1 місяць тому
Вони вирішили цю проблему? У мене така ж проблема
They solved this problem? I have the same problem here
0
Вони вирішили цю проблему? У мене така ж проблема
They solved this problem? I have the same problem here
Ну, на жаль, ми не маємо більше інформації від цього користувача.
Чи хотіли б ви описати нам свою ситуацію, щоб ми могли вам допомогти?
Well, we have no more information from this user up until now, unfortunately.
Would you like to describe your situation to us so we can perhaps help you out?
Звичайно! Будь ласка, надайте весь відповідний вміст, який у вас є, щоб наші спеціалісти мали гарне місце для початку. Я впевнений, що ви все ще добре знайомі з процесом; якщо вам потрібна допомога на цьому шляху, не соромтеся запитувати.
Якщо говорити про це, будь ласка, з якою проблемою ви зіткнулися в BDM?
Sure thing! Provide all relevant content you have available so our specialists have a good place to start, please. I'm sure you are quite familiar with the process still; if you need help along the way, don't hesitate to ask.
Speaking of which, what kind of issue have you encountered at BDM, please?
Учора, коли на моєму рахунку було понад 5000 доларів, вони вимкнули мій обліковий запис без електронної пошти чи сповіщення. Вони не кажуть мені, чому, і я не можу їх отримати. Ви можете мені з цим допомогти?
Yesterday with over $5000 in my account they disabled my account with no email or notice. They are not telling me why and I am unable to get a hold of them. Can you help me with this ?
Ну, це прикро. Я бачу, що у вас була досить хороша сума, і завжди добре, коли казино повідомляє вам причину, чому вони вирішили заблокувати рахунок гравця. Таким чином ми можемо лише здогадуватися, а я не люблю цього робити.
У будь-якому випадку, ви грали з бонусом? Чи можете ви придумати, що ви можете зробити, щоб змусити казино піти на цей крок? Ви перевірені чи ні?
Well, that's unfortunate. I see you had quite a nice amount and it is always good when the casino tells you the reason why they decided to block the player's account. That way we can just guess, and I don't like to do that.
Anyway, did you play with any bonus here? Can you think of anything you could do to make the casino take this step? Are you verified or not?
Чи отримали ви пояснення від казино, чому ваш запит було відхилено?🤔
Важливо знати причину, щоб все можна було вирішити, на мій погляд.
Я бачив, що ви подали скаргу нашій команді, і Крістіна вже почала над цим працювати. Просто майте на увазі, що ми даємо казино 14 повних днів для обробки виведення, перш ніж ми зможемо втрутитися, тому це займе трохи більше часу, ніж ви, ймовірно, очікуєте.
Сподіваємося, що проблему буде вирішено без втручання нашої групи розгляду скарг швидше, і ви зможете отримати свої гроші.
Повідомляйте нас про будь-які оновлення.
Did you get any explanation from the casino why your request was denied?🤔
It is important to know the reason so everything can be solved in my opinion.
I saw that you have filed a complaint here with our team and Kristina has already started to work on it. Just please keep in mind that we give casinos 14 full days to process the withdrawal before we can intervene, so it will take a bit longer than you would probably expect.
Hopefully the issue will be solved without the intervention of our complaint team sooner, and you will be able to get your money.
Please let us know about any updates.
Грошей я ще не отримав. Вони вказали певний термін, по суті кажучи, що можуть закрити мій обліковий запис у будь-який час. Вони почали відповідати на електронні листи, але дуже розпливчасті, і почали просити додаткові документи для підтвердження, щоб спробувати змусити мене піти.
I have not received any money yet. They stated some term basically saying they can shut down my account anytime they want. They have began to respond to emails but very vague and have starting asking for more verification documents to try to just get me to go away.
Як довго ти чекав. І дякую за відповідь.
How Long have u been waiting. And Thank u for answering.
Він дійсно зробив, так. Перевірити скаргу можна тут .
He actually did, yes. You can check the complaint here.
Я бачу, що ви також чекаєте свого вилучення. правильно?
Чи можу я запитати, коли саме ви запитували гроші та чи повністю підтверджено ваш рахунок у цьому казино?
I can see that you are waiting for your withdrawal as well. Right?
May I ask when exactly you requested the money and if your account is fully verified at this casino?
Грошей я ще не отримав. Вони вказали певний термін, по суті кажучи, що можуть закрити мій обліковий запис у будь-який час. Вони почали відповідати на електронні листи, але дуже розпливчасті, і почали просити додаткові документи для підтвердження, щоб спробувати змусити мене піти.
I have not received any money yet. They stated some term basically saying they can shut down my account anytime they want. They have began to respond to emails but very vague and have starting asking for more verification documents to try to just get me to go away.
Сподіваюся, що все вдасться пояснити і ваша скарга незабаром надійде на розгляд.
Ми будемо уважно стежити за цим і тримати кулаки.🤞
Повідомляйте нас про все, будь ласка. Ви будете?
I hope that everything can be explained and your complaint will get to its resolution soon.
We will keep a close eye on this and keep the fingers crossed.🤞
Keep us updated about everything, please. Will you?
так, я чекаю 3 виплати. Перший був здійснений 3 листопада, а останній вилучення було здійснено 5 листопада. І мій обліковий запис повністю перевірено.
yes i am waiting for 3 wothdrawls. The first was made 3 november and the last ondes was withdrawls was made The 5.th november. And my account is fully verified.
Дайте мені свій номер WhatsApp або Instagram. У мене точно така ж проблема, хоча я маю більше 50 тисяч євро, щоб зняти
Give me your WhatsApp number or instagram I have the same exact issue though I have more than 50k euro to withdraw
Дайте мені свій WhatsApp. У мене така ж проблема
Give me your WhatsApp I have the same issue
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.