ФорумКазиноAztec Wins Casino - загальне обговорення

Aztec Wins Casino - загальне обговорення

2 р. тому від maryusbabanu1998
|
3695 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити Aztec Wins Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт, у мене є 1 тиждень, відколи я намагався зняти свої гроші, але вони відхилили мою виписку з банківського рахунку monzo для підтвердження адреси. Я надсилаю їм електронні листи щодня, але жодної відповіді.. Що я можу зробити?

Автоматичний переклад.
maryusbabanu1998
2 р. тому

Привіт,

добре, це може статися. Чи знаєте ви, будь ласка, чому це було відхилено?

Чи можете ви надати щось подібне як підтвердження адреси, будь ласка? Скажімо, якийсь рахунок за комунальні послуги, щось, що адресовано особисто вам?


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я не знаю чому..вони не вказують в електронній пошті.Я не маю рахунків за комунальні послуги на своє ім’я..вони хочуть лише виписку з банківського рахунку або рахунок для підтвердження.

Автоматичний переклад.
maryusbabanu1998
2 р. тому

Ну, я вважаю, що рахунок, який ви згадали, означає плату за комунальні послуги, про яку я казав.

Будь ласка, адреса, зазначена у вашій банківській виписці, збігається з адресою, яку ви заповнили під час реєстрації рахунку?

Я перевірив розділ поширених запитань « Як мені підтвердити обліковий запис? » і знайшов це:

«Ви можете підтвердити свій обліковий запис, надіславши наступне:


Посвідчення особи з фото - водійські права або паспорт

Підтвердження адреси - рахунок за комунальні послуги або виписка з банківського рахунку за останні 3 місяці

Підтвердження способу оплати – наприклад, фотографія вашої зареєстрованої картки, на якій зазначено ім’я та останні 4 цифри.


Перейдіть на сторінку «Мій обліковий запис», натисніть «Деталі облікового запису». На цій сторінці ви зможете побачити розділ «Статус перевірки», у якому перераховано документи для підтвердження, необхідні для вашого облікового запису, і статус кожного з них.

Підтвердження посвідчення особи – це ваше посвідчення особи з фотографією, наприклад водійські права або паспорт. Посилання «Надати» переспрямує вас, щоб ви могли безпечно завантажити свій документ. Вам потрібно буде зробити чітке фото та «селфі». Після цього ви будете перенаправлені назад до свого облікового запису. Ви можете перевірити статус завантаженого документа на сторінці «Деталі облікового запису». Зверніть увагу: якщо ви користуєтеся настільним комп’ютером, спочатку вам буде надано QR-код для сканування за допомогою мобільного телефону, а потім дотримуйтесь інструкцій на екрані.

Підтвердження адреси – перейдіть за посиланням «Надати», розташоване поруч із підтвердженням адреси. Потім ви будете перенаправлені на веб-сайт, де ви зможете автоматично підключитися до свого постачальника комунальних послуг. Це означає, що не потрібно надсилати фотографії! Однак, якщо ваш провайдер не відображається, не хвилюйтеся – просто натисніть посилання «Я не бачу своїх провайдерів», і ви зможете завантажити фотографію або PDF-документ за допомогою нашої служби «Завантаження документів» — дозвольте 3 робочим днів, щоб це було розглянуто нашою командою.

Способи підтвердження платежу. Перейдіть за посиланням «Надати», розташованим поруч із підтвердженням платежу. Потім ви перейдете на сторінку завантажувача, де ви зможете вибрати, який документ ви хочете завантажити та надіслати нам. Якщо ви надаєте картку, переконайтеся, що середні 8 цифр закриті з міркувань безпеки.

Поради:

Усі документи, завантажені на веб-сайт, мають бути у форматі JPG, PNG або PDF.

Переконайтеся, що всі документи чіткі, щоб ми могли перевірити ваші дані.

Будь ласка, зачекайте 3 робочі дні, щоб ми розглянули будь-які документи, завантажені на веб-сайт. Просимо надіслати нам електронний лист тільки після закінчення цього часу.

Ви завжди можете застосувати наші безпечніші азартні інструменти до свого облікового запису (наприклад, зробити перерву) – це не вплине на ваш баланс або можливість перевірки.

Якщо у вас виникли проблеми з будь-яким із перерахованих вище, будь ласка, не соромтеся зв’язатися з нашою командою підтримки».

Чи можете ви підтвердити, що ви зробили все відповідно?


Будь ласка, дайте мені знати.



Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, адреса з мого облікового запису збігається з банківською випискою. Я граю в багатьох онлайн-казино, і такого раніше не було. filefile

Автоматичний переклад.
maryusbabanu1998
2 р. тому

Дякуємо за оновлення.

Ви також впевнені, що виконуєте всі умови, описані в електронному листі? Видно 4 кути, не старше 3 місяців і так далі?

Якщо ви вважаєте, що з вашим боку все гаразд, я думаю, вам слід подати скаргу , і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого