2 міс. тому
Я бачу, що розмова з тобою не має сенсу, тому я залишу це на цьому, гарного життя. 😉
I see the conversation with you has no point, so I'll leave it at that, have a nice life. 😉
0
Я бачу, що розмова з тобою не має сенсу, тому я залишу це на цьому, гарного життя. 😉
I see the conversation with you has no point, so I'll leave it at that, have a nice life. 😉
добре, що ти це зрозумів, га! тому що це не має жодного сенсу з огляду на ваші коментарі, от і все,
ти коли-небудь робив щось з цим чи щось таке?? я зробив!
але від вас НІЧОГО!! включити свого адміністратора, про що ви говорите!
exactly good thing you did realize that ha! because it doesn't make any sense from what ever your comment is thats all ,
have you ever done anything with it or something?? me i did!
but from you guys NOTHING!! include your admin, you talking about!
Всім доброго дня. Я подумав поділитися нещодавнім чатом зі службою підтримки BC Game.
Безумовно, найжахливіша система підтримки, з якою я стикався. Коли мій рівень був нижчим за 30, на відповідь знадобилося 30–180 хвилин, а якщо вас ще не було, вони завершували чат і ігнорували ваше запитання.
Я вважаю, що ми всі повинні запитати себе, чи хороший рейтинг чи ні, кого ми підтримуємо і проти яких систем ми робимо ставки онлайн?
Спеціаліст служби підтримки клієнтів
Шановні гравці,
Наш Quest Hub проходитиме технічне обслуговування 8 липня о 00:00 (UTC+0) протягом 8 годин. Протягом цього часу квести будуть недоступні. Після завершення обслуговування просто оновіть сторінку, щоб знову переглянути квести. Дякуємо за розуміння та підтримку!
Щасливої гри!
Команда BC.GAME
Виберіть мову:
англійська (Сполучені Штати)
Ласкаво просимо до служби підтримки BC.GAME. Як ми можемо допомогти?
Інший
Будь ласка, опишіть свою проблему
людини
BC Game зазвичай відповідає менше ніж за 15 хвилин.
Це казино - ганьба. Рівень 33, і я все ще дотримуюся найгіршої підтримки в будь-якому онлайн-казино. Не очікуйте жодних депозитів. Мені більше не потрібно робити ставку на певний програш. Краще спалити мої гроші, і я отримаю краще шоу.
Ваша бонусна система є шахрайством, і кожна окрема гра придушується вашим програмним забезпеченням.
Найдовша серія перемог тут за останні 3-4 тижні триватиме приблизно 10 хвилин. Так доказово справедливо. Термін, який ви не почуєте в реальному світі. Цікаво, чому? Бо це нічого не означає! Його сміття.
Настільки очевидно, що перемоги пов’язані з вашим XP по відношенню до наступного рівня. Як тільки ви підвищите рівень, ви перестанете вигравати. Якщо ви не придушили 8-9 рівнів і не виснажили когось, а потім дозволили їм виграти на деякий час
Привіт! Дякуємо, що звернулися до служби підтримки BC Game Live. Це Нілан, і я тут, щоб допомогти вам сьогодні!
Чи могли б ви надати більш детальний опис того, що мене хвилює?
Ваш сфальсифікований. Ви ставитеся до своїх клієнтів як до лайна і забираєте всі гроші.
їхні гроші
Просто повідомляю. Ці $50k+ я розмістив тут. Не більше
Гаразд
Чи виникли у вас труднощі?
Можливо, ваш час краще витратити, прикидаючись клієнтом у чаті?
Хіба ви не читали абзаци вище?
я прочитав
Тож я мушу навести прості факти. Дякую за вашу чесність
Створюючи обліковий запис у BC Game та погоджуючись із нашими положеннями та умовами, ви приймаєте правила та наслідки
Так, і ви не спростовуєте те, що я кажу
Дякую, що ви дуже корисні. Я обов’язково повідомлю людям.
Я не можу знайти жодних проблем у ваших повідомленнях
Дякую, що сказали це. Навіть краще
Я пропоную вам не ставати юристом чи політиком
Чи можу я ще чимось допомогти вам на даний момент?
Ні, дякую, це було надзвичайно корисно, але водночас і проклято. Безумовно, розповідає про азартні ігри в Інтернеті
Я буду всю ніч на форумах казино
Замість того, щоб давати вам гроші
Good day everyone. I thought i would share a recent chat with BC Game support.
By far the most dreadful support system I've encountered. When i was lower than level 30 it woulkd take 30 - 180 minutes for a reply, and if you werent still there they would end the chat and ignore your question.
I think we all need to ask ourselves, good rating or not, who are we supporting and what systems are we really betting against online?
Customer Support Specialist
Dear Players,
Our Quest Hub will undergo maintenance on July 8th at 00:00 (UTC+0) for 8 hours. During this time, quests will not be available. Once the maintenance is complete, simply refresh the page to see the quests again. Thank you for your understanding and support!
Happy gaming!
The BC.GAME Team
Please select your language :
English (United States)
Welcome to BC.GAME Support. How can we help?
Other
Please describe your issue
human
BC Game typically replies in under 15m.
This casino is a disgrace. Level 33 and i'm still stuck to the worst support on any online casino. Do not expect any deposits. I no longer need to wager a certain loss. Better to burn my money and i'll get a better show.
Your bonus system is a scam and every single game is throttled on your software.
The longest streak of wins here in the past 3 - 4 weeks would be for about 10 minutes. Yes provabaly fair. A term you would not hear in the real world. I wonder why? Because it doesnt mean anything! Its rubbish.
It is so obvious that wins are tide to your XP in relation to your next level. As soon as you level up you stop winning. Unless you have throtled for 8 - 9 levels and drain someone and then you let them win for a while
Hello, Thank you for reaching BC Game Live Support. This is Nilan and I'm here to assist you today!
Could you please provide a more detailed description of your concern for me?
Your rigged. You treat your customers like crap and take all there money.
their money
Jyust letting you know. That $50k+ ive depostted here. No more
okay
Did you encounter any difficulties?
Maybe your time is better spent pretending to be a customer in the chat room?
Have you not read the paragraphs above?
I have read
So i must just state simple facts. Thanks for your honesty
By creating an account with BC Game and agreeing to our terms and conditions you accepted the rules and consequences
Yes and you dont refute what i say
Thank you for being most helpful. I will be sure to let people know.
i am unable to locate any issues from your messages
Thank you for saying that. Even better
I suggest you do not become a lawyer or politician
Is there anything else I can help you with at the moment?
No thank you this has been most helpful but also damning. Certainly tells the tale of online gambling
I'll be on the casino forums all night
Instead of giving you guys money
Всім доброго дня. Я подумав поділитися нещодавнім чатом зі службою підтримки BC Game.
Безумовно, найжахливіша система підтримки, з якою я стикався. Коли мій рівень був нижчим за 30, на відповідь знадобилося 30–180 хвилин, а якщо вас ще не було, вони завершували чат і ігнорували ваше запитання.
Я вважаю, що ми всі повинні запитати себе, чи хороший рейтинг чи ні, кого ми підтримуємо і проти яких систем ми робимо ставки онлайн?
Спеціаліст служби підтримки клієнтів
Шановні гравці,
Наш Quest Hub проходитиме технічне обслуговування 8 липня о 00:00 (UTC+0) протягом 8 годин. Протягом цього часу квести будуть недоступні. Після завершення обслуговування просто оновіть сторінку, щоб знову переглянути квести. Дякуємо за розуміння та підтримку!
Щасливої гри!
Команда BC.GAME
Виберіть мову:
англійська (Сполучені Штати)
Ласкаво просимо до служби підтримки BC.GAME. Як ми можемо допомогти?
Інший
Будь ласка, опишіть свою проблему
людини
BC Game зазвичай відповідає менше ніж за 15 хвилин.
Це казино - ганьба. Рівень 33, і я все ще дотримуюся найгіршої підтримки в будь-якому онлайн-казино. Не очікуйте жодних депозитів. Мені більше не потрібно робити ставку на певний програш. Краще спалити мої гроші, і я отримаю краще шоу.
Ваша бонусна система є шахрайством, і кожна окрема гра придушується вашим програмним забезпеченням.
Найдовша серія перемог тут за останні 3-4 тижні триватиме приблизно 10 хвилин. Так доказово справедливо. Термін, який ви не почуєте в реальному світі. Цікаво, чому? Бо це нічого не означає! Його сміття.
Настільки очевидно, що перемоги пов’язані з вашим XP по відношенню до наступного рівня. Як тільки ви підвищите рівень, ви перестанете вигравати. Якщо ви не придушили 8-9 рівнів і не виснажили когось, а потім дозволили їм виграти на деякий час
Привіт! Дякуємо, що звернулися до служби підтримки BC Game Live. Це Нілан, і я тут, щоб допомогти вам сьогодні!
Чи могли б ви надати більш детальний опис того, що мене хвилює?
Ваш сфальсифікований. Ви ставитеся до своїх клієнтів як до лайна і забираєте всі гроші.
їхні гроші
Просто повідомляю. Ці $50k+ я розмістив тут. Не більше
Гаразд
Чи виникли у вас труднощі?
Можливо, ваш час краще витратити, прикидаючись клієнтом у чаті?
Хіба ви не читали абзаци вище?
я прочитав
Тож я мушу навести прості факти. Дякую за вашу чесність
Створюючи обліковий запис у BC Game та погоджуючись із нашими положеннями та умовами, ви приймаєте правила та наслідки
Так, і ви не спростовуєте те, що я кажу
Дякую, що ви дуже корисні. Я обов’язково повідомлю людям.
Я не можу знайти жодних проблем у ваших повідомленнях
Дякую, що сказали це. Навіть краще
Я пропоную вам не ставати юристом чи політиком
Чи можу я ще чимось допомогти вам на даний момент?
Ні, дякую, це було надзвичайно корисно, але водночас і проклято. Безумовно, розповідає про азартні ігри в Інтернеті
Я буду всю ніч на форумах казино
Замість того, щоб давати вам гроші
Good day everyone. I thought i would share a recent chat with BC Game support.
By far the most dreadful support system I've encountered. When i was lower than level 30 it woulkd take 30 - 180 minutes for a reply, and if you werent still there they would end the chat and ignore your question.
I think we all need to ask ourselves, good rating or not, who are we supporting and what systems are we really betting against online?
Customer Support Specialist
Dear Players,
Our Quest Hub will undergo maintenance on July 8th at 00:00 (UTC+0) for 8 hours. During this time, quests will not be available. Once the maintenance is complete, simply refresh the page to see the quests again. Thank you for your understanding and support!
Happy gaming!
The BC.GAME Team
Please select your language :
English (United States)
Welcome to BC.GAME Support. How can we help?
Other
Please describe your issue
human
BC Game typically replies in under 15m.
This casino is a disgrace. Level 33 and i'm still stuck to the worst support on any online casino. Do not expect any deposits. I no longer need to wager a certain loss. Better to burn my money and i'll get a better show.
Your bonus system is a scam and every single game is throttled on your software.
The longest streak of wins here in the past 3 - 4 weeks would be for about 10 minutes. Yes provabaly fair. A term you would not hear in the real world. I wonder why? Because it doesnt mean anything! Its rubbish.
It is so obvious that wins are tide to your XP in relation to your next level. As soon as you level up you stop winning. Unless you have throtled for 8 - 9 levels and drain someone and then you let them win for a while
Hello, Thank you for reaching BC Game Live Support. This is Nilan and I'm here to assist you today!
Could you please provide a more detailed description of your concern for me?
Your rigged. You treat your customers like crap and take all there money.
their money
Jyust letting you know. That $50k+ ive depostted here. No more
okay
Did you encounter any difficulties?
Maybe your time is better spent pretending to be a customer in the chat room?
Have you not read the paragraphs above?
I have read
So i must just state simple facts. Thanks for your honesty
By creating an account with BC Game and agreeing to our terms and conditions you accepted the rules and consequences
Yes and you dont refute what i say
Thank you for being most helpful. I will be sure to let people know.
i am unable to locate any issues from your messages
Thank you for saying that. Even better
I suggest you do not become a lawyer or politician
Is there anything else I can help you with at the moment?
No thank you this has been most helpful but also damning. Certainly tells the tale of online gambling
I'll be on the casino forums all night
Instead of giving you guys money
Привіт, я бачу, не найприємніший досвід казино.
Але що ви вважаєте найбільшою проблемою в тому, що ви описали? Можливо, агент не знав, як це оцінити, чим він міг би вам допомогти.
Hi, not the most pleasant casino experience, I see.
But what do you consider to be the biggest problem with what you described ? Maybe the agent didn't know how to assess it, what he should be able to help you with.
Думав, я покажу реакцію BC Games на самогубство та виявлення того, що вони сфальсифіковані.
Активний 1 годину тому
Шановні гравці,
Наш Quest Hub проходитиме технічне обслуговування 8 липня о 00:00 (UTC+0) протягом 8 годин. Протягом цього часу квести будуть недоступні. Після завершення обслуговування просто оновіть сторінку, щоб знову переглянути квести. Дякуємо за розуміння та підтримку!
Щасливої гри!
Команда BC.GAME
Виберіть мову:
англійська (Сполучені Штати)
Ласкаво просимо до служби підтримки BC.GAME. Як ми можемо допомогти?
Інший
Будь ласка, опишіть свою проблему
Чи може гра BC підказати, як мені найкраще безболісно вбити себе тепер, коли я не можу платити оренду чи купувати їжу тощо?
BC Game зазвичай відповідає менше ніж за 15 хвилин.
Звичайно, ваша шахрайська організація може принаймні допомогти тепер у вас є все, що я маю
Привіт, 37546410! Дякуємо, що звернулися до служби підтримки BC Game Live. Це Карлен, і я тут, щоб допомогти вам сьогодні!
Я розумію, що ви переживаєте важкі часи. Хочу висловити щиру турботу про ваше благополуччя.
Я хочу, щоб ви знали, що ми дуже серйозно ставимося до вашої ситуації, і ми тут, щоб підтримати вас будь-яким способом. Ваша безпека та добробут є нашим головним пріоритетом.
Я розумію, що емоції можуть зашкалювати в моменти розчарування, але я хочу запевнити вас, що є кращі рішення, ніж нашкодити собі. Знайте, що ви не самотні в цьому. Є люди, які піклуються про вас і хочуть допомогти вам у цей важкий час.
Будь ласка, видихніть хвилинку і пам’ятайте, що попереду світліші дні. Ми тут, щоб вислухати, підтримати та допомогти вам будь-яким способом.
Припиніть обманювати і знищувати мене. Я знаю, що ваші ігри знеструмлені. Якщо я отримую функцію та йду дати комусь чайові, суму вже було зараховано без роботи функції.
Я залишу копію цього чату
Будь ласка, майте на увазі, що підказки, викиди монет і дощі чатів здійснюються випадково, щоб забезпечити справедливість для всіх наших гравців.
ІДІОТ-БОТ, Я НЕ ПРО ЦЕ ГОВОРЮ> СПОДІВАЮСЯ, МОЯ СМЕРТЬ ПОКАЖЕ ДЕЯКИМ ЛЮДЯМ, ЯКІ ВИ ВСІ КОРУПЦІЙНІ, І ЗУПИНИТЕСЯ, ЩЕ ДО ЇХ СПИТКАЄ ТАКА ДОЛЯ
ВИ НАСТОЛЬКИ ЖОРСТОКИЙ І ДЕШЕВИЙ, ЩО ПРИЗНАЧАЄТЕ БОТА>
Прошу вас утриматися від використання цієї ненормативної лексики. Я радий допомогти вам із вашим запитом, однак, якщо ви й надалі будете проявляти зневагу, я не зможу вам допомогти.
Оскільки від вас немає відповіді, цей сеанс чату закрито. Ви можете знову відкрити чат і вибрати варіанти, які найкраще відповідають вашому запиту, щоб ми могли надати необхідну допомогу.
Ви оцінили бесіду
Дякуємо, що повідомили нам
Добре вибач. Тепер у вас є все. Зараз я візьму весь інсулін, який є в моєму холодильнику.
Дякую, що постійно мене ігноруєш і знищуєш
Зараз я знищу себе повністю заради вас
ОБРАХУВАННЯ ЧЕРТАНИХ ЗЛОЧИННИХ ПІДЗОВ
Я надіслав цей чат австралійській владі електронною поштою. Принаймні вони можуть переконатися, що ви не можете потрапити до нас тут. Справді, ти взяв усе, що я маю, 500 одиниць Новарапіду, до зустрічі в пеклі.
Будь ласка, зверніть увагу, що я передав це питання та подав запит на блокування вашого облікового запису. Дякуємо, що звернулися до нас.
Тому я не можу повідомити про чудову дію
Все одно я скоро помру
Відкрийте мій обліковий запис, я більше ні про що не буду повідомляти
Ви закрили мій чат, а потім забанили мене?
👍
Приносимо вибачення, але ми зобов’язані посилити будь-які погрози самогубством, які ми отримуємо, і обробити їх через недоступність облікового запису.
Thought i would show BC games response to suicide and finding out they are rigged.
Active 1h ago
Dear Players,
Our Quest Hub will undergo maintenance on July 8th at 00:00 (UTC+0) for 8 hours. During this time, quests will not be available. Once the maintenance is complete, simply refresh the page to see the quests again. Thank you for your understanding and support!
Happy gaming!
The BC.GAME Team
Please select your language :
English (United States)
Welcome to BC.GAME Support. How can we help?
Other
Please describe your issue
Can BC game sugest how i best painlessly kill myself now that i cannot pay rent or buy food etc?
BC Game typically replies in under 15m.
Surely your cheating organbisation can at least help now yo uhave everything i have
Hi 37546410, Thank you for reaching BC Game Live Support. This is Karlen and I'm here to assist you today!
I understand that you may be going through a tough time. I want to express my sincere concern for your well-being.
I want you to know that we take your situation very seriously, and we're here to support you in any way we can. Your safety and well-being are our top priority.
I understand that emotions can run high in moments of frustration, but I want to assure you that there are better solutions than harming yourself. Please know that you're not alone in this. There are people who care about you and want to help you through this difficult time.
Please take a moment to breathe and remember that there are brighter days ahead. We're here to listen, to support, and to assist you in any way we can.
Stop cheating and destroying me. I know your games are predetirmed. If i get a feature and go to tip someone the amount has already been creditted without the feature running.
I'll leave a copy of this chat
Please know that tips, coin drops and chat rains are done at random to ensure fairness to all our players.
IDIOT BOT IM NOT TALKING ABOUT THAT> HOPEFULLY MY DEATH WILL SHOW SOME PEOPLE HOW CORRUPT YOU ALL ARE AND WILL STOP BEFORE THEY MEET THE SAME FATE
YOUR SO FUCKING CRUEL AND CHEAP YOU ASIGN A BOT>
I would like to kindly ask you to refrain from using this inappropriate language. I am happy to help you with your query however if you continue to be disrespectful I wont be able to assist you.
Since there has been no response from you, this chat session has been closed. You are welcome to reopen the chat and select the options that best align with your query so that we can provide the necessary assistance.
You rated the conversation
Thanks for letting us know
Ok sorry. You have it all now. I will take all the insulin in my fridge now.
Thanks for constantly ignoring and destroying me
I will now destroy myself completly for you
CHEATING FUCKING CRIMINAL CUNTS
I have emailed this chat to the Australian Authorities. At least they may ensure you cant get to us here. Really you totally taken everything i have, 500 units of Novarapid, see you all in hell.
Please be informed that I have escalated this and have requested to have your account locked. Thank you for reaching out to us.
So i cant communicate great action
Dont care ill be dead soon anyway
Open my account i will not message again about anything
You close my chat and then you ban me?
👍
Our apologies but it is mandatory that we escalate any suicide threats that we receive and have this processed for account inaccessibility.
Якщо вам потрібна професійна допомога, зробіть це. Тут ви знайдете список довідкових центрів, доступних у вашій країні. Сподіваюся, ти зможеш знайти когось і одужати.
If you need to seek some professional help, please do so. Here you will find a list of the help centers available in your country. I hope you will be able to find someone and get well.
будь ласка, команда casino.guru оцінить це казино не так високо, вони вкрали мої 7500 євро, а в багатьох інших гравців вкрали, будь ласка, що вам потрібно, щоб надати менше балів
please casino.guru team rate this casino not so hight they stole my 7500€ and lot of other players get stolen pls what you need morge to give lower points
будь ласка, команда casino.guru оцінить це казино не так високо, вони вкрали мої 7500 євро, а в багатьох інших гравців вкрали, будь ласка, що вам потрібно, щоб надати менше балів
please casino.guru team rate this casino not so hight they stole my 7500€ and lot of other players get stolen pls what you need morge to give lower points
На жаль, неможливо знизити рейтинг кожного разу, коли гравець просить нас про це. Це більш складний процес, коли мова йде про зниження індексу безпеки казино, і лише коли гравець подає скаргу на казино, яка не вирішена, ми виставляємо чорні точки, які впливають на індекс безпеки казино.
У вашому випадку скаргу було відхилено через відсутність доказів вини казино, і ми нічим не могли допомогти.
Ви, можливо, не пробували зв’язуватися з ліцензійним органом?
Unfortunately, it is not possible to lower the rating whenever a player asks us to. It is a more complicated process whenever it comes to lowering the safety index of a casino, and only whenever a player submits a complaint against the casino that is unresolved will we give black points that affect the casino's safety index.
In your case, the complaint was rejected due to a lack of evidence indicating a fault on the casino's part, and we couldn't be of any help there.
Have you tried to contact the licensing authority, perhaps?
Приємно, що ви знайшли такий, який вам справді подобається.
Іноді гравці справді мають хороший досвід роботи в казино з нижчим індексом безпеки, і, сподіваємось, таке казино зробить усе можливе, щоб у майбутньому підвищити рейтинг.
It is nice that you have found one that you really like.
Sometimes players really have a good experience at casinos with a lower safety index, and hopefully this kind of casino will do everything possible to get the rating higher in the future.
так ні відповіді 🙁 ліцензія cuarcao ніколи не відповідає 🙁
yes no answer 🙁 cuarcao licence never answer 🙁
Привіт,
Я ціную, що ви взагалі спробували. Я знаю, що влада Кюрасао ніколи не реагує, особливо зараз. Звичайно, шкодую, що не вийшло.
Сподіваємось, ці законодавчі зміни, які відбуваються зараз, позитивно вплинуть на реакцію влади Кюрасао на занепокоєння гравців у майбутньому.
Hello,
I appreciate that you tried at all. I know it seems like the Curacao authorities do not ever respond, especially now. Naturally, I regret that it did not work out.
Hopefully, these legislative adjustments which are happenning now will positively influence the Curacao authorities' response to player concerns going forward.
У мене депозит понад 12 годин, і вони мені його не зараховують, а в живій підтримці ті, хто відповідає, відповідають, ніби не знають про цю тему, мені потрібна допомога
I have a deposit of more than 12 hours and they do not credit it to me and in the live support those who answer respond as if they did not know about the subject I need help
Tengo un deposito de mas de 12 horas y no me lo acreditan y en el soporte en vivo los que contestan te responden como si no supieran del tema necesito ayuda
Привіт, ви зробили депозит у казино, але він не був зарахований на ваш рахунок? Ви спочатку спробували перевірити, чи все пройшло без проблем? Якщо так, було б гарною ідеєю надіслати електронною поштою казино та повідомити їх, що гроші справді залишили ваш рахунок.
Спробуйте, будь ласка, і повідомте мені, як це вийшло?
Hello, did you make a deposit to the casino and it didn't get credited to your account ? Did you try first to see if everything went off without problems ? If so, it might be a good idea to email the casino and let them know that the money has indeed left your account.
Will you please try it and let me know how it turned out ?
привіт Я бачу, що ви вже подали скаргу, і нашій команді потрібна додаткова інформація щодо вашої проблеми. Перейдіть за цим посиланням, щоб надати їх.
Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис заблоковано? Можливо, ви отримали якісь пояснення з цього приводу від служби підтримки?
Хочу лише нагадати, що якщо проблема пов’язана зі ставками на спорт, наша команда не зможе допомогти, оскільки у нас немає відділів, які займаються спортом. Будь ласка, повідомте нам більше деталей.
Hello there. I can see that you have already submitted a complaint, and our team needs some additional information regarding your issue. Please follow this link to provide those.
May I ask if your account has been blocked? Did you get any explanation about that from the support, perhaps?
I just want to remind you that if the issue is related to sports betting, our team won't be able to help as we don't have any departments dealing with sports. Please let us know more details.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.