Їхні відповіді були такими:
Нажаль повідомляю вам, що ми не можемо повернути кошти за трансакції, які вже надіслано на адресу отримання, яку ви нам надали.
Після перевірки нашої відповідної команди щодо вашої транзакції кошти вже повернуто на ваш рахунок.
Будь ласка, зверніться до свого гаманця-одержувача! 😀
Ви можете зв’язатися зі своїм постачальником гаманця для отримання додаткової допомоги
Нам прикро, сер, але наразі, будь ласка, спробуйте зв’язатися зі службою підтримки свого портфоліо, яка зможе допомогти вам у цьому. Будь ласка, зв'яжіться з ними Дякуємо.
Якщо статус правильний, ми не маємо з цим нічого робити, кошти вже надіслано на вказану вами адресу отримання.
Будь ласка, завжди перевіряйте введені дані, перш ніж продовжити внесення або зняття коштів, щоб уникнути такої ж проблеми в майбутньому.
Будь ласка, не звертайте уваги на моє останнє повідомлення, сер. Після перевірки кошти вже надіслано з нашого боку, однак служба підтримки вашого гаманця, що отримує, зможе допомогти вам у цьому. Будь ласка, зв'яжіться з ними Дякуємо.
Зверніться до свого гаманця-одержувача. Дякую
Перевірте введені дані, щоб цього більше не повторилося.
Their responses have been:
I regret to inform you that we cannot issue refunds for transactions that have already been sent to the receiving address you have provided to us.
Upon checking of our Relevant Team regarding your transaction it is already refunded back to your account.
Please contact your receiving wallet! 😀
You can contact your wallet provider for further assistance
We are sorry sir, but for now please try to contact your portfolio support desk who will be able to assist you in this regard. Please contact them Thank you.
Once the status is correct we have nothing to do about it, the funds have already been sent to the receiving address you provided.
Please always check the details entered before continuing with your deposit or withdrawal to avoid the same problem in the future.
Please ignore my last message sir, Upon verification, the funds have already been sent from our end however your receiving wallet support will be able to assist you in this regard. Please contact them Thank you.
Contact your receiving wallet. Thank you
Please check the details you enter to prevent this from happening again.
las respuesta de ellos han sido:
Lamento comunicarle que no podemos realizar reembolsos de transacciones que ya han sido enviadas a la dirección de recepción que nos ha facilitado.
Upon checking of our Relevant Team regarding to your transaction it is already refunded back to your account.
Please contact your receiving wallet! 😀
You can contact your wallet provider for further assistance
Lo sentimos señor, pero por ahora por favor trate de ponerse en contacto con su cartera de recepción de apoyo será capaz de ayudarle en este sentido. Por favor, póngase en contacto con ellos Gracias.
una vez que el estado es correcto no tenemos nada que hacer al respecto, los fondos ya han sido enviados a la dirección de recepción que usted proporcionó.
Por favor, compruebe siempre los datos introducidos antes de continuar con su depósito o retirada para evitar el mismo problema en el futuro.
Por favor, haga caso omiso de mi último mensaje, señor, Tras la comprobación, los fondos ya han sido enviados desde nuestro extremo sin embargo su cartera de recepción de apoyo será capaz de ayudarle en este sentido. Por favor, póngase en contacto con ellos Gracias.
Póngase en contacto con su monedero receptor. Gracias
Por favor, compruebe los datos que introduce para evitar que esto vuelva a suceder.
Автоматичний переклад.