі проблеми, але зараз усе виправлено. Сподіваємось, у майбутньому не буде проблем.

Автоматичний переклад.
Romi

Я занадто швидко оцінив ситуацію. Я отримав електронний лист із повідомленням про те, що моє зняття було успішно оброблено, але коли я перевірив свій рахунок, я не отримав жодних грошей.

Автоматичний переклад.
mareczek9222

Я вважаю, що це вже на шляху. Я отримав гроші на свій банківський рахунок, а інший гравець також отримав свої гроші.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого