10 міс. тому
Тут ви можете обговорити B7 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, мій обліковий запис на b7casino.com було відключено через положення та умови. Я з Румунії і тимчасово живу в Нідерландах.
З 31 січня я робив 3 запити на зняття за один раз, але не отримую жодної інформації.
Hi my account on b7casino.com get disabled because of tersm and conditions. im from romania and living temporary in netherlands.
I make 3 request of withdrawal one sit since 31 january still not get any information.
Привіт. Чи можу я запитати вас, що ви маєте на увазі під фразою "мій обліковий запис на b7casino.com буде вимкнено через умови використання"? Ви отримали цю інформацію від служби підтримки казино, так? У моїх вухах це звучить так, ніби казино має виконати деякі додаткові перевірки, щоб зняття було оброблено. Я побачив вашу скаргу тут, і, на жаль, наша команда поки що не зможе втрутитися, оскільки минуло лише кілька днів після того, як ви подали запит на відкликання. Якщо ви не отримаєте жодних оновлень від казино після 14 днів, я впевнений, що наша команда з розгляду скарг зробить усе можливе, щоб вирішити вашу справу. Будь ласка, тримайте нас в курсі, якщо ви отримаєте будь-яку нову інформацію від казино. 🙏
Hello there. May I ask you what do you mean by: "my account on b7casino.com get disabled because of tersm and conditions"? Did you get this information from the casinos support, yes? In my ears it sounds like the casino needs to do some additional checks for the withdrawal to be processed. I saw your complaint here, and unfortunately our team won't be able to intervene yet, as it has been just few days since you requested your withdrawal. If you do not have any update from the casino after the timeframe of 14 days, I am sure our complaint team will do everything they can to get your case solved. Please keep us updated if you get any new information from the casino. 🙏
Привіт, мене звуть Василе Евсебіу Кірстян. Я хочу поділитися тим, що зі мною сталося в цьому казино під назвою b7casino.
так все почалося в листопаді 2023 року, тоді я створив рахунок, все добре і красиво, одинадцять успішних запитів на виведення з різними сумами, найбільше виведення було 3000 євро. Коротше кажучи, я хочу сказати вам, що мій обліковий запис повністю перевірено з усіма необхідними документами, які вони вимагають.
так все прекрасно до сих пір, день тому звернувся в чат підтримки. Я зв’язався з людиною на ім’я Ману. Я запитав його дуже старанно, чому для схвалення одного з 3 запитів на зняття коштів потрібно більше 72 годин. Він сказав, що гравцям з Нідерландів заборонено користуватися цим казино, раптом чат закрився, а обліковий запис відключили.
Тепер я хочу поділитися з вами загальною сумою грошей, яка чекає, у мене також є скріншот, якщо потрібно, надішліть мені електронний лист, щоб надіслати вам це фото.
9 000 євро розділені на 3 запити на виведення коштів, якщо ви добре знаєте, що в казино b7 є ліміт, ви не можете запросити більше 3 000 євро. Тільки раз на 24 години.
Думаю, цього достатньо, щоб зрозуміти, в чому насправді проблема.
hello, my name is Vasile Eusebiu Cirstean I want to share what happened to me at this casino called b7casino.
so everything started in November 2023, then I created the account, all good and beautiful, eleven successful withdrawal requests with different amounts, the biggest withdrawal was 3,000 euros. so in short I want to tell you that my account is totally verified with all the necessary documents requested by them.
so everything is beautiful until now, a day ago I contacted the support chat. I got in touch with a person named Manu. I asked him in the most diligent way why it takes more than 72 hours for one of the 3 withdrawal requests to be approved. He said that players from the Netherlands are not allowed to use this casino, suddenly the chat was closed and the account was disabled.
Now I want to share with you the total amount of money that is waiting, I also have a screenshot if necessary, please give me an email to give you this photo.
9,000 euros are divided into 3 withdrawal requests, if you know well the b7 casino has a limit, you can't request more than 3,000. Only once every 24 hours.
I think it is enough to understand what the problem actually is.
вибачте за повторний запит, я забув вказати в попередньому запиті. Я житель Румунії, казино b7 не вказує, що люди, які є жителями Румунії, не мають права грати
Це правда, що я живу в Нідерландах, але працюю тут тимчасово. це не означає, що я теж є резидентом цієї країни.
sorry for sending another request, I forgot to specify in the previous request. I am a resident of Romania, what the casino called b7 does not specify that people who are residents of Romania do not have the right to play
It is true that I live in the Netherlands but I work here temporarily. it does not mean that I am also a resident of this country.
Привіт. Вибачте, але я тут трохи заблукав. Коли ви сказали, що у вас є «одинадцять успішних запитів на зняття коштів з різними сумами, найбільше з яких було знято 3000 євро», ви грали зі своєї країни, з Румунії? Чи правильно я розумію? Пізніше, коли ви грали з Нідерландів, ваш обліковий запис заблокували, тому що вони не приймають гравців з Нідерландів, так? Ви отримали таке пояснення від служби підтримки?
Добре, що ви зберігаєте ці знімки екрана. За потреби це може стати в нагоді нашій групі розгляду скарг, і ви можете надіслати їх пізніше, щоб додати до своєї скарги.
Чекатимемо на вашу відповідь, щоб краще зрозуміти ситуацію.
Hello. Sorry, but I am lost a bit here. When you said you have "eleven successful withdrawal requests with different amounts, the biggest withdrawal was 3,000 euros", were you playing from your country, from Romania? Do I understand that correctly? Later on, when you played from Netherlands, your account was blocked, because they do not accept players from Netherlands, right? Did you get this kind of explanation from the support?
Good on you, that you keep those screenshots, it may be helpful to our complaint team, if needed, and you can send them later on to add to your complaint.
Will wait for your reply, so we can better understand the situation.
Привіт. Це дійсно позитивна новина, приємно чути. Можливо, ви б хотіли поділитися своїм досвідом з іншими? Насправді це може бути корисним для гравців із подібними проблемами 🙂. Щоб зробити це, просто натисніть/торкнітьсяцього посилання 👈.
Hello. That is really positive news, glad to hear. Would you like to share your experience with others, maybe? It could be helpful to the players with similar issues, actually 🙂. Just click/tap on this link 👈, to do so.
Привіт,
Ну, деякі гравці з певних країн можуть зіткнутися з труднощами, хоча я радий, що ти все-таки сюди прийшов.
Найчастіше блокування не на нашому боці, тому, якщо ви бажаєте дослідити, надішліть мені знімок екрана, на якому показано помилку, через цю тему 👈
Тепер до вашого питання. Відверто кажучи, на даний момент ми переконані, що вам слід спробувати співпрацювати з казино, щоб дійти висновку. Як зараз, ви, мабуть, знаєте
«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».
( скарга )
Я, чесно кажучи, взагалі не розумію "афери з виплатою бонусу". Чи можете ви допомогти мені з цим, будь ласка?
У зв’язку з цим я хотів би знати, чи є у вас підтвердження того, що ваш обліковий запис підтверджено. Я цілком переконаний, що відкликання очікується через неповну перевірку. Це було б найпростішим, але найпоширенішим поясненням.
Hello,
well, some players from certain countries may face difficulties, though I'm glad you came here after all.
Most often, the block is not on our side, so if you prefer to investigate, send me a screenshot showing the error here through this thread 👈
Now to your issue. Frankly, at this point, we are convinced you should try to cooperate with the casino in order to reach a conclusion. As now, you probably know
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
I honestly do not understand the "scam with the waging the bonus" at all. Could you help me with that, please?
In hand with that, I would prefer to know whether you have confirmation saying your account was verified. I'm quite convinced the withdrawal is pending due to the incomplete verification. That would be the easiest yet most common explanation, though.
Привіт, судячи з того, що я прочитав, у вас проблеми зі зняттям. Я бачив, що ви вже подали скаргу , тож якщо ваша ситуація не вирішиться протягом наступних кількох днів, ми спробуємо допомогти.
Дозвольте мені лише сказати, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з процесом виведення коштів, і ви в основному тільки на початку, тому я б не панікував. Крім того, виходячи з того, що ви описуєте, ви грали з бонусом і зуміли виконати ставку, але казино забрало ваші гроші, ймовірно, тому що бонус підлягає максимальному виведенню, що є нормальним, якщо це якийсь бездепозитний бонус.
Однак чи є у вас також успішно підтверджений обліковий запис казино, коли ви кажете, що надіслали туди свій ідентифікатор?
У будь-якому випадку вам доведеться набратися терпіння і чекати своїх грошей. Якщо у вас є інше оновлення, дайте мені знати.
Hi, according to what I have read you have a problem with the withdrawal. I saw that you've already created a complaint, so if your situation doesn't get anywhere in the next few days, we'll try to help.
Let me just say that we give the casinos 14 days to sort out the withdrawal process and you are basically just at the beginning, so I wouldn't panic. Also, based on what you describe, you played with the bonus and managed to meet the wagering, but the casino took your money probably because the bonus is subject to a maximum cashout, which is normal if it's some kind of no deposit bonus.
However, do you also have a successfully verified casino account when you say that you sent your ID there?
Either way, you'll have to be patient and wait for your money. If you have another update let me know.
Так, я підтверджений
Так, і я не мав на увазі шахрайство, як на 100%, але це виглядає як один, коли я бачу 400 євро + зникаю, ха-ха.
Але знову ж таки, я просто хочу, щоб цей розгляд був прийнятий, тому я бачу, що все це реально та законно.
І я також, звичайно, зміню всі свої скарги, якщо це буде виправлено.
Але до цього часу я все ще чекаю, і на сайті вказано максимум 72 години, щоб прийняти це відкликання та прийняти це зняття, але це також не зовсім так, можливо, змініть цю частину також, тому що вона промахується.
Але добре, сподіваймося, що я скоро отримаю свої гроші
Yes I am verified
So yeah, and I did not mean scam as in 100% but it look like one, as when I see 400 euros + disappear haha.
But again I just want this pending to be accepted, so I see this all is real and legit.
And I will also of course change all my complaints if this gets fixed.
But till now I am still waiting, and the site says 72 hour max to take pending away and accept this withdrawal but that's also not really true, maybe change that part as well because it's miss leading.
But okay let's hope I get my money soon
Так, я перевірений, повідомлення з доказом у моїй відповіді radka.
Yeah I am verified, message with proof, on my reply to radka.
Чи може хтось, будь ласка, забрати мою скаргу? Казино B7 фактично вирішило мою проблему, і все це було нерозумінням, через велику базу гравців це зайняло більше часу, але вони це виправили, і я хочу вибачити, що я просто трохи хвилювався про свої гроші але все виправлено.
Дякую гуру за допомогу. І дякую B7 за довіру,
Can someone please take my complaint away, B7 casino actually fixed my problem and it was all a miss understanding, because of a majore player base it took longer, but they fixed it and I wanna say sorry I just was a bit worry about my cash but it's all fixed.
Thanks guru for helping. And thanks B7 for giving me your trust,
Привіт! Я дуже радий, що ви врешті-решт вирішили все з казино, і це було просто непорозуміння.
Але як вам це вдалося? Я запитую, тому що це може бути корисним і для інших гравців.
Що стосується скарги, ви також повинні опублікувати інформацію про те, що ви вирішили її з казино.
Ви можете зробити це тут, і наша команда закриє його після вирішення. 🙂
Дякуємо Вам за співпрацю.
Hi, I'm so glad you eventually sorted everything out with the casino and it was just a misunderstanding.
But how did you manage it? I'm asking because it might be helpful for other players as well.
Regarding the complaint, you should also post this information about the fact that you have resolved it with the casino there as well.
You can do so here and our team will close it as resolved. 🙂
Thanks for your cooperation.
поганий досвід роботи з B7casino,
Мене перевірили, я здійснив кілька виплат на загальну суму 3000 євро, і залишилося ще 1400 євро, зараз ця виплата деякий час очікує на розгляд, вчора мені її знову виплатили на рахунок, і я продовжував спілкуватися в чаті , єдине, що ви чуєте: Будь ласка, потерпіть, вас перевіряють, гроші повернуться на рахунок через тиждень, я б їх виплатив ще раз, я б заплатив рештою, яку я не випустив, грати , я повністю заблокований!! Як дивно і підло.
bad experience with B7casino,
I have been verified, I have made several payouts of a total of 3000 euros and there was still 1400 euros left, now this payout has been pending for a while, yesterday I had it paid out again on the account and I kept chatting via chat, the only thing you hear is Please be patient, you are being checked, the money will be back in the account a week later, I would have it paid again, I would pay with the rest that I had not let it out, play, I am completely blocked!! How bizarre and mean.
Я згадав одного гравця з Нідерландів, який описував проблеми з тим самим казино. І я також бачу, що в кінці закінчилося добре!
Отже, якщо ви не заперечуєте, щоб я переніс ваш допис сюди, я також хотів би поставити кілька запитань щодо вашої ситуації:
Здається, що очікувана сума завжди повертається на ваш рахунок у казино, чи не так?
Це означає, що зняття ніколи не доходило до вас. Можливо, у вас є шанс спробувати різні варіанти оплати?
Чесно кажучи, я не зовсім впевнений, що правильно зрозумів проблему. Тому, будь ласка, якби ви могли пояснити поточні події іншим способом, або, краще, надайте будь-яку інформацію, яку ви офіційно отримали від казино, це дуже допоможе!
А як щодо вашого рахунку в казино, наприклад? Чи можете ви зараз отримати до нього доступ? Якщо ні, можливо, це через поточну перевірку?
Я точно буду тут, щоб отримати оновлення, давайте знайдемо спосіб допомогти вам.
I recalled a fellow player from the Netherlands, describing issues with the very same casino. And I also see it ended up well in the end!
So, if you don't mind me moving your post here, I would also like to ask a few questions regarding your situation:
It seems that the pending sum is always returned back to your casino account, right?
This means the withdrawal has never made it to you. Do you have any chance of trying different payment options, perhaps?
To be completely honest, I'm not pretty sure I figured the problem out correctly. So please, if you could explain the current events in any other way, or better - provide any information you have officially gotten from the casino so far, that would help a lot!
What about your casino account, for example? Can you access it now? If not, could that be because of an ongoing verification, maybe?
I will definitely be here for an update, let's find some way to help you out.
Добрий вечір,
Зараз я не можу увійти в B7casino, я повністю заблокований, тому не можу відповісти на ваші запитання. Зайшовши 5 разів після блокування, я вже перевищив кількість входів. Тому я взагалі нічого не можу робити чи бачити.
Я надіслав їм кілька електронних листів, принаймні 5 (за 2 тижні), і на жодне не відповів. Я частіше спілкувався з ними в чаті, але й там ви не отримуєте жодної допомоги. Все, що вони кажуть, це те, що ваш обліковий запис буде додатково перевірено, що займе час, і незабаром ми повідомимо вас електронною поштою, тому ні. В результаті мене заблокували, і я не знаю чому, мабуть, у мене щось на думці, і я ще не знаю, з чим вони зіткнулися під час додаткової перевірки.
Ви кажете, що щойно зіткнулися з подібною історією, але чи були ці люди також заблоковані й більше не могли ввійти?
Good evening,
I currently cannot log in to B7casino, I am completely blocked so I cannot answer your questions. After logging in 5 times after being blocked, I have now already exceeded the number of logins. So I really can't do or see anything at all.
I have sent them several emails, at least 5 (in 2 weeks) and no response to any. I've spoken to them more often in the live chat, but you don't get any help there either. All they say is that your account will be additionally verified, which will take time and you will hear from us soon by email, so no. The result is that I have been blocked and I don't know why, apparently I have something on my mind that I don't yet know what they encountered during the extra verification.
You say that you have just experienced a similar story, but were these people also blocked and could no longer log in?
Привіт. Шкода чути про ці проблеми з казино. Коли насправді ви востаннє могли увійти до свого облікового запису? Казино повідомило вас про поточну додаткову перевірку, чи не так? Як давно ви отримали від них цей електронний лист?
Радка насправді говорив про гравця з Нідерландів вище в цій темі. Він зіткнувся з подібними проблемами, коли його рахунок також був заблокований, і в кінці його справу було успішно вирішено, і він отримав свої гроші.
Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога нашої команди, будь ласка, не соромтеся повідомити нам про це. Ми спробуємо допомогти вам вирішити проблему.
Hi. Sorry to hear about these issues with the casino. When was actually the last time you were able to log in to your account? The casino has informed you about an ongoing additional verification, right? How long ago did you received this email from them?
Radka was actually talking about the player from Netherlands above in this thread. He experienced similar issues, where his account was also blocked, and at the end his case was successfully resolved and he received his money.
If you feel, that you need help from our team, please do not hesitate to let us know. We will try to help you out to solve the issue.
Привіт,
Я ніколи не отримував від них електронного листа, я вже надіслав 10, але жодної відповіді.
Мені здається, що я заблокований уже 3-4 дні
як ти думаєш, що тоді ти можеш для мене зробити?
Hi,
I have never received an email from them, I have already sent 10 but no response.
I think I've been blocked for 3 to 4 days now
what do you think you can do for me then?
Якщо вам потрібна допомога, ви можете подати скаргу.
Давайте подивимося, що можна зробити для вас у вашій ситуації та куди наша команда може вас прийняти. Це, безумовно, буде хорошим кроком, оскільки казино не відповідає вам, і ви вже надіслали кілька електронних листів. Також було б добре знати щось про додаткову перевірку, але все ще нічого, тож ви подасте скаргу?
If you need help, you can file a complaint.
Let's see what can be done for you in your situation and where our team can take you. It would definitely be a good step since the casino is not responding to you and you have already sent several emails. It would also be good to know something about the additional verification and still nothing, so will you go ahead and lodge a complaint ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.