ФорумКазиноB7 Casino - загальне обговорення

B7 Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

9 міс. тому від Seb09
|
4215 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
7 міс. тому

file

У мене є відкрита скарга, і я маю відповідь, але я можу відкрити її вчора й сьогодні, дивіться знімок екрана

Автоматичний переклад.
gadeboer2422
7 міс. тому

привіт

Я не знаю про таку тимчасову помилку, але я тут, щоб допомогти вам, хоча з мого боку це нормально.

Не могли б ви торкнутися або клацнути це посилання 👈, щоб знову спробувати отримати доступ до своєї скарги?

Просто щоб дізнатися, з чого почати пошук рішення.

Наперед дякую 🙏


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я теж не кажу, що ти зробив щось погане. Але в коментарі до B7casino я думаю, було сказано, що я не отримав грошей, але це неправда. Через помилку мого банку B7casino не отримало від мене грошей, вони вилучили їх із мого дозволу на зняття з мого рахунку. ...проблема залишається в тому, що мій рахунок заблоковано, і я не отримую платіж у розмірі 3000 євро, а на моєму рахунку все ще є 1400 євро. На електронні листи не відповідають, про решту читайте вище. Я звернувся до вас зі скаргою і не знаю, що ще робити... вибачте

Автоматичний переклад.
gadeboer2422
7 міс. тому

Це нормально, без тиску. Ми будемо робити це крок за кроком.

Я спробую пояснити трохи далі, починаючи з вашої скарги:

Зважаючи на знімок екрана, який показує тимчасову помилку, а також на ваші слова: «Я відкрив скаргу, і я маю відповідь, але я можу відкрити її вчора й сьогодні, подивіться знімок екрана», я виконав кроки, щоб отримати доступ до вашої скарги, і все, здається, було працює.

Отже, щоб допомогти вам, чи можете ви підтвердити , що це зелене посилання 👈 для вас не працює?

Якщо ні, я тут, щоб допомогти

Якщо так, то гаразд – я думаю, що проблема вирішиться сама собою.


Тепер щодо вашої проблеми казино, яка не пов’язана з помилкою скарги:

Мушу визнати, зараз я заплутався.

Останнє оновлення, яке ви зробили в скарзі, говорить: «Я зробив депозит, який не потрапив у їхній банк. Вище ви описали це по-іншому. Тепер гроші вилучені з мого рахунку, тому я більше не маю боргу перед b7casino».

Проте те, що ви зараз говорите, звучить для мене зовсім інакше.

Отже, коли ви отримаєте доступ до своєї скарги, з якою я тут, щоб допомогти, оновіть її правильно, щоб також було описано поточні події.

Крістіна (ваш фахівець зі скарг) має зрозуміти, що зараз відбувається, тому давайте зробимо це разом, якщо я вам потрібен. 🙏




Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я одразу повідомив про це, відкривши скаргу, але ви її неправильно переклали, але я одразу був відкритим і чесним. Факт залишається фактом: я тепер не маю перед ними боргу. І все одно все заблоковано. І тому я не отримую своїх грошей. Я перевірений і все у них. Я завжди отримував попередні виплати акуратно. Тоді це було лише 50 євро або 100 євро за раз, зараз це 3000 євро, а потім 1400, які є на моєму рахунку.

Автоматичний переклад.
gadeboer2422
7 міс. тому

Гаразд, я припускаю, що ви можете отримати доступ до своєї скарги без проблем. Радий це чути.

Вибачте, що повторююся, але вам дійсно потрібно оновити скаргу. Крістіні потрібно знати, що ваш рахунок заблоковано, поки на ньому є гроші. Ви мене розумієте, будь ласка?

З вашої останньої відповіді може здатися, що проблему вирішено.

Це лише форум, незважаючи на нашу розмову тут, ваша скарга знаходиться в іншому місці.

Крім того, будь ласка, зверніть увагу на запитання, які вам поставили. Відповіді важливі для подальшого розгляду скарги.

Ви мене розумієте, будь ласка?

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
5 міс. тому



Я глибоко розчарований своїм досвідом у b7 Casino. Після виграшу значної суми в розмірі 6000 доларів США я так і не отримав жодної виплати, незважаючи на численні спроби зв’язатися зі службою підтримки клієнтів.


Після тижня очікування та неодноразових запевнень від казино, що проблема «розглядається з високим пріоритетом», я залишився без відповіді та без грошей. Брак спілкування та прозорості з їхнього боку шокує.


Я глибоко розчарований і засмучений цим досвідом.

Автоматичний переклад.
beautyagelessforyou
5 міс. тому

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис у цьому казино повністю підтверджено і чи було у вас раніше успішне зняття коштів?

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити виплату, особливо коли мова йде про перше зняття коштів.

У вас є якісь новини щодо цього, будь ласка?


Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт Ромі,


Так, мій обліковий запис повністю підтверджено, я вже маю 3 успішних зняття коштів.


Але мій випадок стосується не зняття грошей, а не отримання виграшних грошей 1 травня 2024 року. Граючи в гру XXXTreme Lightning Roulette 1 травня 2024 року, я виграв 6000 євро. Сума з'явилася на моєму рахунку і протягом 1 хвилини буквально зникла. У моїй історії гри (скріншот) ви можете побачити, що я виграв о 21:18:08, 6000 євро.

file

Я негайно звернувся в службу підтримки, і вони сказали мені зробити наступне:

- Зачекайте 1 годину

- вийдіть, а потім увійдіть у режимі Chrome.


Незважаючи на ці дії, гроші на мій рахунок більше не надходили. Відтоді я щодня намагався зв’язатися зі службою підтримки, і через чат мені щодня повідомляли:


- Вашу справу передано менеджерам

- вашій справі надано високу пріоритетність команді концерну

— Ваша справа розглядається вкрай терміново


Але минуло 12 днів, а на моєму рахунку все ще немає грошей.


Це явно технічна помилка, але завдяки цій помилці гроші зникли з вашого рахунку.


Я просто хочу повернути свої гроші. Я вже надіслав усе, що запитувалося, історію гри, скріншот, ідентифікатор гри.


Очевидно, що я щойно отримав гроші, і їх уже немає, але я хочу повернути свої гроші, тому що я заплатив, щоб грати, я грав і виграв.


ось я надсилаю скріншот, щоб ви могли самі побачити.

Автоматичний переклад.
beautyagelessforyou
5 міс. тому

У цьому випадку я пропоную вам подати скаргу тут, щоб наша команда могла допомогти вам вирішити цю проблему. Для цього перейдіть за цим посиланням. Обов’язково тримайте нас у курсі будь-яких новин щодо цього.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Це я відповідав вимогам бонусу, який вони мені дали, я зробив депозит на певну суму, яку технічна підтримка сказала мені зробити, щоб насолоджуватися своїми перевагами від прибутку. Роблячи це, це не дозволяє мені зняти мої кошти, дозволяючи лише зняти 10 доларів на мій рахунок пізніше. З цього він просить мене виконати певні завдання, завдання, які мене запитують, виконано, поговоріть зі службою технічної підтримки та скажіть мені, що, розблокувавши ці завдання, я тепер зможу остаточно зняти свої прибутки, коли я захочу зняти, це просить мене знову прив’язати свою картку або обліковий запис банк, щоб мати можливість виводити, для чого я вже прив’язав картку, і було здійснено зняття на суму 10 доларів США, як мене знову запитають знову прив’язати щось, якщо те саме казино підтвердило зняти мені 10 доларів? Насправді у мене є скріншоти служби підтримки сказали мені, що сталося мій прибуток після першого депозиту після того, як мені сказали, що, виконавши завдання, я нарешті зможу зняти весь свій прибуток, і знову вони знову обдурили мене, попросивши внести інший певний депозит сума



Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
manuel19910602
5 міс. тому

Таким чином, ваш обліковий запис повністю перевірено, і ви також зробили депозит для підтвердження. Це так? Тому я не розумію причини внесення ще одного депозиту, чесно кажучи.🤷‍♀️

Якщо проблема не зникне, я б рекомендував вам більше не робити депозитів і подати скаргу тут нашій команді. Я впевнений, що вони зроблять усе можливе, щоб її вирішити. Якщо ви зацікавлені, ось посилання , за яким ви можете подати скаргу, будь ласка.

Повідомляйте нам про будь-які оновлення щодо вашого виведення коштів у цьому казино та не соромтеся звертатися до нас із будь-якими запитаннями.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого