ФорумКазиноBC.Game Casino - загальне обговорення

BC.Game Casino - загальне обговорення (Сторінка 9)

3 р. тому від Blazin9s
|
39057 переглядів 339 відповідей |
|
1...8 9 10...18
Додати публікацію
10 міс. тому

Bc Game та Stake неправильні, важко зробити висновок???

Ніхто не може відмовити в обслуговуванні, якщо клієнти можуть користуватися ним і платити за нього, оскільки продавець вирішив написати особистий закон для доступу до ваших продуктів. Діти, як ця гра BC і Stake, вище комерційних законів. Вони вважають себе особливими? чому

Будь-яке звичайне казино закриває та знову відкриває облікові записи за запитом користувачів. Якщо користувач злий, це проблема, яку казино повинні уважно стежити, але це не мій випадок.

Кінець рядка!!!!!!!!!!!!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Кожне казино намагається ретельно реагувати на це питання повторного відкриття рахунку, і вам обов’язково слід прочитати Правила та умови, щоб дізнатися, чи можливо це. Якщо це неможливо після закриття облікового запису, я не бачу серйозної проблеми, якщо ви вже попросили його закрити один раз.

Щодо права, то, як було сказано, ми не юристи, тому залишаємо право їм.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Я спілкувався з чотирма різними юристами: усі казали, що казино неправі!!!

Bet365 теж діє так, я думаю, що вони матимуть серйозні юридичні проблеми в Бразилії після нового закону. Bet 365 гірше, вони відмовляються відкривати рахунок зі своїх причин.

Цікаво, що вони теж британці!!!



Автоматичний переклад.
Rafaeliton
10 міс. тому

Тоді, ймовірно, буде гарною ідеєю скористатися їхніми послугами, якщо ви вважаєте, що в цьому винні казино.

Щодо Bet365, я хотів би, щоб ви написали про це в темі Bet365, щоб два казино не змішувалися без потреби. Будь ласка, це можливо?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Добре, я не злий на Casino Guru, і ми хочемо того ж: кращих і прозорих казино.

Дякуємо за підтримку!

Автоматичний переклад.
Rafaeliton
10 міс. тому

Привіт!

Я вважаю, що ви маєте рацію. Ми обоє хочемо одного й того ж, але, я вважаю, спосіб його використання дещо відрізняється з обох сторін. Зі свого боку, ми високо оцінюємо легітимність і справедливий підхід. Таким чином, залишаємо питання права юристам. Можливо, ви помітили, що це дуже поширена тема тут.

Якщо говорити про це, не соромтеся поділитися своєю ідеєю щодо Bet365 прямо тут. Джаро, я також не маю на меті обмежити твою здатність говорити. Ця тема є найкращим місцем для початку



Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Мені раптово відмовили.

Хтось має досвід?

Автоматичний переклад.
tnbkiyoshi
9 міс. тому

Привіт!

Я переніс вашу публікацію прямо сюди, оскільки ця тема повністю присвячена досвіду роботи з BC Casino.

Тож не соромтеся переглядати досвід прямо тут.

Говорячи про досвід, ви можете запитати службу підтримки казино або поговорити про це? Або ти зробив це?

Чи є якась особлива причина, яку варто згадати?

Я знаю, що є багато запитань, але я просто намагаюся отримати загальну картину. Хто знає, можливо, є досить просте пояснення і, якщо пощастить, рішення!

Автоматичний переклад.
Radka
9 міс. тому

Коли я зв’язався з клієнтом, вони попросили мене надіслати їм електронний лист, тож я надіслав їм електронний лист. Мене попросили підтвердити мою особу, тому я пройшов автентифікацію. Однак коли я намагаюся зняти гроші, мені відмовляють. Я не знаю причини, зв’язався з ними, але не отримав точної відповіді.

Автоматичний переклад.
tnbkiyoshi
9 міс. тому

Я бачу, що казино не дало вам відповідної відповіді, яку ми могли б зрозуміти, і це дуже шкода. Особливо, якщо вони кажуть вам надіслати їм електронний лист, а вони не відповідають.

Також було б непогано знати причину, чому ваше відкликання відхилено, щоб ми мали уявлення про те, що може бути причиною цього.

Однак як довго ця ситуація триває?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Я хотів би знати причину, чому мені відмовили у вилученні.

Я надсилаю електронний лист, тому що хочу знати, але я не зміг отримати чітку причину. Це триває вже більше місяця.

Автоматичний переклад.
tnbkiyoshi
9 міс. тому

У цьому випадку, якщо це затягується на місяць, рекомендую відкрити скаргу за цим посиланням , де наша команда спробує вам допомогти. Я думаю, що для нас обох причина для відмови була б доречною, але якщо казино не може надати жодної відповідної причини, і вам так довго потрібно виплатити, я бачу лише один варіант зі скаргою.

Ти підеш на це?

Автоматичний переклад.
Jaro
9 міс. тому

Так, будь ласка!

Автоматичний переклад.
tnbkiyoshi
9 міс. тому

Ідеально, ви можете створити його за посиланням, яке я надав вам у попередній відповіді. Якщо у вас є запитання чи труднощі, не соромтеся запитувати.

Крім того, якщо ви отримаєте будь-яку відповідь від казино або якщо ви отримали свої гроші, обов’язково повідомте нам про це.

Автоматичний переклад.
Опубліковано aakashaina видалено адміністратором Daniel
Причина: Спам
7 міс. тому

17 лютого я зняв зі свого облікового запису bc.game суму 79 358 EOS https://bloks.io/transaction/e8b4fb228c0fe07cd84aefcfa6bf8284ec7f3fad0ea74aabb516bac054c638ee, у якій я зробив помилку, надіславши її на іншу пам’ятку для номера, відмінного від мого я подав претензію до bibyt, звідки я зробив своє відкликання. Вони старанно відновили їх і повернули в гаманець, з якого вони були надіслані, тобто гаманець BC, і насправді вони це зробили, вони надіслали мені електронний лист із підтвердженням, у якому повідомлялося, що транзакцію оброблено успішно та суму повернуто 78,86 EOS, і вони надіслали мені підтвердження з хешем транзакції або ідентифікатором otxid https://bloks.io/transaction/4a62938317c81f384d442979c2c2c134316256efacb65de2f24f5fc8a940c8a940c8a940c8a940c здійсненого відшкодування за які я зв’язуюся з командою підтримки bc і все одно надсилаю інформація, яку я тут викладаю, мені кажуть, що вона вже повернута в мій гаманець знову, але вони не дають мені txid транзакції, тому це виявилося крадіжкою. відсутність моральної етики та зловживання довірою до своїх клієнтів.


Автоматичний переклад.
ElprofeMillo
7 міс. тому

Привіт, я не знаю, чи правильно я це розумію. Коли ви виходили з казино, ви ввели неправильні дані, і гроші були надіслані комусь іншому, так? Звідти ви повернули гроші за допомогою bibyt для допомоги.

Тепер проблема полягає в сумі, яка була показана на вашому рахунку казино? Тому що вперше ви називаєте набагато більшу суму, ніж та, яку вам повернули. Я думаю правильно чи неправильно?

Будь ласка, дайте мені знати, щоб я не зрозумів неправильно.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Привіт, сталося наступне: я зняв із BC.game суму 79 396 EOS на адресу bybitdeposit на пам’ятку 500066481 (яку я ввів неправильно), правильним було 500066841, на цьому кроці я зробив помилку з пам’яткою, оскільки я вже згадувалося, для чого я підготувався зробити квиток для відновлення тих опцій EOS, які дають bybit для цих випадків, на щастя чи на жаль, вони виконали відновлення активів, але вони завжди повертають їх на обліковий запис відправника, який у цьому випадку є від bc, до якого вони надіслали мені TXID повернення до зазначеного портфеля вищезгаданих активів лише зі знижкою 0,5 EOS для комісій за відновлення, тоді я зв’язався зі службою підтримки BC, щоб вони зарахували ці EOS до мого портфоліо, щоб грати в них або забрати їх, або що завгодно я хочу з ними зробити, але вони не зараховують їх мені або не дають зрозумілих відповідей, тобто вони хочуть їх у мене вкрасти.

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
ElprofeMillo
7 міс. тому

Так, в основному я думав приблизно так само. Тож яку причину вказує казино, коли ви запитуєте, чому гроші не були зараховані на ваш рахунок? Я думаю, що відповідь казино буде важливою в такому випадку.

Однак я також бачив, що ви вже подали скаргу , і наша команда спробує вам допомогти. Цікаво, скільки триватиме процес. 🤔

Якщо ви отримаєте відповідну відповідь або якщо з’являться ваші гроші, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

Їхні відповіді були такими:

Нажаль повідомляю вам, що ми не можемо повернути кошти за трансакції, які вже надіслано на адресу отримання, яку ви нам надали.

Після перевірки нашої відповідної команди щодо вашої транзакції кошти вже повернуто на ваш рахунок.

Будь ласка, зверніться до свого гаманця-одержувача! 😀

Ви можете зв’язатися зі своїм постачальником гаманця для отримання додаткової допомоги

Нам прикро, сер, але наразі, будь ласка, спробуйте зв’язатися зі службою підтримки свого портфоліо, яка зможе допомогти вам у цьому. Будь ласка, зв'яжіться з ними Дякуємо.

Якщо статус правильний, ми не маємо з цим нічого робити, кошти вже надіслано на вказану вами адресу отримання.

Будь ласка, завжди перевіряйте введені дані, перш ніж продовжити внесення або зняття коштів, щоб уникнути такої ж проблеми в майбутньому.

Будь ласка, не звертайте уваги на моє останнє повідомлення, сер. Після перевірки кошти вже надіслано з нашого боку, однак служба підтримки вашого гаманця, що отримує, зможе допомогти вам у цьому. Будь ласка, зв'яжіться з ними Дякуємо.

Зверніться до свого гаманця-одержувача. Дякую

Перевірте введені дані, щоб цього більше не повторилося.

Автоматичний переклад.
ElprofeMillo
7 міс. тому

У такому випадку я б запитав ідентифікатор транзакції. Що ти думаєш? 🤔

Це повинно бути досить легко надати, коли вони стверджують, що гроші покинули їхній рахунок,...

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого