2 р. тому
Тут ви можете обговорити bCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
4 січня я зробив депозит у розмірі 20 євро з бонусом 250%, який я отримав електронною поштою від казино. Я виграв 600 євро, граючи лише 2 євро в 2 іграх. . Я розмістив документи на платформі на їхньому сайті. Замовив оплату і чекаю. оплата та зняття здійснюється банківським переказом. Я повідомлю вам про хід виплат. і який результат.
On January 4th, I made a deposit of € 20 with a 250% bonus that I received by email from the casino. I won 600 euros playing only 2 euros on 2 games. . I posted the documents on the platform on their site. I ordered the payment and I'm waiting. payment and withdrawal made by bank transfer. I will let you know what the payout progress is. and what result.
Привіт і дякуємо, що поділилися з нами 🙂.
Ви згадали 2 ігри, можете їх назвати, будь ласка?
Hello and thank you for sharing with us 🙂.
You mentioned 2 games, can you name them, please?
Спочатку я грав у Fruit Zen за 2 євро, а потім у легендарну Клеопатру за 2 євро.
сьогодні 6.01.2022р
статус готівки очікує на розгляд.
доступна для скасування 🙁
I played Fruit Zen 2euro peer spin first, and next cleopatra legendary 2euro.
today is 6.01.2022
cashaut status is pending.
avaiable to cancel 🙁
Ви читали умови бонусу? Подробиць не знаю, але бонуси зазвичай макс. до нього застосовується відкликання. Максимальна Виведення зазвичай менше 600 євро, тому, якщо ви грали з бонусом, можливо, частина ваших виграшів може бути анульована. Але це лише моє припущення.
Have you read the terms and conditions of the bonus? I don't know the details, but bonuses have usually max. withdrawal applied to it. The max. withdrawal is usually lower than 600 eur so if you played with the bonus, then it's possible that part of your winnings might be voided. But that's just my guess.
Мене повідомили, що виграш буде зменшено до 500 євро, але статус виплати тепер Затверджено. На початку забув написати, що бонус також зменшили. Підводячи підсумок: депозит 20 бонус 50 всі 70 євро. Коли я закінчив бонус від ставок, я виграв 650. Коли і вивести. система зменшує бонус на 50 і. Залишилося 600 євро. Очікування два дні на виведення було в очікуванні.Сьогодні зменште d до 500 євро (максимальна сума готівки з бонусом) i статус затверджено. Тепер я чекаю, чи підуть гроші на банківський рахунок.
I was informed that the winnings will be reduced to 500 euros but the payout status is now Approved. I forgot to write at the beginning that the bonus was also reduced. summing up: deposit 20 bonus 50 all 70euro.when I finished wager bonus I won 650.when and cash out. system reduce 50 bonus and. 600euro left. waiting two days withdraw was pendinng status.Today reduce d to 500euro (max cashoutwith bonus) i status is approved.Now I am waiting to see if the money will go to the bank account.
Привіт, зараз все добре. З нетерпінням чекаємо остаточного підтвердження - що ви отримали свій виграш 🙂
Hello, it seems alright now. Waiting eagerly for final confirmation - that you received your winnings 🙂
Це те, що я думав. Насправді, макс. зняття 500 з бонусу дуже добре. Якщо ви подивитеся на інші бонуси в інших казино, макс. зняття з бонусу зазвичай становить лише 100. Повідомте нам, коли ви нарешті отримаєте гроші 🙂
That's what I thought. Actually, max. withdrawal of 500 from a bonus is very good. When you look at other bonuses in other casinos, the max. withdrawal from a bonus is usually only 100. Let us know when you finally receive the money 🙂
Виграш у розмірі 500 євро був перерахований на банківський рахунок раніше
Дуже хороше казино.
Рекомендую всім
The win of 500 euros was transferred to the bank account before the moment
Very good casino.
I recommend to everyone
Привіт і дякую за інформацію. Будь ласка, у вас уже є гроші на вашому банківському рахунку?
Hello and thank you for your information. Do you already have the money available on your bank account, please?
Це чудово. Тоді ви продовжуєте там грати? 🙂
That's great. Will you continue to play there, then? 🙂
Ви говорите про 200% бонус на депозит, чи не так? Я буду обережний щодо вимог до ставок, а також до конкретних умов та умов. Бонуси на депозит можуть бути складними.
У будь-якому випадку, повідомте нам, яке казино вас зацікавило, воно може бути корисним і для інших.
You're talking about a 200% deposit bonus, aren't you? I'd be careful about wagering requirements as well as specific T&C. Deposit bonuses can be tricky.
Anyway, let us know which casino catches your interest, it may be useful for others as well.
УВАГА❗️Настійно рекомендуємо користувачам уникати розміщення своїх коштів у Bcasino або його дочірніх казино. Bcasino, Galaxyno casino і Boo Casino (усі належать Green Feather Online Ltd) — це тіньові казино, які покладаються на надзвичайно нереальні умови бонусів, щоб анулювати ваші виграші та зберегти кошти для себе.
BEWARE❗️It is strongly recommended that users avoid placing their funds with Bcasino or its sister casinos. Bcasino, Galaxyno casino, and Boo Casino, (all owned by Green Feather Online Ltd) are shady casinos that rely on extremely unrealistic bonus terms and conditions to void your winnings and keep the funds for themselves.
Привіт, у вас також є приклади для цього казино?
Hello, do you have some examples for this casino as well?
Я намагаюся отримати від bcasino. Я вже надіслав усі документи, які вони просили, і вони продовжують вимагати документи, вони намагаються перешкодити мені взагалі вивести мої виграші. це перетворилося на гроші, я такого в житті не бачив, і коли це зі мною вперше сталося, я подав скарги, подивимося, чи заплатять мені
I am trying to receive from bcasino I have already sent all the documents they asked for and they continue to ask for documents they are trying to prevent me from withdrawing my winnings at all. it turned into money I've never seen this in my life and the first time this has happened to me I filed complaints let's see if they pay me
Estou tentando receber do bcasino já enviei todos os documentos que pediram e continuam a pedir documentos estão tentando que eu não consiga tirar meus ganhos de jeito nenhum.e tem uotra coisa me deram 400%de bônus e completei o rolover e meu bônus me dado não se transformou em dinheiro nunca vi isto na minha vida ea primeira vez que me acontece isto entrei com reclamações vamos ver se eles me pagam
привіт
Ви впевнені, що надали всі документи саме так, як потрібно було? Ви знаєте, співпраця – це ключ до проходження верифікації. Чи отримали ви оновлення щодо того, що здається не так із надісланою партією? Якщо так, переконайтеся, що надсилаєте або завантажуєте документи в правильному форматі та якості.
Дай мені знати, як справи.
Hey there.
Are you sure you provided all documents precisely the way you were supposed to? You know, cooperation is the key to passing verification. Did you receive an update concerning what seems to be wrong with the batch you sent? If so, make sure to send or upload documents in the correct format and quality.
Let me know how it goes.
Я зробив депозит у bekassino Я отримав бонус за цей депозит Я зіграв Я виграв Я поставив на бонуси Я виконав необхідні вимоги щодо бонусів, але вони скасували мій виграш. тепер вони надіслали електронний лист із повідомленням, що всі мої виграші скасовано, 2500 реалів просто зникли з мого рахунку.
I made a deposit at bekassino I got a bonus for that deposit I played I won I bet the bonuses I fulfilled the necessary requirement of the bonuses but they canceled my winnings. they sent an email now saying that all my winnings were canceled 2,500 reais simply disappeared from my account.
Fiz um depósito no bekassino ganhei um bônus mediante esse depósito joguei ganhei apostei os bônus cumpri o requisito necessário dos bônus porém anularam os meus ganhos. enviaram um e-mail agora falando que todos os meus ganhos foram anulados 2.500 reais simplesmente sumiu da minha conta.
Мені прикро це чути.
Чи пояснили казино точну причину? Наприклад, порушено правило максимальної ставки, заборонені ігри, щось подібне?
Запитайте в казино, якщо ви не впевнені, і дайте мені знати, будь ласка.
I'm sorry to hear that.
Did the casino explain the precise reason? Just for instance, the max bet rule violated, restricted games played, anything like that?
Ask the casino if you're unsure and let me know, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.