ФорумКазиноBC.Club Casino - загальне обговорення

BC.Club Casino - загальне обговорення

8 міс. тому від roku
|
1096 переглядів 15 відповідей |
|
Додати публікацію
8 міс. тому
Тут ви можете обговорити BC.Club Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
8 міс. тому

Після кількох успішних вилучень я більше не можу увійти в обліковий запис. Таким чином, мій останній запит на зняття не було оброблено, і я втратив доступ до свого рахунку з хорошою сумою грошей.

Буде оновлено, якщо що.

Автоматичний переклад.
roku
8 міс. тому

Привіт. Шкода чути, що у вас така проблема. Чи отримували ви електронний лист від служби підтримки, чому ваш обліковий запис заблоковано? Іноді казино роблять це щоразу, коли працюють над перевіркою. Звичайно, вони повинні повідомити вас, перш ніж це зробити. Коли саме ви подали запит на відкликання?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт.

Я зв’язався з їхнім представником, який сказав мені, що «здається, обліковий запис порушує правила контролю ризиків платформи». Це досить смішно, оскільки я не порушив жодних правил і виграв чесно.

Що стосується часу виведення, то попередні зняття оброблялися максимум за 10 годин.

Автоматичний переклад.
roku
8 міс. тому

привіт Тому я радий, що ви отримали деяку інформацію про те, що відбувається. Навіть якщо зараз ви не зовсім впевнені, чому вони «розслідують» вашу справу, або що могло статися, що стало причиною всього цього. Завжди добре співпрацювати з казино і, можливо, зачекати кілька днів, поки вони будуть готові надати вам додаткову інформацію. Чи можливо це? Поки що, я вважаю, нам залишається лише дочекатися офіційних результатів. Після початку такої перевірки ризиків я б не враховував раніше зняті кошти. Дуже важливо зрозуміти, що саме зараз змусило казино так зосередитися на вашому рахунку. Простіше кажучи, якщо ви пройдете розслідування, я б сказав, що інших заперечень щодо виплати останнього не повинно бути. Будь ласка, тримайте нас у курсі.


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Мій депозит ніколи не зараховувався, і онлайн-підтримки практично немає.

Автоматичний переклад.
jakeutley19
7 міс. тому

Привіт. Чи були якісь оновлення щодо вашого депозиту, будь ласка? Я бачу вашу скаргу тут і можу запевнити вас, що наша команда з’ясує, що саме відбувається з вашим депозитом. Якщо у вас є щось нове від казино, будь ласка, інформуйте нас і нашу команду зі скарг. 🙏

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Досі жодного разу не нараховано, спробував надіслати повідомлення казино в Twitter, але не відповів.

Автоматичний переклад.
jakeutley19
7 міс. тому

Ви намагалися надіслати їм листа? Я бачу, ви написали, що жива підтримка не працює, але вона повинна бути, тільки не 24/7.

Ви вносили депозит у цьому казино в минулому?

У будь-якому випадку, як сказала Ромі, наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації, і, сподіваюся, ми з’ясуємо, у чому проблема.

Якщо у вас є якісь оновлення, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
Jaro
7 міс. тому

file це буквально те місце, куди вас переведе їхній чат, і на веб-сайті немає електронних листів, я ніколи не надсилав на це рахунок до цього часу і ніколи більше не буду. Я написав їм повідомлення в Twitter, але жодної відповіді.

Автоматичний переклад.
jakeutley19
7 міс. тому

Я чітко бачу, я пробував сам, і все було точно так само. Я також не знайшов електронної пошти, лише ту, яку вони вказують як ділову.

Щодо того, щоб більше не робити депозитів тут, я не звинувачую вас, якщо чесно, я б, напевно, дотримувався такої ж думки.

Однак, як я вже сказав, нам доведеться почекати і подивитися, куди наша команда дійде і що вони дізнаються, тому що я припускаю, що ви не отримуєте відповіді, тому що намагаєтесь і поки що нічого.

Сподіваюся, що все налагодиться і зрештою вийде добре.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
jakeutley19
7 міс. тому

Єдиний спосіб зв’язатися з ними – їхній телеграм-канал.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Нарешті мій депозит залишився там, але я все ще дуже скептичний, наприклад, що це було взагалі?

Автоматичний переклад.
jakeutley19
7 міс. тому

Зазвичай я був би радий за вас, але в цьому випадку мені не дуже подобається ситуація.

Не могли б ви повідомити Томашу? Просто скористайтеся цим посиланням 👈, будь ласка.

Відсутність підтримки — це те, до чого я сприймаю досить серйозно, тому наразі я маю сподіватися, що ви залишитеся там без такої потреби. У зв’язку з цим я не можу викинути з голови процес перевірки. 🤞

Що ж, бажаю удачі!

Автоматичний переклад.
roku
6 міс. тому

чеза темка брат? норм бк?

GODENKOR
6 міс. тому

несколько выводов сделали, а потом в решили кинуть на несколько тысяч $

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.