6 дн. тому
Вони вирішили цю проблему? У мене така ж проблема
They solved this problem? I have the same problem here
0
Вони вирішили цю проблему? У мене така ж проблема
They solved this problem? I have the same problem here
Ну, на жаль, ми не маємо більше інформації від цього користувача.
Чи хотіли б ви описати нам свою ситуацію, щоб ми могли вам допомогти?
Well, we have no more information from this user up until now, unfortunately.
Would you like to describe your situation to us so we can perhaps help you out?
Звичайно! Будь ласка, надайте весь відповідний вміст, який у вас є, щоб наші спеціалісти мали гарне місце для початку. Я впевнений, що ви все ще добре знайомі з процесом; якщо вам потрібна допомога на цьому шляху, не соромтеся запитувати.
Якщо говорити про це, будь ласка, з якою проблемою ви зіткнулися в BDM?
Sure thing! Provide all relevant content you have available so our specialists have a good place to start, please. I'm sure you are quite familiar with the process still; if you need help along the way, don't hesitate to ask.
Speaking of which, what kind of issue have you encountered at BDM, please?
Учора, коли на моєму рахунку було понад 5000 доларів, вони вимкнули мій обліковий запис без електронної пошти чи сповіщення. Вони не кажуть мені, чому, і я не можу їх отримати. Ви можете мені з цим допомогти?
Yesterday with over $5000 in my account they disabled my account with no email or notice. They are not telling me why and I am unable to get a hold of them. Can you help me with this ?
Ну, це прикро. Я бачу, що у вас була досить хороша сума, і завжди добре, коли казино повідомляє вам причину, чому вони вирішили заблокувати рахунок гравця. Таким чином ми можемо лише здогадуватися, а я не люблю цього робити.
У будь-якому випадку, ви грали з бонусом? Чи можете ви придумати, що ви можете зробити, щоб змусити казино піти на цей крок? Ви перевірені чи ні?
Well, that's unfortunate. I see you had quite a nice amount and it is always good when the casino tells you the reason why they decided to block the player's account. That way we can just guess, and I don't like to do that.
Anyway, did you play with any bonus here? Can you think of anything you could do to make the casino take this step? Are you verified or not?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.