4 міс. тому
Звичайно, ще раз дякую, можливо, я навіть згадаю цей метод. 😀
Of course, thanks again, I might even remember this method. 😀
0
Звичайно, ще раз дякую, можливо, я навіть згадаю цей метод. 😀
Of course, thanks again, I might even remember this method. 😀
вони також звинувачували вас у відсутності безпеки?
did they blame you for lack of security too?
Так, вони підтвердили, що мій обліковий запис зламали, але вони не повертають гроші і кажуть, що ви самі винні, але я думаю, що вони вкрали себе, тому що з багатьма гравцями на bcgame таке трапляється в інших казино, наприклад, я не знаю, чи можу я сказати ім’я st ... ніколи не станеться ніколи
Yes they confirmed that my account get hacked but they dont give money back and say its youre own fault but i think that they stole themselve because to a lot of player on bcgame this happen on other casinos like i dont know if i can say name st... never would happen never
те ж саме сталося зі мною. вони сказали, що я грав у цю гру bs, але коли я намагаюся її відстежити, вона не записує
same thing happened to me. they said i played this bs game but when i try to trace it it has no record
Ой, вибачте, ви також намагалися зв’язатися з органом влади, як рекомендував Міхал, чи ні? Це дуже складні випадки, і мені здається досить дивним, що це сталося не з одним гравцем. Здебільшого такі ситуації трапляються рідко, але коли кілька гравців з однаковою проблемою виступають, це справді особливо.
Тож дайте мені знати, якщо ви спробували це та написали ліцензію.
Oh, I'm very sorry, did you also try to contact the authority as recommended by Michal or not? These are very difficult cases and it seems quite strange to me that it didn't happen to just one player. Most of the time, such situations are rare, but when several players with the same issue come forward, it's quite special.
So let me know if you tried it and wrote the license.
Так, я не отримую від них відповіді bcgame підтвердив, що мій обліковий запис зламали, але вони кажуть, що ти сам винен, я цього не розумію, ти можеш лише сказати, що не довіряй цьому казино
Yes i dont get answet from them bcgame confirmed that my account get hacked but they say its youre own fault i dont undesrstand it u can only tell dont trust this casino
Як я вже сказав, нам важко оцінити ці справи. Ми нечасто зустрічаємо це, але я б точно не очікував, що казино просто помахає на це рукою. Звичайно, якщо вас зламали, вони нічого не можуть з цим зробити, але, як я вже сказав, це рідкісний випадок, і я бачу, що це сталося з кількома гравцями тут.
Але мені також прикро, що орган ліцензування не списав і вас. Іноді було б корисно розслідування або порада від казино, як захистити свій рахунок.
Однак найкраще тут, мабуть, не грати, як ви говорите.
As I said, these are difficult cases for us to evaluate. We don't come across it often but I certainly wouldn't expect the casino to just wave their hand over it. Of course, if you get hacked there's not much they can do about it, but as I said, it's a rare case and I see it's happened to a number of players here.
But I'm also sorry that the licensing authority hasn't written you off either. Sometimes an investigation would be useful, or some advice from the casino on how to protect your account.
However, the best thing to do here is probably not to play as you say.
Так, це правильно, краще не грати тут, я люблю тебе casino.guru, ви єдиний форум, який намагається допомогти гравцеві не схожому на інших, вони відкидають усі негативні думки про казино, про інші крипто-казино, як про ставку... такого ніколи не трапляється і чат, я бачу, що нікого не зламали, до н. щось, і вони дозволяють входити з нових пристроїв з інших країн без проблем, але я думаю, що bcgame краде гроші з облікових записів
Yes thats right its better to not play here i love you casino.guru youre the only forum with one other to try to help player not like some other they reject everythink negative on casino on other krypto casinos like stake... this never happen and chat i see no one that is hacked bc have not so much player line stake but when i look there chat almost every one got hacked one time that is crazy and they dont help the player they withdraw to new krypto adresses with no verify email verify or something and they let login from new devices from other countries without a problem sry i must say that but i think bcgame steal the money from the accounts
Ми хотіли б допомогти в таких випадках, але, як я вже сказав, дуже важко з’ясувати, де 100% правди.
Однак, якщо ви висловлюєте свою думку нормально та не порушуєте правил, у нас немає підстав відхиляти ваш відгук чи публікацію. Я думаю, що в кожному казино люди мають як хороший, так і поганий досвід, і якщо ви можете висловити це як людина, це може бути корисним для всіх. Мені прикро, коли виникають такі ситуації, а тим більше, коли з цим нічого не можна зробити. Найкраще уникати казино, де у вас є такий досвід, і грати в тих, де у вас було найменше проблем, або не грати взагалі. 🤷♂️🙂
We would like to be able to help with such cases, but as I said it is very difficult to find out where 100% of the truth is.
However, if you state your opinion normally and without breaking the rules, we have no reason to reject your review or post. I think that in every casino people have both good and bad experiences and if you can express it like a human being, it can be useful for everyone. I'm sorry when situations like this arise and even more so when there is nothing more that can be done about it. The best thing to do is to avoid casinos where you have this experience and play in the ones where you have had the least problems, or not play at all. 🤷♂️🙂
Я кажу правду, і вони підтвердили, що мій обліковий запис зламали, але якщо вони не повернуть гроші, ми нічого не зможемо з цим зробити, і ліцензуйте cuarcao, ви не отримаєте допомоги, це всі знають 🙁
I say the truth and they confirmed that my account get hacked but if they dont give money back we can not do anything about it and licence cuarcao you dont get help there everyone knows that 🙁
Що ж, я думаю, я повинен погодитися в цьому конкретному випадку. Я не знаю, що ще можна зробити, і якщо ліцензійний орган не напише вам у відповідь і проігнорує це, то, я думаю, більше нічого робити.
Well, I guess I have to agree in this particular case. I don't know what else could be done, and if the licensing authority won't write you back and ignore it, then I guess there's nothing more to do.
Вони повинні додати bc.game до чорного списку, щоб більше ніхто не втрачав свої гроші. Подання скарги тут стає безглуздим. Це не те, що ми отримуємо гроші назад чи щось інше.
They should blacklist bc.game so no more people lose their money. Submitting complaint here becomes meaningless.its not like we’re getting the money back or anything.
Що ж, якщо казино не намагається вирішувати ситуації, що виникають, ми не можемо їх змусити, але скарги, безумовно, хоч у чомусь корисні. Якщо казино не намагається нічого вирішити і в кінцевому підсумку не вирішується, вони отримують чорні бали та матимуть нижчий індекс безпеки з кожною невирішеною скаргою. Це, ймовірно, відштовхне гравців, і вони не будуть грати тут, якщо побачать, що він низький. Тож навіть якщо гравці не отримають свої гроші, принаймні варто подати скаргу. 🤷♂️
Well, if the casino doesn't try to solve the situations that arise, we can't force them, but complaints are certainly good for at least something. If the casino doesn't try to resolve anything and ends up unresolved, they get black points and will have a lower saftey index with each unresolved complaint. That will probably drive players away and they won't play here if they see that it is low. So even if the players don't get their money, at least it's worth it to file a complaint. 🤷♂️
але моя скарга закінчується як відхилена, а не як невирішена, вони не отримують чорні точки
but my complaint end up as rejected dont as unresolved do they dont get black points
Так, це правильно, тому що якщо він закінчується як ваш, це означає, що чорні бали не нараховуються. Тому я не думаю, що нашій команді також подобаються ці кейси, бо інколи важко все оцінити.
Мені дуже прикро, але якщо більше гравців опиниться в таких ситуаціях, я вважаю, що це буде оброблятися набагато більше, і, можливо, на нашому сайті також буде якесь попередження. 😥
Yes that's right , because if it ends up like yours it means no black points are awarded. That's why I don't think our team likes these cases either, because sometimes it's hard to evaluate everything.
I'm very sorry, but if more players are in such situations, I believe that it will be handled a lot more and maybe there will be some warning on our site as well. 😥
Гра Bc — це шахрайство. Я виграв лотерейний квиток на 3500 bcd, і після цього не пройшов перевірку, і сказав мені, що ти не можеш підтвердити свій обліковий запис, це наше остаточне рішення від команди перевірки. Повне шахрайство, коли ми виграємо, ми втрачаємо гроші, вони блокують наші гроші
Bc game is fraud I win 3500 bcd lottery ticket and after that failed my verification and told me you can not verify Ur account this is our final decision from verification team totally fraud we are losing our money when we win they block our money
Звернемо увагу на те, чому ви не пройшли перевірку? Я цілком впевнений, що казино повинно було пояснити; отже, було б чудово додати цю інформацію.
Я б також сказав, що вам варто взяти до уваги, що коли «ви виграєте», немає причин починати перевірку. Ця неминуча процедура зазвичай ініціюється запитом депозиту. Таким чином, багато гравців вважають за краще верифікувати свої акаунти відразу після реєстрації.
Тим не менш, ми тут, щоб дізнатися більше.
Shall we focus on why you failed to pass the verification, please? I'm quite sure the casino must have explained; hence, it would be great to add this information too.
I would also say you should take into account, that when "you're winning" there is no reason to start the verification. This unvoidable procedure is usually triggered by the deposit request. Thus, many players prefer to verify their accounts immediately upon registration.
Still, we're here for more details.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.