2 р. тому
Нагадуємо: будь ласка, перевірте вашу скаргу, наша команда чекає на вашу відповідь.
Kind reminder: please check your complaint, our team is waiting for your response.
1
Нагадуємо: будь ласка, перевірте вашу скаргу, наша команда чекає на вашу відповідь.
Kind reminder: please check your complaint, our team is waiting for your response.
Я бачу, що ви досі не відповіли на свою скаргу. Справа вирішена?
I can see you still haven't replied to your complaint. Has the case been resolved?
Ви, хлопці, не повірите моєму випадку з цим казино, я був їхнім постійним клієнтом протягом кількох років. Мене внесли на депозит і я втратив багато грошей, і вони ставляться до мене дуже добре. Але одного разу, коли я зірвав джекпот і виграв понад 40 тисяч євро, вони змусили мене почекати 3 дні, сказали, що вони обробляють це, а потім вони попросили мене надати підтвердження адреси, що дуже смішно, тому що протягом 2 років гри я зробив багато готівки без будь-якого KYC, тому що я повністю перевірив своє посвідчення особи тощо, коли відкриваю рахунок, і вони вже це схвалили. Тепер, коли я виграв 40 тисяч євро, вони попросили надати підтвердження адреси. Тож я перейшов до свого файлу, я надіслав їм рахунок за електроенергію, але виявилося, що я неправильно клацнув і надіслав їм неправильний документ, тому я сказав їм ігнорувати це та дозволити мені повторно надіслати потрібні документи. Вони негайно закрили мій рахунок, сказавши, що на моєму обліковому записі було шахрайство, і всі виграші будуть видалені? Я був як wtf? це дійсно причина так красти мій виграш? Я надсилав їм багато електронних листів знову і знову, пояснюючи, що я надіслав неправильний документ, і дозвольте мені вирішити проблему, але вони продовжували ігнорувати та казати, що я надіслав їм підроблений документ, і тому вони вважають, що це шахрайство, і закрили мій обліковий запис і видалили всі перемога! Яке шахрайське казино
you guys wont believe my case with this casino, I was their loyalty customers for couple of years. I was deposited and lose a lot of money and they treat me very well. But then one day when I hit the jackpot and won over 40k Euro then they made me waiting 3 days said they are processing it, then they ask me to submitted Proof of Address which is very ridiculos, because within 2 years playing I have made a lot of cash out without any KYC required because I was fully verify my ID and etc when I open the account and they have approved it already. Now when I won 40k Euro they asked me to provide proof of Address. So I went to my file I sent them an electric bill but turned out I was misclick and sent them the wrong document so I told them to ignore it and let me resend the right documents. They immediately closed my account saying there was fraud on my account and all the winning will be removed ? I was like wtf? is this really a reason to steal my winning like that? I have sent them many email again and again explaining that I sent wrong document and please let me fix the problem but they keep ignoring and saying I was send them a fake document and for that they believe it is fraud and close my account and removed all the winning! What a scamming casino
Я прочитав це коротко - всі можуть зробити це прямо тут .
Чи можете ви уточнити, який документ ви відправляли замість рахунку за комунальні послуги? Це справді здається дивним, я радий, що ви подали скаргу! Давайте подивимося, що ми дізнаємося по дорозі.🤔
I read that briefly - all are welcome to do so right here.
Can you specify which document you sent instead of the utility bill? It truly seems weird, I'm glad you submitted the complaint! Let's see what we are going to find out along the way.🤔
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.