ФорумКазиноBC.Game Casino - загальне обговорення

BC.Game Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

3 р. тому від Blazin9s
|
48940 переглядів 370 відповідей |
|
1...8 9 10...19
Додати публікацію
Radka
11 міс. тому

Коли я зв’язався з клієнтом, вони попросили мене надіслати їм електронний лист, тож я надіслав їм електронний лист. Мене попросили підтвердити мою особу, тому я пройшов автентифікацію. Однак коли я намагаюся зняти гроші, мені відмовляють. Я не знаю причини, зв’язався з ними, але не отримав точної відповіді.

Автоматичний переклад.
tnbkiyoshi
11 міс. тому

Я бачу, що казино не дало вам відповідної відповіді, яку ми могли б зрозуміти, і це дуже шкода. Особливо, якщо вони кажуть вам надіслати їм електронний лист, а вони не відповідають.

Також було б непогано знати причину, чому ваше відкликання відхилено, щоб ми мали уявлення про те, що може бути причиною цього.

Однак як довго ця ситуація триває?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Я хотів би знати причину, чому мені відмовили у вилученні.

Я надсилаю електронний лист, тому що хочу знати, але я не зміг отримати чітку причину. Це триває вже більше місяця.

Автоматичний переклад.
tnbkiyoshi
11 міс. тому

У цьому випадку, якщо це затягується на місяць, рекомендую відкрити скаргу за цим посиланням , де наша команда спробує вам допомогти. Я думаю, що для нас обох причина для відмови була б доречною, але якщо казино не може надати жодної відповідної причини, і вам так довго потрібно виплатити, я бачу лише один варіант зі скаргою.

Ти підеш на це?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Так, будь ласка!

Автоматичний переклад.
tnbkiyoshi
11 міс. тому

Ідеально, ви можете створити його за посиланням, яке я надав вам у попередній відповіді. Якщо у вас є запитання чи труднощі, не соромтеся запитувати.

Крім того, якщо ви отримаєте будь-яку відповідь від казино або якщо ви отримали свої гроші, обов’язково повідомте нам про це.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

17 лютого я зняв зі свого облікового запису bc.game суму 79 358 EOS https://bloks.io/transaction/e8b4fb228c0fe07cd84aefcfa6bf8284ec7f3fad0ea74aabb516bac054c638ee, у якій я зробив помилку, надіславши її на іншу пам’ятку для номера, відмінного від мого я подав претензію до bibyt, звідки я зробив своє відкликання. Вони старанно відновили їх і повернули в гаманець, з якого вони були надіслані, тобто гаманець BC, і насправді вони це зробили, вони надіслали мені електронний лист із підтвердженням, у якому повідомлялося, що транзакцію оброблено успішно та суму повернуто 78,86 EOS, і вони надіслали мені підтвердження з хешем транзакції або ідентифікатором otxid https://bloks.io/transaction/4a62938317c81f384d442979c2c2c134316256efacb65de2f24f5fc8a940c8a940c8a940c8a940c здійсненого відшкодування за які я зв’язуюся з командою підтримки bc і все одно надсилаю інформація, яку я тут викладаю, мені кажуть, що вона вже повернута в мій гаманець знову, але вони не дають мені txid транзакції, тому це виявилося крадіжкою. відсутність моральної етики та зловживання довірою до своїх клієнтів.


Автоматичний переклад.
ElprofeMillo
8 міс. тому

Привіт, я не знаю, чи правильно я це розумію. Коли ви виходили з казино, ви ввели неправильні дані, і гроші були надіслані комусь іншому, так? Звідти ви повернули гроші за допомогою bibyt для допомоги.

Тепер проблема полягає в сумі, яка була показана на вашому рахунку казино? Тому що вперше ви називаєте набагато більшу суму, ніж та, яку вам повернули. Я думаю правильно чи неправильно?

Будь ласка, дайте мені знати, щоб я не зрозумів неправильно.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Привіт, сталося наступне: я зняв із BC.game суму 79 396 EOS на адресу bybitdeposit на пам’ятку 500066481 (яку я ввів неправильно), правильним було 500066841, на цьому кроці я зробив помилку з пам’яткою, оскільки я вже згадувалося, для чого я підготувався зробити квиток для відновлення тих опцій EOS, які дають bybit для цих випадків, на щастя чи на жаль, вони виконали відновлення активів, але вони завжди повертають їх на обліковий запис відправника, який у цьому випадку є від bc, до якого вони надіслали мені TXID повернення до зазначеного портфеля вищезгаданих активів лише зі знижкою 0,5 EOS для комісій за відновлення, тоді я зв’язався зі службою підтримки BC, щоб вони зарахували ці EOS до мого портфоліо, щоб грати в них або забрати їх, або що завгодно я хочу з ними зробити, але вони не зараховують їх мені або не дають зрозумілих відповідей, тобто вони хочуть їх у мене вкрасти.

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
ElprofeMillo
8 міс. тому

Так, в основному я думав приблизно так само. Тож яку причину вказує казино, коли ви запитуєте, чому гроші не були зараховані на ваш рахунок? Я думаю, що відповідь казино буде важливою в такому випадку.

Однак я також бачив, що ви вже подали скаргу , і наша команда спробує вам допомогти. Цікаво, скільки триватиме процес. 🤔

Якщо ви отримаєте відповідну відповідь або якщо з’являться ваші гроші, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Їхні відповіді були такими:

Нажаль повідомляю вам, що ми не можемо повернути кошти за трансакції, які вже надіслано на адресу отримання, яку ви нам надали.

Після перевірки нашої відповідної команди щодо вашої транзакції кошти вже повернуто на ваш рахунок.

Будь ласка, зверніться до свого гаманця-одержувача! 😀

Ви можете зв’язатися зі своїм постачальником гаманця для отримання додаткової допомоги

Нам прикро, сер, але наразі, будь ласка, спробуйте зв’язатися зі службою підтримки свого портфоліо, яка зможе допомогти вам у цьому. Будь ласка, зв'яжіться з ними Дякуємо.

Якщо статус правильний, ми не маємо з цим нічого робити, кошти вже надіслано на вказану вами адресу отримання.

Будь ласка, завжди перевіряйте введені дані, перш ніж продовжити внесення або зняття коштів, щоб уникнути такої ж проблеми в майбутньому.

Будь ласка, не звертайте уваги на моє останнє повідомлення, сер. Після перевірки кошти вже надіслано з нашого боку, однак служба підтримки вашого гаманця, що отримує, зможе допомогти вам у цьому. Будь ласка, зв'яжіться з ними Дякуємо.

Зверніться до свого гаманця-одержувача. Дякую

Перевірте введені дані, щоб цього більше не повторилося.

Автоматичний переклад.
ElprofeMillo
8 міс. тому

У такому випадку я б запитав ідентифікатор транзакції. Що ти думаєш? 🤔

Це повинно бути досить легко надати, коли вони стверджують, що гроші покинули їхній рахунок,...

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Це правильно, але ви знаєте, що вони мені сказали

Будь ласка, не звертайте уваги на моє останнє повідомлення, сер. Після перевірки кошти вже надіслано з нашого боку, однак служба підтримки вашого гаманця, що отримує, зможе допомогти вам у цьому. Будь ласка, зв'яжіться з ними Дякуємо.

Передайте мені txid

З того вантажу

Будь ласка

І скріншот відправлення

Це мене питають

Друже, передайте мені TXID цієї транзакції

Будь ласка


Ми можемо надати лише успішне посилання на блокчейн. Будь ласка, надішліть це посилання на гаманець отримувача. Дякую

https://bloks.io/transaction/e8b4fb228c0fe07cd84aefcfa6bf8284ec7f3fad0ea74aabb516bac054c638ee

Друже, це посилання, яке ти мені надсилаєш, те саме, що я надіслав тобі під час першої транзакції, яку я зробив, кому ти хочеш побачити обличчя?

Це посилання датоване 17 лютого, це була транзакція, яку я зробив зі свого гаманця BC на свій гаманець, у якій я зробив помилку. Записка, мій гаманець, так, мій обмін або мій гаманець, вони повернули на свій рахунок, а ви ні. ви надсилаєте мені повернення ви надсилаєте мені те саме, що я надіслав вам

filefile

Автоматичний переклад.
ElprofeMillo
8 міс. тому

Я дуже радий, що ви подали скаргу раніше. Чесно кажучи, я дуже розгублений, не впевнений, що правильно розумію всю проблему. 🤷‍♂️


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Мій обліковий запис BC.GAME зламали

Мій рахунок вкрали понад 3000 доларів. Лише за кілька хвилин хтось зламав і зняв усі мої гроші на його рахунок USDT. Це всі гроші, які я маю. Я настільки довіряв безпеці BCGAME, що залишив на своєму рахунку велику суму грошей. Наразі я не можу зв’язатися зі службою підтримки в реальному часі, а на електронні листи ніхто не відповідає. Тут є велика проблема: я ні з ким не ділився своїм обліковим записом, не переходив за незвичайними посиланнями, але мій обліковий запис зламали. Я підозрюю, що це було пов’язано з техобслуговуванням вчора вранці та позавчора. Після періоду обслуговування виникали деякі ситуації, наприклад неправильні виплати ставок. Мою скаргу було вирішено. Я дуже підозрюю, що мій обліковий запис витік під час процесу обслуговування BCGAME або що обліковий запис клієнта було розкрито через низький рівень безпеки.

Мій ID: 30221204

Я можу надати IP-адресу та пристрій, на якому злодій увійшов (на фото нижче), включаючи обліковий запис USDT, з якого він зняв мої гроші. Тому я сподіваюся, що BC.game допоможе мені вирішити цю проблему. Це всі гроші, які в мене є, будь ласка, змилуйтеся наді мною. filefile

Автоматичний переклад.
hduong120494
8 міс. тому

Привіт, я бачив, що ви одразу спромоглися подати скаргу , що було правильно, якщо у вас є такі підозри. Якщо хтось намагався зняти гроші з вашого ігрового рахунку, чи використовував він той самий метод зняття, що й ви? Мені цікаво, чи може бути щось в історії транзакцій, і чи можете ви знайти інформацію, на який рахунок було знято гроші. Ви пробували це дивитися?

У будь-якому випадку, як я вже сказав, добре, що ви подали скаргу, і подивимося, що наша команда з’ясує у вашій справі. Сподіваюся, ми зможемо знайти спосіб вирішити цю проблему і все врегулювати.

Якщо у вас є щось нове, обов’язково повідомте нам.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ім'я користувача: abcdefghi3




Ідентифікатор користувача: 26992506 # Пароль


Будь ласка, слухайте мене уважно, я хочу підтвердження KyC. Вона зазнала невдачі. Тепер він сюди не приходить. Надішліть документ повторно. Я чекаю вже 4 дні, але шоу тут не відбувається. Тепер я не можу зв’язатися з вами через його електронну пошту, тому що я не можу перевірити електронну пошту, лише я маю реєстрацію на мобільному номері. Це не сам електронний лист. це моя електронна пошта ssssssssss009988@gmail.com Будь ласка, дайте мені посилання для повторного надсилання в цьому електронному листі. Будь ласка, дозвольте мені зробити KYC облікового запису в цьому електронному листі. Ви можете чітко перевірити на моєму знімку екрана, який я вам надсилаю

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
sameer007
7 міс. тому

Будь ласка, чи правильно я розумію, що ви хочете надіслати це повідомлення в службу підтримки клієнтів казино? Можливо, ви пробували надіслати їм електронний лист або зв’язатися з ними в чаті? Я бачу, що це пов’язано з вашою перевіркою, так? Якщо ви хочете, ви можете розповісти нам більше про проблему, яка у вас виникла, тож, можливо, ми зможемо вам якось допомогти. Чекатиме на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

вони мені не відповідають. У мене є 15 Gmail на пошті служби підтримки, але 5 днів тому вони мені не відповідають

Автоматичний переклад.
sameer007
7 міс. тому

Здається, що кілька речей відбувається одночасно.

KYC не вдалося, і ви попросили повторити спробу, так?

При цьому ви не можете увійти в обліковий запис, оскільки ваша електронна пошта не підтверджена.

Я думаю, ви могли б нам допомогти, поділившись останньою дискусією, яку ви мали зі службою підтримки або будь-ким із казино. Ви можете це зробити, будь ласка?

На мою думку, ми повинні зосередитися на чомусь солідному. 🤔

Зазвичай, коли гравець не може підтвердити свій рахунок, казино вирішує закрити його. Чи може це бути пов'язано?




Автоматичний переклад.
1...8 9 10...19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого