мою скаргу закрили, навіть не надавши доказів, можливо заплатили тому, хто представляв мої інтереси (суто особиста думка)
my complaint was closed without even providing evidence, perhaps they paid the person who represented my interests (purely personal opinion)
https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru
тут ви можете залишити відгук про роботу команди casino.guru
https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru
here you can leave a review of the work of the casino.guru team
https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru
тут можно оставить отзыв на работу команды casino.guru
Привіт! Подав скаргу місяць тому, рахунок закрили безпідставно.
Покладав великі надії на вашу команду, але виявилося, що це було марно, допомоги не було! Чекали представника казино, продовжили таймер один раз - тиша, продовжили два - тиша, сказали, що скоро дадуть відповідь, продовжили третій раз і в кінці дали офіційну відповідь, що я заручена в курсовому арбітражі вони підозріло затягували час, а також закрили скаргу, не давши мені можливості сказати ні слова, ДЯКУЮ!
Hello! I filed a complaint a month ago, the account was closed without reason.
I had high hopes for your team, but it turned out that it was in vain, no help was provided! We were waiting for a casino representative, they extended the timer once - silence, they extended it twice - silence, they said they would answer soon, they extended it a third time and in the end they gave me a formal reply that I was engaged in exchange rate arbitrage, they were suspiciously dragging out time, and they also closed the complaint without giving me a chance to say a word, THANK YOU!
Здравствуйте! Подавал жалобу месяц назад, закрыли счет не обоснованно.
Очень сильно понадеялся на вашу команду, но оказалось что зря, никакой помощи не оказали! Ждали представителя казино, раз продлили таймер - тишина, два продлили - тишина, сказали вот вот ответят, 3 раз продлевают и по итогу дают отписку что я занимался арбитражем валютного курса, подозрительно тянули время, еще и жалобу закрыли не дав и слово сказать, СПАСИБО!
Я вважаю, що наша команда не змогла нічого зробити щодо вашої скарги , тому її потрібно відхилити.
Якщо у вас є ще якісь докази і ви бажаєте відкрити їх знову, зробіть це в будь-який час.
I believe that our team was not able to do anything further regarding your complaint, and that is why it has to be rejected.
If you have any more evidence and you wish to reopen it, please do so at any time.
Чудово, тепер хтось із вашої команди написав мені на електронну пошту, що мене забанили, тому що я вніс невелику суму, а виграв велику суму, йому написав представник казино, виявляється, не можна відразу виграти велику суму на казино чи що?
Great, now one of your team wrote to me by email that they banned me because I deposited a small amount and won a large amount, a representative of the casino wrote to him, it turns out you can’t immediately win a large amount at the casino or what?
Я не зовсім впевнений, як вам пояснили причину, але я вважаю, що це не так, що якщо гравець вносить невелику суму, він не може виграти великий. Звичайно, це може статися лише за умови обмеження виграшу, зазначеного в умовах казино.
I am not exactly sure how the reason was explained to you, but I believe that this is not the case, that if a player deposits a low amount, they cannot win big. This can really happen only if there is some win limit stated in the casino terms, of course.
Це сміття, тому що вони вкрали мій обліковий запис рівня 38 з усіма моїми бонусами та коштами старше 2 років, і дурний представник Гуру їм повірив. Я кажу, що цей хлопець Гуру довбаний продавець, або він з BC, лайно.
It's garbage because they stole my level 38 account with all my bonuses and funds older than 2 years and the stupid Guru representative believed them. I say that this Guru guy is a fucking sellout or he's with BC, the piece of shit.
Es una basura bc ami me robo mi cuenta nivel 38 con todos mis bonos y fondos con antigüedad de más de 2 año y el estupido representante de gurú les creyó yo digo que esto de gurú es un maldito vendido o está con bc el mierda
Зверніть увагу на мову, інакше ваш обліковий запис буде заблоковано.
Я бачу у вашій скарзі , що наша команда справді намагалася допомогти, але в результаті була змушена її відхилити, оскільки на вашому рахунку не залишилося балансу.
Please mind your language, other wise your account will be banned.
I see in your complaint that our team really tried to help but consequently had to reject it as no balance was left in your account.
Мені написали, що програвши кілька доларів, я виграв кілька тисяч, через що мій рахунок згодом заблокували
They wrote to me that after losing a few dollars, I won several thousand dollars, which is why my account was subsequently blocked
Чому скаргу закрили одразу без надання доказів? Вам навіть не дали слова виступити на свій захист? Ми місяць чекали відповіді від представника, він мабуть не знав що відповісти і можливо вирішив розрахуватися? як ще я маю думати
Why was the complaint closed immediately without providing evidence? They didn’t even give you the floor to speak in your own defense? We waited a month for a response from the representative, he apparently did not know what to answer and perhaps decided to pay off? how else should I think
Це саме те, що мені повідомляє: мій обліковий запис викрадено, і я не можу його відновити.
This is exactly what it tells me, my account was stolen and I can't recover it.
Es exactamente lo que me dice ami que mi cuenta fue robada y no puedo recuperarla
Ви так думаєте, точніше, так вам сказали, щоб закрили справу, але скажіть мені, скільки саме грошей ви бачите на зображенні, яке я виклав.
That's what you think, or rather, that's what they told you so that they would close the case, but tell me exactly how much money you see in the image I posted.
Eso cres tu o mas bien fue lo que te dijieron para que cerraran el caso pero dime tu exactamente cuanto dinero ves tu en la imagen que puse
Ну тепер за їхніми словами вони кажуть, що я не власник свого облікового запису і що перевірка не пройшла, тому що це інший власник і для безпеки вам не потрібно себе блокувати, я йду, прокляті собаки продані до БК
Well now according to them they say that I am not the owner of my account and that the verification did not pass because it is another owner and for security you do not need to block yourself, I am leaving, damn dogs sold to BC
Bueno ahora según ellos dicen que yo no soy el dueño de mi cuenta y que no pasó la verificación que por que es otro dueño y para seguro no necesitas bloquearse yo me voy malditos perros vendidos a bc
Чому скаргу закрили одразу без надання доказів? Вам навіть не дали слова виступити на свій захист? Ми місяць чекали відповіді від представника, він мабуть не знав що відповісти і можливо вирішив розрахуватися? як ще я маю думати
Why was the complaint closed immediately without providing evidence? They didn’t even give you the floor to speak in your own defense? We waited a month for a response from the representative, he apparently did not know what to answer and perhaps decided to pay off? how else should I think
У ланцюжку скарги вам було пояснено, чому вони фактично закрили скаргу: «Після збору та перегляду всіх необхідних деталей ми закриваємо цю скаргу як необґрунтовану через арбітраж обмінного курсу. Переважна більшість ваших початкових значних виграшів були вважаються недійсними з цієї причини, і тому ви точно не маєте права виводити виграші, накопичені таким (нелегітимним) способом.
Казино діяло відповідно до своїх умов. Фактично не було іншого способу, як це могло б закінчитися. Якщо ваші раніше успішно виведені виграші були накопичені так само, як і спірні виграші, ви можете бути тільки щасливі, що вам вдалося їх вивести.
Якщо ви не задоволені вирішенням скарги, я рекомендую вам проконсультуватися з гральним органом, який регулює казино».
Чи намагалися ви зв'язатися з органом влади з цього приводу?
It was explained to you in the complaint thread why they actually closed the complaint: "After gathering and reviewing all the necessary details, we are closing this complaint as unjustified due to the currency exchange rate arbitrage. The vast majority of your initial significant winnings were considered invalid for this reason, and therefore. you are definitely not eligible to withdraw winnings accumulated in such a (illegitimate) way.
The casino acted in accordance with its terms and conditions. There was basically no other way how it could have ended. If your previously successfully withdrawn winnings were accumulated the same way as the disputed winnings, you can be only glad and happy you managed to withdraw them.
If you are not satisfied with the complaint solution, I recommend you consult the gambling authority that the casino is regulated by."
Did you try to contact the authority regarding this?
Ви так думаєте, точніше, так вам сказали, щоб закрили справу, але скажіть мені, скільки саме грошей ви бачите на зображенні, яке я виклав.
That's what you think, or rather, that's what they told you so that they would close the case, but tell me exactly how much money you see in the image I posted.
Eso cres tu o mas bien fue lo que te dijieron para que cerraran el caso pero dime tu exactamente cuanto dinero ves tu en la imagen que puse
Звичайно, якщо ви вважаєте, що у вас є достатньо доказів для повторного відкриття вашої справи, зробіть це, і наша команда із задоволенням їх розгляне.
Of course, if you believe that you have enough evidence to reopen your case, please do so, and our team will gladly look at it.
Ну тепер за їхніми словами вони кажуть, що я не власник свого облікового запису і що перевірка не пройшла, тому що це інший власник і для безпеки вам не потрібно себе блокувати, я йду, прокляті собаки продані до БК
Well now according to them they say that I am not the owner of my account and that the verification did not pass because it is another owner and for security you do not need to block yourself, I am leaving, damn dogs sold to BC
Bueno ahora según ellos dicen que yo no soy el dueño de mi cuenta y que no pasó la verificación que por que es otro dueño y para seguro no necesitas bloquearse yo me voy malditos perros vendidos a bc
Чи можу я запитати, що саме ви маєте на увазі? Що ваш обліковий запис насправді належить іншому гравцеві? Ви не проходили процес перевірки?🤔
Чесно кажучи, я зараз трохи збентежений.
May I ask what do you mean exactly, please? That your account actually belongs to another player? Didn't you pass the verification process?🤔
I'm a bit confused now, to tell you the truth.
Обліковий запис завжди належав мені, лише посилання, яке було поширене в чаті bc games, я відкрив його, і він перевів мене на телеграм-бот, у якому мій обліковий запис був зламаний, я попросив службу підтримки заблокувати мій обліковий запис, на що повірили потрібні дні я, зрештою вони зробили це, але вони мені його не повернули, тепер мій обліковий запис без підлоги, оскільки моя електронна пошта від’єднана, і я спробував увійти за допомогою номера, який я пов’язав, але він запитує мене про підтвердження, що вони й роблять не прийняти, і незважаючи на те, що я дав свідчення, той, хто вів мою справу, сказав, що я був шахраєм
The account always belonged to me, only a link that was shared in the bc games chat, I opened it and it took me to a telegram bot in which my account was hacked, I asked support to block my account, which took days to believe me, in the end they did it and they never gave it back to me, now my account is without a floor since my email is unlinked and I tried to log in with the number that I linked but it asks me for verification which they do not accept and despite the fact that I gave evidence, the one who handled my case said that I was fraudulent
La cuenta siempre me perteneció solo que un enlace que compartieron em el chat de bc games lo abrí y me llevo a un bot de telegram en el cual me hakearon mi cuenta yo pedí a soporte que bloqueara mi cuenta lo cual tardaron días en creerme l final lo hicieron y ya nunca me la regresaron ahora mi cuenta esta sin suelo ya que esta desvinculado mi correo e intentado entrar con el número que vincule pero me pide la verificación la cual no me aceptan y a pesar de que di pruebas el que llevo mi caso dijo que yo era fraudulento
Зараз з'явилася нова інформація, виявляється я не займався курсовим арбітражем, а на їхньому сайті нібито сталася технічна помилка, в результаті якої мої 4 000 000 рублів стали недоступні, хоча я впевнений, що все виграв по чесному.
Now new information has appeared, it turns out that I was not involved in currency rate arbitrage, but on their website there was supposedly a technical error, as a result of which my 4,000,000 rubles became unavailable, although I am sure that I won everything fairly
Обліковий запис завжди належав мені, лише посилання, яке було поширене в чаті bc games, я відкрив його, і він перевів мене на телеграм-бот, у якому мій обліковий запис був зламаний, я попросив службу підтримки заблокувати мій обліковий запис, на що повірили потрібні дні я, зрештою вони зробили це, але вони мені його не повернули, тепер мій обліковий запис без підлоги, оскільки моя електронна пошта від’єднана, і я спробував увійти за допомогою номера, який я пов’язав, але він запитує мене про підтвердження, що вони й роблять не прийняти, і незважаючи на те, що я дав свідчення, той, хто вів мою справу, сказав, що я був шахраєм
The account always belonged to me, only a link that was shared in the bc games chat, I opened it and it took me to a telegram bot in which my account was hacked, I asked support to block my account, which took days to believe me, in the end they did it and they never gave it back to me, now my account is without a floor since my email is unlinked and I tried to log in with the number that I linked but it asks me for verification which they do not accept and despite the fact that I gave evidence, the one who handled my case said that I was fraudulent
La cuenta siempre me perteneció solo que un enlace que compartieron em el chat de bc games lo abrí y me llevo a un bot de telegram en el cual me hakearon mi cuenta yo pedí a soporte que bloqueara mi cuenta lo cual tardaron días en creerme l final lo hicieron y ya nunca me la regresaron ahora mi cuenta esta sin suelo ya que esta desvinculado mi correo e intentado entrar con el número que vincule pero me pide la verificación la cual no me aceptan y a pesar de que di pruebas el que llevo mi caso dijo que yo era fraudulento
Привіт,
Це повторилося знову чи це пов’язано з вашою попередньою скаргою ? Я теж трохи збентежений, якщо чесно.
у будь-якому випадку скарга закінчувалася так:
"Шановний gudeliamondragon64,
Я спілкувався з представником казино в приватній розмові, і він запевнив мене, що їхня команда працює над рішенням для відновлення вашого облікового запису.
Оскільки ми вважаємо, що справжнім злочинцем є не казино, а виконавець шахрайства, ми не можемо покарати казино. Оскільки ваш рахунок, імовірно, було закрито без залишку, що можна зняти, ми закриємо скаргу як відхилену. Сподіваюся, подібні проблеми уникнуть вас у майбутньому. Дякуємо за розуміння. Мені шкода, що ми не можемо більше допомогти в цьому випадку.?
Hello,
Has this occurred again, or is this related to your previous complaint, please? I'm a bit confused too, to be honest.
in any case the complaint ended like this:
"Dear gudeliamondragon64,
I spoke with the casino representative in a private conversation and he assured me their team is working on a solution to restore your account.
Since we believe the true nefarious party is not the casino but the perpetrator of the scam, we can't penalize the casino. Since your account was presumably closed without any withdrawable balance we'll close the complaint as rejected. I hope similar issues avoid you in the future. Thank you for your understanding, I am sorry we could not be of more help on this occasion.?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.