2 р. тому
Тут ви можете обговорити Bao Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Здійснював депозит близько 5 днів поспіль, а потім мені дають бонус, я ставлю його в той же день, і коли я переходжу до виведення, вони б’ють мене, щоб перевірити мою інформацію, але на сторінці казино написано: "зробити Я повинен підтвердити свій обліковий запис перед виведенням?» Абсолютно ні, перевірте, якщо підозра на це нічого не вигідна, ну, мій виграш бонусу змусив їх подумати, що я нічого не зробив, зараз я чекаю близько 4 годин, щоб підтвердити документи, але вони швидко забрали мої депозити.
Been depositing for about 5 days in a row , and then they give me a bonus , I wager it the same day, and when I go to withdrawal they hit me to verify my info, but on the casino page, it says ," do I have to verify my account before withdrawal ?" Absolutely not, verify if suspected up to no good , well me winning the bonus made them think I was up to no good now I'm waiting for about 4 hours just to confirm documents , but they took my deposits fast as hell
Привіт, це стандарт у більшості казино. Немає необхідності в верифікації перед першим депозитом, пропонуються навіть бонуси. Коли справа доходить до виведення, необхідний повний KYC. Але це нормально. Казино хоче бути впевненим, що це справді ви маєте справу, а також що ви надали правильну інформацію.
Відкликання вже підтверджено, будь ласка?
Hello, this is the standard in most casinos. No need for verification before the first deposit, even bonuses are offered. When it comes to withdrawal, full KYC is necessary. It's ok, however. The casino wants to be sure it's really you they are dealing with, plus that you provided correct information.
Has the withdrawal been confirmed yet, please?
Ні, цього не сталося, і я надіслав всю необхідну інформацію сьогодні вранці, вони просто кажуть мені чекати трохи довше, минає 5 годин, я їм надсилаю повідомлення, і вони просто кажуть, зачекайте ще трохи для процесу виведення, і все ще нічого
Not it has not and I sent all the info needed this morning , they just keep telling me to wait a lil longer, 5 hours goes by , I message them and they just say wait lil longer for withdrawal process and tlstill nothing
Досить часто процес верифікації займає до 48 годин, іноді навіть тиждень (у невеликих казино).
It's quite common that the verification process take up to 48 hours, sometimes even a week (in smaller casinos).
Приходьте, щоб дізнатися, вони взяли з мене бонус посеред ночі, залишивши те, що я вніс на депозит, і сказали, що їм потрібна моя адреса гаманця btc, я відправляю їх їм, а вони мені кажуть, що його потрібно обробити, але біткойн все ще залишається у моєму гаманці в казино, чи не потрібно буде витягти кошти, а потім обробити? Коротше кажучи, я не отримав свої btc, і мій обліковий запис все ще активний ..... Хотів би я зробити більше про це, але не можу
Come to find out , they took the bonus from me in middle of night left what I deposited and said they need my btc wallet address , I send it to them , and they tell me that it needs to be processed, but the Bitcoin is still in my wallet on the casino, wouldn't the funds need to be taken out then processed ? Long story short I didn't get my btc and my account is still active ..... Wish I could do more about this but can't
Ні, вони не підтвердили зняття та отримали бонус через години
No they didn't confirm withdrawal and took bonus hours later
Мені здається, що це дуже некомпетентно оброблено, особливо спілкування в чаті. Я можу уявити ваше розчарування, але дайте йому трохи часу, можливо, вони все-таки розберуться.
Я б сказав, що ваш біткойн там видно, тому що виведення не видно їм: «На жаль, ми не отримали жодної інформації про ваш запит». Звучить дивно.
Будь ласка, повідомте нас, як тільки вони отримають будь-які новини. Я хотів би допомогти.
To me, it seems very incompetently handled, especially the chat communication. I can imagine your frustration but give it some time, maybe they will sort it out after all.
I'd say that your Bitcoin is visible there because the withdrawal is not visible to them: "Unfortunately we did not receive any information about your request." Sounds strange.
Please update us as soon as they come up with any news. I wish I could help.
Чи сказали вони вам якісь причини для цього, будь ласка?
Have they told you any reason for this so far, please?
Гравці з США не можуть грати тут, але я в Канаді, у мене є документи та все, крім свого, я ще не отримав посвідчення особи, але я отримав рахунки, в яких написано, що я живу тут, тому, коли я надіслав посвідчення, написано Техас і вони не надішлють це через це, але я сказав агенту, що перед тим, як надіслати, і він сказав, що поки у мене є підтвердження адреси та моє ім'я
Players from usa can't play here , but I'm in Canada , I have documents and everything but my I haven't gotten a Id yet , but I got bills that say I live here , so when I sent id it says Texas and they won't send it because of that, but I told a agent that before I sent it and he said as long as I have proof of address and my name
Тож ви попросили їх заздалегідь, щоб бути впевненим, що зможете там грати, і ось результат. Це не добре. З іншого боку, ваш депозит буде повернено, це принаймні щось.
Маєш уявлення, де ти зараз любиш грати? Якщо ви продовжите грати, звичайно.
So you asked them in advance just to be sure you could play there and this is the result. That's not good. On the other hand, your deposit will be returned, that's something at least.
Any idea where do you like to play now? If you'd continue to play, of course.
Я бачу. Якщо ви хочете отримати натхнення, це список рекомендованих казино для канадських гравців .
Мушу сказати, що я б на вашому місці після цього зробив перерву. 🙂
I see. In case you would like some inspiration, this is the list of recommended casinos for Canadian players.
I must say I would take a break after this, being in your place. 🙂
Я бачу, що ви вже подали скаргу щодо цієї справи. Мені цікаво, як це розвивається, оскільки якщо ви живете в Канаді, і вони приймають гравців звідти, то проблем бути не повинно. Звичайно, якщо ви можете довести, що живете там.
I can see you already submitted a complaint regarding this case. I'm wondering how it develops since if you live in Canada and they accept players from there, then there shouldn't be an issue. Of course if you can prove you live there.
Я надіслав рахунок за комунальні послуги свій ідентифікатор, і оскільки ідентифікатор із Техасу, тому вони взяли гроші та збираються закрити мій рахунок, я чекаю, поки вони надішлють мій останній депозит, який зайняв 2 дні
I sent the utility bill my id and since id is from Texas that's why they took the money and are gonna close my account, I'm waiting for them to send my last deposit which has taken 2 days now
Я вважаю, що якщо вони не можуть прийняти гравців, народжених у США з будь-яких юридичних причин, вони повинні повернути всі депозити. Не тільки для вас, а й для всіх гравців, які мають ідентифікаційний номер США та внесли депозит у казино, оскільки, схоже, ви грали без шансів на виграш, оскільки вони закривають обліковий запис будь-кому з ідентифікатором США під час першої спроби виведення.
I believe if they can't accept players born in the US for any legal reasons, they should return all deposits. Not just to you, but to all players who have US ID and deposited in the casino since it looks like you played without a chance of winning since they close the account to anyone with US ID during the first withdrawal attempt.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.