О, це сумно, так шкода!
Сподіваюся, ви все подолали?
Oh that's sad,so sorry about that!
I hope you've gotten over everything?
Так, тому що за 22 роки я виграв набагато більше в Інтернеті. Крім того, у мене є дуже дорогий автомобіль 2000 року випуску Roush Stage 2, підписаний Джеком Роушем з nascar
Yep,becouse ive won alot more online now in 22 years.Also i have a very pricy car 2000 Roush Stage 2 Signed inside from Jack Roush of nascar
Привіт,
тобі пояснили чому з тобою це зробили? Якщо я все правильно зрозумів, на вашому рахунку в казино ще є активний баланс, чи не так?
Hello,
have you been explained why they did this to you? If I got it correctly, there is still an active balance left on your casino account, right?
Я б сказав, що тільки гравці, зацікавлені в бонусах, повинні використовувати цей код 🙂
Будь-які пов’язані правила, про які гравці повинні пам’ятати?
I'd say that only players interested in bonuses should use this code 🙂
Any associated rules the players should keep in mind?
Привіт. Як робити депозит в іграх
Hello. How to deposit in games
helo.pano po mag deposit sa games
Натомість було б краще зробити депозит у пристойному казино 🙂.
Дотримуйтеся положень і умов або зверніться по допомогу до служби підтримки.
Would be better to deposit in a decent casino instead 🙂.
Follow the terms and conditions or ask support for further assistance.
Як ви думаєте, чи справді це пов’язано з BC.GAME? 🙂
Do you think it has really something to do with BC.GAME? 🙂
Привіт, я надіслав KYC 3 дні тому в BC Game, вони попросили мене розблокувати мій обліковий запис, але досі він залишається заблокованим. Я хотів би знову отримати до нього доступ, що мені робити?
Hello, I sent the KYC 3 days ago, to BC Game, they asked me to unlock my account, but until now it remains blocked. I would like to be able to access it again, what do I do?
Привіт, я надіслав KYC 3 дні тому в BC Game, вони попросили мене розблокувати мій обліковий запис, але досі він залишається заблокованим.
Я хотів би знову отримати до нього доступ, що мені робити?
Чи може хтось мені допомогти?
Hello, I sent the KYC 3 days ago, to BC Game, they asked me to unlock my account, but until now it remains blocked.
I would like to be able to access it again, what do I do?
Can someone help me?
Ваш обліковий запис було заблоковано до того, як вас попросили пройти KYC або після того, як ви подали документи? Якщо перевірка не пройде, я сумніваюся, що вони знову відкриють обліковий запис
Your account was blocked before you were requested to complete KYC or after you submitted your documents? In case the verification failed, I doubt they will open the account again
Привіт.
Мені дивно, що казино просить вас відкрити рахунок. Швидше за все, ваш обліковий запис зараз перевіряється. Якщо ви пройдете його, ви маєте право на відкликання.
Переконайтеся, що ви надіслали всі необхідні документи, KYC — це дуже важливий процес, який іноді потребує більше часу.
Тримайте нас в курсі!
Hello.
I find it strange the casino would ask you to open an account. More likely, your account is under verification now. If you pass it, you're entitled to withdrawal.
Ensure you sent all the necessary documents, KYC is a very important process, and sometimes it just needs more time.
Keep us posted!
Спочатку його заблокували, і запитали KYC.
First it was blocked, and they asked for KYC.
Ненормальним є те, що казино спочатку блокує обліковий запис, а потім запитує верифікацію, зазвичай облікові записи блокуються, якщо верифікація не вдається. Як сказала Радка, якщо ви вже надіслали свої документи, просто зачекайте, це може зайняти кілька тижнів. Якщо ваш обліковий запис буде підтверджено, його потрібно буде повторно відкрити та зняти кошти без особливих незручностей, а якщо перевірка не вдасться, казино повідомить вас
It's not normal for a casino to first block an account and then ask for verification, usually accounts are blocked if the verification fails. Like Radka said, if you already sent your documents just wait, it can take some weeks, if your account gets verified it should be reopened and withdrawal processed without major inconvenience and if the verification fails then the casino will let you know
Я не думаю, що це обов’язково поганий знак. Їм щось не сподобалося у вашому обліковому записі, тому вони заблокували його, але якщо ви надіслали їм усе, що вони просили, все ще є шанс, що вони знову відкриють його.
Я пам’ятаю, що коли я працював у казино, деякі облікові записи блокувалися автоматично + запитувалися документи, наприклад, коли обліковий запис входив з тієї ж IP-адреси, що й хтось інший, який уже використовувався в казино. Нам не потрібно було перевіряти це вручну. Це все робилося автоматично, і якщо гравець не надсилав документи, то він залишався закритим.
I don't think it's a necessarily bad sign. They didn't like something about your account so they blocked it, but if you sent them everything they requested, there's still a chance they'll reopen it.
I remember that when I worked in a casino, some accounts were blocked automatically + documents requested for example when the account logged in from the same IP address as someone else already used in the casino. We didn't have to check this manually. It was all done automatically and if the player didn't send the documents, then it remained closed.
Сьогодні вони надіслали мені електронний лист про те, що я зловживав бонусом платформи та мав кілька облікових записів. У мене немає іншого облікового запису на платформі, і я навіть не зловживав бонусом. Я, наприклад, направив на сайт більше 1000 людей, у мене немає причин йти проти правил.
Мені потрібно повернути мій рахунок, там було багато грошей.
Today they sent me an email saying that I abused the platform bonus and that I had multiple accounts. I don't have another account on the platform and I didn't even abuse the bonus. I, for example, referred more than 1000 people to the site, I have no reason to go against the rules.
I need my account back, there was a lot of money in there.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.