7 міс. тому
KYC не вдалося, і ви попросили повторити спробу, так?
The KYC has failed, and you asked for a second attempt - right?
0
KYC не вдалося, і ви попросили повторити спробу, так?
The KYC has failed, and you asked for a second attempt - right?
Дякуємо за скріншоти, на жаль, ми не можемо побачити тут жодного обговорення. Просто інформація про те, що ви не пройшли перевірку. Вони пояснили, що стало причиною цього? Якийсь документ вони не прийняли, у вас є якісь підказки? Будь ласка, коли саме ви надіслали запит на виведення коштів і почалася перевірка? Нам просто потрібно знати більше деталей, щоб допомогти вам, розумієте.🤷♀️
Thank you for the screenshots, unfortunately we can not see any discussion here. Just the information that you have failed the verification. Have they explained what was the reason for that? Some document they did not accept, have you got any clue? When exactly have you sent the withdrawal request and the verification has started, please? We just need to know some more details, in order to help you out, you see.🤷♀️
Тиждень тому я отримав x1000 від plinko, для мене це чудовий виграш, хоча я поставив лише $0,2, але це непогано. Я не очікував такої перемоги. Bc.game — одне з найкращих казино, в які я часто граю
I got x1000 from plinko a week ago, it's a great win for me, even though I only bet $0.2 but it's not bad. I didn't expect to get that win. Bc.game is one of the best casinos that I often play
Кожна перемога – це чудово, я б сказав, тому вітаю. Ви змогли зняти гроші, скільки часу це зайняло, якщо можна запитати?
Every win is great, I would say, so congratulations. Were you able to withdraw the money, how long did it take, if I may ask?
Ви писали в казино, чому це так і що сталося? Очевидно, можливо, якісь документи були не в порядку, і краще було б попросити з’ясувати, що стало причиною цього.
Спробуйте і дайте мені знати.
Did you write to the casino why this is so and what happened ? Obviously, maybe some of the documents weren't in order and it would be best to ask to find out what caused it.
Try it and let me know.
так, я зробив, там сказано, що потрібно зв’язатися з компанією kyc, і я попросив контакт, а вони просто кажуть мені почекати.
мої документи не були в порядку. Я граю в кілька казино і знаю, що роблю.
yes i did it says to contact the kyc company and i asked for the contact and they just keep telling me to wait.
theres no way my documents werent in order. i play multiple casino and i know what im doing.
Очевидно, вам доведеться почекати, поки хтось до вас добереться, оскільки ви вже там написали. Важливо зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення KYC, тому, якщо до того часу нічого не вирішено, і ви все ще не підтверджені, обов’язково повідомте нам про це.
Крім того, якщо у вас є оновлення, не соромтеся повідомити мене, сподіваюся, що це буде вирішено якнайшвидше, і казино повідомить вам, що відбувається.
Я буду чекати.
Obviously, you'll have to wait until someone gets to you since you've already written there. Importantly, we give casinos 14 days to resolve KYC, so if nothing is resolved by then and you're still not verified, be sure to let us know.
Also if you have an update feel free to let me know, hopefully it will be resolved as soon as possible and the casino will let you know what's going on.
I'll be waiting.
BC гра краде гроші гравців. Як ви можете бачити на малюнку. Ігровий сайт зняв 330 дол. США на невідому адресу, тоді як адреса, яку я використовую для внесення коштів, є тією, з якої я зняв 99 дол. США. Я думаю, що BC Game краде їх, тому що немає жодних шансів, що ігровий сайт надішле гроші на невідому адресу (ту, яку не використали для депозиту).
BC Game stealing player money. As you can see in the picture. The gaming site withdrawn 330usdt to unknown address while the address that I use to deposit is the one that I withdrawn 99usdt. I think BC Game stealing it because there's no chance that the gaming site send the money to unknown address (the one that didn't use for deposit).
Привіт,
Чи може це бути простою помилкою? Я маю на увазі, що не можу сказати, що трапилося, але я сумніваюся, що будь-яке казино ризикне своїм ім'ям, щоб просто так відкрито красти гравців. Це не мало б особливого сенсу. Тільки уявіть, скільки зусиль і грошей потрібно, щоб відкрити успішне казино, тому я не переконаний, що найкращим способом отримати дохід буде взяти таку суму коханця. У всякому разі, на скріншотах я не знайшов «невідомих адрес».
Як щодо того, щоб попросити в казино відповідне пояснення? Ви можете це зробити?
Я вважаю, що найкращий спосіб розібратися у вашій стурбованості – це поговорити з казино.
Hello,
Could it be just a simple mistake? I mean, can't say what has happened, but I doubt any casino would risk its name just to steal on players so openly. It would not make much sense. Just imagine how much effort and money one needs to start up a successful casino, so I'm not convinced the best way to gain income would be to take such a lover sum. Anyway, I didn't find any "unknown addresses" on the screenshots.
How about asking the casino for a proper explanation? Can you do that?
I think the best way to get to the bottom of your concern is by engaging in a dialog with the casino.
Я ніколи не використовую цю адресу для внесення будь-яких сум на свій ігровий рахунок. Але його успішно вилучено без жодної перевірки. як???
Це розмова з їхнім консультантом. вони поводяться так, ніби це я винен, коли знімають гроші на цю невідому адресу. Це велика афера.
I never use this address to deposit any amount to my gaming account. But it successful withdrawn without any verification. How???
This is the conversation with their consultant. they act like it's my faults while they're withdrawn the money to that unknow address. It's a big scam.
Так, чому ні. Він повинен мати мою автентифікацію Google, щоб підтвердити зняття. Позначте моє слово. BC game є найбільшим сайтом шахраїв?
Yes why not. It’s must have my google authentication to verified the withdrawal. Mark my word BC game is a biggest scamming site?
вони шахрайство, я згоден з вами.
але це ваше майно, і ви повинні його захистити
they are a scam i agree with you.
but its your asset and you need to protect it
Я ніколи не використовую цю адресу для внесення будь-яких сум на свій ігровий рахунок. Але його успішно вилучено без жодної перевірки. як???
Це розмова з їхнім консультантом. вони поводяться так, ніби це я винен, коли знімають гроші на цю невідому адресу. Це велика афера.
I never use this address to deposit any amount to my gaming account. But it successful withdrawn without any verification. How???
This is the conversation with their consultant. they act like it's my faults while they're withdrawn the money to that unknow address. It's a big scam.
Вітаю, я бачу, що є інша адреса, ніж перша зняття, але я не знаю, як це можливо. Ви не підтверджували це зняття чи щось подібне? Хтось із членів вашої родини чи друзів має доступ до вашого облікового запису чи щось подібне?
У будь-якому випадку, я бачив, що ви подали скаргу, тож ми побачимо, що з’ясує наша команда. Сподіваюся, все вирішиться якомога швидше.
Hi, I see that there is a different address than the first withdrawal, but I'm not sure how that is possible. You didn't confirm this withdrawal or anything like that ? Do any of your family or friends have access to your account or something like that ?
Anyway, I saw you filed a complaint so we'll see what our team finds out. I hope everything gets resolved as soon as possible.
Привіт, я пам'ятаю, що ми теж писали про це казино щодо перевірки. Вам вдалося його скласти успішно чи все ще ні?
Дай мені знати.
Hello, I remember that we also wrote about this casino regarding the verification. Have you managed to pass it successfully or still not ?
Let me know.
ніхто не має доступу до мого облікового запису. Можливо, вони думають, що я з маленької країни, і можуть робити все, що хочуть. BCGame — великий сайт шахраїв.
no one access to my account. Maybe they think I’m from a small country they can do whatever they want. BCGame is a big scamming site.
Тож давайте дочекаємося вирішення всієї справи та подивимось, що придумає наша команда. Сподіваюся, це буде вирішено якнайшвидше. 🙂
So let's wait for the resolution of the whole case and see what our team comes up with. I hope it will be solved as soon as possible. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.