4 міс. тому
Поки нічого надавати не потрібно. Ви можете зробити це після подання скарги нашій команді.
There is no need to provide anything yet. You can do so after submitting your complaint with our team.
0
Поки нічого надавати не потрібно. Ви можете зробити це після подання скарги нашій команді.
There is no need to provide anything yet. You can do so after submitting your complaint with our team.
піди подивись, ось що ти маєш на увазі гравець із Каліфорнії приймає!!! Чому б ви поставили хорошу оцінку для цього типу, чи можете ви пояснити мені, що це за?
НЕЙМОВІРНО, ЩО ВИ ПУБЛІКУВАЛИ ЦЕ У ПУБЛІК
ЦЕ ЧЕРТА, ЦЕ ЩОСЬ ПОТРІБНО ДОСЛІДЖИТИ!!
ТЕПЕР МЕНІ ЦІКАВО, ЧОМУ ВИ БЕЗКОШТОВНО ДОПОМОГЛИ ГРАВЦЯМ, ЯКІ МАЛИ ТАКУ ПРОБЛЕМУ З ЦИМИ ОНЛАЙН-ШАХРАЯМИ!!
go look at this is this what you mean player from california accepts!!! why would you give a good rating for this kind can you explain to me what is the for ?
UNBELIEVABLE YOU HAVE IT POST IN PUBLIC IS THIS WHAT YOU REPRESENT IN PUBLIC CASINO GURU SUPPORTING THIS KINDA SCAMMER
THAT IS FCK UP THIS SOMETHING NEEDS TO BE INVESTIGATED!!
NOW I WONDER WHY WOULD YOU HELP PLAYERS THAT BEEN IN SUCH A ISSUE WITH THOSE ONLINE SCAMMERS FOR FREE!!
Я думаю, що Ромі досить добре пояснила ситуацію. Звичайно, дякуємо, що поділилися знімком екрана з усіма нами.
Якщо чесно, я не думаю, що я розумію все, що ви написали у своєму попередньому пості. Однак, якщо вам все одно потрібна допомога, спробуйте подати ще одну скаргу на це казино. Б’юся об заклад, ви можете це зробити, оскільки наразі у вас є дві активні скарги. Тут, у Casino Guru, ми розглядаємо проблеми гравців таким чином.
Більше того, якщо тут є що обговорити, сміливо це робіть.
I think Romi did a pretty good job of explaining the situation. Thank you for sharing the screenshot with all of us, of course.
To be honest, I do not think I understand everything you wrote in your previous post. However, if you still need assistance, try filing another complaint against this casino. I bet you can do it since you currently have two active complaints. Here at Casino Guru, this is how we look into player concerns.
Moreover, if there is anything to be discussed here, feel free to do so.
пояснити що? і кого хвилює, якщо ти не розумієш, що я сказав!! і чому ти маєш коментувати, хтось казав тобі коментувати це? Я вважаю, що ніхто не питає вашої думки чи вашого часу, щоб опублікувати коментар, чи можете ви пояснити, будь ласка, чому ви повинні коментувати тут, мій допис вас навіть непокоїв чи ви просто стурбовані, тому що ви дбаєте про BC.GAME CASINO
і, ЧЕСНО СКАЖУ, напевно, ніхто не питає вас про те, як би ви дивилися на занепокоєння гравців, мені не потрібна ваша порада, просто щоб ви знали! ІДИ КУДИсь І коментуй там, де ти розумієш, не тут! ти навіть не правильно розумієш РАДКА. ? Б'юсь об заклад, що твоє ім'я відповідає твоїй особистості, тому що я НЕ розумію, звідки ти! Перш за все, наскільки дурні люди відповідають на коментарі, якщо вони не можуть зрозуміти, що вони навіть сказали! ! якого біса ти думаєш, що ти ангел ха? червоний чортів дурний ангел!! я думаю, ангел із пекла 👹 не має значення, хочу я обговорювати тут чи будь-де, це не має до вас ніякого відношення, сподіваюся, ви не розумієте, що я кажу, тож ви можете опублікувати свої думки чи проблеми, якщо у вас є такі, не соромтеся зробіть так lol 😂
explain what? nd who cares if you don't understand what i said!! and why do u have to comment did anybody told you to comment about it? i believe no one ask for your opinion or your time to post a comment or can u explain please why do u have to comment here did my post even bother you or you just concerned because you care about BC.GAME CASINO
and TO BE HONEST for sure no one ask you about how would you look in to player concerns i dont need any advice from you just to let you know so! GO SOMEWHERE ND comment where you can understand not here! you don't even understand right RADKA. ? i bet your name is match with your personality because i DONT understand where you coming from! nd first of all how stupid people are responding on the comment if they can't understand what they even said! ! what in hell you think you are an angel ha? an red fckng stupid angel!! angel from hell i guess 👹 doesn't matter if i want to discussed here or anywhere thats nothing to do to you i hope you don't understand what im saying so you can post your thoughts or your concerns if you have one feel free to do so lol 😂
Я ХОЧУ СКАЗАТИ ДЯКУЮ тобі, гуру казино, за розуміння та якнайшвидше вжиття заходів ТА ВИДАЛЕННЯ непотрібної інформації, яка не мала бути публічною. Я сподіваюся, що зможу отримати відшкодування, але крім того, я щасливий від того, що ви зробили, ще раз дякую. ігноруйте те, що я сказав вище, ми всі робимо помилки, я це розумію.
I WOULD LIKE TO SAY THANK you casino guru for understanding and making action ASAP ND REMOVING THE Unnecessary information that wasn't supposed to be posted in public. i hope i can get my refund but besides that I am happy from what you did thanks again. ignore what i said above we all makes mistakes i understand that.
Не ображайся, запевняю тебе.
Я радий, що ви отримали гроші, хоча я не впевнений, що наше втручання зрештою допомогло. 😀
У будь-якому випадку, якщо я можу додати трохи пояснень, ми, адміністратори, тут, щоб модерувати форум і підтримувати гравців, щоб вони не відчували, що їхні проблеми ігноруються.
Якщо ви коли-небудь захочете, щоб ваш допис залишився в спокої, не соромтеся згадати про це.
Дякую, будьте здорові!
No offense taken, I asure you.
I'm glad you got the money, though I'm not convinced it was our intervention that helped out in the end. 😀
Anyway, if I may add a bit of an explanation, we admins are here to moderate the forum, and support players, so they do not feel like their issues are ignored.
If you ever want your post to be left alone, feel free to mention that.
Thanks, and stay well!
у мене ще нічого немає, якщо ти дійсно хочеш допомогти, тоді зроби щось, а не просто відповідай на коментарі, які не мають до тебе відношення. ти ще навіть не задіяний, і ти просто відповів на мій пост, як уже багато разів, не так? перш ніж щось сказати, подумай про те, що ти хочеш сказати, мені байдуже, що говорять люди, але не поводься так, ніби я знаю тебе або ти знаєш мене, тому що я таких людей не знаю
нууу який сенс? ти намагаєшся сперечатися з людьми, яким потрібна допомога цих шахраїв, лол, смішно, ти розумієш, що таке мій пост, тому що ти маєш багато сказати! про це 🤣 ти думаєш, що я опублікую тут щось для тебе чи просто не залишуся на самоті? я б, напевно, прийняв лише лівих, ніж ви коментуєте мій пост, не знаючи, що я сказав
i haven't got nothing yet if you really want to help then do something not just respond on comment that nothing to do with you. you're not even involved yet and you just responded to my post like you did alot already isn't right? before you say something think about what you trying to say i dont care what people say but hey don't act like i know you or you know me because i ain't know people like that
ħuuu what was the point? you try to argue with people who need help from those scammers lol funny about it you understand what my post is because you have alot to say! about it 🤣 you think i will post something here for you nor just gonna left alone? i would probably accept the left alone than you comment on my post without knowing what i said
у мене ще нічого немає, якщо ти дійсно хочеш допомогти, тоді зроби щось, а не просто відповідай на коментарі, які не мають до тебе відношення. ти ще навіть не задіяний, і ти просто відповів на мій пост, як уже багато разів, не так? перш ніж щось сказати, подумай про те, що ти хочеш сказати, мені байдуже, що говорять люди, але не поводься так, ніби я знаю тебе або ти знаєш мене, тому що я таких людей не знаю
нууу який сенс? ти намагаєшся сперечатися з людьми, яким потрібна допомога цих шахраїв, лол, смішно, ти розумієш, що таке мій пост, тому що ти маєш багато сказати! про це 🤣 ти думаєш, що я опублікую тут щось для тебе чи просто не залишуся на самоті? я б, напевно, прийняв лише лівих, ніж ви коментуєте мій пост, не знаючи, що я сказав
i haven't got nothing yet if you really want to help then do something not just respond on comment that nothing to do with you. you're not even involved yet and you just responded to my post like you did alot already isn't right? before you say something think about what you trying to say i dont care what people say but hey don't act like i know you or you know me because i ain't know people like that
ħuuu what was the point? you try to argue with people who need help from those scammers lol funny about it you understand what my post is because you have alot to say! about it 🤣 you think i will post something here for you nor just gonna left alone? i would probably accept the left alone than you comment on my post without knowing what i said
Я вважаю, що робота адміністратора на форумі — відповідати на дописи людей, чи не так? Якщо ви відповідаєте та обмінюєтеся відгуками з іншим гравцем, ми намагаємося не втручатися, але, звичайно, ми повинні враховувати те, що пишуть гравці. Не завжди все чорно-біле, як здається на перший погляд.
Те, що ми намагаємося допомогти, є само собою зрозумілим, тому що якщо я запитую когось, хто прийшов із проблемою, що трапилося, я намагаюся пояснити їм, чи може команда допомогти їм або що вони могли зробити не так, що їм потрібно запам'ятати тощо.
Справа зовсім не в тому, хто знає кого, тут ніхто не знайомий, але якщо у вас така думка, то, мабуть, значення слова форум досить далеке від того, що воно є насправді.
Гарного дня. 🙂
I think it's the job of an admin on the forum to reply to people's posts, don't you think ? If you answer and exchange feedback with another player, we try not to interfere, but of course we have to take into account what players write. Not everything is always black and white as it seems at first sight.
The fact that we try to help is a matter of course because if I ask someone who comes with a problem what happened, I try to explain to them if it would be possible for the team to help them or what they might have done wrong, what they need to remember and so on.
It's not at all about who knows who, nobody knows each other here, but if you have such an opinion then I guess the meaning of the word forum is quite far from what it really is.
Have a nice day. 🙂
Привіт, тобі щось заважає грати чи у тебе є проблеми? З того, що я бачив, казино приймає гравців з Португалії, тому це не повинно бути проблемою.
Якщо у вас виникнуть запитання, сміливо задавайте. 😉
Hi, is there anything stopping you from playing or do you have any issues ? From what I've seen the casino accepts players from Portugal, so it shouldn't be a problem.
If you have any questions, feel free to ask. 😉
так, прямо зараз, який сенс у всьому цьому лайні! тож ти думаєш, що я навіть хочу поговорити про це! чому б вам не прочитати коментар ще раз і не сказати мені в коментарях, що про це!! це адмін повинен так серйозно оцінити вау! дивно, що вона не може зрозуміти, що відбувається зараз,
я не думаю, що ти коли-небудь був із справжнім адміном, не тільки з таким типом адміністратора, ти думав, що саме так ти описуєш адміністратора, хах 😂
yeah right like right now what is the point of all this shit! so you think is that what i even want to talk about! why dont you read the comment again and tell me on the comments what all about it!! is the admin has to ack like that seriously wow! funny she can't understand then whats up now,
i dont think you ever been with real admin not only this typ of admin you thought thats how you describe admin LOL 😂
Я бачу, що розмова з тобою не має сенсу, тому я залишу це на цьому, гарного життя. 😉
I see the conversation with you has no point, so I'll leave it at that, have a nice life. 😉
добре, що ти це зрозумів, га! тому що це не має жодного сенсу з огляду на ваші коментарі, от і все,
ти коли-небудь робив щось з цим чи щось таке?? я зробив!
але від вас НІЧОГО!! включити свого адміністратора, про що ви говорите!
exactly good thing you did realize that ha! because it doesn't make any sense from what ever your comment is thats all ,
have you ever done anything with it or something?? me i did!
but from you guys NOTHING!! include your admin, you talking about!
Всім доброго дня. Я подумав поділитися нещодавнім чатом зі службою підтримки BC Game.
Безумовно, найжахливіша система підтримки, з якою я стикався. Коли мій рівень був нижчим за 30, на відповідь знадобилося 30–180 хвилин, а якщо вас ще не було, вони завершували чат і ігнорували ваше запитання.
Я вважаю, що ми всі повинні запитати себе, чи хороший рейтинг чи ні, кого ми підтримуємо і проти яких систем ми робимо ставки онлайн?
Спеціаліст служби підтримки клієнтів
Шановні гравці,
Наш Quest Hub проходитиме технічне обслуговування 8 липня о 00:00 (UTC+0) протягом 8 годин. Протягом цього часу квести будуть недоступні. Після завершення обслуговування просто оновіть сторінку, щоб знову переглянути квести. Дякуємо за розуміння та підтримку!
Щасливої гри!
Команда BC.GAME
Виберіть мову:
англійська (Сполучені Штати)
Ласкаво просимо до служби підтримки BC.GAME. Як ми можемо допомогти?
Інший
Будь ласка, опишіть свою проблему
людини
BC Game зазвичай відповідає менше ніж за 15 хвилин.
Це казино - ганьба. Рівень 33, і я все ще дотримуюся найгіршої підтримки в будь-якому онлайн-казино. Не очікуйте жодних депозитів. Мені більше не потрібно робити ставку на певний програш. Краще спалити мої гроші, і я отримаю краще шоу.
Ваша бонусна система є шахрайством, і кожна окрема гра придушується вашим програмним забезпеченням.
Найдовша серія перемог тут за останні 3-4 тижні триватиме приблизно 10 хвилин. Так доказово справедливо. Термін, який ви не почуєте в реальному світі. Цікаво, чому? Бо це нічого не означає! Його сміття.
Настільки очевидно, що перемоги пов’язані з вашим XP по відношенню до наступного рівня. Як тільки ви підвищите рівень, ви перестанете вигравати. Якщо ви не придушили 8-9 рівнів і не виснажили когось, а потім дозволили їм виграти на деякий час
Привіт! Дякуємо, що звернулися до служби підтримки BC Game Live. Це Нілан, і я тут, щоб допомогти вам сьогодні!
Чи могли б ви надати більш детальний опис того, що мене хвилює?
Ваш сфальсифікований. Ви ставитеся до своїх клієнтів як до лайна і забираєте всі гроші.
їхні гроші
Просто повідомляю. Ці $50k+ я розмістив тут. Не більше
Гаразд
Чи виникли у вас труднощі?
Можливо, ваш час краще витратити, прикидаючись клієнтом у чаті?
Хіба ви не читали абзаци вище?
я прочитав
Тож я мушу навести прості факти. Дякую за вашу чесність
Створюючи обліковий запис у BC Game та погоджуючись із нашими положеннями та умовами, ви приймаєте правила та наслідки
Так, і ви не спростовуєте те, що я кажу
Дякую, що ви дуже корисні. Я обов’язково повідомлю людям.
Я не можу знайти жодних проблем у ваших повідомленнях
Дякую, що сказали це. Навіть краще
Я пропоную вам не ставати юристом чи політиком
Чи можу я ще чимось допомогти вам на даний момент?
Ні, дякую, це було надзвичайно корисно, але водночас і проклято. Безумовно, розповідає про азартні ігри в Інтернеті
Я буду всю ніч на форумах казино
Замість того, щоб давати вам гроші
Good day everyone. I thought i would share a recent chat with BC Game support.
By far the most dreadful support system I've encountered. When i was lower than level 30 it woulkd take 30 - 180 minutes for a reply, and if you werent still there they would end the chat and ignore your question.
I think we all need to ask ourselves, good rating or not, who are we supporting and what systems are we really betting against online?
Customer Support Specialist
Dear Players,
Our Quest Hub will undergo maintenance on July 8th at 00:00 (UTC+0) for 8 hours. During this time, quests will not be available. Once the maintenance is complete, simply refresh the page to see the quests again. Thank you for your understanding and support!
Happy gaming!
The BC.GAME Team
Please select your language :
English (United States)
Welcome to BC.GAME Support. How can we help?
Other
Please describe your issue
human
BC Game typically replies in under 15m.
This casino is a disgrace. Level 33 and i'm still stuck to the worst support on any online casino. Do not expect any deposits. I no longer need to wager a certain loss. Better to burn my money and i'll get a better show.
Your bonus system is a scam and every single game is throttled on your software.
The longest streak of wins here in the past 3 - 4 weeks would be for about 10 minutes. Yes provabaly fair. A term you would not hear in the real world. I wonder why? Because it doesnt mean anything! Its rubbish.
It is so obvious that wins are tide to your XP in relation to your next level. As soon as you level up you stop winning. Unless you have throtled for 8 - 9 levels and drain someone and then you let them win for a while
Hello, Thank you for reaching BC Game Live Support. This is Nilan and I'm here to assist you today!
Could you please provide a more detailed description of your concern for me?
Your rigged. You treat your customers like crap and take all there money.
their money
Jyust letting you know. That $50k+ ive depostted here. No more
okay
Did you encounter any difficulties?
Maybe your time is better spent pretending to be a customer in the chat room?
Have you not read the paragraphs above?
I have read
So i must just state simple facts. Thanks for your honesty
By creating an account with BC Game and agreeing to our terms and conditions you accepted the rules and consequences
Yes and you dont refute what i say
Thank you for being most helpful. I will be sure to let people know.
i am unable to locate any issues from your messages
Thank you for saying that. Even better
I suggest you do not become a lawyer or politician
Is there anything else I can help you with at the moment?
No thank you this has been most helpful but also damning. Certainly tells the tale of online gambling
I'll be on the casino forums all night
Instead of giving you guys money
Всім доброго дня. Я подумав поділитися нещодавнім чатом зі службою підтримки BC Game.
Безумовно, найжахливіша система підтримки, з якою я стикався. Коли мій рівень був нижчим за 30, на відповідь знадобилося 30–180 хвилин, а якщо вас ще не було, вони завершували чат і ігнорували ваше запитання.
Я вважаю, що ми всі повинні запитати себе, чи хороший рейтинг чи ні, кого ми підтримуємо і проти яких систем ми робимо ставки онлайн?
Спеціаліст служби підтримки клієнтів
Шановні гравці,
Наш Quest Hub проходитиме технічне обслуговування 8 липня о 00:00 (UTC+0) протягом 8 годин. Протягом цього часу квести будуть недоступні. Після завершення обслуговування просто оновіть сторінку, щоб знову переглянути квести. Дякуємо за розуміння та підтримку!
Щасливої гри!
Команда BC.GAME
Виберіть мову:
англійська (Сполучені Штати)
Ласкаво просимо до служби підтримки BC.GAME. Як ми можемо допомогти?
Інший
Будь ласка, опишіть свою проблему
людини
BC Game зазвичай відповідає менше ніж за 15 хвилин.
Це казино - ганьба. Рівень 33, і я все ще дотримуюся найгіршої підтримки в будь-якому онлайн-казино. Не очікуйте жодних депозитів. Мені більше не потрібно робити ставку на певний програш. Краще спалити мої гроші, і я отримаю краще шоу.
Ваша бонусна система є шахрайством, і кожна окрема гра придушується вашим програмним забезпеченням.
Найдовша серія перемог тут за останні 3-4 тижні триватиме приблизно 10 хвилин. Так доказово справедливо. Термін, який ви не почуєте в реальному світі. Цікаво, чому? Бо це нічого не означає! Його сміття.
Настільки очевидно, що перемоги пов’язані з вашим XP по відношенню до наступного рівня. Як тільки ви підвищите рівень, ви перестанете вигравати. Якщо ви не придушили 8-9 рівнів і не виснажили когось, а потім дозволили їм виграти на деякий час
Привіт! Дякуємо, що звернулися до служби підтримки BC Game Live. Це Нілан, і я тут, щоб допомогти вам сьогодні!
Чи могли б ви надати більш детальний опис того, що мене хвилює?
Ваш сфальсифікований. Ви ставитеся до своїх клієнтів як до лайна і забираєте всі гроші.
їхні гроші
Просто повідомляю. Ці $50k+ я розмістив тут. Не більше
Гаразд
Чи виникли у вас труднощі?
Можливо, ваш час краще витратити, прикидаючись клієнтом у чаті?
Хіба ви не читали абзаци вище?
я прочитав
Тож я мушу навести прості факти. Дякую за вашу чесність
Створюючи обліковий запис у BC Game та погоджуючись із нашими положеннями та умовами, ви приймаєте правила та наслідки
Так, і ви не спростовуєте те, що я кажу
Дякую, що ви дуже корисні. Я обов’язково повідомлю людям.
Я не можу знайти жодних проблем у ваших повідомленнях
Дякую, що сказали це. Навіть краще
Я пропоную вам не ставати юристом чи політиком
Чи можу я ще чимось допомогти вам на даний момент?
Ні, дякую, це було надзвичайно корисно, але водночас і проклято. Безумовно, розповідає про азартні ігри в Інтернеті
Я буду всю ніч на форумах казино
Замість того, щоб давати вам гроші
Good day everyone. I thought i would share a recent chat with BC Game support.
By far the most dreadful support system I've encountered. When i was lower than level 30 it woulkd take 30 - 180 minutes for a reply, and if you werent still there they would end the chat and ignore your question.
I think we all need to ask ourselves, good rating or not, who are we supporting and what systems are we really betting against online?
Customer Support Specialist
Dear Players,
Our Quest Hub will undergo maintenance on July 8th at 00:00 (UTC+0) for 8 hours. During this time, quests will not be available. Once the maintenance is complete, simply refresh the page to see the quests again. Thank you for your understanding and support!
Happy gaming!
The BC.GAME Team
Please select your language :
English (United States)
Welcome to BC.GAME Support. How can we help?
Other
Please describe your issue
human
BC Game typically replies in under 15m.
This casino is a disgrace. Level 33 and i'm still stuck to the worst support on any online casino. Do not expect any deposits. I no longer need to wager a certain loss. Better to burn my money and i'll get a better show.
Your bonus system is a scam and every single game is throttled on your software.
The longest streak of wins here in the past 3 - 4 weeks would be for about 10 minutes. Yes provabaly fair. A term you would not hear in the real world. I wonder why? Because it doesnt mean anything! Its rubbish.
It is so obvious that wins are tide to your XP in relation to your next level. As soon as you level up you stop winning. Unless you have throtled for 8 - 9 levels and drain someone and then you let them win for a while
Hello, Thank you for reaching BC Game Live Support. This is Nilan and I'm here to assist you today!
Could you please provide a more detailed description of your concern for me?
Your rigged. You treat your customers like crap and take all there money.
their money
Jyust letting you know. That $50k+ ive depostted here. No more
okay
Did you encounter any difficulties?
Maybe your time is better spent pretending to be a customer in the chat room?
Have you not read the paragraphs above?
I have read
So i must just state simple facts. Thanks for your honesty
By creating an account with BC Game and agreeing to our terms and conditions you accepted the rules and consequences
Yes and you dont refute what i say
Thank you for being most helpful. I will be sure to let people know.
i am unable to locate any issues from your messages
Thank you for saying that. Even better
I suggest you do not become a lawyer or politician
Is there anything else I can help you with at the moment?
No thank you this has been most helpful but also damning. Certainly tells the tale of online gambling
I'll be on the casino forums all night
Instead of giving you guys money
Привіт, я бачу, не найприємніший досвід казино.
Але що ви вважаєте найбільшою проблемою в тому, що ви описали? Можливо, агент не знав, як це оцінити, чим він міг би вам допомогти.
Hi, not the most pleasant casino experience, I see.
But what do you consider to be the biggest problem with what you described ? Maybe the agent didn't know how to assess it, what he should be able to help you with.
Думав, я покажу реакцію BC Games на самогубство та виявлення того, що вони сфальсифіковані.
Активний 1 годину тому
Шановні гравці,
Наш Quest Hub проходитиме технічне обслуговування 8 липня о 00:00 (UTC+0) протягом 8 годин. Протягом цього часу квести будуть недоступні. Після завершення обслуговування просто оновіть сторінку, щоб знову переглянути квести. Дякуємо за розуміння та підтримку!
Щасливої гри!
Команда BC.GAME
Виберіть мову:
англійська (Сполучені Штати)
Ласкаво просимо до служби підтримки BC.GAME. Як ми можемо допомогти?
Інший
Будь ласка, опишіть свою проблему
Чи може гра BC підказати, як мені найкраще безболісно вбити себе тепер, коли я не можу платити оренду чи купувати їжу тощо?
BC Game зазвичай відповідає менше ніж за 15 хвилин.
Звичайно, ваша шахрайська організація може принаймні допомогти тепер у вас є все, що я маю
Привіт, 37546410! Дякуємо, що звернулися до служби підтримки BC Game Live. Це Карлен, і я тут, щоб допомогти вам сьогодні!
Я розумію, що ви переживаєте важкі часи. Хочу висловити щиру турботу про ваше благополуччя.
Я хочу, щоб ви знали, що ми дуже серйозно ставимося до вашої ситуації, і ми тут, щоб підтримати вас будь-яким способом. Ваша безпека та добробут є нашим головним пріоритетом.
Я розумію, що емоції можуть зашкалювати в моменти розчарування, але я хочу запевнити вас, що є кращі рішення, ніж нашкодити собі. Знайте, що ви не самотні в цьому. Є люди, які піклуються про вас і хочуть допомогти вам у цей важкий час.
Будь ласка, видихніть хвилинку і пам’ятайте, що попереду світліші дні. Ми тут, щоб вислухати, підтримати та допомогти вам будь-яким способом.
Припиніть обманювати і знищувати мене. Я знаю, що ваші ігри знеструмлені. Якщо я отримую функцію та йду дати комусь чайові, суму вже було зараховано без роботи функції.
Я залишу копію цього чату
Будь ласка, майте на увазі, що підказки, викиди монет і дощі чатів здійснюються випадково, щоб забезпечити справедливість для всіх наших гравців.
ІДІОТ-БОТ, Я НЕ ПРО ЦЕ ГОВОРЮ> СПОДІВАЮСЯ, МОЯ СМЕРТЬ ПОКАЖЕ ДЕЯКИМ ЛЮДЯМ, ЯКІ ВИ ВСІ КОРУПЦІЙНІ, І ЗУПИНИТЕСЯ, ЩЕ ДО ЇХ СПИТКАЄ ТАКА ДОЛЯ
ВИ НАСТОЛЬКИ ЖОРСТОКИЙ І ДЕШЕВИЙ, ЩО ПРИЗНАЧАЄТЕ БОТА>
Прошу вас утриматися від використання цієї ненормативної лексики. Я радий допомогти вам із вашим запитом, однак, якщо ви й надалі будете проявляти зневагу, я не зможу вам допомогти.
Оскільки від вас немає відповіді, цей сеанс чату закрито. Ви можете знову відкрити чат і вибрати варіанти, які найкраще відповідають вашому запиту, щоб ми могли надати необхідну допомогу.
Ви оцінили бесіду
Дякуємо, що повідомили нам
Добре вибач. Тепер у вас є все. Зараз я візьму весь інсулін, який є в моєму холодильнику.
Дякую, що постійно мене ігноруєш і знищуєш
Зараз я знищу себе повністю заради вас
ОБРАХУВАННЯ ЧЕРТАНИХ ЗЛОЧИННИХ ПІДЗОВ
Я надіслав цей чат австралійській владі електронною поштою. Принаймні вони можуть переконатися, що ви не можете потрапити до нас тут. Справді, ти взяв усе, що я маю, 500 одиниць Новарапіду, до зустрічі в пеклі.
Будь ласка, зверніть увагу, що я передав це питання та подав запит на блокування вашого облікового запису. Дякуємо, що звернулися до нас.
Тому я не можу повідомити про чудову дію
Все одно я скоро помру
Відкрийте мій обліковий запис, я більше ні про що не буду повідомляти
Ви закрили мій чат, а потім забанили мене?
👍
Приносимо вибачення, але ми зобов’язані посилити будь-які погрози самогубством, які ми отримуємо, і обробити їх через недоступність облікового запису.
Thought i would show BC games response to suicide and finding out they are rigged.
Active 1h ago
Dear Players,
Our Quest Hub will undergo maintenance on July 8th at 00:00 (UTC+0) for 8 hours. During this time, quests will not be available. Once the maintenance is complete, simply refresh the page to see the quests again. Thank you for your understanding and support!
Happy gaming!
The BC.GAME Team
Please select your language :
English (United States)
Welcome to BC.GAME Support. How can we help?
Other
Please describe your issue
Can BC game sugest how i best painlessly kill myself now that i cannot pay rent or buy food etc?
BC Game typically replies in under 15m.
Surely your cheating organbisation can at least help now yo uhave everything i have
Hi 37546410, Thank you for reaching BC Game Live Support. This is Karlen and I'm here to assist you today!
I understand that you may be going through a tough time. I want to express my sincere concern for your well-being.
I want you to know that we take your situation very seriously, and we're here to support you in any way we can. Your safety and well-being are our top priority.
I understand that emotions can run high in moments of frustration, but I want to assure you that there are better solutions than harming yourself. Please know that you're not alone in this. There are people who care about you and want to help you through this difficult time.
Please take a moment to breathe and remember that there are brighter days ahead. We're here to listen, to support, and to assist you in any way we can.
Stop cheating and destroying me. I know your games are predetirmed. If i get a feature and go to tip someone the amount has already been creditted without the feature running.
I'll leave a copy of this chat
Please know that tips, coin drops and chat rains are done at random to ensure fairness to all our players.
IDIOT BOT IM NOT TALKING ABOUT THAT> HOPEFULLY MY DEATH WILL SHOW SOME PEOPLE HOW CORRUPT YOU ALL ARE AND WILL STOP BEFORE THEY MEET THE SAME FATE
YOUR SO FUCKING CRUEL AND CHEAP YOU ASIGN A BOT>
I would like to kindly ask you to refrain from using this inappropriate language. I am happy to help you with your query however if you continue to be disrespectful I wont be able to assist you.
Since there has been no response from you, this chat session has been closed. You are welcome to reopen the chat and select the options that best align with your query so that we can provide the necessary assistance.
You rated the conversation
Thanks for letting us know
Ok sorry. You have it all now. I will take all the insulin in my fridge now.
Thanks for constantly ignoring and destroying me
I will now destroy myself completly for you
CHEATING FUCKING CRIMINAL CUNTS
I have emailed this chat to the Australian Authorities. At least they may ensure you cant get to us here. Really you totally taken everything i have, 500 units of Novarapid, see you all in hell.
Please be informed that I have escalated this and have requested to have your account locked. Thank you for reaching out to us.
So i cant communicate great action
Dont care ill be dead soon anyway
Open my account i will not message again about anything
You close my chat and then you ban me?
👍
Our apologies but it is mandatory that we escalate any suicide threats that we receive and have this processed for account inaccessibility.
Якщо вам потрібна професійна допомога, зробіть це. Тут ви знайдете список довідкових центрів, доступних у вашій країні. Сподіваюся, ти зможеш знайти когось і одужати.
If you need to seek some professional help, please do so. Here you will find a list of the help centers available in your country. I hope you will be able to find someone and get well.
будь ласка, команда casino.guru оцінить це казино не так високо, вони вкрали мої 7500 євро, а в багатьох інших гравців вкрали, будь ласка, що вам потрібно, щоб надати менше балів
please casino.guru team rate this casino not so hight they stole my 7500€ and lot of other players get stolen pls what you need morge to give lower points
будь ласка, команда casino.guru оцінить це казино не так високо, вони вкрали мої 7500 євро, а в багатьох інших гравців вкрали, будь ласка, що вам потрібно, щоб надати менше балів
please casino.guru team rate this casino not so hight they stole my 7500€ and lot of other players get stolen pls what you need morge to give lower points
На жаль, неможливо знизити рейтинг кожного разу, коли гравець просить нас про це. Це більш складний процес, коли мова йде про зниження індексу безпеки казино, і лише коли гравець подає скаргу на казино, яка не вирішена, ми виставляємо чорні точки, які впливають на індекс безпеки казино.
У вашому випадку скаргу було відхилено через відсутність доказів вини казино, і ми нічим не могли допомогти.
Ви, можливо, не пробували зв’язуватися з ліцензійним органом?
Unfortunately, it is not possible to lower the rating whenever a player asks us to. It is a more complicated process whenever it comes to lowering the safety index of a casino, and only whenever a player submits a complaint against the casino that is unresolved will we give black points that affect the casino's safety index.
In your case, the complaint was rejected due to a lack of evidence indicating a fault on the casino's part, and we couldn't be of any help there.
Have you tried to contact the licensing authority, perhaps?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.