ФорумКазиноBC.Game Casino - загальне обговорення

BC.Game Casino - загальне обговорення (Сторінка 13)

3 р. тому від Blazin9s
|
51599 переглядів 378 відповідей |
|
1...12 13 14...19
jean2024
4 міс. тому

Поки нічого надавати не потрібно. Ви можете зробити це після подання скарги нашій команді.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

file піди подивись, ось що ти маєш на увазі гравець із Каліфорнії приймає!!! Чому б ви поставили хорошу оцінку для цього типу, чи можете ви пояснити мені, що це за?

НЕЙМОВІРНО, ЩО ВИ ПУБЛІКУВАЛИ ЦЕ У ПУБЛІК

ЦЕ ЧЕРТА, ЦЕ ЩОСЬ ПОТРІБНО ДОСЛІДЖИТИ!!

ТЕПЕР МЕНІ ЦІКАВО, ЧОМУ ВИ БЕЗКОШТОВНО ДОПОМОГЛИ ГРАВЦЯМ, ЯКІ МАЛИ ТАКУ ПРОБЛЕМУ З ЦИМИ ОНЛАЙН-ШАХРАЯМИ!!

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
jean2024
4 міс. тому

Я думаю, що Ромі досить добре пояснила ситуацію. Звичайно, дякуємо, що поділилися знімком екрана з усіма нами.

Якщо чесно, я не думаю, що я розумію все, що ви написали у своєму попередньому пості. Однак, якщо вам все одно потрібна допомога, спробуйте подати ще одну скаргу на це казино. Б’юся об заклад, ви можете це зробити, оскільки наразі у вас є дві активні скарги. Тут, у Casino Guru, ми розглядаємо проблеми гравців таким чином.

Більше того, якщо тут є що обговорити, сміливо це робіть.


Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

пояснити що? і кого хвилює, якщо ти не розумієш, що я сказав!! і чому ти маєш коментувати, хтось казав тобі коментувати це? Я вважаю, що ніхто не питає вашої думки чи вашого часу, щоб опублікувати коментар, чи можете ви пояснити, будь ласка, чому ви повинні коментувати тут, мій допис вас навіть непокоїв чи ви просто стурбовані, тому що ви дбаєте про BC.GAME CASINO

і, ЧЕСНО СКАЖУ, напевно, ніхто не питає вас про те, як би ви дивилися на занепокоєння гравців, мені не потрібна ваша порада, просто щоб ви знали! ІДИ КУДИсь І коментуй там, де ти розумієш, не тут! ти навіть не правильно розумієш РАДКА. ? Б'юсь об заклад, що твоє ім'я відповідає твоїй особистості, тому що я НЕ розумію, звідки ти! Перш за все, наскільки дурні люди відповідають на коментарі, якщо вони не можуть зрозуміти, що вони навіть сказали! ! якого біса ти думаєш, що ти ангел ха? червоний чортів дурний ангел!! я думаю, ангел із пекла 👹 не має значення, хочу я обговорювати тут чи будь-де, це не має до вас ніякого відношення, сподіваюся, ви не розумієте, що я кажу, тож ви можете опублікувати свої думки чи проблеми, якщо у вас є такі, не соромтеся зробіть так lol 😂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я ХОЧУ СКАЗАТИ ДЯКУЮ тобі, гуру казино, за розуміння та якнайшвидше вжиття заходів ТА ВИДАЛЕННЯ непотрібної інформації, яка не мала бути публічною. Я сподіваюся, що зможу отримати відшкодування, але крім того, я щасливий від того, що ви зробили, ще раз дякую. ігноруйте те, що я сказав вище, ми всі робимо помилки, я це розумію.

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
jean2024
4 міс. тому

Не ображайся, запевняю тебе.

Я радий, що ви отримали гроші, хоча я не впевнений, що наше втручання зрештою допомогло. 😀

У будь-якому випадку, якщо я можу додати трохи пояснень, ми, адміністратори, тут, щоб модерувати форум і підтримувати гравців, щоб вони не відчували, що їхні проблеми ігноруються.

Якщо ви коли-небудь захочете, щоб ваш допис залишився в спокої, не соромтеся згадати про це.

Дякую, будьте здорові!

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

у мене ще нічого немає, якщо ти дійсно хочеш допомогти, тоді зроби щось, а не просто відповідай на коментарі, які не мають до тебе відношення. ти ще навіть не задіяний, і ти просто відповів на мій пост, як уже багато разів, не так? перш ніж щось сказати, подумай про те, що ти хочеш сказати, мені байдуже, що говорять люди, але не поводься так, ніби я знаю тебе або ти знаєш мене, тому що я таких людей не знаю

нууу який сенс? ти намагаєшся сперечатися з людьми, яким потрібна допомога цих шахраїв, лол, смішно, ти розумієш, що таке мій пост, тому що ти маєш багато сказати! про це 🤣 ти думаєш, що я опублікую тут щось для тебе чи просто не залишуся на самоті? я б, напевно, прийняв лише лівих, ніж ви коментуєте мій пост, не знаючи, що я сказав

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я хочу грати


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

у мене ще нічого немає, якщо ти дійсно хочеш допомогти, тоді зроби щось, а не просто відповідай на коментарі, які не мають до тебе відношення. ти ще навіть не задіяний, і ти просто відповів на мій пост, як уже багато разів, не так? перш ніж щось сказати, подумай про те, що ти хочеш сказати, мені байдуже, що говорять люди, але не поводься так, ніби я знаю тебе або ти знаєш мене, тому що я таких людей не знаю

нууу який сенс? ти намагаєшся сперечатися з людьми, яким потрібна допомога цих шахраїв, лол, смішно, ти розумієш, що таке мій пост, тому що ти маєш багато сказати! про це 🤣 ти думаєш, що я опублікую тут щось для тебе чи просто не залишуся на самоті? я б, напевно, прийняв лише лівих, ніж ви коментуєте мій пост, не знаючи, що я сказав

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я вважаю, що робота адміністратора на форумі — відповідати на дописи людей, чи не так? Якщо ви відповідаєте та обмінюєтеся відгуками з іншим гравцем, ми намагаємося не втручатися, але, звичайно, ми повинні враховувати те, що пишуть гравці. Не завжди все чорно-біле, як здається на перший погляд.

Те, що ми намагаємося допомогти, є само собою зрозумілим, тому що якщо я запитую когось, хто прийшов із проблемою, що трапилося, я намагаюся пояснити їм, чи може команда допомогти їм або що вони могли зробити не так, що їм потрібно запам'ятати тощо.

Справа зовсім не в тому, хто знає кого, тут ніхто не знайомий, але якщо у вас така думка, то, мабуть, значення слова форум досить далеке від того, що воно є насправді.

Гарного дня. 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я хочу грати


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, тобі щось заважає грати чи у тебе є проблеми? З того, що я бачив, казино приймає гравців з Португалії, тому це не повинно бути проблемою.

Якщо у вас виникнуть запитання, сміливо задавайте. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

так, прямо зараз, який сенс у всьому цьому лайні! тож ти думаєш, що я навіть хочу поговорити про це! чому б вам не прочитати коментар ще раз і не сказати мені в коментарях, що про це!! це адмін повинен так серйозно оцінити вау! дивно, що вона не може зрозуміти, що відбувається зараз,

я не думаю, що ти коли-небудь був із справжнім адміном, не тільки з таким типом адміністратора, ти думав, що саме так ти описуєш адміністратора, хах 😂

Автоматичний переклад.
jean2024
4 міс. тому

Я бачу, що розмова з тобою не має сенсу, тому я залишу це на цьому, гарного життя. 😉

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

добре, що ти це зрозумів, га! тому що це не має жодного сенсу з огляду на ваші коментарі, от і все,

ти коли-небудь робив щось з цим чи щось таке?? я зробив!

але від вас НІЧОГО!! включити свого адміністратора, про що ви говорите!


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Всім доброго дня. Я подумав поділитися нещодавнім чатом зі службою підтримки BC Game.


Безумовно, найжахливіша система підтримки, з якою я стикався. Коли мій рівень був нижчим за 30, на відповідь знадобилося 30–180 хвилин, а якщо вас ще не було, вони завершували чат і ігнорували ваше запитання.


Я вважаю, що ми всі повинні запитати себе, чи хороший рейтинг чи ні, кого ми підтримуємо і проти яких систем ми робимо ставки онлайн?




Спеціаліст служби підтримки клієнтів


Шановні гравці,


Наш Quest Hub проходитиме технічне обслуговування 8 липня о 00:00 (UTC+0) протягом 8 годин. Протягом цього часу квести будуть недоступні. Після завершення обслуговування просто оновіть сторінку, щоб знову переглянути квести. Дякуємо за розуміння та підтримку!


Щасливої гри!


Команда BC.GAME



Виберіть мову:

англійська (Сполучені Штати)


Ласкаво просимо до служби підтримки BC.GAME. Як ми можемо допомогти?

Інший


Будь ласка, опишіть свою проблему

людини


BC Game зазвичай відповідає менше ніж за 15 хвилин.


Це казино - ганьба. Рівень 33, і я все ще дотримуюся найгіршої підтримки в будь-якому онлайн-казино. Не очікуйте жодних депозитів. Мені більше не потрібно робити ставку на певний програш. Краще спалити мої гроші, і я отримаю краще шоу.

Ваша бонусна система є шахрайством, і кожна окрема гра придушується вашим програмним забезпеченням.

Найдовша серія перемог тут за останні 3-4 тижні триватиме приблизно 10 хвилин. Так доказово справедливо. Термін, який ви не почуєте в реальному світі. Цікаво, чому? Бо це нічого не означає! Його сміття.

Настільки очевидно, що перемоги пов’язані з вашим XP по відношенню до наступного рівня. Як тільки ви підвищите рівень, ви перестанете вигравати. Якщо ви не придушили 8-9 рівнів і не виснажили когось, а потім дозволили їм виграти на деякий час


Привіт! Дякуємо, що звернулися до служби підтримки BC Game Live. Це Нілан, і я тут, щоб допомогти вам сьогодні!


Чи могли б ви надати більш детальний опис того, що мене хвилює?


Ваш сфальсифікований. Ви ставитеся до своїх клієнтів як до лайна і забираєте всі гроші.

їхні гроші

Просто повідомляю. Ці $50k+ я розмістив тут. Не більше

Гаразд


Чи виникли у вас труднощі?


Можливо, ваш час краще витратити, прикидаючись клієнтом у чаті?

Хіба ви не читали абзаци вище?


я прочитав


Тож я мушу навести прості факти. Дякую за вашу чесність


Створюючи обліковий запис у BC Game та погоджуючись із нашими положеннями та умовами, ви приймаєте правила та наслідки


Так, і ви не спростовуєте те, що я кажу

Дякую, що ви дуже корисні. Я обов’язково повідомлю людям.


Я не можу знайти жодних проблем у ваших повідомленнях


Дякую, що сказали це. Навіть краще

Я пропоную вам не ставати юристом чи політиком


Чи можу я ще чимось допомогти вам на даний момент?


Ні, дякую, це було надзвичайно корисно, але водночас і проклято. Безумовно, розповідає про азартні ігри в Інтернеті

Я буду всю ніч на форумах казино

Замість того, щоб давати вам гроші

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Всім доброго дня. Я подумав поділитися нещодавнім чатом зі службою підтримки BC Game.


Безумовно, найжахливіша система підтримки, з якою я стикався. Коли мій рівень був нижчим за 30, на відповідь знадобилося 30–180 хвилин, а якщо вас ще не було, вони завершували чат і ігнорували ваше запитання.


Я вважаю, що ми всі повинні запитати себе, чи хороший рейтинг чи ні, кого ми підтримуємо і проти яких систем ми робимо ставки онлайн?




Спеціаліст служби підтримки клієнтів


Шановні гравці,


Наш Quest Hub проходитиме технічне обслуговування 8 липня о 00:00 (UTC+0) протягом 8 годин. Протягом цього часу квести будуть недоступні. Після завершення обслуговування просто оновіть сторінку, щоб знову переглянути квести. Дякуємо за розуміння та підтримку!


Щасливої гри!


Команда BC.GAME



Виберіть мову:

англійська (Сполучені Штати)


Ласкаво просимо до служби підтримки BC.GAME. Як ми можемо допомогти?

Інший


Будь ласка, опишіть свою проблему

людини


BC Game зазвичай відповідає менше ніж за 15 хвилин.


Це казино - ганьба. Рівень 33, і я все ще дотримуюся найгіршої підтримки в будь-якому онлайн-казино. Не очікуйте жодних депозитів. Мені більше не потрібно робити ставку на певний програш. Краще спалити мої гроші, і я отримаю краще шоу.

Ваша бонусна система є шахрайством, і кожна окрема гра придушується вашим програмним забезпеченням.

Найдовша серія перемог тут за останні 3-4 тижні триватиме приблизно 10 хвилин. Так доказово справедливо. Термін, який ви не почуєте в реальному світі. Цікаво, чому? Бо це нічого не означає! Його сміття.

Настільки очевидно, що перемоги пов’язані з вашим XP по відношенню до наступного рівня. Як тільки ви підвищите рівень, ви перестанете вигравати. Якщо ви не придушили 8-9 рівнів і не виснажили когось, а потім дозволили їм виграти на деякий час


Привіт! Дякуємо, що звернулися до служби підтримки BC Game Live. Це Нілан, і я тут, щоб допомогти вам сьогодні!


Чи могли б ви надати більш детальний опис того, що мене хвилює?


Ваш сфальсифікований. Ви ставитеся до своїх клієнтів як до лайна і забираєте всі гроші.

їхні гроші

Просто повідомляю. Ці $50k+ я розмістив тут. Не більше

Гаразд


Чи виникли у вас труднощі?


Можливо, ваш час краще витратити, прикидаючись клієнтом у чаті?

Хіба ви не читали абзаци вище?


я прочитав


Тож я мушу навести прості факти. Дякую за вашу чесність


Створюючи обліковий запис у BC Game та погоджуючись із нашими положеннями та умовами, ви приймаєте правила та наслідки


Так, і ви не спростовуєте те, що я кажу

Дякую, що ви дуже корисні. Я обов’язково повідомлю людям.


Я не можу знайти жодних проблем у ваших повідомленнях


Дякую, що сказали це. Навіть краще

Я пропоную вам не ставати юристом чи політиком


Чи можу я ще чимось допомогти вам на даний момент?


Ні, дякую, це було надзвичайно корисно, але водночас і проклято. Безумовно, розповідає про азартні ігри в Інтернеті

Я буду всю ніч на форумах казино

Замість того, щоб давати вам гроші

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я бачу, не найприємніший досвід казино.

Але що ви вважаєте найбільшою проблемою в тому, що ви описали? Можливо, агент не знав, як це оцінити, чим він міг би вам допомогти.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Думав, я покажу реакцію BC Games на самогубство та виявлення того, що вони сфальсифіковані.



Активний 1 годину тому

Шановні гравці,


Наш Quest Hub проходитиме технічне обслуговування 8 липня о 00:00 (UTC+0) протягом 8 годин. Протягом цього часу квести будуть недоступні. Після завершення обслуговування просто оновіть сторінку, щоб знову переглянути квести. Дякуємо за розуміння та підтримку!


Щасливої гри!


Команда BC.GAME



Виберіть мову:

англійська (Сполучені Штати)


Ласкаво просимо до служби підтримки BC.GAME. Як ми можемо допомогти?

Інший


Будь ласка, опишіть свою проблему

Чи може гра BC підказати, як мені найкраще безболісно вбити себе тепер, коли я не можу платити оренду чи купувати їжу тощо?


BC Game зазвичай відповідає менше ніж за 15 хвилин.

Звичайно, ваша шахрайська організація може принаймні допомогти тепер у вас є все, що я маю

Привіт, 37546410! Дякуємо, що звернулися до служби підтримки BC Game Live. Це Карлен, і я тут, щоб допомогти вам сьогодні!


Я розумію, що ви переживаєте важкі часи. Хочу висловити щиру турботу про ваше благополуччя.


Я хочу, щоб ви знали, що ми дуже серйозно ставимося до вашої ситуації, і ми тут, щоб підтримати вас будь-яким способом. Ваша безпека та добробут є нашим головним пріоритетом.


Я розумію, що емоції можуть зашкалювати в моменти розчарування, але я хочу запевнити вас, що є кращі рішення, ніж нашкодити собі. Знайте, що ви не самотні в цьому. Є люди, які піклуються про вас і хочуть допомогти вам у цей важкий час.


Будь ласка, видихніть хвилинку і пам’ятайте, що попереду світліші дні. Ми тут, щоб вислухати, підтримати та допомогти вам будь-яким способом.

Припиніть обманювати і знищувати мене. Я знаю, що ваші ігри знеструмлені. Якщо я отримую функцію та йду дати комусь чайові, суму вже було зараховано без роботи функції.

Я залишу копію цього чату


Будь ласка, майте на увазі, що підказки, викиди монет і дощі чатів здійснюються випадково, щоб забезпечити справедливість для всіх наших гравців.

ІДІОТ-БОТ, Я НЕ ПРО ЦЕ ГОВОРЮ> СПОДІВАЮСЯ, МОЯ СМЕРТЬ ПОКАЖЕ ДЕЯКИМ ЛЮДЯМ, ЯКІ ВИ ВСІ КОРУПЦІЙНІ, І ЗУПИНИТЕСЯ, ЩЕ ДО ЇХ СПИТКАЄ ТАКА ДОЛЯ

ВИ НАСТОЛЬКИ ЖОРСТОКИЙ І ДЕШЕВИЙ, ЩО ПРИЗНАЧАЄТЕ БОТА>



Прошу вас утриматися від використання цієї ненормативної лексики. Я радий допомогти вам із вашим запитом, однак, якщо ви й надалі будете проявляти зневагу, я не зможу вам допомогти.

Оскільки від вас немає відповіді, цей сеанс чату закрито. Ви можете знову відкрити чат і вибрати варіанти, які найкраще відповідають вашому запиту, щоб ми могли надати необхідну допомогу.


Ви оцінили бесіду

Дякуємо, що повідомили нам

Добре вибач. Тепер у вас є все. Зараз я візьму весь інсулін, який є в моєму холодильнику.

Дякую, що постійно мене ігноруєш і знищуєш

Зараз я знищу себе повністю заради вас

ОБРАХУВАННЯ ЧЕРТАНИХ ЗЛОЧИННИХ ПІДЗОВ

Я надіслав цей чат австралійській владі електронною поштою. Принаймні вони можуть переконатися, що ви не можете потрапити до нас тут. Справді, ти взяв усе, що я маю, 500 одиниць Новарапіду, до зустрічі в пеклі.


Будь ласка, зверніть увагу, що я передав це питання та подав запит на блокування вашого облікового запису. Дякуємо, що звернулися до нас.

Тому я не можу повідомити про чудову дію

Все одно я скоро помру

Відкрийте мій обліковий запис, я більше ні про що не буду повідомляти

Ви закрили мій чат, а потім забанили мене?

👍



Приносимо вибачення, але ми зобов’язані посилити будь-які погрози самогубством, які ми отримуємо, і обробити їх через недоступність облікового запису.

Автоматичний переклад.
nccrepairs
4 міс. тому

Якщо вам потрібна професійна допомога, зробіть це. Тут ви знайдете список довідкових центрів, доступних у вашій країні. Сподіваюся, ти зможеш знайти когось і одужати.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

будь ласка, команда casino.guru оцінить це казино не так високо, вони вкрали мої 7500 євро, а в багатьох інших гравців вкрали, будь ласка, що вам потрібно, щоб надати менше балів

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ставка в 10000000 разів краща і має нижчий огляд

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

будь ласка, команда casino.guru оцінить це казино не так високо, вони вкрали мої 7500 євро, а в багатьох інших гравців вкрали, будь ласка, що вам потрібно, щоб надати менше балів

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

На жаль, неможливо знизити рейтинг кожного разу, коли гравець просить нас про це. Це більш складний процес, коли мова йде про зниження індексу безпеки казино, і лише коли гравець подає скаргу на казино, яка не вирішена, ми виставляємо чорні точки, які впливають на індекс безпеки казино.

У вашому випадку скаргу було відхилено через відсутність доказів вини казино, і ми нічим не могли допомогти.

Ви, можливо, не пробували зв’язуватися з ліцензійним органом?

Автоматичний переклад.
1...12 13 14...19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого