ФорумКазиноAvoCasino - загальне обговорення

AvoCasino - загальне обговорення

1 рік тому від User90111
|
4831 переглядів 41 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити AvoCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
User90111
1 рік тому

Вам не здається, можливо, це лише питання часу? Я маю на увазі 3 з 5 знятих коштів, схоже, що казино виплатить повністю.

Повторне відкриття скарги та підтримка зв’язку з цим потребує часу, я не здивуюся, якщо ви отримаєте решту незабаром після цього.

Просто моя точка зору. Удачі!


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я знімав кошти з п'ятниці, але на мою картку ще нічого не надійшло. чому

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Якщо я не отримаю гроші, я подам скаргу

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я знімав кошти з п'ятниці, але на мою картку ще нічого не надійшло. чому

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Чи можу я запитати, у яку п’ятницю? Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

П'ятниця, 26-е в Avocasino

Автоматичний переклад.
nmfacc
6 міс. тому

Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити проблему зняття коштів, тому це важливо згадати.

У будь-якому разі у вас є підтверджений обліковий запис? Чи сказали вам у казино якусь причину, чому у вас ще немає грошей? Ви грали з бонусом?

Дайте мені знати, будь ласка. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Я не знаю, я заплатив свої реальні гроші, щоб грати, і після того, як я виграв, вони не дають мені кредит, це неможливо, я повідомлю про всіх

Автоматичний переклад.
nmfacc
6 міс. тому

Я це чітко розумію, тому ви, ймовірно, не грали з бонусом, коли грали на реальні гроші. Важливе питання полягає в тому, чи ви вже верифікувалися в казино. Іноді це може зайняти деякий час, тому що вони можуть перевірити документи або іноді саме відкликання, тому це одна з можливостей, чому виникла затримка. Також можуть виникнути технічні проблеми з боку постачальника платіжних послуг або в казино може бути просто забагато вилучених коштів. Ось чому було б гарною ідеєю запитати службу підтримки або поговорити в чаті, що відбувається. Спробуйте, будь ласка?

Автоматичний переклад.
nmfacc
6 міс. тому

Привіт Люба,

Просимо вибачення за будь-які незручності, які ви могли зазнати.

Чи можу я вказати вашу електронну адресу чи ідентифікатор, щоб вирішити вашу проблему?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

так, моя електронна адреса e nmfacc@gmail.com

Автоматичний переклад.
6 міс. тому



Автоматичний переклад.
nmfacc
6 міс. тому

Я хочу отримати кредит на свій виграш

Автоматичний переклад.
AvoCasino
5 міс. тому

Тоді порахуйте мені гроші, або я доповім вам про це завтра вранці

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

як ми отримуємо

Автоматичний переклад.
Helal1211
5 міс. тому

Будь ласка, уточніть своє запитання.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Їхня підтримка не знає своїх власних умов і умов....

моя коротка історія:

я вніс ~250 євро і втратив близько 200, решту 50 я попросив зняти.

звичайно, я не зміг відмовитися, і їхня служба підтримки сказала мені, що мені потрібно спершу пройти KYC (ви можете депонувати без KYC, але не можете wd без KYC, так, круто) – чи варто пропустити той факт, що їхні T&C згадують, що вам потрібен KYC лише після wds /депозити 2k$ і більше:

«Крок другий перевірки:

Другий крок перевірки повинен виконати кожен користувач, який вносить понад 2000 доларів (дві тисячі доларів) або знімає понад 2000 доларів (дві тисячі доларів). До завершення другого етапу перевірки зняття або депозит буде призупинено ».


Гаразд, я пройду KYC, я не проти.


Після цього мені сказали, що мені потрібно буде почекати приблизно 72 години, і мені потрібно буде поставити свій депозит (250 €) принаймні 3 РАЗИ (750 €), щоб зняти гроші.


Так, звичайно, в їхніх T&C також зазначено, що вам потрібна лише ставка 1x.


"5.6. Щоб запобігти відмиванню грошей, депозит потрібно зробити ставку принаймні один раз, перш ніж можна буде зняти гроші. Будь ласка, зверніть увагу, що якщо діють вимоги щодо ставок, вимоги щодо ставок повинні бути дотримані, перш ніж запитувати зняття."


На щастя, надіславши це прихильнику, він/вона виправив помилку та сказав, що так, дійсно, мені потрібна лише 1-кратна ставка.


Я також запитав їхню службу підтримки, у яких країнах дозволено грати, і вони сказали, що Нідерланди можуть використовувати їхнє казино (хоча хтось уже програв там 11 500 доларів за те, що був голландцем, оскільки я читав скарги - https://casino.guru/avocasino -вилучення-гравця-було-затримано).


Дуже дуже дуже дуже дуже дуже некомпетентний, дуже непрофесійний.


Наразі я чекаю схвалення KIC, повідомлю вам, якщо вони знімуть 50 євро без проблем, або вони обдурять навіть таку невелику суму...

Автоматичний переклад.
shmotles
5 міс. тому

Мені не вистачає лише однієї деталі, коли ви сказали «я вніс ~250 євро і програв близько 200», чи впевнені ви, що відповідаєте вимогам щодо ставок, встановленим у 250 євро? Що дорівнює 1x?

Виправте мене, звичайно. Мені хотілося б, щоб зрештою це повернулося до вас.

Дякую, плавного виведення!

Автоматичний переклад.
Radka
5 міс. тому

так, я впевнений, що пройшов ставку 1x для виведення коштів.


вони просто відмовляються від усіх вилучень

Автоматичний переклад.
shmotles
5 міс. тому

Добре, тож усе має бути добре, і я сподіваюся, що казино незабаром продовжить виплати.

Дякуємо за майбутні оновлення!

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого