ФорумКазиноBC.Game Casino - загальне обговорення

BC.Game Casino - загальне обговорення (Сторінка 15)

3 р. тому від Blazin9s
|
49783 переглядів 370 відповідей |
|
1...14 15 16...19
Додати публікацію
zensbk
2 міс. тому

casino.guru є найкращим, але іноді вони не можуть допомогти, ніхто не може допомогти

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

bc.game вже каже, що мій обліковий запис зламано і мої 7,5 тисячі вкрадено, але ніхто нічого не може зробити

Автоматичний переклад.
gudeliamondragon64
2 міс. тому

мою скаргу закрили, навіть не надавши доказів, можливо заплатили тому, хто представляв мої інтереси (суто особиста думка)

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

https://www.trustpilot.com/evaluate/casino.guru

тут можно оставить отзыв на работу команды casino.guru

2 міс. тому

Здравствуйте! Подавал жалобу месяц назад, закрыли счет не обоснованно.

Очень сильно понадеялся на вашу команду, но оказалось что зря, никакой помощи не оказали! Ждали представителя казино, раз продлили таймер - тишина, два продлили - тишина, сказали вот вот ответят, 3 раз продлевают и по итогу дают отписку что я занимался арбитражем валютного курса, подозрительно тянули время, еще и жалобу закрыли не дав и слово сказать, СПАСИБО!

2 міс. тому

Я вважаю, що наша команда не змогла нічого зробити щодо вашої скарги , тому її потрібно відхилити.

Якщо у вас є ще якісь докази і ви бажаєте відкрити їх знову, зробіть це в будь-який час.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чудово, тепер хтось із вашої команди написав мені на електронну пошту, що мене забанили, тому що я вніс невелику суму, а виграв велику суму, йому написав представник казино, виявляється, не можна відразу виграти велику суму на казино чи що?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я не зовсім впевнений, як вам пояснили причину, але я вважаю, що це не так, що якщо гравець вносить невелику суму, він не може виграти великий. Звичайно, це може статися лише за умови обмеження виграшу, зазначеного в умовах казино.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Це сміття, тому що вони вкрали мій обліковий запис рівня 38 з усіма моїми бонусами та коштами старше 2 років, і дурний представник Гуру їм повірив. Я кажу, що цей хлопець Гуру довбаний продавець, або він з BC, лайно.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Зверніть увагу на мову, інакше ваш обліковий запис буде заблоковано.

Я бачу у вашій скарзі , що наша команда справді намагалася допомогти, але в результаті була змушена її відхилити, оскільки на вашому рахунку не залишилося балансу.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Мені написали, що програвши кілька доларів, я виграв кілька тисяч, через що мій рахунок згодом заблокували

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Чому скаргу закрили одразу без надання доказів? Вам навіть не дали слова виступити на свій захист? Ми місяць чекали відповіді від представника, він мабуть не знав що відповісти і можливо вирішив розрахуватися? як ще я маю думати

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У них некомпетентна підтримка, вони дадуть відповідь, але пізно

Автоматичний переклад.
atti38
2 міс. тому

Це саме те, що мені повідомляє: мій обліковий запис викрадено, і я не можу його відновити.

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Ви так думаєте, точніше, так вам сказали, щоб закрили справу, але скажіть мені, скільки саме грошей ви бачите на зображенні, яке я виклав. file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ну тепер за їхніми словами вони кажуть, що я не власник свого облікового запису і що перевірка не пройшла, тому що це інший власник і для безпеки вам не потрібно себе блокувати, я йду, прокляті собаки продані до БК

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чому скаргу закрили одразу без надання доказів? Вам навіть не дали слова виступити на свій захист? Ми місяць чекали відповіді від представника, він мабуть не знав що відповісти і можливо вирішив розрахуватися? як ще я маю думати

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У ланцюжку скарги вам було пояснено, чому вони фактично закрили скаргу: «Після збору та перегляду всіх необхідних деталей ми закриваємо цю скаргу як необґрунтовану через арбітраж обмінного курсу. Переважна більшість ваших початкових значних виграшів були вважаються недійсними з цієї причини, і тому ви точно не маєте права виводити виграші, накопичені таким (нелегітимним) способом.

Казино діяло відповідно до своїх умов. Фактично не було іншого способу, як це могло б закінчитися. Якщо ваші раніше успішно виведені виграші були накопичені так само, як і спірні виграші, ви можете бути тільки щасливі, що вам вдалося їх вивести.

Якщо ви не задоволені вирішенням скарги, я рекомендую вам проконсультуватися з гральним органом, який регулює казино».

Чи намагалися ви зв'язатися з органом влади з цього приводу?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ви так думаєте, точніше, так вам сказали, щоб закрили справу, але скажіть мені, скільки саме грошей ви бачите на зображенні, яке я виклав. file

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Звичайно, якщо ви вважаєте, що у вас є достатньо доказів для повторного відкриття вашої справи, зробіть це, і наша команда із задоволенням їх розгляне.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ну тепер за їхніми словами вони кажуть, що я не власник свого облікового запису і що перевірка не пройшла, тому що це інший власник і для безпеки вам не потрібно себе блокувати, я йду, прокляті собаки продані до БК

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Чи можу я запитати, що саме ви маєте на увазі? Що ваш обліковий запис насправді належить іншому гравцеві? Ви не проходили процес перевірки?🤔

Чесно кажучи, я зараз трохи збентежений.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Обліковий запис завжди належав мені, лише посилання, яке було поширене в чаті bc games, я відкрив його, і він перевів мене на телеграм-бот, у якому мій обліковий запис був зламаний, я попросив службу підтримки заблокувати мій обліковий запис, на що повірили потрібні дні я, зрештою вони зробили це, але вони мені його не повернули, тепер мій обліковий запис без підлоги, оскільки моя електронна пошта від’єднана, і я спробував увійти за допомогою номера, який я пов’язав, але він запитує мене про підтвердження, що вони й роблять не прийняти, і незважаючи на те, що я дав свідчення, той, хто вів мою справу, сказав, що я був шахраєм

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Зараз з'явилася нова інформація, виявляється я не займався курсовим арбітражем, а на їхньому сайті нібито сталася технічна помилка, в результаті якої мої 4 000 000 рублів стали недоступні, хоча я впевнений, що все виграв по чесному.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Ваш представник повідомив мені поштою, що більше не збирається відповідати, чудове рішення

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Обліковий запис завжди належав мені, лише посилання, яке було поширене в чаті bc games, я відкрив його, і він перевів мене на телеграм-бот, у якому мій обліковий запис був зламаний, я попросив службу підтримки заблокувати мій обліковий запис, на що повірили потрібні дні я, зрештою вони зробили це, але вони мені його не повернули, тепер мій обліковий запис без підлоги, оскільки моя електронна пошта від’єднана, і я спробував увійти за допомогою номера, який я пов’язав, але він запитує мене про підтвердження, що вони й роблять не прийняти, і незважаючи на те, що я дав свідчення, той, хто вів мою справу, сказав, що я був шахраєм

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Привіт,

Це повторилося знову чи це пов’язано з вашою попередньою скаргою ? Я теж трохи збентежений, якщо чесно.

у будь-якому випадку скарга закінчувалася так:

"Шановний gudeliamondragon64,

Я спілкувався з представником казино в приватній розмові, і він запевнив мене, що їхня команда працює над рішенням для відновлення вашого облікового запису.

Оскільки ми вважаємо, що справжнім злочинцем є не казино, а виконавець шахрайства, ми не можемо покарати казино. Оскільки ваш рахунок, імовірно, було закрито без залишку, що можна зняти, ми закриємо скаргу як відхилену. Сподіваюся, подібні проблеми уникнуть вас у майбутньому. Дякуємо за розуміння. Мені шкода, що ми не можемо більше допомогти в цьому випадку.?

Автоматичний переклад.
1...14 15 16...19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого