Привіт, у вас також є проблеми в цьому казино і ви хочете закрити там свій рахунок? Або ви маєте на увазі щось інше? Розкажіть мені більше, щоб я мав кращий огляд.
Hello, do you also have a problem in this casino and want to close your account there ? Or do you have something else in mind ? Tell me more so that I have a better overview.
Хм, тож ви можете нормально зняти кошти без будь-яких проблем чи ви не надсилали жодних коштів? Чому ви не змогли підтвердити або ви не пройшли цей процес успішно? Ти зараз тут граєш чи ні?
Hmm, so you can withdraw normally without any problems or you did not submit any withdrawal ? Why couldn't you verify or didn't you go through this process successfully ? Do you play here now or not ?
Сайт низької якості. Зняв гроші на адресу, яка не використовувалася для депозиту, і виклав усі помилки користувачеві. Повірте мені, цей веб-сайт входить до топ-1 глобальних веб-сайтів шахраїв усіх часів.
Low quality website. Withdrawn the money to address that not use for deposit and put all the mistakes to user. Trust me this website is top 1 global scamming websites of all time.
Я бачу, що казино стоїть за тим, що ви вивели гроші. Тож давайте дозволимо нашій команді провести розслідування, оскільки це звинувачення проти звинувачень, і я не хочу забігати наперед, чим усе це закінчиться.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що це буде з’ясовано якомога швидше.
I can see that the casino stands behind the fact that you made a withdrawal. So let's let our team investigate because it's an allegation against an allegation and I don't want to get ahead of myself on how this is all going to end.
Anyway, I hope this gets cleared up as quickly as possible.
Привіт, я думаю, що найкращим варіантом буде запитати в казино. Якщо минуло багато часу, можливо, це були постійні зміни, і, можливо, вони видалили цей метод. Спробуйте і повідомте нам, що ви дізналися.
Щодо відкликання, чи є у вас альтернатива? Як довго ви намагалися зняти?
Hi, I think your best bet would be to ask at the casino. If it's been a long time maybe it was a permanent change and maybe they removed this method. Give it a try and let us know what you find out.
As for the withdrawal, do you have any alternative ? How long have you been trying to withdraw ?
О, це було досить швидко. Думаю, тоді вам доведеться знайти інше казино.
У будь-якому випадку, спосіб оплати, який ви згадали, чи часто ви використовуєте його в інших місцях? 🤔
Oh, that was pretty quick. Guess you'll have to find another casino then.
Anyway, the payment method you mentioned, do you use it often elsewhere ? 🤔
Vegawallet має японське походження
тому він рідко використовується в Європі чи Америці
Vegawallet is of Japan origin
so it’s rarely used in europe or America
Здається, я теж цього не знав, і мені довелося шукати в Google, тож дякую за інформацію. Ви також не часто зустрічаєте це в казино?
I didn't seem to know it either and had to google it, so thanks for the information. You don't come across it often in casinos either ?
Я бачу, що це часто доступно в казино, які зосереджені виключно на японських клієнтах
але не на цих, тому що немає варіанту японської мови
i see it often available on casinos that exclusively focus on Japanese customers
but not on these like there’s no language option of Japanese
Звичайно, ще раз дякую, можливо, я навіть згадаю цей метод. 😀
Of course, thanks again, I might even remember this method. 😀
вони також звинувачували вас у відсутності безпеки?
did they blame you for lack of security too?
Так, вони підтвердили, що мій обліковий запис зламали, але вони не повертають гроші і кажуть, що ви самі винні, але я думаю, що вони вкрали себе, тому що з багатьма гравцями на bcgame таке трапляється в інших казино, наприклад, я не знаю, чи можу я сказати ім’я st ... ніколи не станеться ніколи
Yes they confirmed that my account get hacked but they dont give money back and say its youre own fault but i think that they stole themselve because to a lot of player on bcgame this happen on other casinos like i dont know if i can say name st... never would happen never
те ж саме сталося зі мною. вони сказали, що я грав у цю гру bs, але коли я намагаюся її відстежити, вона не записує
same thing happened to me. they said i played this bs game but when i try to trace it it has no record
Ой, вибачте, ви також намагалися зв’язатися з органом влади, як рекомендував Міхал, чи ні? Це дуже складні випадки, і мені здається досить дивним, що це сталося не з одним гравцем. Здебільшого такі ситуації трапляються рідко, але коли кілька гравців з однаковою проблемою виступають, це справді особливо.
Тож дайте мені знати, якщо ви спробували це та написали ліцензію.
Oh, I'm very sorry, did you also try to contact the authority as recommended by Michal or not? These are very difficult cases and it seems quite strange to me that it didn't happen to just one player. Most of the time, such situations are rare, but when several players with the same issue come forward, it's quite special.
So let me know if you tried it and wrote the license.
Так, я не отримую від них відповіді bcgame підтвердив, що мій обліковий запис зламали, але вони кажуть, що ти сам винен, я цього не розумію, ти можеш лише сказати, що не довіряй цьому казино
Yes i dont get answet from them bcgame confirmed that my account get hacked but they say its youre own fault i dont undesrstand it u can only tell dont trust this casino
Як я вже сказав, нам важко оцінити ці справи. Ми нечасто зустрічаємо це, але я б точно не очікував, що казино просто помахає на це рукою. Звичайно, якщо вас зламали, вони нічого не можуть з цим зробити, але, як я вже сказав, це рідкісний випадок, і я бачу, що це сталося з кількома гравцями тут.
Але мені також прикро, що орган ліцензування не списав і вас. Іноді було б корисно розслідування або порада від казино, як захистити свій рахунок.
Однак найкраще тут, мабуть, не грати, як ви говорите.
As I said, these are difficult cases for us to evaluate. We don't come across it often but I certainly wouldn't expect the casino to just wave their hand over it. Of course, if you get hacked there's not much they can do about it, but as I said, it's a rare case and I see it's happened to a number of players here.
But I'm also sorry that the licensing authority hasn't written you off either. Sometimes an investigation would be useful, or some advice from the casino on how to protect your account.
However, the best thing to do here is probably not to play as you say.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.