ФорумКазиноBC.Game Casino - загальне обговорення

BC.Game Casino - загальне обговорення (Сторінка 12)

3 р. тому від Blazin9s
|
51660 переглядів 378 відповідей |
|
1...11 12 13...19
5 міс. тому

Так, це правильно, краще не грати тут, я люблю тебе casino.guru, ви єдиний форум, який намагається допомогти гравцеві не схожому на інших, вони відкидають усі негативні думки про казино, про інші крипто-казино, як про ставку... такого ніколи не трапляється і чат, я бачу, що нікого не зламали, до н. щось, і вони дозволяють входити з нових пристроїв з інших країн без проблем, але я думаю, що bcgame краде гроші з облікових записів

Автоматичний переклад.
atti38
5 міс. тому

Ми хотіли б допомогти в таких випадках, але, як я вже сказав, дуже важко з’ясувати, де 100% правди.

Однак, якщо ви висловлюєте свою думку нормально та не порушуєте правил, у нас немає підстав відхиляти ваш відгук чи публікацію. Я думаю, що в кожному казино люди мають як хороший, так і поганий досвід, і якщо ви можете висловити це як людина, це може бути корисним для всіх. Мені прикро, коли виникають такі ситуації, а тим більше, коли з цим нічого не можна зробити. Найкраще уникати казино, де у вас є такий досвід, і грати в тих, де у вас було найменше проблем, або не грати взагалі. 🤷‍♂️🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я кажу правду, і вони підтвердили, що мій обліковий запис зламали, але якщо вони не повернуть гроші, ми нічого не зможемо з цим зробити, і ліцензуйте cuarcao, ви не отримаєте допомоги, це всі знають 🙁

Автоматичний переклад.
atti38
5 міс. тому

Що ж, я думаю, я повинен погодитися в цьому конкретному випадку. Я не знаю, що ще можна зробити, і якщо ліцензійний орган не напише вам у відповідь і проігнорує це, то, я думаю, більше нічого робити.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Вони повинні додати bc.game до чорного списку, щоб більше ніхто не втрачав свої гроші. Подання скарги тут стає безглуздим. Це не те, що ми отримуємо гроші назад чи щось інше.

Автоматичний переклад.
sollomonkim86
5 міс. тому

Що ж, якщо казино не намагається вирішувати ситуації, що виникають, ми не можемо їх змусити, але скарги, безумовно, хоч у чомусь корисні. Якщо казино не намагається нічого вирішити і в кінцевому підсумку не вирішується, вони отримують чорні бали та матимуть нижчий індекс безпеки з кожною невирішеною скаргою. Це, ймовірно, відштовхне гравців, і вони не будуть грати тут, якщо побачать, що він низький. Тож навіть якщо гравці не отримають свої гроші, принаймні варто подати скаргу. 🤷‍♂️

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

але моя скарга закінчується як відхилена, а не як невирішена, вони не отримують чорні точки

Автоматичний переклад.
atti38
5 міс. тому

Так, це правильно, тому що якщо він закінчується як ваш, це означає, що чорні бали не нараховуються. Тому я не думаю, що нашій команді також подобаються ці кейси, бо інколи важко все оцінити.

Мені дуже прикро, але якщо більше гравців опиниться в таких ситуаціях, я вважаю, що це буде оброблятися набагато більше, і, можливо, на нашому сайті також буде якесь попередження. 😥

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Гра Bc повністю шахрайська. Я виграв лотерейний квиток 3500 bcd, і після цього вони провалили мою перевірку

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Гра Bc — це шахрайство. Я виграв лотерейний квиток на 3500 bcd, і після цього не пройшов перевірку, і сказав мені, що ти не можеш підтвердити свій обліковий запис, це наше остаточне рішення від команди перевірки. Повне шахрайство, коли ми виграємо, ми втрачаємо гроші, вони блокують наші гроші

Автоматичний переклад.
arfathyasirsulwa
5 міс. тому

Звернемо увагу на те, чому ви не пройшли перевірку? Я цілком впевнений, що казино повинно було пояснити; отже, було б чудово додати цю інформацію.

Я б також сказав, що вам варто взяти до уваги, що коли «ви виграєте», немає причин починати перевірку. Ця неминуча процедура зазвичай ініціюється запитом депозиту. Таким чином, багато гравців вважають за краще верифікувати свої акаунти відразу після реєстрації.

Тим не менш, ми тут, щоб дізнатися більше.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Мій процес перевірки KYC було відхилено, оскільки я подав документи свого друга, які він уже надав у своєму обліковому записі, але цей обліковий запис було видалено, через що процес KYC було відхилено.

Коли я зв’язався з командою підтримки, мені сказали, що ваш KYC уже схвалено для іншого облікового запису

Тепер я хочу повторно підтвердити свій процес перевірки KYC, щоб я міг завантажити свої оригінальні документи та завершити процес перевірки KYC

Автоматичний переклад.
ubaidmanzoor154
5 міс. тому

Я уявляю, що це виглядає як дрібниця, оборотна помилка, але правда в тому, що казино, швидше за все, вже вважає вас порушником спокою. Ви порушили одне з найважливіших правил. KYC у казино — це серйозна справа. Як тільки ви намагаєтеся підробити це з будь-якої причини, це дає чіткий сигнал казино, що вам більше не раді.

Принаймні, будь ласка, ніколи більше не робіть цього. 🙏 Завжди використовуйте лише наші особисті дані, документи та способи оплати.

Я боюся, що немає способу допомогти тобі. Це була найгірша помилка.


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, будь ласка, допоможіть мені увійти в мою гру bc.

Коли я входжу в систему, він запитує 2fa, який я втратив

Автоматичний переклад.
aamirjkcongress
5 міс. тому

Здається, я пам’ятаю вас, Ромі надіслала вам електронний лист із пропозицією зв’язатися з казино електронною поштою (яку також було включено) або іншими каналами.

Чесно кажучи, сенс дворазової аутентифікації в тому, що ніхто, крім вас, не може її деактивувати, це міра безпеки.

Будь ласка, негайно зв'яжіться з казино, ми не можемо допомогти вам подолати безпеку облікового запису - мені шкода.

Дозвольте додати пораду: завжди зберігайте головний код, як завжди пропонує програма. 🙏


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

я не можу зрозуміти, чому гуру казино потрібно опублікувати повідомлення про те, що це казино приймає гравців із Каліфорнії, що навіть неправда. Я зареєстрував свій обліковий запис у цій грі BC.GAME вчора, тому що гуру казино оцінив її, я подумав, що знайшов правильне казино.,

але це найгірше казино, яке я відвідував після того, як я зареєструвався та вніс всю свою інформацію, навіть мою ОСОБОСТІ та копію мого ідентифікаційного номера, я ВКЛЮЧИВ, ОСКІЛЬКИ ГУРУ КАЗИНО МАЄ РЕЙТИНГ НАСТОЛЬКО ДОБРЕ, ЩО ЦЕ BS НЕ ВІРТЕ, ЦЬОМУ ХІРНЮ ЦЕ ШАХРАЙНЕ КАЗИНО ОНЛАЙН-КАЗИНО З НЕДОБРИМ РЕЙТИНГОМ ПІСЛЯ ТОГО, ЩО Я РОЗМІСТИВ ВСЮ СВОЮ ІНФОРМАЦІЮ, МЕНЕ ПРОСТО ВДАЛОСЯ ЩЕ ВЕЛИКЕ ШАХРАЙСТВО ВІД АГЕНТА ЦІЄЇ ГРИ BC СКАЗАЛА МЕНІ НЕ ДОЗВОЛЕНО ТАМ ГРАТИ, І Я СКАЗАВ ЇЙ ПОВЕРНУТИ МЕНІ МОЇ ГРОШІ, ЯКЩО ТАКО ВСІ РАПТОВО ВОНИ НЕ ПОВЕРТАЮТЬ МЕНІ КОШТИ, ОСКІЛЬКИ Я БУВ В ОБМЕЖЕНОМУ РЕГІОНІ, ТО ЧОМУ ВИ ДАЛИ ЦЬОМУ КАЗИНО ХОРОШУ ОЦІНКУ, ЯКЩО І ЧОМУ ВИ СКАЖЕТЕ, ЩО ВОНИ ПРИЙМАЮТЬ ГРАВЦІВ З КАЛІФОРНІЇ, ЯКЩО ВОНИ МАЮТЬ ОБМЕЖЕННЯ ДО УМОВ, ВОНИ НЕ ВГОЛОСНО ГРАВЦІВ З КАЛІФОРІЇ НІА НЕ ДОЗВОЛЯЮТЬСЯ ЦЕ ПОТРІБНО ЗМІНИТИ. ТЕПЕР МОЄ ЗАПИТАННЯ ГУРУ КАЗИНО, КОГО Я МОЖУ ПОВЕРНУТИ МІЙ ДЕПОЗИТ до свого банку, тому що ЦЕ БУЛО ОШАХРАНО BC GAME З ПРИЧИНИ, ЩО Я ВІРЮ У ВАШУ ОЦІНКУ ДЛЯ ЦЬОГО ШАХРАЙСЬКОГО КАЗИНО file

Автоматичний переклад.
jean2024
5 міс. тому

Мені шкода через всю цю ситуацію, через яку вам довелося зіткнутися в цьому казино, і я хотів би запропонувати вам подати скаргу тут нашій команді, щоб ми могли допомогти її вирішити. Якщо ви бажаєте це зробити, просто перейдіть за цим посиланням .

Крім того, наша команда обробки даних перевірить цю інформацію та відповідно змінить її під час перевірки.

Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна інша допомога, ми тут, щоб допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

так, мені потрібні мої гроші назад, я прошу їх відшкодувати мій депозит, але вони не збираються цього робити, тому що вони повинні дотримуватися своїх умов і умов, якщо ні, тому що гуру казино не робив цього рейтингу, цього не повинно статися з будь-яким гравцем, який бачить і падає від їх стратегії

Автоматичний переклад.
jean2024
5 міс. тому

Ми вважаємо, що казино має вирішувати будь-яку подібну ситуацію, особливо якщо їхнє програмне забезпечення не може заблокувати гравцям з обмежених країн вносити гроші чи навіть реєструватися там. Надішліть скаргу, і ми спробуємо допомогти вам повернути гроші.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

це неможливо, вони не вирішать це,. як вони сказали мені, що вони не допоможуть мені щодо мого депозиту, вони не допоможуть. Я можу надати вам їх повідомлення тут, якщо бажаєте

Автоматичний переклад.
1...11 12 13...19
Перейти на сторінкуіз 19 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого