ФорумКазиноbCasino - загальне обговорення

bCasino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від kszysio
|
10518 переглядів 47 відповідей |
|
1 2 3
1 рік тому

Мені більше не дозволено просувати по службі. З будь-якої очевидної причини.


Ваш рахунок у Bcasino

Boîte de réception


Підтримка bCasino.com

11 травня 2023 20 год 38 (через 4 години)



à moi


français


англійська

Додайте оригінал повідомлення

Toujours traduire : français

Привіт Крістіане,

Сподіваюся, у вас все добре та в безпеці.

Ми зв’язалися з вами сьогодні, щоб повідомити про зміни у вашому обліковому записі.

На жаль, ми прийняли рішення заборонити ваш обліковий запис отримувати бонуси.

Це непостійно, і якщо настане час, коли ми зможемо скасувати це рішення, ми зробимо це якомога швидше.

Просимо вибачення за будь-які незручності, спричинені нашим рішенням.

Якщо вам потрібна додаткова допомога, наша команда підтримки тут для вас.


З повагою,

Джеймс

Підтримка

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я виграв 240 євро з бездепозитним бонусом у 5 євро. Здається, я можу зняти лише 100 євро.

З цим немає проблем, я розумію правила максимального виведення коштів.


Однак я не дуже сподіваюся отримати свої гроші, прочитавши все про це казино тут. Я справді дотримувався правила 10%, роблячи лише максимальні ставки в розмірі 0,5 євро, і якимось чином подолав смішний 60-кратний ліміт ставок, але тепер я чекав цілих два дні на підтвердження.


До речі, про всяк випадок зробив скріншоти всієї своєї історії ставок.


Персонал служби підтримки розмовляє ламаною англійською і дуже, дуже, дуже грубо. Мені кажуть, що спочатку верифікація займе 3-5 днів, а потім 3-5 робочих днів – виведення.


Я сумніваюся, що побачу гроші, але я буду тримати вас в курсі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Гаразд, у мене був найбільш заплутаний досвід служби підтримки клієнтів:


[02:10:20] Відвідувач: Привіт Даріо! Я чув, що моя перевірка завершена, це правда? :) Крім того, коли я можу очікувати свого вилучення?

[02:13:36] Даріо: Я зараз розгляну це, зайду кілька хвилин!

[02:14:21] Даріо: Так, все завантажено та підтверджено

[02:14:55] Даріо: ваш weagerin дорівнює нулю, тому вам потрібно лише внести депозит, щоб мати можливість зняти кошти.

[02:16:26] Даріо: Я зроблю тобі пропозицію, щоб ти отримав додатковий подарунок, коли повернешся грати з нами. Зробивши депозит 15, я можу додати вам 30 безкоштовних обертань

[02:16:34] Даріо: Що ти про це думаєш

[02:18:19] Даріо: Ти все ще тут, ****?

[02:18:37] Відвідувач: Привіт

[02:18:44] Відвідувач: Я вже робив депозит раніше.

[02:18:45] Відвідувач: У квітні.

[02:19:06] Відвідувач: Тож мені більше не потрібно робити депозит, зняття має бути оброблено відповідно 🙂

[02:19:25] Відвідувач: Це те, що сказано у ваших умовах. [02:19:34] Даріо: Але майте на увазі, що минуло занадто багато часу з вашого останнього депозиту.

[02:19:45] Відвідувач: Ні.

[02:19:50] Відвідувач: Це, на жаль, неправда.

[02:20:03] Відвідувач: У ваших положеннях і умовах про це не йдеться, дозвольте мені отримати це для вас:

[02:20:41] Відвідувач: Ви повинні зробити депозит, щоб зняти будь-які грошові виграші. (Застосовуються мінімальні суми депозиту, встановлені в нашій касі.)

[02:21:05] Відвідувач: Це однозначно означає, що я повинен був внести депозит. Немає обмежень за часом, тобто я повинен отримати своє зняття.

[02:21:11] Відвідувач: Це саме той бонус, який я використав.

[02:21:27] Відвідувач: Я зв’яжуся з вашим власником ліцензії MGA, якщо це не буде оброблено, оскільки я тут.

[02:21:59] Даріо: Наскільки я бачу у вашому обліковому записі, ви вже подали запит на зняття коштів, який зараз очікує на розгляд

[02:22:13] Даріо: тобі потрібно почекати, щоб вирішити цей статус, щоб знову надіслати запит

[02:22:58] Відвідувач: Я знову нічого не запитував - я просто запитав, який процес мого виведення. :) В останній розмові мені сказали, що це на фінальній перевірці - це правда? :🙂

[02:23:03] Даріо: це сума запитаного вами зняття 240,00 євро з датою 2023- 06-12 11:45:57

[02:23:42] Відвідувач: Так. Я знаю це :🙂

[02:23:59] Даріо: **** я інформую вас, як відбувається процес і що вам потрібно зробити. Будь ласка, зверніть увагу, що для того, щоб побачити ваші ставки, вам потрібно внести депозит

[02:24:13] Даріо: якщо ти хочеш зробити це сам

[02:24:33] Даріо: як я бачу у вашому обліковому записі, ви вже подали запит на зняття коштів, зараз очікується

[02:24:43] Даріо: тож я можу зняти гроші, якщо він уже очікує [02:24:50] Відвідувач: Які ставки? Мені не потрібно бачити жодних ставок. Я просто хочу, щоб моє зняття було оброблено, і я маю на це повне право.

[02:24:55] Даріо: ти розумієш це ****?

[02:25:07] Відвідувач: Ви, на жаль, не маєте сенсу.

[02:25:34] Даріо: **** ти знаєш, що таке втома? [02:26:02] Відвідувач: Мені нема на що закладати. Ти це розумієш? Я говорив про незавершене зняття - я зробив ставку на нього.

[02:26:14] Відвідувач: І я запитую, коли я отримаю те, що очікує на зняття

[02:28:46] Даріо: ****, як я вже сказав, у вас є зняття коштів, яке очікує на розгляд, будь ласка, спробуйте зрозуміти, що я не можу змінити цей статус, оскільки він уже оброблений

[02:29:01] Даріо: я вже казав тобі, що твій виграш є cero, і ти можеш зняти гроші

[02:29:39] Відвідувач: Я говорив про незавершене зняття. Мені сказали, що це в останньому огляді в останньому чаті - я просто запитав, чи це правда.

[02:29:50] Даріо: після перевірки ваших фінансових даних я бачив, що ви очікуєте на зняття, і я не можу змінити статус, він уже оброблений, нам потрібно почекати, поки буде виконано або скасовано

[02:30:11] Даріо: якщо це зроблено, ви отримаєте гроші на свій рахунок, а також я підтвердження транзакції



------


Це просто неймовірно. Сумнівно, я отримаю свої гроші, якщо це рівень компетенції.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
yoyeli
1 рік тому

Привіт!

Я вражений, що ви зробили 60-кратну ставку і, водночас, зуміли виграти більше, ніж максимальний виведення! Це круто!

Для зняття або депозиту, ну... 😀

Умови, які ми отримали, говорять: «Депозит є обов’язковим для будь-яких запитів на зняття коштів». Я вважаю, що це стосується технічних налаштувань, а не перевірки варіантів зняття коштів.

З іншого боку, хлопець підтримки повинен бути більш інформативним!



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Умови та умови сформульовані таким чином, що ви повинні були зробити депозит принаймні один раз, щоб зняти гроші. Тож я мав би бути добре. Консультант служби підтримки намагався змусити мене внести більше коштів і навмисно вводив мене в оману. Досі немає ознак оплати, і я сумніваюся, що вони будуть.

Автоматичний переклад.
yoyeli
1 рік тому

Мені здається, я розумію, чому ви відчуваєте себе навмисно введеними в оману. Я б зосередився на отриманні виграшу, бажано без будь-яких інших необхідних депозитів. Я знаю, що це може звучати тупо, але все ж я б почекав ще кілька робочих днів. Якщо до понеділка нічого не станеться, тоді я почну готуватися до можливої скарги на казино.

Що ти сказав? 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я думаю, ви абсолютно праві. Я готовий почекати до понеділка.


Принаймні мій обліковий запис повністю підтверджено та готовий приймати вилучення, тож це завжди плюс. Ми побачимо, як підуть справи з грошима, але я відчуваю себе дуже впевнено, тому що точно знаю, що можу довести, що не порушував жодних правил. :--)


Зрештою, це казино MGA, але свого часу я бачив кілька шахраїв (BetsAmigo — я дивлюся на вас).

Автоматичний переклад.
yoyeli
1 рік тому

Думаю, в понеділок побачимо. 🙂

Треба сказати, що ви маєте рацію щодо BetsAmigo – це дуже поганий приклад казино, яке має ліцензію MGA.

У будь-якому випадку, ви бачили решту тієї ж групи? Це те, що я б назвав пристойним середнім балом 😂😂

file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

bCasino щойно заплатив мені 100 євро кілька годин тому! 😲

Автоматичний переклад.
yoyeli
1 рік тому

Я вражений! Ніби майже шокований! Ну що ж, привітати треба, чи не так? 😎👌

Зважаючи на це, ти залишаєшся з ними?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зробив у них депозит у розмірі 50 реалів, я отримав бонус на додаток до цього депозиту, який не завадив мені грати в рулетку Candyland, я поставив 1 реал на кожен бонус і в результаті виграв джекпот у 1000 реалів, і з цими грошима я зрештою здійснив ролловер, який вони просили, я зробив весь ролловер і виграв загалом 2600 реалів, потім, коли я подав запит на зняття, вони скасували всі мої прибутки, сказавши, що я не відповідаю вимогам. Повна нісенітниця для казино, яке володіє Кюрасао. Я хотів знати, як я можу діяти в умовах такого неповаги до клієнта.? Дякуємо гуру казино.

Автоматичний переклад.
amandatdfr
1 рік тому

Я радий бачити, що ви самостійно дізналися про функцію подання скарг !

Отже, проблема полягає в порушенні правила максимальної ставки з активним бонусом. Що ж, я перевірив умови бонусів, показані на бонусній сторінці, і знайшов це:

Максимальна ставка: 4 євро або 10% від початкового значення бонусу (застосовується менше значення). Під час гри з бонусними коштами ви не можете зробити ставку більше 4 євро або 10% від початкового значення вашого бонусу.

Застосовується найменше з двох значень. Цей бонус має вартість 5 євро, тому ваша максимальна ставка становитиме 0,5 євро (10% від 5 євро), оскільки вона менша за 4 євро. Якщо ви порушите це правило, казино може конфіскувати ваш виграш.

Чи можу я дізнатися, будь ласка, яка була вартість бонусу?

Я хочу переконатися, що він підходить. Дякую тобі!


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Максимальна ставка 3 реали або 4 реали

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Єдині великі ставки, які я робив, були на рулетку, яка мала дійсно високі значення 20 реалів, але оскільки рулетка не зараховується до перекидання, я не знаю, чи застосовується це правило

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сума бонусу становила приблизно 68 реалів, оскільки вони дали мені 30 реалів, і я виграв ще 30 щось на безкоштовних колесах, які надійшли з початковим бонусом

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Але це також стосувалося перекидання грошей, які я вклав на депозит 50 реалів плюс сума бонусу, загалом 98 реалів, перекидання також включало мій депозит

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Наскільки я читав, ставки на колесах рулетки не заборонені, але вони також не зараховуються до перекидання, у цьому випадку сума, яку я зіграв високо на колесах рулетки, не повинна заважати справжньому значенню, чи не так?

Автоматичний переклад.
amandatdfr
1 рік тому

Дякую за детальне пояснення. На жаль, я все ще пропускаю найважливішу частину. Для цього я можу попросити вас надати повний текст бонусу, який ви використали? Без подробиць про це ми можемо лише робити припущення, які, на мою думку, будуть неправильними.

Що стосується рулетки, вона має бути такою, як ви скажете, але її має оцінювати казино на основі застосовних Умов.

Як ви думаєте, ви можете надати нам цю інформацію?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене в Bcassino теж заблокований висновок, мені ніхто не відповідає, ні в чаті, ні по електронній пошті, складно.

Автоматичний переклад.
JEANLUCAS22
1 рік тому

Сумна історія.

Дозвольте лише невелику підказку: завжди використовуйте кнопку відповіді, щоб спілкуватися з іншими, багато гравців отримують сповіщення, коли хтось відповідає на їхні публікації. 😉

Наразі я принаймні знаю, що ви раніше говорили про bCasino (а не про Bcassino).

Б'юся об заклад, ви все ще чекаєте на деякі оновлення, чи не так?

Ви знаєте, ми надаємо казино 14 повних днів, щоб підтвердити рахунок і надіслати гроші, тому поки що я пропоную почекати. 🙁 Я знаю, як це звучить...

Я буду тут для подальших дій!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого