ГоловнаФорумКазиноBDM Bet Casino - загальне обговорення

BDM Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Anonymized623
|
12 064 переглядів 136 відповідей |
|
12 3 4...7
4h7tvss9fy

Перевірте свою поштову скриньку та спам і надішліть запит в Instagram

Автоматичний переклад.
4h7tvss9fy

У мене carolowariolo, напишіть мені

Автоматичний переклад.

так, я чекаю 3 виплати. Перший був здійснений 3 листопада, а останній вилучення було здійснено 5 листопада. І мій обліковий запис повністю перевірено.

Автоматичний переклад.

Дякую за інформацію.

Тож я бачу, що минуло кілька днів після вашого першого, і, сподіваюся, ви незабаром зможете отримати гроші.

Чи отримали ви інформацію від казино про те, скільки часу це може зайняти?

Автоматичний переклад.
Romi

Вони написали мені електронного листа. Вона підтвердила, що вони успішно обробили мої 3 зняття, і зняття може тривати до 5 робочих днів. Але коли я входжу на веб-сайт, він каже, що він все ще очікує на обробку. Сподіваюся, скоро я матиму гроші.

Автоматичний переклад.

Я також чекаю на обробку моїх 3 зняттів з 30 жовтня. Інші наступні зняття пройшли без проблем. Щоправда, попередні все ще пояснюються технічними проблемами.

Автоматичний переклад.
mareczek9222

справді не знаю, чого очікувати… я все ще чекаю. Незважаючи на те, що вони надіслали мені електронний лист із підтвердженням того, що worhdrawls оброблено. Але коли я ввійшов у свій обліковий запис, він усе ще не обробився.

Автоматичний переклад.

Вони написали мені електронного листа. Вона підтвердила, що вони успішно обробили мої 3 зняття, і зняття може тривати до 5 робочих днів. Але коли я входжу на веб-сайт, він каже, що він все ще очікує на обробку. Сподіваюся, скоро я матиму гроші.

Автоматичний переклад.

Тож мені цікаво, як це вийде, коли казино повідомить вам одне, а ви бачите інше у своєму обліковому записі. Тож давайте почекаємо час, який вам надало казино, і якщо вони не надішлють вам гроші, обов’язково повідомте їм про це. Я твердо вірю, що все вийде добре.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я дозволю тобі, якщо щось зміниться.

Автоматичний переклад.

Я також чекаю на обробку моїх 3 зняттів з 30 жовтня. Інші наступні зняття пройшли без проблем. Щоправда, попередні все ще пояснюються технічними проблемами.

Автоматичний переклад.

Привіт, я бачу, що серед вас більше гравців, які чекають грошей, тому, якщо казино повідомляє про технічні проблеми, давайте їм трохи часу, щоб їх вирішити. Звичайно, не забудьте повідомити нам, як ідуть виведення коштів і чи вирішено технічні проблеми. Ймовірно, у них також буде якийсь порядок виплати, тому вам доведеться набратися терпіння, і, сподіваюся, гроші надійдуть, як і належить.

Обов’язково повідомте мене, якщо щось зміниться.

Автоматичний переклад.

З розмов з VIP-агентом одного разу я отримав інформацію, що кошти були зняті ними - незважаючи на те, що їх статус в казино все ще: «перевіряємо», наступного разу, що у них технічна проблема.

Тому говорити з ними безглуздо, тому що ви навіть не можете дізнатися, яка справжня причина, чому ці платежі не здійснюються.

Автоматичний переклад.
mareczek9222

Як ви думаєте, вони виплатять наші зняті гроші?

Автоматичний переклад.

Я потроху втрачаю надію, тому що вони постійно змінюють причини, чому ці виплати не були зроблені. Я також знаю, що подібні дії відбуваються в інших їхніх казино. На одному з них мені скасували зняття коштів і навіть не повернули кошти на мій рахунок гравця.


Ми можемо тільки сподіватися, що Casino Guru допоможе прояснити ситуацію (тому що давно вони також затримували платіж, і я погрожував їм, що про це повідомлять, і раптом виплати були здійснені миттєво).

Автоматичний переклад.

Я щойно отримав від них електронний лист. Вони також сказали мені, що зараз мають технічні проблеми. Але вчора вони сказали мені, що вже обробили це - що, мабуть, неправда.

Автоматичний переклад.

Здається, ці бомжі нікому не платять. У мене були гроші на іншому їхньому сайті, Lazybar, і там вони також закрили мій рахунок і не виплатили мені гроші, які були на ньому.

Автоматичний переклад.

Хтось отримував гроші?

Я не розумію, якщо вони не виплатять, чому їхній веб-сайт все ще відкритий для гравців, щоб ГРАТИ?!

Автоматичний переклад.

Вчора зробив пробний депозит і замовив виведення. Зазвичай платіж приходить через 3 години, на жаль зараз цей платіж також значиться як незавершений.

Автоматичний переклад.
mareczek9222

також це не має жодного сенсу. Кажуть, у них технічні проблеми. Але це лише технічна проблема, коли ви знімаєте гроші, але жодних проблем із депозитами! Який жарт!

Автоматичний переклад.

Так, це завжди хороший привід сказати, що у нас технічні проблеми :🙂 file

Автоматичний переклад.
mareczek9222

але ви знімали гроші з цього сайту ставок раніше без жодних проблем?

Автоматичний переклад.

Так, у мене було багато вилучень. Раніше приходили без проблем рівно через 3 години. Потім ці 3 платежі припинилися, але пізніше платежі продовжували надходити. Однак зараз не обробляється жодне зняття.

Автоматичний переклад.
12 3 4...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого