9 міс. тому
Тут ви можете обговорити BABU88 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Чи був ваш рахунок заблокований після того, як ви подали запит на зняття? Чи отримали ви якісь пояснення щодо цього від служби підтримки казино?
Якщо проблема не зникне, наша команда обов’язково спробує допомогти вам із вашою скаргою .
Was your account blocked after you requested a withdrawal? Did you get any explanation regarding this from the support of the casino?
If the issue persists, our team will surely try to help you out with your complaint.
Мій обліковий запис деактивовано, коли не було запиту на зняття коштів. Я не отримав від них чітких пояснень.
My account deactivated when it was no withdraw request. I did not get any clear explaination from them.
Гаразд, давайте повільніше, і пояснення важливе. Отже, ви хочете сказати, що не отримали відповіді від казино, так? Ви згадуєте будь-який запит на зняття коштів, будь ласка, яке це має до цього відношення? Ви виводили кошти, а потім казино заблокувало вас? Ви також кажете, що не отримали чіткої заяви, але чи вам принаймні щось сказали?
Okay let's take it slow and the explanation is important. So you're saying you didn't get an answer from the casino, yes ? Do you mention any request for withdrawal, what does that have to do with it please ? Did you make a withdrawal and then the casino blocked you? You also say you didn't get a clear statement, but did they at least tell you something?
Babu88 сказав, що я зробив ставку як на бік, так і на протилежний бік. Саме тому вони деактивували мій обліковий запис. Що мені робити зараз?
Babu88 said that I did both side and opposite side bet .that was reason they deactivated my account.waht should I do now .?
У цьому випадку я порекомендую вам посилання, за якими ви зможете спробувати подати скаргу. Що стосується спортивних ставок, то у нас немає експертів або достатнього розуміння, щоб об’єктивно оцінити ситуацію.
Ви можете знайти їх тут:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Спробуйте і повідомте нам, допомогли вони вам чи ні.
In this case I will recommend you links to which you can try to establish a complaint. As it concerns sports betting, we do not have the experts or enough insight to judge the situation objectively.
You can find them here:
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Try it and let us know if they helped you or not.
Привіт, чи можете ви детальніше описати свою ситуацію? Чому ви не отримали відкликання? Коли ви в нього вступили і як довго чекали? Чи можете ви сказати трохи більше, будь ласка?
Hello, can you describe your situation a bit more? Why didn't you get a withdrawal? When did you enter it and how long have you been waiting? Can you say a little more please?
Я грав у гру та розмістив виведення 5005 завдяки геніальному геймплею, але виведення досі не отримано
I played game and placed withdrawal of 5005 by geniune gameplay but withdrawal not received till now
Добре, і чи можете ви відповісти на запитання, які я вам поставив, щоб ми могли дізнатися більше?
Okay, and can you please answer the questions I asked you so we can find out more?
Насправді це повністю казино wkyc, тут не потрібна перевірка відповідно до казино, а також мене не просять робити kyc, вони кажуть, що ваш обліковий запис перевіряється на наявність підозрілої активності, але тривалість перевірки, яку надає казино, вичерпано, і моє зняття все ще очікує
Actually this is Fully wkyc casino here is no need of verification as per casino and also I am not asked to do kyc they say your account is under inspection for checking under suspicious activity but the duration of checking given by casino is crossed and still my withdrawal is pending
Отже, я думаю, ми дійшли до того, чому ви не можете відмовитися. Коли ваш обліковий запис позначено та піддається розслідуванню, вам потрібно почекати, доки це не закінчиться. Очевидно, ви не знаєте, що може стояти за цим, але, сподіваємось, казино незабаром повідомить вам результат усього процесу.
Тримаю кулаки за хороший результат. ☘️
So I think we've come to why you can't withdraw. When your account is flagged and under investigation, then you need to hold on until this is over. Obviously you don't know what could be behind this but hopefully the casino will tell you the outcome of the whole process soon.
I'll keep my fingers crossed for a good result. ☘️
Але цей період становить максимум 14 днів, який перекреслено, це означає, що минув, але моє зняття все ще очікує, вони нічого не кажуть, будь ласка, спробуйте зрозуміти, і немає нічого подібного, що є підозрілим, вони говорять неправду becyi зазвичай грають в рулетку, що в цьому підозріле.
But it time period is 14 days max which is crossed means over but my withdrawal is still pending they don't say anything please try to understand and there is nothing like which is suspicious they telling a lie becyi normally play roulette what is suspicious in this.
Повірте мені, коли я кажу, що Джаро точно розуміє вашу турботу. Просто спробуйте поважати те, що для справедливого завершення скарги нам також потрібно буде знати, чим закінчилося це розслідування.
Я думаю, це важко прийняти, але це має сенс, чи не так?
Believe me when I say Jaro surely understands your concern. Just try to respect that for the complaint to reach fair end, we will also need to know how this investigation ended.
I imagine it is hard to accept but it makes sense, doesn't it?
Тому що ви не єдиний, хто має скаргу до нас. У верхньому правому куті, коли ви його відкриваєте, у вас є таймер, який завжди встановлено для сторони, яка має відповісти. У Томаша є час, щоб відповісти, тому, як я вже сказав, потрібне терпіння.
Because you are not the only one who has a complaint filed with us. On the top right when you open it you have a timer that is always set for the side that has to respond. Tomas has some time to answer, so patience as I said is necessary.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.