ГоловнаФорумКазиноBassBet Casino - загальне обговорення

BassBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

5 міс. тому від Robinpett
|
8 274 переглядів 100 відповідей |
|
1...4 5 6
Додати публікацію
nekfinikopoulos
1 місяць тому

Привіт,

Дякую за ваше терпіння.

Ми раді дізнатися, що вашу проблему було вирішено.

З повагою,

БассБет



Автоматичний переклад.
BassBet Casino
1 місяць тому

Чи не могли б ви, будь ласка, припинити надсилати цей спам???? Ви та інші подібні казино від тієї ж компанії постійно надсилаєте рекламу вашого казино, потім активується 10 безкоштовних обертів, і коли я намагаюся увійти, з'являється повідомлення "ваш обліковий запис перевіряється", але ви все одно продовжуєте надсилати свою спам-рекламу, мабуть, усім, у кого є напис "ваш обліковий запис перевіряється".

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Казино Bassbet хеее...

Ви платите за антипригарне покриття, але платежів все одно немає!

Ми чекаємо на 500 євро вже 1 тиждень!

Вони роблять це навмисно, бо ми знову граємо на ці гроші...

Тобі треба бути обережним! Просто тримайся подалі від цього паршивого казино!!!!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи не могли б ви, будь ласка, припинити надсилати цей спам???? Ви та інші подібні казино від тієї ж компанії постійно надсилаєте рекламу вашого казино, потім активується 10 безкоштовних обертів, і коли я намагаюся увійти, з'являється повідомлення "ваш обліковий запис перевіряється", але ви все одно продовжуєте надсилати свою спам-рекламу, мабуть, усім, у кого є напис "ваш обліковий запис перевіряється".

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Чи є можливість відмовитися від отримання таких пропозицій?

Це точно краще зробити. Хіба ти так не думаєш?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Казино Bassbet хеее...

Ви платите за антипригарне покриття, але платежів все одно немає!

Ми чекаємо на 500 євро вже 1 тиждень!

Вони роблять це навмисно, бо ми знову граємо на ці гроші...

Тобі треба бути обережним! Просто тримайся подалі від цього паршивого казино!!!!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Можливо, ви знаєте причину цієї затримки? Вони хоча б пояснили її?

Щоразу, коли у вас виникне така потреба, будь ласка, подайте скаргу тут , і наша команда спробує вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Не допомагає, навіть якщо я кладу ці небажані повідомлення з казино у спам. Вони просто продовжують надходити та засмічують мою електронну адресу. Якщо я хочу позбутися їх назавжди, мені доведеться скасувати свою поточну електронну адресу, а потім змінити її на 50 різних адрес. Це така велика робота, що я не хочу змінювати свою електронну адресу заради цих свиней.

Автоматичний переклад.
mcclane2020
1 місяць тому

Привіт, ви бачили пост представника казино раніше на сторінці – кілька днів тому? Як щодо того, щоб ви звернулися до людини через кнопку «Відповісти»? Це лише ідея, але вона може мати певний ефект. Я розумію вашу ситуацію, оскільки численні веб-сайти роками розсилають спам на мої особисті адреси електронної пошти.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У цьому випадку було б дуже мудро з вашого боку подати скаргу сюди.

Переконайтеся, що наша команда незабаром розгляне його та зв’яжеться з вами, щоб повідомити, що робити далі.

Ваш обліковий запис уже повністю перевірено там?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я ВПЕРШЕ ПРОСИВ ЗАКРИТТЯ СВОГО АККАУНТУ НА 24.5, І З ТОГО ЧАСУ Я ЩЕ 10 РАЗІВ СПРОБУВАВ ЗАКРИТТЯ СВОГО АККАУНТУ, І НІЧОГО Я НЕ НАДІСЛАВ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ, І ВІДПОВІДІ НЕМАЄ. Я ВТРАТИВ 2000 ЗА ЦИХ 7 ДНІВ. ВОНИ ЗАБЛОКУВАЛИ МІЙ ЧАТ. VIP-МЕНЕДЖЕР ТЕЛЕФОНУВАВ МЕНІ 3 РАЗИ, ДАВ МЕНІ БОНУС У 100. ВІН НЕ ТЕЛЕФОНУЄ МЕНІ ОСТАННІ 5 ДНІВ. Я ЩЕ БІЛЬШЕ ВІДЧАЯНИЙ. Я ПРОСТО ХОЧУ, ЩОБ ВОНИ ШВИДШЕ ЗАКРИТТЯ МОГО АККАУНТУ І ПОВЕРНУЛИ ЧАСТИНУ МОЇХ ГРОШЕЙ. Я ЗОВСІМ ВІДЧАЯНИЙ.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

24.05 я кілька разів запитував на закриття облікового запису та повернення коштів, але не отримав відповіді. Я програв 2000 євро, і це казино слід видалити.

Автоматичний переклад.
fghhhhxddd
1 місяць тому

Гей, казино повинно реагувати якомога швидше в таких випадках, але якщо ви просто скажете, що хочете закрити свій обліковий запис, цього, ймовірно, буде недостатньо для повернення коштів. Казино часто намагаються утримати гравців і тому, можливо, дають вам якийсь бонус. Якщо ви згадали про якісь проблеми з азартними іграми чи щось подібне, а вони продовжують робити те саме, це не нормально.

То як ви конкретно просили закрити обліковий запис, ви просто написали, що хочете, щоб обліковий запис закрили, і все? З іншого боку, якщо гравець просить мене зробити це кілька разів, казино, мабуть, має усвідомити, що це не просто так, і спробувати максимально підійти гравцеві.

Як ви вважаєте, чи потрібно вам подавати скаргу, якщо те, про що ви просили, досі не сталося?


Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Якщо я подаю апеляцію, вони повинні повернути частину моїх грошей.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тож моя сьогоднішня розмова з агентом про це відбулася під вигаданим іменем та електронною поштою, бо вони не відповідають на справжню. filefilefile Я навмисно розмив своє ім'я, щоб люди не бачили мою електронну адресу публічно. Вони знають, що я надіслав перший лист 24 травня про те, що хочу закрити обліковий запис і попросив повернути кошти, але вони поводяться дурно. Я ще кілька разів просив про закриття, але відповіді немає, і я втратив 2000. Я хочу повернути кошти, будь ласка, допоможіть.

Автоматичний переклад.
fghhhhxddd
1 місяць тому

Але в цьому випадку важливим буде те, як ви тоді попросили закрити обліковий запис. У вас є скріншот?

Я бачив, що Томас фактично просить надіслати те саме до скарги. Чи не могли б ви піти туди та дати йому те, що йому потрібно?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Тож я вперше попросив про закриття вчора 24.05. Я надіслав скріншоти.

Автоматичний переклад.
fghhhhxddd
1 місяць тому

Дякуємо за ваші вчинки. Наша команда розслідує всю цю справу і, сподіваємося, зможемо допомогти.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Вітаємо, шановна команда гуру казино,


На жаль, мені знову потрібна ваша допомога,

Я виграв €43 200 у казино Basbett.

Перші 800 євро надійшли, але я можу зняти лише 800 євро за раз, а остання спроба виведення була понад 10 днів тому.


Ідентифікатор транзакції:

b4508b9f-1286-4db0-a4c3-db47c535a40e


Ім'я облікового запису:

Кевін Ібрагім Лучич

Електронна пошта:

Я


Я кілька разів знімав 800 з казино, і верифікація ніколи не була необхідною/запитуваною.

Якщо так продовжуватиметься, виплата триватиме понад 50 тижнів.

Ось чому я хотів попросити вас про допомогу; на жаль, казино не відповідає на електронні листи.


Грав без бонусу.


Я б хотів виплатити все одразу або хоча б так, щоб це не зайняло більше 50 тижнів 🙁


З нетерпінням чекаю на ваш відгук


З найкращими побажаннями

Кевін Ібрагім Лучич

Автоматичний переклад.
Ibrahim33
2 тиж. тому

Привіт, я переглядав обмеження цього казино, які ми перерахували на сайті, і якщо вони поважають те, що мають, то, ймовірно, буде важко допомогти.😕

file

Ви кажете, що ви зняли більше за одну спробу. Чи є в казино VIP-рівень там, де ви знаходитесь, чи ви намагалися запитати їх, чи є якийсь спосіб переглянути своє рішення, щоб вони заплатили вам більше?

Коли ви зробили другий висновок, і це зайняло 10 днів, вам взагалі нічого не сказали? Я хотів би знати, чому у вас немає другого виведення коштів.

Я б, мабуть, спробував так, і якщо вони мають платити 7 тисяч на місяць, то так і має бути. Якщо вони не зроблять цього, тоді ми могли б спробувати вам допомогти.

Звісно, ​​якщо виведення коштів затримається, і ви не отримаєте його протягом 14 днів, ми також можемо спробувати допомогти вам із цим, тож, будь ласка, повідомте мене, коли настане слушний час. 🙂

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

Привіт,


Здається, у мене проблема з сайтом BassBet.

Мій обліковий запис не перевірено – я завантажив усі необхідні документи, вони були підтверджені та прийняті.


Однак тепер мене просять завантажити підтвердження оплати через PayPal. Це для мене незрозуміло, оскільки я ніколи не вносив депозит через PayPal, і цей спосіб оплати навіть не був доступний у моєму обліковому записі.

Я не можу зняти кошти, бо мій рахунок заблоковано для зняття коштів, але не для депозитів.

Тому я терміново прошу вашої допомоги, щоб вирішити проблему та активувати мій обліковий запис. 🙏🏼


Заздалегідь дякую.


Автоматичний переклад.
JanR597
4 дн. тому

Чи можу я запитати, чи ви підтримуєте зв'язок з казино?

Ви пояснили їм, що ніколи не користувалися PayPal?

Вони повинні це перевірити та відповісти вам, що робити далі. Будь ласка, повідомте нас про будь-які новини.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Привіт, так, я зв'язуюся з сайтом, але не отримав жодної подальшої відповіді. Я надіслав запитувані документи до служби підтримки через PayPal, оскільки маю проблеми з тривалим часом перевірки на сайті. Дякую за відповідь, я буду тримати вас в курсі.

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого