привіт Я бачу, що ви подали скаргу на два рахунки. це правильно? Під час подання скарги використовуйте лише один обліковий запис; інший все одно доведеться відхилити. Дякуємо за розуміння.
Hey. I can see that you have filed a complaint on two accounts. Is that right? Please use only one account when submitting a complaint; the other one will have to be rejected anyway. Thank you for your understanding.
Привіт! Подав скаргу місяць тому, рахунок закрили безпідставно.
Покладав великі надії на вашу команду, але виявилося, що це було марно, допомоги не було! Чекали представника казино, продовжили таймер один раз - тиша, продовжили два - тиша, сказали, що скоро дадуть відповідь, продовжили третій раз і в кінці дали офіційну відповідь, що я заручена в курсовому арбітражі вони підозріло затягували час, а також закрили скаргу, не давши мені можливості сказати ні слова, ДЯКУЮ!
Hello! I filed a complaint a month ago, the account was closed without reason.
I had high hopes for your team, but it turned out that it was in vain, no help was provided! We were waiting for a casino representative, they extended the timer once - silence, they extended it twice - silence, they said they would answer soon, they extended it a third time and in the end they gave me a formal reply that I was engaged in exchange rate arbitrage, they were suspiciously dragging out time, and they also closed the complaint without giving me a chance to say a word, THANK YOU!
Здравствуйте! Подавал жалобу месяц назад, закрыли счет не обоснованно.
Очень сильно понадеялся на вашу команду, но оказалось что зря, никакой помощи не оказали! Ждали представителя казино, раз продлили таймер - тишина, два продлили - тишина, сказали вот вот ответят, 3 раз продлевают и по итогу дают отписку что я занимался арбитражем валютного курса, подозрительно тянули время, еще и жалобу закрыли не дав и слово сказать, СПАСИБО!
Чудово, тепер хтось із вашої команди написав мені на електронну пошту, що мене забанили, тому що я вніс невелику суму, а виграв велику суму, йому написав представник казино, виявляється, не можна відразу виграти велику суму на казино чи що?
Great, now one of your team wrote to me by email that they banned me because I deposited a small amount and won a large amount, a representative of the casino wrote to him, it turns out you can’t immediately win a large amount at the casino or what?
Здається, так. Є проблеми і з моєю скаргою. Ми можемо програти лише в казино.
I guess so. There are problems with my complaint too. We can only lose at the casino.
Наверное это так. С моей жалобой тоже проблемы. Мы можем только проигрывать в казино.
Це сміття, тому що вони вкрали мій обліковий запис рівня 38 з усіма моїми бонусами та коштами старше 2 років, і дурний представник Гуру їм повірив. Я кажу, що цей хлопець Гуру довбаний продавець, або він з BC, лайно.
It's garbage because they stole my level 38 account with all my bonuses and funds older than 2 years and the stupid Guru representative believed them. I say that this Guru guy is a fucking sellout or he's with BC, the piece of shit.
Es una basura bc ami me robo mi cuenta nivel 38 con todos mis bonos y fondos con antigüedad de más de 2 año y el estupido representante de gurú les creyó yo digo que esto de gurú es un maldito vendido o está con bc el mierda
мою скаргу закрили, навіть не надавши доказів, можливо заплатили тому, хто представляв мої інтереси (суто особиста думка)
my complaint was closed without even providing evidence, perhaps they paid the person who represented my interests (purely personal opinion)
https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru
тут ви можете залишити відгук про роботу команди casino.guru
https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru
here you can leave a review of the work of the casino.guru team
https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru
тут можно оставить отзыв на работу команды casino.guru
Привіт! Подав скаргу місяць тому, рахунок закрили безпідставно.
Покладав великі надії на вашу команду, але виявилося, що це було марно, допомоги не було! Чекали представника казино, продовжили таймер один раз - тиша, продовжили два - тиша, сказали, що скоро дадуть відповідь, продовжили третій раз і в кінці дали офіційну відповідь, що я заручена в курсовому арбітражі вони підозріло затягували час, а також закрили скаргу, не давши мені можливості сказати ні слова, ДЯКУЮ!
Hello! I filed a complaint a month ago, the account was closed without reason.
I had high hopes for your team, but it turned out that it was in vain, no help was provided! We were waiting for a casino representative, they extended the timer once - silence, they extended it twice - silence, they said they would answer soon, they extended it a third time and in the end they gave me a formal reply that I was engaged in exchange rate arbitrage, they were suspiciously dragging out time, and they also closed the complaint without giving me a chance to say a word, THANK YOU!
Здравствуйте! Подавал жалобу месяц назад, закрыли счет не обоснованно.
Очень сильно понадеялся на вашу команду, но оказалось что зря, никакой помощи не оказали! Ждали представителя казино, раз продлили таймер - тишина, два продлили - тишина, сказали вот вот ответят, 3 раз продлевают и по итогу дают отписку что я занимался арбитражем валютного курса, подозрительно тянули время, еще и жалобу закрыли не дав и слово сказать, СПАСИБО!
Я вважаю, що наша команда не змогла нічого зробити щодо вашої скарги , тому її потрібно відхилити.
Якщо у вас є ще якісь докази і ви бажаєте відкрити їх знову, зробіть це в будь-який час.
I believe that our team was not able to do anything further regarding your complaint, and that is why it has to be rejected.
If you have any more evidence and you wish to reopen it, please do so at any time.
Чудово, тепер хтось із вашої команди написав мені на електронну пошту, що мене забанили, тому що я вніс невелику суму, а виграв велику суму, йому написав представник казино, виявляється, не можна відразу виграти велику суму на казино чи що?
Great, now one of your team wrote to me by email that they banned me because I deposited a small amount and won a large amount, a representative of the casino wrote to him, it turns out you can’t immediately win a large amount at the casino or what?
Я не зовсім впевнений, як вам пояснили причину, але я вважаю, що це не так, що якщо гравець вносить невелику суму, він не може виграти великий. Звичайно, це може статися лише за умови обмеження виграшу, зазначеного в умовах казино.
I am not exactly sure how the reason was explained to you, but I believe that this is not the case, that if a player deposits a low amount, they cannot win big. This can really happen only if there is some win limit stated in the casino terms, of course.
Це сміття, тому що вони вкрали мій обліковий запис рівня 38 з усіма моїми бонусами та коштами старше 2 років, і дурний представник Гуру їм повірив. Я кажу, що цей хлопець Гуру довбаний продавець, або він з BC, лайно.
It's garbage because they stole my level 38 account with all my bonuses and funds older than 2 years and the stupid Guru representative believed them. I say that this Guru guy is a fucking sellout or he's with BC, the piece of shit.
Es una basura bc ami me robo mi cuenta nivel 38 con todos mis bonos y fondos con antigüedad de más de 2 año y el estupido representante de gurú les creyó yo digo que esto de gurú es un maldito vendido o está con bc el mierda
Зверніть увагу на мову, інакше ваш обліковий запис буде заблоковано.
Я бачу у вашій скарзі , що наша команда справді намагалася допомогти, але в результаті була змушена її відхилити, оскільки на вашому рахунку не залишилося балансу.
Please mind your language, other wise your account will be banned.
I see in your complaint that our team really tried to help but consequently had to reject it as no balance was left in your account.
Мені написали, що програвши кілька доларів, я виграв кілька тисяч, через що мій рахунок згодом заблокували
They wrote to me that after losing a few dollars, I won several thousand dollars, which is why my account was subsequently blocked
Чому скаргу закрили одразу без надання доказів? Вам навіть не дали слова виступити на свій захист? Ми місяць чекали відповіді від представника, він мабуть не знав що відповісти і можливо вирішив розрахуватися? як ще я маю думати
Why was the complaint closed immediately without providing evidence? They didn’t even give you the floor to speak in your own defense? We waited a month for a response from the representative, he apparently did not know what to answer and perhaps decided to pay off? how else should I think
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.