ГоловнаФорумКазиноB7 Casino - загальне обговорення

B7 Casino - загальне обговорення

10 міс. тому від Seb09
|
4 842 переглядів 31 відповідей |
|
1 2
10 міс. тому
Тут ви можете обговорити B7 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

Привіт, мій обліковий запис на b7casino.com було відключено через положення та умови. Я з Румунії і тимчасово живу в Нідерландах.

З 31 січня я робив 3 запити на зняття за один раз, але не отримую жодної інформації.

Автоматичний переклад.
Seb09
10 міс. тому

Привіт. Чи можу я запитати вас, що ви маєте на увазі під фразою "мій обліковий запис на b7casino.com буде вимкнено через умови використання"? Ви отримали цю інформацію від служби підтримки казино, так? У моїх вухах це звучить так, ніби казино має виконати деякі додаткові перевірки, щоб зняття було оброблено. Я побачив вашу скаргу тут, і, на жаль, наша команда поки що не зможе втрутитися, оскільки минуло лише кілька днів після того, як ви подали запит на відкликання. Якщо ви не отримаєте жодних оновлень від казино після 14 днів, я впевнений, що наша команда з розгляду скарг зробить усе можливе, щоб вирішити вашу справу. Будь ласка, тримайте нас в курсі, якщо ви отримаєте будь-яку нову інформацію від казино. 🙏

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, мене звуть Василе Евсебіу Кірстян. Я хочу поділитися тим, що зі мною сталося в цьому казино під назвою b7casino.

так все почалося в листопаді 2023 року, тоді я створив рахунок, все добре і красиво, одинадцять успішних запитів на виведення з різними сумами, найбільше виведення було 3000 євро. Коротше кажучи, я хочу сказати вам, що мій обліковий запис повністю перевірено з усіма необхідними документами, які вони вимагають.

так все прекрасно до сих пір, день тому звернувся в чат підтримки. Я зв’язався з людиною на ім’я Ману. Я запитав його дуже старанно, чому для схвалення одного з 3 запитів на зняття коштів потрібно більше 72 годин. Він сказав, що гравцям з Нідерландів заборонено користуватися цим казино, раптом чат закрився, а обліковий запис відключили.

Тепер я хочу поділитися з вами загальною сумою грошей, яка чекає, у мене також є скріншот, якщо потрібно, надішліть мені електронний лист, щоб надіслати вам це фото.

9 000 євро розділені на 3 запити на виведення коштів, якщо ви добре знаєте, що в казино b7 є ліміт, ви не можете запросити більше 3 000 євро. Тільки раз на 24 години.

Думаю, цього достатньо, щоб зрозуміти, в чому насправді проблема.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

вибачте за повторний запит, я забув вказати в попередньому запиті. Я житель Румунії, казино b7 не вказує, що люди, які є жителями Румунії, не мають права грати

Це правда, що я живу в Нідерландах, але працюю тут тимчасово. це не означає, що я теж є резидентом цієї країни.

Автоматичний переклад.
Seb09
10 міс. тому

Привіт. Вибачте, але я тут трохи заблукав. Коли ви сказали, що у вас є «одинадцять успішних запитів на зняття коштів з різними сумами, найбільше з яких було знято 3000 євро», ви грали зі своєї країни, з Румунії? Чи правильно я розумію? Пізніше, коли ви грали з Нідерландів, ваш обліковий запис заблокували, тому що вони не приймають гравців з Нідерландів, так? Ви отримали таке пояснення від служби підтримки?

Добре, що ви зберігаєте ці знімки екрана. За потреби це може стати в нагоді нашій групі розгляду скарг, і ви можете надіслати їх пізніше, щоб додати до своєї скарги.

Чекатимемо на вашу відповідь, щоб краще зрозуміти ситуацію.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Проблему вирішено, я отримав свої гроші ❤

Автоматичний переклад.
Seb09
10 міс. тому

Привіт. Це дійсно позитивна новина, приємно чути. Можливо, ви б хотіли поділитися своїм досвідом з іншими? Насправді це може бути корисним для гравців із подібними проблемами 🙂. Щоб зробити це, просто натисніть/торкнітьсяцього посилання 👈.

Автоматичний переклад.
Lexussdenhaag
10 міс. тому

Привіт,

Ну, деякі гравці з певних країн можуть зіткнутися з труднощами, хоча я радий, що ти все-таки сюди прийшов.

Найчастіше блокування не на нашому боці, тому, якщо ви бажаєте дослідити, надішліть мені знімок екрана, на якому показано помилку, через цю тему 👈

Тепер до вашого питання. Відверто кажучи, на даний момент ми переконані, що вам слід спробувати співпрацювати з казино, щоб дійти висновку. Як зараз, ви, мабуть, знаєте

«Якщо ваш обліковий запис було успішно підтверджено, вашу історію ігор перевірено, ваше зняття схвалено казино, і ви все ще не отримали свій виграш протягом 14 днів після запиту на зняття коштів, ми втрутимося та зробимо все можливе, щоб допомогти вам».

( скарга )

Я, чесно кажучи, взагалі не розумію "афери з виплатою бонусу". Чи можете ви допомогти мені з цим, будь ласка?

У зв’язку з цим я хотів би знати, чи є у вас підтвердження того, що ваш обліковий запис підтверджено. Я цілком переконаний, що відкликання очікується через неповну перевірку. Це було б найпростішим, але найпоширенішим поясненням.

Автоматичний переклад.
Lexussdenhaag
10 міс. тому

Привіт, судячи з того, що я прочитав, у вас проблеми зі зняттям. Я бачив, що ви вже подали скаргу , тож якщо ваша ситуація не вирішиться протягом наступних кількох днів, ми спробуємо допомогти.

Дозвольте мені лише сказати, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з процесом виведення коштів, і ви в основному тільки на початку, тому я б не панікував. Крім того, виходячи з того, що ви описуєте, ви грали з бонусом і зуміли виконати ставку, але казино забрало ваші гроші, ймовірно, тому що бонус підлягає максимальному виведенню, що є нормальним, якщо це якийсь бездепозитний бонус.

Однак чи є у вас також успішно підтверджений обліковий запис казино, коли ви кажете, що надіслали туди свій ідентифікатор?

У будь-якому випадку вам доведеться набратися терпіння і чекати своїх грошей. Якщо у вас є інше оновлення, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Так, я підтверджений file

Так, і я не мав на увазі шахрайство, як на 100%, але це виглядає як один, коли я бачу 400 євро + зникаю, ха-ха.

Але знову ж таки, я просто хочу, щоб цей розгляд був прийнятий, тому я бачу, що все це реально та законно.

І я також, звичайно, зміню всі свої скарги, якщо це буде виправлено.

Але до цього часу я все ще чекаю, і на сайті вказано максимум 72 години, щоб прийняти це відкликання та прийняти це зняття, але це також не зовсім так, можливо, змініть цю частину також, тому що вона промахується.

Але добре, сподіваймося, що я скоро отримаю свої гроші

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Так, я перевірений, повідомлення з доказом у моїй відповіді radka.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Чи може хтось, будь ласка, забрати мою скаргу? Казино B7 фактично вирішило мою проблему, і все це було нерозумінням, через велику базу гравців це зайняло більше часу, але вони це виправили, і я хочу вибачити, що я просто трохи хвилювався про свої гроші але все виправлено.

Дякую гуру за допомогу. І дякую B7 за довіру,

Автоматичний переклад.
Lexussdenhaag
10 міс. тому

Привіт! Я дуже радий, що ви врешті-решт вирішили все з казино, і це було просто непорозуміння.

Але як вам це вдалося? Я запитую, тому що це може бути корисним і для інших гравців.

Що стосується скарги, ви також повинні опублікувати інформацію про те, що ви вирішили її з казино.

Ви можете зробити це тут, і наша команда закриє його після вирішення. 🙂

Дякуємо Вам за співпрацю.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

поганий досвід роботи з B7casino,

Мене перевірили, я здійснив кілька виплат на загальну суму 3000 євро, і залишилося ще 1400 євро, зараз ця виплата деякий час очікує на розгляд, вчора мені її знову виплатили на рахунок, і я продовжував спілкуватися в чаті , єдине, що ви чуєте: Будь ласка, потерпіть, вас перевіряють, гроші повернуться на рахунок через тиждень, я б їх виплатив ще раз, я б заплатив рештою, яку я не випустив, грати , я повністю заблокований!! Як дивно і підло.

Автоматичний переклад.
gadeboer2422
9 міс. тому

Я згадав одного гравця з Нідерландів, який описував проблеми з тим самим казино. І я також бачу, що в кінці закінчилося добре!

Отже, якщо ви не заперечуєте, щоб я переніс ваш допис сюди, я також хотів би поставити кілька запитань щодо вашої ситуації:

Здається, що очікувана сума завжди повертається на ваш рахунок у казино, чи не так?

Це означає, що зняття ніколи не доходило до вас. Можливо, у вас є шанс спробувати різні варіанти оплати?

Чесно кажучи, я не зовсім впевнений, що правильно зрозумів проблему. Тому, будь ласка, якби ви могли пояснити поточні події іншим способом, або, краще, надайте будь-яку інформацію, яку ви офіційно отримали від казино, це дуже допоможе!

А як щодо вашого рахунку в казино, наприклад? Чи можете ви зараз отримати до нього доступ? Якщо ні, можливо, це через поточну перевірку?

Я точно буду тут, щоб отримати оновлення, давайте знайдемо спосіб допомогти вам.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Добрий вечір,


Зараз я не можу увійти в B7casino, я повністю заблокований, тому не можу відповісти на ваші запитання. Зайшовши 5 разів після блокування, я вже перевищив кількість входів. Тому я взагалі нічого не можу робити чи бачити.

Я надіслав їм кілька електронних листів, принаймні 5 (за 2 тижні), і на жодне не відповів. Я частіше спілкувався з ними в чаті, але й там ви не отримуєте жодної допомоги. Все, що вони кажуть, це те, що ваш обліковий запис буде додатково перевірено, що займе час, і незабаром ми повідомимо вас електронною поштою, тому ні. В результаті мене заблокували, і я не знаю чому, мабуть, у мене щось на думці, і я ще не знаю, з чим вони зіткнулися під час додаткової перевірки.


Ви кажете, що щойно зіткнулися з подібною історією, але чи були ці люди також заблоковані й більше не могли ввійти?

Автоматичний переклад.
gadeboer2422
9 міс. тому

Привіт. Шкода чути про ці проблеми з казино. Коли насправді ви востаннє могли увійти до свого облікового запису? Казино повідомило вас про поточну додаткову перевірку, чи не так? Як давно ви отримали від них цей електронний лист?

Радка насправді говорив про гравця з Нідерландів вище в цій темі. Він зіткнувся з подібними проблемами, коли його рахунок також був заблокований, і в кінці його справу було успішно вирішено, і він отримав свої гроші.

Якщо ви відчуваєте, що вам потрібна допомога нашої команди, будь ласка, не соромтеся повідомити нам про це. Ми спробуємо допомогти вам вирішити проблему.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт,


Я ніколи не отримував від них електронного листа, я вже надіслав 10, але жодної відповіді.


Мені здається, що я заблокований уже 3-4 дні


як ти думаєш, що тоді ти можеш для мене зробити?

Автоматичний переклад.
gadeboer2422
9 міс. тому

Якщо вам потрібна допомога, ви можете подати скаргу.

Посилання можна знайти тут ⬅️

Давайте подивимося, що можна зробити для вас у вашій ситуації та куди наша команда може вас прийняти. Це, безумовно, буде хорошим кроком, оскільки казино не відповідає вам, і ви вже надіслали кілька електронних листів. Також було б добре знати щось про додаткову перевірку, але все ще нічого, тож ви подасте скаргу?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого