Приємно, що ви знайшли такий, який вам справді подобається.
Іноді гравці справді мають хороший досвід роботи в казино з нижчим індексом безпеки, і, сподіваємось, таке казино зробить усе можливе, щоб у майбутньому підвищити рейтинг.
It is nice that you have found one that you really like.
Sometimes players really have a good experience at casinos with a lower safety index, and hopefully this kind of casino will do everything possible to get the rating higher in the future.
так ні відповіді 🙁 ліцензія cuarcao ніколи не відповідає 🙁
yes no answer 🙁 cuarcao licence never answer 🙁
Привіт,
Я ціную, що ви взагалі спробували. Я знаю, що влада Кюрасао ніколи не реагує, особливо зараз. Звичайно, шкодую, що не вийшло.
Сподіваємось, ці законодавчі зміни, які відбуваються зараз, позитивно вплинуть на реакцію влади Кюрасао на занепокоєння гравців у майбутньому.
Hello,
I appreciate that you tried at all. I know it seems like the Curacao authorities do not ever respond, especially now. Naturally, I regret that it did not work out.
Hopefully, these legislative adjustments which are happenning now will positively influence the Curacao authorities' response to player concerns going forward.
У мене депозит понад 12 годин, і вони мені його не зараховують, а в живій підтримці ті, хто відповідає, відповідають, ніби не знають про цю тему, мені потрібна допомога
I have a deposit of more than 12 hours and they do not credit it to me and in the live support those who answer respond as if they did not know about the subject I need help
Tengo un deposito de mas de 12 horas y no me lo acreditan y en el soporte en vivo los que contestan te responden como si no supieran del tema necesito ayuda
Привіт, ви зробили депозит у казино, але він не був зарахований на ваш рахунок? Ви спочатку спробували перевірити, чи все пройшло без проблем? Якщо так, було б гарною ідеєю надіслати електронною поштою казино та повідомити їх, що гроші справді залишили ваш рахунок.
Спробуйте, будь ласка, і повідомте мені, як це вийшло?
Hello, did you make a deposit to the casino and it didn't get credited to your account ? Did you try first to see if everything went off without problems ? If so, it might be a good idea to email the casino and let them know that the money has indeed left your account.
Will you please try it and let me know how it turned out ?
привіт Я бачу, що ви вже подали скаргу, і нашій команді потрібна додаткова інформація щодо вашої проблеми. Перейдіть за цим посиланням, щоб надати їх.
Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис заблоковано? Можливо, ви отримали якісь пояснення з цього приводу від служби підтримки?
Хочу лише нагадати, що якщо проблема пов’язана зі ставками на спорт, наша команда не зможе допомогти, оскільки у нас немає відділів, які займаються спортом. Будь ласка, повідомте нам більше деталей.
Hello there. I can see that you have already submitted a complaint, and our team needs some additional information regarding your issue. Please follow this link to provide those.
May I ask if your account has been blocked? Did you get any explanation about that from the support, perhaps?
I just want to remind you that if the issue is related to sports betting, our team won't be able to help as we don't have any departments dealing with sports. Please let us know more details.
привіт Я бачу, що ви подали скаргу на два рахунки. це правильно? Під час подання скарги використовуйте лише один обліковий запис; інший все одно доведеться відхилити. Дякуємо за розуміння.
Hey. I can see that you have filed a complaint on two accounts. Is that right? Please use only one account when submitting a complaint; the other one will have to be rejected anyway. Thank you for your understanding.
Привіт! Подав скаргу місяць тому, рахунок закрили безпідставно.
Покладав великі надії на вашу команду, але виявилося, що це було марно, допомоги не було! Чекали представника казино, продовжили таймер один раз - тиша, продовжили два - тиша, сказали, що скоро дадуть відповідь, продовжили третій раз і в кінці дали офіційну відповідь, що я заручена в курсовому арбітражі вони підозріло затягували час, а також закрили скаргу, не давши мені можливості сказати ні слова, ДЯКУЮ!
Hello! I filed a complaint a month ago, the account was closed without reason.
I had high hopes for your team, but it turned out that it was in vain, no help was provided! We were waiting for a casino representative, they extended the timer once - silence, they extended it twice - silence, they said they would answer soon, they extended it a third time and in the end they gave me a formal reply that I was engaged in exchange rate arbitrage, they were suspiciously dragging out time, and they also closed the complaint without giving me a chance to say a word, THANK YOU!
Здравствуйте! Подавал жалобу месяц назад, закрыли счет не обоснованно.
Очень сильно понадеялся на вашу команду, но оказалось что зря, никакой помощи не оказали! Ждали представителя казино, раз продлили таймер - тишина, два продлили - тишина, сказали вот вот ответят, 3 раз продлевают и по итогу дают отписку что я занимался арбитражем валютного курса, подозрительно тянули время, еще и жалобу закрыли не дав и слово сказать, СПАСИБО!
Чудово, тепер хтось із вашої команди написав мені на електронну пошту, що мене забанили, тому що я вніс невелику суму, а виграв велику суму, йому написав представник казино, виявляється, не можна відразу виграти велику суму на казино чи що?
Great, now one of your team wrote to me by email that they banned me because I deposited a small amount and won a large amount, a representative of the casino wrote to him, it turns out you can’t immediately win a large amount at the casino or what?
Здається, так. Є проблеми і з моєю скаргою. Ми можемо програти лише в казино.
I guess so. There are problems with my complaint too. We can only lose at the casino.
Наверное это так. С моей жалобой тоже проблемы. Мы можем только проигрывать в казино.
Це сміття, тому що вони вкрали мій обліковий запис рівня 38 з усіма моїми бонусами та коштами старше 2 років, і дурний представник Гуру їм повірив. Я кажу, що цей хлопець Гуру довбаний продавець, або він з BC, лайно.
It's garbage because they stole my level 38 account with all my bonuses and funds older than 2 years and the stupid Guru representative believed them. I say that this Guru guy is a fucking sellout or he's with BC, the piece of shit.
Es una basura bc ami me robo mi cuenta nivel 38 con todos mis bonos y fondos con antigüedad de más de 2 año y el estupido representante de gurú les creyó yo digo que esto de gurú es un maldito vendido o está con bc el mierda
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.