ГоловнаФорумКазиноBC.Game Casino - загальне обговорення

BC.Game Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від Blazin9s
|
72 879 переглядів 389 відповідей |
|
1...3 4 5...20

Так, досить багато. Я програв, коли мав виграти через матч, а коли я виграв через тиждень, вони просто вкрали мої гроші

Автоматичний переклад.

Добре, дякую! Я вчора переглядав вашу скаргу, але не був на 100% впевнений, що я її прислухаюся.

З іншого боку, я майже впевнений, що скарга незабаром вимагатиме певної співпраці з казино. Будемо сподіватися, що це не буде дуже тривалий процес. 🤔

Автоматичний переклад.

Не повинно було бути так. Вони тільки руйнують власну промисловість.

Автоматичний переклад.
grantbett22

Якось казино втратить хорошого клієнта? Так - однозначно.

З моєї точки зору, індустрія азартних ігор є одним із найбільш конкурентних середовищ, але занадто багато казино не мають належного способу вирішення проблем і проблем гравців.

Сподіваюся, ця скарга зрештою вам допоможе! 🤞

Автоматичний переклад.
Radka

А? Буквально сотні, якщо не тисячі, стикаються з таким крадіжкою, і ці сайти чітко показали, наскільки корумпованою є вся система. Лише сліпий не побачить цього, але, почувши багато питань, це стане для нього ясним. Люди грають на цих сайтах заради випадкових алгоритмів і чесних результатів, а не для того, щоб ставити на рідкісну чесність чи дар виграшу від обчислювального штучного інтелекту, або люди керують цим з-за лаштунків. Я думаю, що ми всі дурні, коли не бачимо, що насправді відбувається.

Змінено
Автоматичний переклад.
grantbett22

Отже, чому ви насправді граєте в казино? 😂

Автоматичний переклад.

Я не усвідомлював, наскільки вони маніпулювали спочатку.. Я думав, оскільки це було ліцензовано, це було б наполовину чесно та чесно. Але вони здаються гіршими, ніж будь-яке неліцензійне казино

Автоматичний переклад.
grantbett22

Я маю на увазі взагалі - чому ти продовжуєш грати? Ви сказали: «Тільки сліпа людина не побачить цього, хоча, як тільки почує про численні проблеми, їм стане зрозуміло. Люди грають на цих сайтах заради випадкових алгоритмів і справедливих результатів, а не для того, щоб ставити на рідкісну чесність чи дар виграшу від обчислювального штучного інтелекту або людей, які керують цим з-за лаштунків. Я думаю, що ми всі дурні, коли не бачимо, що насправді відбувається».

Звучить так, ніби ви більше не любите азартні ігри.

Так чи інакше, надсилайте все, що можете , електронною поштою, як було запропоновано в ланцюжку скарг раніше – не намагайтеся публікувати це безпосередньо, поки це не працює там.

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.

На який електронний лист відправляти?

Автоматичний переклад.

Тож я думаю, що всі починають усвідомлювати, що ліцензії BCGAME та просто ліцензії CURACAO загалом — це фігня? Вони прямо злодії та шахраї. Їм взагалі не можна дозволяти мати будь-які платформи, і їх слід негайно закрити, перш ніж вони зруйнують всю індустрію онлайн-казино для всіх. Я знаю, якби я мав засоби завдати шкоди будь-якій стороні, яка виграє від крадіжки та шахрайства (щось менше, ніж чесне та не використовуючи реальний випадковий алгоритм), ніж це було б уже зроблено! Будь то уряд чи злочинна організація, обидва майже однакові.

Автоматичний переклад.

На який електронний лист відправляти?

Автоматичний переклад.

Це вказано у скарзі: kristina.s@casino.guru


Автоматичний переклад.

Тож я думаю, що всі починають усвідомлювати, що ліцензії BCGAME та просто ліцензії CURACAO загалом — це фігня? Вони прямо злодії та шахраї. Їм взагалі не можна дозволяти мати будь-які платформи, і їх слід негайно закрити, перш ніж вони зруйнують всю індустрію онлайн-казино для всіх. Я знаю, якби я мав засоби завдати шкоди будь-якій стороні, яка виграє від крадіжки та шахрайства (щось менше, ніж чесне та не використовуючи реальний випадковий алгоритм), ніж це було б уже зроблено! Будь то уряд чи злочинна організація, обидва майже однакові.

Автоматичний переклад.

Скажу, чекаю, поки судді пройдуть висновки скарги. Я перевірив кількість надісланих скарг гравців, і здається, що сума більша:

file

З іншого боку, казино добре відоме та визнане, я б сказав, що більше гравців схильні подавати більше скарг. Усі були успішно вирішені.

Звісно, бажаю вам справедливого та швидкого вирішення.

Автоматичний переклад.
Radka

так правильно. Здається, сьогодні людям важко бути відвертими та чесними. Подивіться їхні канали чатів і ставок. Ви побачите лише скарги та 0,00x.


Автоматичний переклад.

вони залишили мені рахунок для перевірки з 5000 дол. США, ніхто нічого не робить, це непрезентабельно, повна відсутність поваги

Автоматичний переклад.
kiki2584

зараз вони використовують штучний інтелект на сайті. І для підтримки, і для підрахунку цифр, щоб ймовірність справедливості відповідала результату! 100%! Їх потрібно закрити. Їм взагалі не варто довіряти.

Автоматичний переклад.
Radka

file І?

Змінено
Автоматичний переклад.
grantbett22

Вибачте, але що ви намагаєтеся сказати? і?

Автоматичний переклад.
Radka

це розділ скарг чи форум? Як кого тобі шкода? Ви тут працюєте чи випадковий перехожий?

кінець?" Було тому, що ви написали «Вказано в скарзі: kristina.s@casino.guru

І якщо ви подивіться на фотографію, я вже зрозумів і надіслав електронною поштою 4 дні тому


Автоматичний переклад.
grantbett22

Я впевнений, що це форум, як я впевнений, що ви знаєте – місце, де всі можуть поділитися своїми ідеями та коментарями.

я? Я адмін/модератор. Можливо, якби ви використовували повні речення та враховували той факт, що я намагаюся підтримати вас, поки триває розгляд скарги, ми б не вели цю розмову. 🙂

Дозвольте мені пояснити, що я не маю доступу до електронної пошти Крістіни, я лише відповів на ваше попереднє запитання (щоб допомогти вам), див. printscren:

file

Відповівши "І", я не мав іншого вибору, ніж запитати вас про значення, оскільки розмова виглядала так:

ВИ: "Який електронний лист надіслати?"

Я: «Вказано в скарзі: kristina.s@casino.guru »

Ви і?"

Насправді це лише непорозуміння, і я не проти.

Хоча лише легка підказка. Якщо ви клацнете ім’я відправника в повідомленні, ви перейдете до публікації, на яку відправник відповідав. Це дуже корисно в деяких ситуаціях.

Чи краще зараз? Я на це сподіваюся. Гарного вам!


Автоматичний переклад.
Radka

Якщо ви підтримували, дякую, і мені шкода за непорозуміння.

Я написав "і?" Оскільки ви відповіли «це вказано в скарзі» через кілька днів після того, як я вже надіслав електронний лист. Я просто на межі й подумав, чи був ти «агентом» цих шахраїв, чи для них, я не хотів, щоб ти виглядав, ніби я все зробив неправильно, хоча насправді це зробив і так далі, якщо ти зрозумів мою тенденцію. .

просто я не схожий на деяких клієнтів, у яких вони можуть вкрасти. Я належу до тих людей, які будуть замислюватися про те, що вони зробили, і надміру думати про те, як можна помститися. Ми змушені звернутися до суду з цього приводу, тому що вони не відповіли на лист-вимогу. І я достатньо був у суді та розумівся на ньому, щоб знати, що чесний суддя легко виніс би рішення на мою користь і, швидше за все, вимагав би від них більше, ніж я насправді просив. Тому я почекаю, щоб побачити, як це буде. Але якщо я не отримаю відшкодування, я не можу допустити таких речей навіть у невеликих масштабах, тому я змушу себе зробити все, що мені потрібно, а також зробити таку велику проблему та заяву для всієї галузі та уряду Кюрасао . Я б неминуче втратив своє життя, щоб це сталося, але не раніше, ніж я зроблю це.


Автоматичний переклад.
grantbett22

Це нормально - нічого страшного. 🙂

Я залишу це обговорення, якщо ви віддаєте перевагу цьому, без проблем. Я не хотів розпалювати вогонь.

Просто дайте мені знати, якщо вам щось знадобиться, добре?

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого