ФорумКазиноB7 Casino - загальне обговорення

B7 Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 міс. тому від Seb09
|
1407 переглядів 29 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 міс. тому

file

У мене є відкрита скарга, і я маю відповідь, але я можу відкрити її вчора й сьогодні, дивіться знімок екрана

Автоматичний переклад.
gadeboer2422
2 міс. тому

привіт

Я не знаю про таку тимчасову помилку, але я тут, щоб допомогти вам, хоча з мого боку це нормально.

Не могли б ви торкнутися або клацнути це посилання 👈, щоб знову спробувати отримати доступ до своєї скарги?

Просто щоб дізнатися, з чого почати пошук рішення.

Наперед дякую 🙏


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я теж не кажу, що ти зробив щось погане. Але в коментарі до B7casino я думаю, було сказано, що я не отримав грошей, але це неправда. Через помилку мого банку B7casino не отримало від мене грошей, вони вилучили їх із мого дозволу на зняття з мого рахунку. ...проблема залишається в тому, що мій рахунок заблоковано, і я не отримую платіж у розмірі 3000 євро, а на моєму рахунку все ще є 1400 євро. На електронні листи не відповідають, про решту читайте вище. Я звернувся до вас зі скаргою і не знаю, що ще робити... вибачте

Автоматичний переклад.
gadeboer2422
2 міс. тому

Це нормально, без тиску. Ми будемо робити це крок за кроком.

Я спробую пояснити трохи далі, починаючи з вашої скарги:

Зважаючи на знімок екрана, який показує тимчасову помилку, а також на ваші слова: «Я відкрив скаргу, і я маю відповідь, але я можу відкрити її вчора й сьогодні, подивіться знімок екрана», я виконав кроки, щоб отримати доступ до вашої скарги, і все, здається, було працює.

Отже, щоб допомогти вам, чи можете ви підтвердити , що це зелене посилання 👈 для вас не працює?

Якщо ні, я тут, щоб допомогти

Якщо так, то гаразд – я думаю, що проблема вирішиться сама собою.


Тепер щодо вашої проблеми казино, яка не пов’язана з помилкою скарги:

Мушу визнати, зараз я заплутався.

Останнє оновлення, яке ви зробили в скарзі, говорить: «Я зробив депозит, який не потрапив у їхній банк. Вище ви описали це по-іншому. Тепер гроші вилучені з мого рахунку, тому я більше не маю боргу перед b7casino».

Проте те, що ви зараз говорите, звучить для мене зовсім інакше.

Отже, коли ви отримаєте доступ до своєї скарги, з якою я тут, щоб допомогти, оновіть її правильно, щоб також було описано поточні події.

Крістіна (ваш фахівець зі скарг) має зрозуміти, що зараз відбувається, тому давайте зробимо це разом, якщо я вам потрібен. 🙏




Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я одразу повідомив про це, відкривши скаргу, але ви її неправильно переклали, але я одразу був відкритим і чесним. Факт залишається фактом: я тепер не маю перед ними боргу. І все одно все заблоковано. І тому я не отримую своїх грошей. Я перевірений і все у них. Я завжди отримував попередні виплати акуратно. Тоді це було лише 50 євро або 100 євро за раз, зараз це 3000 євро, а потім 1400, які є на моєму рахунку.

Автоматичний переклад.
gadeboer2422
2 міс. тому

Гаразд, я припускаю, що ви можете отримати доступ до своєї скарги без проблем. Радий це чути.

Вибачте, що повторююся, але вам дійсно потрібно оновити скаргу. Крістіні потрібно знати, що ваш рахунок заблоковано, поки на ньому є гроші. Ви мене розумієте, будь ласка?

З вашої останньої відповіді може здатися, що проблему вирішено.

Це лише форум, незважаючи на нашу розмову тут, ваша скарга знаходиться в іншому місці.

Крім того, будь ласка, зверніть увагу на запитання, які вам поставили. Відповіді важливі для подальшого розгляду скарги.

Ви мене розумієте, будь ласка?

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 дн. тому



Я глибоко розчарований своїм досвідом у b7 Casino. Після виграшу значної суми в розмірі 6000 доларів США я так і не отримав жодної виплати, незважаючи на численні спроби зв’язатися зі службою підтримки клієнтів.


Після тижня очікування та неодноразових запевнень від казино, що проблема «розглядається з високим пріоритетом», я залишився без відповіді та без грошей. Брак спілкування та прозорості з їхнього боку шокує.


Я глибоко розчарований і засмучений цим досвідом.

Автоматичний переклад.
beautyagelessforyou
5 дн. тому

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис у цьому казино повністю підтверджено і чи було у вас раніше успішне зняття коштів?

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виплату, особливо коли мова йде про перше зняття коштів.

У вас є якісь новини щодо цього, будь ласка?


Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Привіт Ромі,


Так, мій обліковий запис повністю підтверджено, я вже маю 3 успішних зняття коштів.


Але мій випадок стосується не зняття грошей, а не отримання виграшних грошей 1 травня 2024 року. Граючи в гру XXXTreme Lightning Roulette 1 травня 2024 року, я виграв 6000 євро. Сума з'явилася на моєму рахунку і протягом 1 хвилини буквально зникла. У моїй історії гри (скріншот) ви можете побачити, що я виграв о 21:18:08, 6000 євро.

file

Я негайно звернувся в службу підтримки, і вони сказали мені зробити наступне:

- Зачекайте 1 годину

- вийдіть, а потім увійдіть у режимі Chrome.


Незважаючи на ці дії, гроші на мій рахунок більше не надходили. Відтоді я щодня намагався зв’язатися зі службою підтримки, і через чат мені щодня повідомляли:


- Вашу справу передано менеджерам

- вашій справі надано високу пріоритетність команді концерну

— Ваша справа розглядається вкрай терміново


Але минуло 12 днів, а на моєму рахунку все ще немає грошей.


Це явно технічна помилка, але завдяки цій помилці гроші зникли з вашого рахунку.


Я просто хочу повернути свої гроші. Я вже надіслав усе, що запитувалося, історію гри, скріншот, ідентифікатор гри.


Очевидно, що я щойно отримав гроші, і їх уже немає, але я хочу повернути свої гроші, тому що я заплатив, щоб грати, я грав і виграв.


ось я надсилаю скріншот, щоб ви могли самі побачити.

Автоматичний переклад.
beautyagelessforyou
4 дн. тому

У цьому випадку я пропоную вам подати скаргу тут, щоб наша команда могла допомогти вам вирішити цю проблему. Для цього перейдіть за цим посиланням. Обов’язково тримайте нас у курсі будь-яких новин щодо цього.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого