привіт
Я подумав, що це стосується вашої останньої справи проти BC.Games, коли побачив ваш пост.
На жаль, мало що змінилося. У будь-якому випадку ваша скарга не була відхилена; Я припускаю, що це не те саме, тому що проблема, яку ви порушили, була визнана невиправданою.
Я уявляю, що це має бути важко зіткнутися з цим, але, як було сказано раніше, «перевірка KYC зазвичай завершується перед вашим початковим виведенням коштів. Оскільки ви не надсилали жодних запитів на зняття з жодного зі своїх облікових записів, ви не проходили перевірку. Крім того, як ви постійно використовували іншу адресу електронної пошти для реєстрації в казино та не надавали жодної особистої інформації, казино не змогло ідентифікувати та позначити вас як самовиключеного користувача.
Крім того, ви порушили Правила та умови, отримавши доступ до казино з обмеженої юрисдикції та використовуючи VPN, що заборонено».
Будемо сподіватися, що юристи допоможуть вам досягти того, що ви прагнете.
Щоб запобігти подальшим втратам, я пропоную наступне:
У рамках нашої Глобальної ініціативи самовиключення ми співпрацюємо з BetBlocker, зареєстрованою у Великобританії благодійною організацією, яка надає безкоштовні послуги для підтримки людей у всьому світі. Ви можете знайти більше інформації про нашу ініціативу тут ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) і про BetBlocker тут ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker швидко та легко встановлюється на кількох пристроях, займаючи лише 2 хвилини. Після встановлення він блокує доступ до понад 84 200 веб-сайтів азартних ігор і тихо працює у фоновому режимі. Послуга може використовуватися анонімно та допомагає окремим особам керувати своїм доступом до азартних ігор безпечно та належним чином, незалежно від того, чи означає це повне обмеження або обмеження доступу в уразливі періоди.
Hi!
I thought it was regarding your last case against BC.Games the moment I saw your post.
Unfortunately, not much has changed. In any case, your complaint was not dismissed; I suppose it is not the same because the problem you raised was considered unjustified.
I imagine it must be hard to face it, but as stated earlier, "KYC verification is typically completed before your initial withdrawal. Since you have not made any withdrawal requests from any of your accounts, you have not undergone verification. Additionally, as you consistently used a different email address for registering at the casino and did not provide any personal information, the casino was unable to identify and flag you as a self-excluded user.
Furthermore, you violated the Terms and Conditions by accessing the casino from a restricted jurisdiction and using a VPN, which is prohibited."
Let's just hope the lawyers will help you achieve what you aim to achieve.
To prevent further losses, I suggest following:
As part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Автоматичний переклад.