ГоловнаФорумКазиноBDM Bet Casino - загальне обговорення

BDM Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

9 міс. тому від Anonymized623
|
5 860 переглядів 100 відповідей |
|
12 3 4...6
4h7tvss9fy
1 місяць тому

Перевірте свою поштову скриньку та спам і надішліть запит в Instagram

Автоматичний переклад.
4h7tvss9fy
1 місяць тому

У мене carolowariolo, напишіть мені

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

так, я чекаю 3 виплати. Перший був здійснений 3 листопада, а останній вилучення було здійснено 5 листопада. І мій обліковий запис повністю перевірено.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дякую за інформацію.

Тож я бачу, що минуло кілька днів після вашого першого, і, сподіваюся, ви незабаром зможете отримати гроші.

Чи отримали ви інформацію від казино про те, скільки часу це може зайняти?

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Вони написали мені електронного листа. Вона підтвердила, що вони успішно обробили мої 3 зняття, і зняття може тривати до 5 робочих днів. Але коли я входжу на веб-сайт, він каже, що він все ще очікує на обробку. Сподіваюся, скоро я матиму гроші.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я також чекаю на обробку моїх 3 зняттів з 30 жовтня. Інші наступні зняття пройшли без проблем. Щоправда, попередні все ще пояснюються технічними проблемами.

Автоматичний переклад.
mareczek9222
1 місяць тому

справді не знаю, чого очікувати… я все ще чекаю. Незважаючи на те, що вони надіслали мені електронний лист із підтвердженням того, що worhdrawls оброблено. Але коли я ввійшов у свій обліковий запис, він усе ще не обробився.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вони написали мені електронного листа. Вона підтвердила, що вони успішно обробили мої 3 зняття, і зняття може тривати до 5 робочих днів. Але коли я входжу на веб-сайт, він каже, що він все ще очікує на обробку. Сподіваюся, скоро я матиму гроші.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тож мені цікаво, як це вийде, коли казино повідомить вам одне, а ви бачите інше у своєму обліковому записі. Тож давайте почекаємо час, який вам надало казино, і якщо вони не надішлють вам гроші, обов’язково повідомте їм про це. Я твердо вірю, що все вийде добре.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я дозволю тобі, якщо щось зміниться.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я також чекаю на обробку моїх 3 зняттів з 30 жовтня. Інші наступні зняття пройшли без проблем. Щоправда, попередні все ще пояснюються технічними проблемами.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, я бачу, що серед вас більше гравців, які чекають грошей, тому, якщо казино повідомляє про технічні проблеми, давайте їм трохи часу, щоб їх вирішити. Звичайно, не забудьте повідомити нам, як ідуть виведення коштів і чи вирішено технічні проблеми. Ймовірно, у них також буде якийсь порядок виплати, тому вам доведеться набратися терпіння, і, сподіваюся, гроші надійдуть, як і належить.

Обов’язково повідомте мене, якщо щось зміниться.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

З розмов з VIP-агентом одного разу я отримав інформацію, що кошти були зняті ними - незважаючи на те, що їх статус в казино все ще: «перевіряємо», наступного разу, що у них технічна проблема.

Тому говорити з ними безглуздо, тому що ви навіть не можете дізнатися, яка справжня причина, чому ці платежі не здійснюються.

Автоматичний переклад.
mareczek9222
1 місяць тому

Як ви думаєте, вони виплатять наші зняті гроші?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я потроху втрачаю надію, тому що вони постійно змінюють причини, чому ці виплати не були зроблені. Я також знаю, що подібні дії відбуваються в інших їхніх казино. На одному з них мені скасували зняття коштів і навіть не повернули кошти на мій рахунок гравця.


Ми можемо тільки сподіватися, що Casino Guru допоможе прояснити ситуацію (тому що давно вони також затримували платіж, і я погрожував їм, що про це повідомлять, і раптом виплати були здійснені миттєво).

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я щойно отримав від них електронний лист. Вони також сказали мені, що зараз мають технічні проблеми. Але вчора вони сказали мені, що вже обробили це - що, мабуть, неправда.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Здається, ці бомжі нікому не платять. У мене були гроші на іншому їхньому сайті, Lazybar, і там вони також закрили мій рахунок і не виплатили мені гроші, які були на ньому.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хтось отримував гроші?

Я не розумію, якщо вони не виплатять, чому їхній веб-сайт все ще відкритий для гравців, щоб ГРАТИ?!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вчора зробив пробний депозит і замовив виведення. Зазвичай платіж приходить через 3 години, на жаль зараз цей платіж також значиться як незавершений.

Автоматичний переклад.
mareczek9222
1 місяць тому

також це не має жодного сенсу. Кажуть, у них технічні проблеми. Але це лише технічна проблема, коли ви знімаєте гроші, але жодних проблем із депозитами! Який жарт!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, це завжди хороший привід сказати, що у нас технічні проблеми :🙂 file

Автоматичний переклад.
mareczek9222
1 місяць тому

але ви знімали гроші з цього сайту ставок раніше без жодних проблем?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, у мене було багато вилучень. Раніше приходили без проблем рівно через 3 години. Потім ці 3 платежі припинилися, але пізніше платежі продовжували надходити. Однак зараз не обробляється жодне зняття.

Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого