ФорумКазиноb-бети не виплачуються

b-бети не виплачуються

1 рік тому від drrojo
|
2640 переглядів 7 відповідей |
|
1 рік тому

9 листопада я подав запит на зняття коштів на 5000 євро, який був схвалений казино b-bets.com, після цього я не знав більше про свої гроші, через 50 днів я все ще не отримав гроші в своєму банку рахунок .

Я написав їм, і вони попросили мене надати виписку з банківського рахунку, щоб підтвердити те, що я просив. Це було 10 днів тому, після цього вони більше не відповідали.

Я вважаю, що в цьому казино немає грошей, щоб заплатити мені, у мене є 200 000 євро на моєму рахунку b-bets, і угода була жахливою, оскільки я виграв гроші, коли я програв угоду, це було дуже добре.

Ім'я користувача: drrojo

посилання на зняття: 636b014d83c69

Автоматичний переклад.
drrojo
1 рік тому

Привіт, це досить довгий час і досить великий виграш, я б сказав. Ми даємо казино 14 повних днів, щоб завершити KYC і продовжити виведення коштів. Це неправильно, коли вас так ігнорують, тому, якщо не буде розвитку, сміливо надсилайте скаргу . Деякі з наших колег із групи розгляду скарг подбають про вас. Дозвольте запитати, чи ваш обліковий запис уже повністю підтверджено? Будь ласка, тримайте нас в курсі. 🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дуже дякую за відповідь.

Я кажу вам, мій обліковий запис підтверджено більше року, я виграв у них великий приз (майже 270 000 євро), і вони мають обмеження сплачувати максимум 5 000 євро на місяць. Ця сума виплачувалася щомісяця, але в останні 2-3 місяці вона була іншою, і виплати затримувалися на 25-30 днів, і ставлення стало іншим.

Наприклад, зараз у мене запитали виписку з банку, щоб підтвердити, що я не отримував гроші, я їх відправив їм 10 днів тому, і вони мені більше не відповідають.

Грудневе вилучення, яке я зробив, затримано на 15 днів і не пояснюють чому.

Автоматичний переклад.
drrojo
1 рік тому

Привіт,

Я бачу, що ви вже подали скаргу, це дає нашій команді можливість розглянути ці затримки. Тепер просто дотримуйтеся скарги та надайте, будь ласка, всі пов’язані з нею повідомлення.

Я сподіваюся, що ця проблема лише тимчасова. 👍



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, приблизно 1 місяць тому я зняв 955 євро з b-bets і надіслав усі можливі банківські виписки, водійські права, договір оренди тощо, але потім через деякий час раптом прочитав, що мій користувач призупинено. Я надіслав повідомлення та запитав, і вони сказали, що я «обдурив», і я запитав, чи можу я навіть повернути внесену суму, тому відповідь була, що я не можу, тому що я «обдурив».

Автоматичний переклад.
snuggerud18
1 рік тому

Привіт! Мені прикро чути про вашу ситуацію. Я хотів би запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено, чи KYC ще не завершено. Ви накопичили свої виграші реальними грошима чи бонусом?

Досить дивно, що вони раптом заблокували ваш акаунт.

У будь-якому випадку, скарга очікує на ваше оновлення , тож Нік може скористатися вашою наступною відповіддю.

Чи можливо це?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, звичайно, я можу оновити інформацію, коли почую, я грав на реальні гроші, і, наскільки я можу судити, мій користувач був повністю перевірений

Автоматичний переклад.
snuggerud18
1 рік тому

Так, дякуємо, що також надали нам відповіді тут, але першочерговим у цьому випадку є скарга. Там Нік може використати відповіді на свої запитання, щоб ваша ситуація могла рухатися далі. Чи могли б ви додати туди інформацію та відповісти на запитання?

Крім того, казино пояснило вам, що вони мають на увазі під шахрайством? Що конкретно ви порушили?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого