ГоловнаФорумКазиноbCasino - загальне обговорення

bCasino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від kszysio
|
12 863 переглядів 47 відповідей |
|
12 3

Вибачте, це мій сканер орфографії змінив назву, насправді букмекерська контора називається "Bcasino", я чекаю, тому що досі зі мною ніхто не зв'язувався. Будь-які нові оновлення, які я прийшов сюди, щоб повідомити вам.

Автоматичний переклад.
JEANLUCAS22

Це нормально – я теж це зрозумів 🙂. Це зайняло трохи часу.

Я хотів би сказати щось позитивне, але, як уже було сказано, нам потрібно більше інформації.

Звичайно, повідомте нам усім - ми будемо тут!

Автоматичний переклад.

Привіт, у мене приріст 1361

Однак я не знаю, що означає SWIFT / BIC.

все вже заповнено. ?

Автоматичний переклад.
dirceucardos2021

Привіт, коротше кажучи, SWIFT — це назва загальної системи обміну повідомленнями, а BIC — це код, який використовується для системи, або «Ідентифікаційний код банку». Обидва терміни використовуються як взаємозамінні для опису коду або навіть системи. Це означає, що якщо ви запитуєте код SWIFT або BIC, ви отримаєте той самий номер із 8–11 цифр.

Це, очевидно, потрібно буде заповнити, коли ви знімаєте кошти в казино. Якщо у вас виникли проблеми з цим, я рекомендую вам спробувати запитати службу підтримки, чи ви все зробили правильно або як ви це повинні зробити, наприклад, де це ввести.

Ви спробуєте?

Автоматичний переклад.

Я чекав електронного листа для перевірки моїх документів більше 5 днів, але Bcassino не зв’язався зі мною

Автоматичний переклад.
hvinicius1970

Привіт, можливо, до них ще не дійшли або ще перевіряють. 5 днів мені здасться чимало. Які документи ви надіслали в казино?

Однак я повинен додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з KYC, тож ви ще навіть не на півдорозі. Це важливий процес, тому вам доведеться набратися терпіння та повідомити нам, коли ви дізнаєтеся, чи успішно ви його пройшли.

Якщо ні, ми будемо тут, щоб спробувати допомогти.

Автоматичний переклад.

Bcasino обдурив мене на 5 доларів, запропонував мені бонус, а потім отримав лише 9,09% бонусу (7 спінів із 77). Вони більше не відповідають мені в чаті чи електронною поштою, коли вони це робили, вони просто збрехали мені, що дали мені оберти, але можуть перевірити історію мого облікового запису та бонусні ідентифікатори тощо. Думаю, що зараз я заблокований у їхньому чаті через останні два кілька разів, коли я намагався це зробити:

file

Змінено
Автоматичний переклад.
gimmiechips

Привіт,

Я справді не знаю, що до цього додати. Проблема в тому, що, наскільки нам відомо, казино закрилося. Мені цікаво, чи це пояснює, чому вони перестали спілкуватися. Будь ласка, дайте мені знати, коли ви востаннє спілкувалися з кимось із цього казино. дякую

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого