10 міс. тому
Тут ви можете обговорити BC.Club Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Після кількох успішних вилучень я більше не можу увійти в обліковий запис. Таким чином, мій останній запит на зняття не було оброблено, і я втратив доступ до свого рахунку з хорошою сумою грошей.
Буде оновлено, якщо що.
After several successful withdrawals, I can no longer log in to my account. Thus, my last withdrawal request was not processed and I lost access to my account with a good amount of money.
Will update if anything.
Привіт. Шкода чути, що у вас така проблема. Чи отримували ви електронний лист від служби підтримки, чому ваш обліковий запис заблоковано? Іноді казино роблять це щоразу, коли працюють над перевіркою. Звичайно, вони повинні повідомити вас, перш ніж це зробити. Коли саме ви подали запит на відкликання?
Hello. Sorry to hear you've got this kind of issue. Did you get any email from the support why was your account blocked? Sometimes casinos would do such thing whenever they are working on the verification. Of course they should inform you before doing so. When exactly have you requested the withdrawal?
Привіт.
Я зв’язався з їхнім представником, який сказав мені, що «здається, обліковий запис порушує правила контролю ризиків платформи». Це досить смішно, оскільки я не порушив жодних правил і виграв чесно.
Що стосується часу виведення, то попередні зняття оброблялися максимум за 10 годин.
Hi.
I contacted their representative who told me that "the account appears to be in violation of the platform's risk control rules". This is pretty funny since I didn't break any rules and won fair and square.
Regarding the withdrawal time, the previous withdrawals were processed in maximum 10 hours.
привіт Тому я радий, що ви отримали деяку інформацію про те, що відбувається. Навіть якщо зараз ви не зовсім впевнені, чому вони «розслідують» вашу справу, або що могло статися, що стало причиною всього цього. Завжди добре співпрацювати з казино і, можливо, зачекати кілька днів, поки вони будуть готові надати вам додаткову інформацію. Чи можливо це? Поки що, я вважаю, нам залишається лише дочекатися офіційних результатів. Після початку такої перевірки ризиків я б не враховував раніше зняті кошти. Дуже важливо зрозуміти, що саме зараз змусило казино так зосередитися на вашому рахунку. Простіше кажучи, якщо ви пройдете розслідування, я б сказав, що інших заперечень щодо виплати останнього не повинно бути. Будь ласка, тримайте нас у курсі.
Hi there. So I'm glad you got some information about what is happening. Even though now you are not exactly sure why are they "investigating" your case, or what could happened that caused all this. It is always good to cooperate with the casino and maybe wait a few days until they are ready to give you some more information. Would that be possible? For now, we just have to wait for the official outcome, I reckon. Once such a risk check is initiated, I would not take previously completed withdrawals into account. It's crucial to understand what made the casino so focused on your account right now. Simply put, if you pass the investigation, I'd say there should be no other objections to paying out the last one. Make sure to keep us posted, please.
Привіт. Чи були якісь оновлення щодо вашого депозиту, будь ласка? Я бачу вашу скаргу тут і можу запевнити вас, що наша команда з’ясує, що саме відбувається з вашим депозитом. Якщо у вас є щось нове від казино, будь ласка, інформуйте нас і нашу команду зі скарг. 🙏
Hello there. Was there any update with your deposit, please? I can see your complaint here and I can assure you that our team will find out what exactly is happening with your deposit. If you have anything new from the casino, please keep us and our complaint team updated. 🙏
Досі жодного разу не нараховано, спробував надіслати повідомлення казино в Twitter, але не відповів.
Still never credited, tried messaging the casino on Twitter considering but no response.
Ви намагалися надіслати їм листа? Я бачу, ви написали, що жива підтримка не працює, але вона повинна бути, тільки не 24/7.
Ви вносили депозит у цьому казино в минулому?
У будь-якому випадку, як сказала Ромі, наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації, і, сподіваюся, ми з’ясуємо, у чому проблема.
Якщо у вас є якісь оновлення, повідомте нас.
Did you try to send them some mail ? I see you wrote that live support is not working, but it should be there, just not 24/7.
Have you deposited to this casino in the past ?
Anyway, as Romi said, our team will try to help you with your situation and hopefully we will find out where the problem is.
If you have any update, let us know.
це буквально те місце, куди вас переведе їхній чат, і на веб-сайті немає електронних листів, я ніколи не надсилав на це рахунок до цього часу і ніколи більше не буду. Я написав їм повідомлення в Twitter, але жодної відповіді.
this is literally where their live chat takes you, and there is no emails on the website, I've never deposited on this until well now, and never will again. I messaged them on Twitter and no response.
Я чітко бачу, я пробував сам, і все було точно так само. Я також не знайшов електронної пошти, лише ту, яку вони вказують як ділову.
Щодо того, щоб більше не робити депозитів тут, я не звинувачую вас, якщо чесно, я б, напевно, дотримувався такої ж думки.
Однак, як я вже сказав, нам доведеться почекати і подивитися, куди наша команда дійде і що вони дізнаються, тому що я припускаю, що ви не отримуєте відповіді, тому що намагаєтесь і поки що нічого.
Сподіваюся, що все налагодиться і зрештою вийде добре.
Я буду тримати за вас кулаки. 🤞
I can clearly see, I tried it myself and it was exactly the same. I didn't find an email either, just one that they list as a business email.
As for not depositing here anymore, I don't blame you if I'm honest, I'd probably be of the same opinion.
However, as I said, we will have to wait and see where our team gets to and what they find out, because I suppose you are not getting an answer because you are trying and so far nothing.
I hope that everything will be sorted out and turn out well in the end.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Єдиний спосіб зв’язатися з ними – їхній телеграм-канал.
The only way to reach them is their telegram channel.
Зазвичай я був би радий за вас, але в цьому випадку мені не дуже подобається ситуація.
Не могли б ви повідомити Томашу? Просто скористайтеся цим посиланням 👈, будь ласка.
Відсутність підтримки — це те, до чого я сприймаю досить серйозно, тому наразі я маю сподіватися, що ви залишитеся там без такої потреби. У зв’язку з цим я не можу викинути з голови процес перевірки. 🤞
Що ж, бажаю удачі!
Normally, I would be happy for you, but in this case, I don't like the situation much.
Could you please inform Tomas? Just use this link 👈, please.
Lack of support is something I take quite seriously, so for now, I'd say we have to hope you'll make your stay there without such a need. In that regard, I can't get the verification process out of my mind. 🤞
Well, wish you luck!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.