ФорумКазиноBDM Bet Casino - загальне обговорення

BDM Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

8 міс. тому від Anonymized623
|
3636 переглядів 82 відповідей |
|
1...3 4 5
mareczek9222
1 тиждень тому

Ви маєте на увазі жоден з останніх 3 вилучень?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я чекаю 3 виплати з 30 жовтня. Але мій останній успішний вихід був 6 листопада.

filefilefile


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Тож 2 із 3 зняттів було скасовано, і вони знову вимагали зняти їх. Вони сказали мені, що це вже має бути виправлено. Хтось чув те саме???

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Для мене нічого не змінилося, і ці платежі все ще очікують. І вони виплатили вам два скасованих зняття?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

З розмов з VIP-агентом одного разу я отримав інформацію, що кошти були зняті ними - незважаючи на те, що їх статус в казино все ще: «перевіряємо», наступного разу, що у них технічна проблема.

Тому говорити з ними безглуздо, тому що ви навіть не можете дізнатися, яка справжня причина, чому ці платежі не здійснюються.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Ці дебати, що тривають, свідчать про те, що інші можуть запропонувати більш глибоку інформацію, ніж ми. Я радий, що ви знайшли час, щоб подати скаргу; речі навколо процесів казино досить незрозумілі, якщо можна так сказати.

Ми обов’язково стежитимемо за цією темою! Будь ласка, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
mareczek9222
1 тиждень тому

ще немає грошей. Я ніби повернувся з самого початку


file

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Отож, як і очікувалося… Жодного зняття коштів на мій банківський рахунок! Що ми можемо зробити звідси?

Автоматичний переклад.
Опубліковано Canutinho видалено
1 тиждень тому

Я цілком згоден. Щось тут не так! Що ми можемо зробити, щоб отримати свої гроші. Вони просто скасували моє зняття коштів і сказали, що є проблеми з банківським переказом. Вони продовжують розповідати різним лелекам, чому я не можу отримати свої гроші

Автоматичний переклад.
Canutinho
1 тиждень тому

чи ви раніше знімали через них?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Отож, як і очікувалося… Жодного зняття коштів на мій банківський рахунок! Що ми можемо зробити звідси?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт, ми можемо залишити скаргу та дозволити посереднику зі скарги попросити в казино детальне пояснення після завершення первинної оцінки інформації. Тим часом, будь ласка, регулярно оновлюйте скаргу.

Я уявляю, що це засмучує, але навіть скарзі потрібен час, щоб просунутися вперед.

Будь ласка, тримайся!

Автоматичний переклад.
Radka
1 тиждень тому

Але ви, хлопці, допомогли нам зі скаргою?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Сьогодні я отримав усі свої кошти.

Автоматичний переклад.
mareczek9222
1 тиждень тому

Добре для вас. 1 зняття ще не завершено, а одне виплачено, але все ще в банку. Сподіваюся, завтра.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Нарешті я отримав свої гроші. Слава Богу. Я думаю, що сторона ставки мала певні проблеми, і вони вже виправили їх.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Сьогодні я отримав усі свої кошти.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я дуже радий за вас.

Ну що тепер? Чи будете ви знову там платити чи переїдете кудись краще?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Нарешті я отримав свої гроші. Слава Богу. Я думаю, що сторона ставки мала певні проблеми, і вони вже виправили їх.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Це здорово!

Ви отримали якусь інформацію про проблему, яку вони мали? З чим їм довелося мати справу?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Ні, я отримав усі свої гроші, я можу ГРАТИ там знову. У них є такі ігри, як монополія, які мені було важко знайти в Інтернеті для гравців у Данії. Я вважаю, що виникли деякі проблеми, але зараз усе виправлено. Сподіваємось, у майбутньому не буде проблем.

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Я занадто швидко оцінив ситуацію. Я отримав електронний лист із повідомленням про те, що моє зняття було успішно оброблено, але коли я перевірив свій рахунок, я не отримав жодних грошей.

Автоматичний переклад.
mareczek9222
1 тиждень тому

Я вважаю, що це вже на шляху. Я отримав гроші на свій банківський рахунок, а інший гравець також отримав свої гроші.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого