ФорумКазиноBDM Bet Casino - загальне обговорення

BDM Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

7 міс. тому від Anonymized623
|
2244 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
adomingos1990
6 дн. тому

Вони вирішили цю проблему? У мене така ж проблема

Автоматичний переклад.
Drakkor
5 дн. тому

Ну, на жаль, ми не маємо більше інформації від цього користувача.

Чи хотіли б ви описати нам свою ситуацію, щоб ми могли вам допомогти?

Автоматичний переклад.
Romi
5 дн. тому

Я напишу скаргу з цього приводу

Автоматичний переклад.
Drakkor
4 дн. тому

Звичайно! Будь ласка, надайте весь відповідний вміст, який у вас є, щоб наші спеціалісти мали гарне місце для початку. Я впевнений, що ви все ще добре знайомі з процесом; якщо вам потрібна допомога на цьому шляху, не соромтеся запитувати.

Якщо говорити про це, будь ласка, з якою проблемою ви зіткнулися в BDM?

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Учора, коли на моєму рахунку було понад 5000 доларів, вони вимкнули мій обліковий запис без електронної пошти чи сповіщення. Вони не кажуть мені, чому, і я не можу їх отримати. Ви можете мені з цим допомогти?

Автоматичний переклад.
Bainer1987
21 год. тому

Ну, це прикро. Я бачу, що у вас була досить хороша сума, і завжди добре, коли казино повідомляє вам причину, чому вони вирішили заблокувати рахунок гравця. Таким чином ми можемо лише здогадуватися, а я не люблю цього робити.

У будь-якому випадку, ви грали з бонусом? Чи можете ви придумати, що ви можете зробити, щоб змусити казино піти на цей крок? Ви перевірені чи ні?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого