ФорумКазиноBC.Game Casino - загальне обговорення

BC.Game Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

3 р. тому від Blazin9s
|
39105 переглядів 340 відповідей |
|
1...14 15 16...18
Додати публікацію
3 тиж. тому

BC.Game Casino – можливість виведення гравцем призупинено, незважаючи на KYC

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

привіт Я бачу, що ви подали скаргу на два рахунки. це правильно? Під час подання скарги використовуйте лише один обліковий запис; інший все одно доведеться відхилити. Дякуємо за розуміння.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Здравствуйте! Подавал жалобу месяц назад, закрыли счет не обоснованно.

Очень сильно понадеялся на вашу команду, но оказалось что зря, никакой помощи не оказали! Ждали представителя казино, раз продлили таймер - тишина, два продлили - тишина, сказали вот вот ответят, 3 раз продлевают и по итогу дают отписку что я занимался арбитражем валютного курса, подозрительно тянули время, еще и жалобу закрыли не дав и слово сказать, СПАСИБО!

zensbk
3 тиж. тому

Чудово, тепер хтось із вашої команди написав мені на електронну пошту, що мене забанили, тому що я вніс невелику суму, а виграв велику суму, йому написав представник казино, виявляється, не можна відразу виграти велику суму на казино чи що?

Автоматичний переклад.
zensbk
3 тиж. тому

Наверное это так. С моей жалобой тоже проблемы. Мы можем только проигрывать в казино.

3 тиж. тому

це найгірше казино, яке коли-небудь вкрало мої 7,5 тисячі

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Вони забрали мої чесно виграні 45 020 доларів і закрили скаргу без надання доказів, я на 100% впевнений у своїй правоті

Автоматичний переклад.
zensbk
2 тиж. тому

Вау, це божевілля, це казино справді лайно

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Підкажіть інші сайти, де вони дійсно можуть вирішити проблему

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Це сміття, тому що вони вкрали мій обліковий запис рівня 38 з усіма моїми бонусами та коштами старше 2 років, і дурний представник Гуру їм повірив. Я кажу, що цей хлопець Гуру довбаний продавець, або він з BC, лайно.

Автоматичний переклад.
zensbk
2 тиж. тому

casino.guru є найкращим, але іноді вони не можуть допомогти, ніхто не може допомогти

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

bc.game вже каже, що мій обліковий запис зламано і мої 7,5 тисячі вкрадено, але ніхто нічого не може зробити

Автоматичний переклад.
gudeliamondragon64
2 тиж. тому

мою скаргу закрили, навіть не надавши доказів, можливо заплатили тому, хто представляв мої інтереси (суто особиста думка)

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru

тут можно оставить отзыв на работу команды casino.guru

3 тиж. тому

Здравствуйте! Подавал жалобу месяц назад, закрыли счет не обоснованно.

Очень сильно понадеялся на вашу команду, но оказалось что зря, никакой помощи не оказали! Ждали представителя казино, раз продлили таймер - тишина, два продлили - тишина, сказали вот вот ответят, 3 раз продлевают и по итогу дают отписку что я занимался арбитражем валютного курса, подозрительно тянули время, еще и жалобу закрыли не дав и слово сказать, СПАСИБО!

2 тиж. тому

Я вважаю, що наша команда не змогла нічого зробити щодо вашої скарги , тому її потрібно відхилити.

Якщо у вас є ще якісь докази і ви бажаєте відкрити їх знову, зробіть це в будь-який час.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Чудово, тепер хтось із вашої команди написав мені на електронну пошту, що мене забанили, тому що я вніс невелику суму, а виграв велику суму, йому написав представник казино, виявляється, не можна відразу виграти велику суму на казино чи що?

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Я не зовсім впевнений, як вам пояснили причину, але я вважаю, що це не так, що якщо гравець вносить невелику суму, він не може виграти великий. Звичайно, це може статися лише за умови обмеження виграшу, зазначеного в умовах казино.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Це сміття, тому що вони вкрали мій обліковий запис рівня 38 з усіма моїми бонусами та коштами старше 2 років, і дурний представник Гуру їм повірив. Я кажу, що цей хлопець Гуру довбаний продавець, або він з BC, лайно.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Зверніть увагу на мову, інакше ваш обліковий запис буде заблоковано.

Я бачу у вашій скарзі , що наша команда справді намагалася допомогти, але в результаті була змушена її відхилити, оскільки на вашому рахунку не залишилося балансу.

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Мені написали, що програвши кілька доларів, я виграв кілька тисяч, через що мій рахунок згодом заблокували

Автоматичний переклад.
Romi
2 тиж. тому

Чому скаргу закрили одразу без надання доказів? Вам навіть не дали слова виступити на свій захист? Ми місяць чекали відповіді від представника, він мабуть не знав що відповісти і можливо вирішив розрахуватися? як ще я маю думати

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

У них некомпетентна підтримка, вони дадуть відповідь, але пізно

Автоматичний переклад.
atti38
2 тиж. тому

Це саме те, що мені повідомляє: мій обліковий запис викрадено, і я не можу його відновити.

Автоматичний переклад.
1...14 15 16...18
Перейти на сторінкуіз 18 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого