1 місяць тому
Привіт,
Дякую за ваше терпіння.
Ми раді дізнатися, що вашу проблему було вирішено.
З повагою,
БассБет
Hi,
Thank you for your patience.
We are glad to know your issue was solved.
Kind Regards,
BassBet
0
Привіт,
Дякую за ваше терпіння.
Ми раді дізнатися, що вашу проблему було вирішено.
З повагою,
БассБет
Hi,
Thank you for your patience.
We are glad to know your issue was solved.
Kind Regards,
BassBet
Чи не могли б ви, будь ласка, припинити надсилати цей спам???? Ви та інші подібні казино від тієї ж компанії постійно надсилаєте рекламу вашого казино, потім активується 10 безкоштовних обертів, і коли я намагаюся увійти, з'являється повідомлення "ваш обліковий запис перевіряється", але ви все одно продовжуєте надсилати свою спам-рекламу, мабуть, усім, у кого є напис "ваш обліковий запис перевіряється".
could you please stop sending that spam???? you and other similar casinos from the same company are constantly sending your casino ads, then 10 free spins are activated, and when I try to log in it says "your account is being verified" but you still continue to send your spam ads to probably everyone who has "your account is being verified".
voisitteko te lopettaa sen roskapostin lähettämisen???? te ja muut samanlaiset saman yhtiön kasinot lähetätte jatkuvasti kasinomainoksianne,sitten on aktivoitu 10 ilmaiskierrosta,ja kun kokeilen kirjautua niin "tilisi on tarkistettavana" mutta te edelleen jatkatte silti roskamainoksienne lähettämistä varmaan kaikille joilla on "tilisi on tarkistettavana".
Казино Bassbet хеее...
Ви платите за антипригарне покриття, але платежів все одно немає!
Ми чекаємо на 500 євро вже 1 тиждень!
Вони роблять це навмисно, бо ми знову граємо на ці гроші...
Тобі треба бути обережним! Просто тримайся подалі від цього паршивого казино!!!!
Bassbet casino heeee,,,,,
You pay non stick but still no payments!
We have been waiting for 500 euros for 1 week!
They do this on purpose because we're gambling with this money again...
You have to be careful! Just stay away from this shitty casino!!!!
Bassbet casino heeee,,,,,
Sie zahlen non stick aber trotzem keine zahlungen!,
Wir warten für 500 euro seit 1 woche!,
Sie machen das extra weil, Spielen Wir wieder dieses geld...
Sie müssen aufpassen!, Einfach finger weg über dieses scheiß casino!!!!
Чи не могли б ви, будь ласка, припинити надсилати цей спам???? Ви та інші подібні казино від тієї ж компанії постійно надсилаєте рекламу вашого казино, потім активується 10 безкоштовних обертів, і коли я намагаюся увійти, з'являється повідомлення "ваш обліковий запис перевіряється", але ви все одно продовжуєте надсилати свою спам-рекламу, мабуть, усім, у кого є напис "ваш обліковий запис перевіряється".
could you please stop sending that spam???? you and other similar casinos from the same company are constantly sending your casino ads, then 10 free spins are activated, and when I try to log in it says "your account is being verified" but you still continue to send your spam ads to probably everyone who has "your account is being verified".
voisitteko te lopettaa sen roskapostin lähettämisen???? te ja muut samanlaiset saman yhtiön kasinot lähetätte jatkuvasti kasinomainoksianne,sitten on aktivoitu 10 ilmaiskierrosta,ja kun kokeilen kirjautua niin "tilisi on tarkistettavana" mutta te edelleen jatkatte silti roskamainoksienne lähettämistä varmaan kaikille joilla on "tilisi on tarkistettavana".
Казино Bassbet хеее...
Ви платите за антипригарне покриття, але платежів все одно немає!
Ми чекаємо на 500 євро вже 1 тиждень!
Вони роблять це навмисно, бо ми знову граємо на ці гроші...
Тобі треба бути обережним! Просто тримайся подалі від цього паршивого казино!!!!
Bassbet casino heeee,,,,,
You pay non stick but still no payments!
We have been waiting for 500 euros for 1 week!
They do this on purpose because we're gambling with this money again...
You have to be careful! Just stay away from this shitty casino!!!!
Bassbet casino heeee,,,,,
Sie zahlen non stick aber trotzem keine zahlungen!,
Wir warten für 500 euro seit 1 woche!,
Sie machen das extra weil, Spielen Wir wieder dieses geld...
Sie müssen aufpassen!, Einfach finger weg über dieses scheiß casino!!!!
Можливо, ви знаєте причину цієї затримки? Вони хоча б пояснили її?
Щоразу, коли у вас виникне така потреба, будь ласка, подайте скаргу тут , і наша команда спробує вам допомогти.
Do you know the reason for this delay, perhaps? Have they at least explained it?
Whenever you feel so, please file a complaint here, and our team could try to help.
Не допомагає, навіть якщо я кладу ці небажані повідомлення з казино у спам. Вони просто продовжують надходити та засмічують мою електронну адресу. Якщо я хочу позбутися їх назавжди, мені доведеться скасувати свою поточну електронну адресу, а потім змінити її на 50 різних адрес. Це така велика робота, що я не хочу змінювати свою електронну адресу заради цих свиней.
It doesn't help even if I put these junk casino messages in spam. They just keep coming through and clogging up my email address. If I want to get rid of them for good, I have to cancel my current email address and then change my email address to 50 different places. It's such a big job that I don't want to change my email address for these pigs.
ei auta mitään vaikka laitan nämä roskakasinoiden viestit roskaposteihin. ne vaan tulee läpi aina ja tukkii email osoitteeni. jos haluan päästä näistä lopullisesti eroon niin minun pitää lopettaa käytössä oleva email osoitteeni ja sitten vaihtaa 50 eri paikkaan uusi email osoite. se on niin iso työ että en viitsi vaihtaa email osoitettani näiden sikojen vuoksi.
Привіт, ви бачили пост представника казино раніше на сторінці – кілька днів тому? Як щодо того, щоб ви звернулися до людини через кнопку «Відповісти»? Це лише ідея, але вона може мати певний ефект. Я розумію вашу ситуацію, оскільки численні веб-сайти роками розсилають спам на мої особисті адреси електронної пошти.
Hello, did you see the casino representative post earlier on the page - a few days ago? How about you address the person through the reply button? It is just an idea, but it may provide some effect. I understand your situation, as numerous websites have been spamming my personal email addresses for years.
У цьому випадку було б дуже мудро з вашого боку подати скаргу сюди.
Переконайтеся, що наша команда незабаром розгляне його та зв’яжеться з вами, щоб повідомити, що робити далі.
Ваш обліковий запис уже повністю перевірено там?
In this case, it was really wise of you to file a complaint here.
Be sure that our team will soon review it and get back to you to inform you what should be done next.
Is your account already fully verified there?
Я ВПЕРШЕ ПРОСИВ ЗАКРИТТЯ СВОГО АККАУНТУ НА 24.5, І З ТОГО ЧАСУ Я ЩЕ 10 РАЗІВ СПРОБУВАВ ЗАКРИТТЯ СВОГО АККАУНТУ, І НІЧОГО Я НЕ НАДІСЛАВ ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ, І ВІДПОВІДІ НЕМАЄ. Я ВТРАТИВ 2000 ЗА ЦИХ 7 ДНІВ. ВОНИ ЗАБЛОКУВАЛИ МІЙ ЧАТ. VIP-МЕНЕДЖЕР ТЕЛЕФОНУВАВ МЕНІ 3 РАЗИ, ДАВ МЕНІ БОНУС У 100. ВІН НЕ ТЕЛЕФОНУЄ МЕНІ ОСТАННІ 5 ДНІВ. Я ЩЕ БІЛЬШЕ ВІДЧАЯНИЙ. Я ПРОСТО ХОЧУ, ЩОБ ВОНИ ШВИДШЕ ЗАКРИТТЯ МОГО АККАУНТУ І ПОВЕРНУЛИ ЧАСТИНУ МОЇХ ГРОШЕЙ. Я ЗОВСІМ ВІДЧАЯНИЙ.
I REQUESTED TO CLOSURE MY ACCOUNT ON 24.5 FOR THE FIRST TIME AND SINCE THEN I HAVE WORKED 10 MORE TIMES TO CLOSE MY ACCOUNT AND NOTHING I SENT FOR A REFUND AND THERE IS NO RESPONSE I LOST 2000 IN THOSE 7 DAYS THEY BLOCKED MY CHAT THE VIP MANAGER CALLED ME 3 TIMES GAVE ME A 100 BONUS NOW HE HAS NOT CALLED ME FOR THE LAST 5 DAYS I AM MORE DESPERATE THE END I JUST WANT THEY TO CLOSE MY ACCOUNT ASAP AND RETURN PART OF MY MONEY I AM COMPLETELY DESPERATE
JA SAM TRAZIO ZATVTANJE RACUNA 24.5 PRVI PUTA I OD TADA SAM JOS POSLO 10 MALOVA DA MI RACUN ZATVORE I NISTA SLAO SAM ZA POVRAT NOVCA I NISTA NEMA ODGOVRA IZGUBIO SAM U TIH 7DANA 2000E CHAT SU MI BLOKIRALI VIP MENAGER SE JAVIO 3 PUTA DAO MI BONUS 100E SADA SE NI ON NE JAVLJA ZADNJIH 5 DANA JA SAM VISE OCAJAN zakljucak SAMO BI HTIO DA MI ZATVORE RACUN PPD HITNO I VRATE DIO NOVCA JA SAM GOTOV OCAJAN
24.05 я кілька разів запитував на закриття облікового запису та повернення коштів, але не отримав відповіді. Я програв 2000 євро, і це казино слід видалити.
On 24.5 I requested account closure on several occasions and a refund of my funds and I did not receive a response. I lost 2000 euros and that casino should be deleted.
24.5 sam trazio zatvranje racuna u vise navrata i povrat srstava i nisam dobio odgvor izgbio sam 2000e taj casino treba izbrsati
Гей, казино повинно реагувати якомога швидше в таких випадках, але якщо ви просто скажете, що хочете закрити свій обліковий запис, цього, ймовірно, буде недостатньо для повернення коштів. Казино часто намагаються утримати гравців і тому, можливо, дають вам якийсь бонус. Якщо ви згадали про якісь проблеми з азартними іграми чи щось подібне, а вони продовжують робити те саме, це не нормально.
То як ви конкретно просили закрити обліковий запис, ви просто написали, що хочете, щоб обліковий запис закрили, і все? З іншого боку, якщо гравець просить мене зробити це кілька разів, казино, мабуть, має усвідомити, що це не просто так, і спробувати максимально підійти гравцеві.
Як ви вважаєте, чи потрібно вам подавати скаргу, якщо те, про що ви просили, досі не сталося?
Hey, the casino should respond as soon as possible in such cases, but if you just say you want to close your account, that probably won't be enough for a refund. It is common that casinos try to keep players and therefore maybe give you some bonus. If you mentioned some problems with gambling or something like that and they keep doing the same thing, that's not okay.
So how did you specifically ask for the account to be closed, did you just write that you wanted the account to be closed and that was it? The other side of the coin is that if a player asks me to do it several times, the casino should probably realize that it's not just like that and try to accommodate the player as much as possible.
Do you think it will be necessary for you to file a complaint if what you asked for still hasn't happened?
Якщо я подаю апеляцію, вони повинні повернути частину моїх грошей.
If I appeal, they should refund some of my money.
Da zalbu neka mi vrate dio novca
Тож моя сьогоднішня розмова з агентом про це відбулася під вигаданим іменем та електронною поштою, бо вони не відповідають на справжню. Я навмисно розмив своє ім'я, щоб люди не бачили мою електронну адресу публічно. Вони знають, що я надіслав перший лист 24 травня про те, що хочу закрити обліковий запис і попросив повернути кошти, але вони поводяться дурно. Я ще кілька разів просив про закриття, але відповіді немає, і я втратив 2000. Я хочу повернути кошти, будь ласка, допоможіть.
So my chat conversation today with the agent about it was under a fake name and email because they don't answer the real one. I intentionally blurred my name so that people wouldn't see my email publicly. They know that I sent the first email on May 24th that I wanted to close the account and that I asked for a refund, but they're acting stupid. I've asked for closure a few more times so far, but there's no response and I lost 2,000. I want a refund, please help.
Znaci moj chat razgovor danas sa agentm o to pod laznim imenom i mailom zato jer na pravi ne odgvraju zamutio sam namjerno da se ne vidi moje ime javno mi mail oni su upznati da sam poso prvi mail 24.5 da zelim zatvranje racuna i da sam trazio povrat novca ali se pravi blsavi ja sam do sada trazio jos par puta zatvranje ali nema odgovra i izubio sam 2000e zelim povrat novca molim vas za pomoc
Але в цьому випадку важливим буде те, як ви тоді попросили закрити обліковий запис. У вас є скріншот?
Я бачив, що Томас фактично просить надіслати те саме до скарги. Чи не могли б ви піти туди та дати йому те, що йому потрібно?
But what is important in this case will be how you asked for the account to be closed at that time. Do you have a screenshot of it?
I've seen that Tomas is basically asking for the same thing to be sent to the complaint. Could you go there and give him what he needs?
Тож я вперше попросив про закриття вчора 24.05. Я надіслав скріншоти.
So I asked for closure for the first time on 24.5 yesterday I sent screenshots
Znaci trazio sam zatvranje prvi puta 24.5 jucer sam poslo snimke zaslona
Дякуємо за ваші вчинки. Наша команда розслідує всю цю справу і, сподіваємося, зможемо допомогти.
Thank you for doing so. Our team will investigate the whole matter, and hopefully we'll be able to help.
Вітаємо, шановна команда гуру казино,
На жаль, мені знову потрібна ваша допомога,
Я виграв €43 200 у казино Basbett.
Перші 800 євро надійшли, але я можу зняти лише 800 євро за раз, а остання спроба виведення була понад 10 днів тому.
Ідентифікатор транзакції:
b4508b9f-1286-4db0-a4c3-db47c535a40e
Ім'я облікового запису:
Кевін Ібрагім Лучич
Електронна пошта:
Я
Я кілька разів знімав 800 з казино, і верифікація ніколи не була необхідною/запитуваною.
Якщо так продовжуватиметься, виплата триватиме понад 50 тижнів.
Ось чому я хотів попросити вас про допомогу; на жаль, казино не відповідає на електронні листи.
Грав без бонусу.
Я б хотів виплатити все одразу або хоча б так, щоб це не зайняло більше 50 тижнів 🙁
З нетерпінням чекаю на ваш відгук
З найкращими побажаннями
Кевін Ібрагім Лучич
Hello dear Casino Guru Team,
Unfortunately I need your help again,
I have now won €43,200 at Casino Basbett.
The first €800 came but I can only withdraw €800 at a time and the last withdrawal attempt was over 10 days ago.
Transaction ID:
b4508b9f-1286-4db0-a4c3-db47c535a40e
Account Name:
Kevin Ibrahim Lucic
Email:
I
I have withdrawn 800 from the casino several times, and verification has never been necessary/requested.
If things continue like this, the payout will take over 50 weeks.
That's why I wanted to ask you for help; unfortunately, the casino doesn't respond to emails.
Played without a bonus.
I would like to pay out everything at once or at least so that it doesn't take more than 50 weeks 🙁
I look forward to your feedback
Best regards
Kevin Ibrahim Lucic
Hallo liebes Casino Guru Team,
Brauche leider erneut eure Hilfe,
Habe jetzt bei den Casino basbett 43200€ gewonnen.
Die ersten 800 € kamen schon aber ich kann nur immer 800 auszahlen und der letzte Auszahlungsversuch ist schon über 10 Tage her.
Transaktion ID:
b4508b9f-1286-4db0-a4c3-db47c535a40e
Account Name:
Kevin Ibrahim Lucic
Email :
Ibrahimlucic@hotmail.com
Hab schon öfter bei den Casino ausgezahlt 800 ausgezahlt, eine Verifizierung war bis jetzt nie nötig/angefragt.
Wenn es so weiter geht wird die Auszahlung über 50 Wochen dauern.
Darum wollte ich euch zu Hilfe holen, das Casino antwortet leider nicht auf emails.
Habe ohne Bonus bespielt.
Würde gerne alles aufeinmal auszahlen oder auf jedenfall das es nicht über 50 Wochen dauert 🙁
freue mich auf eine Rückmeldung
Liebe Grüße
Kevin Ibrahim Lucic
Привіт, я переглядав обмеження цього казино, які ми перерахували на сайті, і якщо вони поважають те, що мають, то, ймовірно, буде важко допомогти.😕
Ви кажете, що ви зняли більше за одну спробу. Чи є в казино VIP-рівень там, де ви знаходитесь, чи ви намагалися запитати їх, чи є якийсь спосіб переглянути своє рішення, щоб вони заплатили вам більше?
Коли ви зробили другий висновок, і це зайняло 10 днів, вам взагалі нічого не сказали? Я хотів би знати, чому у вас немає другого виведення коштів.
Я б, мабуть, спробував так, і якщо вони мають платити 7 тисяч на місяць, то так і має бути. Якщо вони не зроблять цього, тоді ми могли б спробувати вам допомогти.
Звісно, якщо виведення коштів затримається, і ви не отримаєте його протягом 14 днів, ми також можемо спробувати допомогти вам із цим, тож, будь ласка, повідомте мене, коли настане слушний час. 🙂
Hello, I was looking at the limits of this casino that we have listed on the site and if they respect what they have, it will probably be difficult to help.😕
You say that you withdrew more in one try, does the casino have a VIP level where you are or did you try to ask them if there is any way to reconsider so that they pay you more?
When you made a second withdrawal and it took 10 days, they didn't tell you anything at all? I would like to know why you don't have another withdrawal.
I would probably try it that way and if they are supposed to pay 7k a month, that's the way it should be. If they don't make it, then we could try to help you.
Of course also if the withdrawal will sit there and you don't get it in 14 days, we can also try to assist you with that, so when the time is right, please update me. 🙂
Привіт,
Здається, у мене проблема з сайтом BassBet.
Мій обліковий запис не перевірено – я завантажив усі необхідні документи, вони були підтверджені та прийняті.
Однак тепер мене просять завантажити підтвердження оплати через PayPal. Це для мене незрозуміло, оскільки я ніколи не вносив депозит через PayPal, і цей спосіб оплати навіть не був доступний у моєму обліковому записі.
Я не можу зняти кошти, бо мій рахунок заблоковано для зняття коштів, але не для депозитів.
Тому я терміново прошу вашої допомоги, щоб вирішити проблему та активувати мій обліковий запис. 🙏🏼
Заздалегідь дякую.
Hello,
I seem to have a problem with the BassBet site.
My account is not verified – I have uploaded all required documents, and they have been confirmed and accepted.
Now, however, I'm being asked to upload proof of payment via PayPal. This is incomprehensible to me, as I never deposited with PayPal, nor was this payment method even available on my account.
I cannot make a withdrawal because my account is blocked for withdrawals but not for deposits.
I therefore urgently request your help so that the problem can be resolved and my account can be activated. 🙏🏼
Thank you in advance
Hallo,
ich habe scheinbar ein Problem mit der Seite BassBet.
Mein Konto wird nicht verifiziert – alle erforderlichen Dokumente habe ich hochgeladen, und diese wurden auch bestätigt und akzeptiert.
Jetzt wird jedoch von mir verlangt, einen Einzahlungsnachweis über PayPal hochzuladen. Das ist für mich unverständlich, da ich weder mit PayPal eingezahlt habe, noch diese Zahlungsmethode auf meinem Account überhaupt verfügbar war.
Ich kann keine Auszahlung tätigen weil mein Konto für Auszahlung gesperrt ist für Einzahlungen aber nicht.
Ich bitte daher dringend um Hilfe, damit das Problem geklärt wird und mein Konto freigeschaltet werden kann. 🙏🏼
Vielen Dank im Voraus
Чи можу я запитати, чи ви підтримуєте зв'язок з казино?
Ви пояснили їм, що ніколи не користувалися PayPal?
Вони повинні це перевірити та відповісти вам, що робити далі. Будь ласка, повідомте нас про будь-які новини.
May I ask if you are in contact with the casino?
Have you explained to them that you have never used PayPal?
They should check it out and reply to you about what to do next. Let us know about any news, please.
Привіт, так, я зв'язуюся з сайтом, але не отримав жодної подальшої відповіді. Я надіслав запитувані документи до служби підтримки через PayPal, оскільки маю проблеми з тривалим часом перевірки на сайті. Дякую за відповідь, я буду тримати вас в курсі.
Hello, yes, I'm in contact with the site, but I haven't received any further responses. I sent the requested documents to support via PayPal, as I'm struggling with the long verification times on the site. Thanks for the reply, I'll keep you updated.
Hallo, ja ich stehe im Kontakt mit der Seite, des Weiteren habe ich aber keine Antworten erhalten, ich habe den Support die gewünschten Unterlagen über PayPal zukommen lassen, da ich auf der Seite mit langen Prüfungszeit kämpfen muss. Danke für die Antwort ich halte sie auf dem laufenden
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Незабаром ви будете перенаправлені на сайт казино. Зачекайте, будь ласка. Якщо ви використовуєте програмне забезпечення для блокування реклами, перевірте його налаштування.