ФорумКазиноAvantgarde Casino - загальне обговорення

Avantgarde Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 р. тому від beckergamble
|
9193 переглядів 35 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому

Але зараз я на місії, сподіваюся, з вашою допомогою гуру. Я дуже радий, що знайшов вас, тому що я вже люблю грати в азартні ігри, і це те, що я роблю в будь-якому випадку, тож я намагатимуся грати в кожну з них, якщо це можливо, і я збираюся допомогти викрити нечесне шахрайство та підробку та дати чесним — справедливий огляд, на який вони заслуговують, тому хороші отримують більше гри, а погані викриваються....

Автоматичний переклад.
Honeybee0329
2 р. тому

Привіт,

ми завжди намагаємося допомогти гравцям, і ми також раді, що ви знайшли нас 🙂.

Мені просто спало на думку, що це може бути ситуація, коли бонус закінчується, коли завершено зняття коштів, і якщо ви внесете депозит, правило максимального виведення коштів все ще діє.

Не кажу, що це добре, але деякі казино працюють саме так.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Ви були абсолютно праві, я вважаю, що максимальна сума виведення бонусу становить 100, але я все ще спантеличений, чому я все ще очікую на зняття 500 доларів і чому вони не зникли, як 600, коли я закінчив гру через вимоги до ставок. Я думаю, урок засвоєно😭

Автоматичний переклад.
Honeybee0329
2 р. тому

Чесно кажучи, мені теж це звучить якось дивно.


Отже, виведення все ще очікується, будь ласка, чи можете ви сказати мені, де саме ви завершили ставку? Це збентежує, але я б сказав, що виведення 500 доларів може бути схвалено, зрештою, це залежить від ставок, я думаю. У цьому випадку не впевнений, просто припускаю. 🤯

Будь ласка, дайте мені знати, як це відбувається.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я зняв 500 доларів відразу після того, як виконав вимоги щодо ставок, і запитав їх, чи потрібно мені ще щось зробити, перш ніж я зможу зняти, і вони сказали, що мені потрібно зробити депозит у розмірі принаймні 25 доларів, і навіть незважаючи на те, що я не хотів це робити я вважаю, що на той момент у мене було достатньо плюсів, тому для мене це було варте ризику, тому я вніс 25 доларів і зняв 500 доларів, і в мене все ще залишалося кілька сотень, тому, звичайно, я повернувся і почав грати, і ще 650 доларів і я все ще грав, і мій баланс у той момент зрівнявся з нулем, тож я почувся, що, чорт візьми, і знову повернувся до чату зі службою обслуговування клієнтів, і тоді вони сказали мені, що мій бонус буде переведено в готівку в розмірі 100 доларів США та Я клянусь тобі, що не можу бути на 100% позитивним, тому що іноді я поспішаю й не помічаю речі, але я цілком упевнений, що на цьому не було максимального виведення грошей, і якби було, мій баланс скоротився б до 100 Я зробив ставку 35 разів або щось інше, і це не чекало, поки я п я зняв 500 і грав не знаю скільки часу після цього, перш ніж вони забрали решту моїх грошей, ви розумієте, що я говорю, чи не впало б до 100, тому що у мене була подібна ситуація де я не звернув уваги та отримав бонус із максимальною готівкою 100, і щойно я досяг вимог щодо заробітної плати, мій баланс у розмірі приблизно 1400 скоротився до 100, як у цьому випадку він зник.




Автоматичний переклад.
Honeybee0329
2 р. тому

Мені здається, я частково знаю, що там сталося. Незважаючи на те, що був макс. виведення бонусу, вони дозволяють грати з додатковими грошима скільки завгодно, доки ви не подасте зняття. Після внесення депозиту та виведення коштів запит було надіслано до відділу платежів. У той момент, коли ви грали, хтось перевіряв ваше незавершене зняття коштів і зняв додаткові виграші з вашого рахунку. (це те, що вони зазвичай роблять перед обробкою незавершеного зняття)

Я дійсно не розумію ту частину, де ви говорите, що ваш баланс впав до нуля. Вони повинні залишити 100 + ваш депозит 25 на рахунку. Я вважаю, що в цьому випадку вам слід подати скаргу, щоб наша команда могла розслідувати те, що сталося. Нам потрібно побачити точний бонус, який ви взяли, щоб ми могли перевірити положення та умови бонусу. Можливо, ми запитаємо у казино вашу історію ігор, щоб зрозуміти, чому баланс знизився до 0.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я просто зараз чекаю, щоб побачити, чи оброблять вилучення 500, яке все ще очікує на розгляд, і я впевнений, що вони повинні принаймні вшанувати, як ви сказали, 125, але я впевнений, що це ненормально, все повинно було впасти, крім 125 (якщо це максимальна сума виведення)

Автоматичний переклад.
Honeybee0329
2 р. тому

Привіт, я попросив Деніела допомогти нам трохи розібратися з цим. 🙂

Будь ласка, дайте мені знати, як іде зняття коштів. Я згоден, що скарга - це хороший крок.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це, безсумнівно, найгірше та тривожне казино, яке будь-коли я чекав на свої гроші з березня, тож поки я чекав на ці гроші, а це лише 130,00, у мене було 5 безкоштовних обертань, максимум 100,00, я виконав свої вимоги щодо ставок і зробив читав далі, можливо, попросив гроші на депозит, щоб перевірити рахунок, тому я запитав, чи можу я мати 2 незавершених зняття одночасно. Йому знадобилося назавжди, щоб відповісти, його відповідь була «Ні», тому що я не робив депозит протягом останніх 30 днів, моя відповідь — ні вимагати один, він зазначає, що, можливо, доведеться внести депозит. Щоб перевірити акт. Він відповідає, що безкоштовні обертання недійсні, ви не можете їх перевести в готівку, я відповідаю, чому тоді існує максимальне виведення грошей і ставки, тоді з’являється ця річ, яка говорить, що мій сеанс закінчився через відсутність активності, лололол 🤔 ми ведемо повну дискусію, я припустимо, що він зрозуміє, що розмовляє зі мною, і закриє мене, цей сайт, безперечно, найгірший, єдине, на що це місце заслуговує, це для всіх, кого вони намагаються накрутити, не відступай, продовжуй намагатися отримати те, що вони винні вам і кричать усім і всім, які вони лайна, я б хотів, щоб я не прочитав огляди, перш ніж грати, і я сподіваюся, що вони прочитають кожне слово цього, тому що я не відступаю і я йду до свого У мене немає нічого, окрім часу та терпіння для таких поганих нелюдських ігор, як це

Автоматичний переклад.
lhays0804
1 рік тому

Ну, не сприйміть це особисто, але чого ви очікували від такого «казино»?

Ви знайшли час, щоб перевірити його огляд? Наступного разу я б почав з невеликого дослідження 😕.

https://casino.guru/avantgarde-casino-review

«Несправедливе правило максимального виграшу на основі загальної суми депозитів. У цьому казино діє несправедливе правило, яке обмежує, скільки гравці можуть виграти на основі загальної суми депозиту (навіть під час гри без бонусу). Якщо ви вносите лише невелику суму, ваш потенціал виграші будуть обмежені».

Це підходить, вам не здається?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Що б ви не робили, не грайте в казино Avant-garde, ці люди просто злодії!!! Ви можете читати їхні положення та умови скільки завгодно, вони не дотримуються власних правил. Наприклад, в їхніх Умовах і Умовах сказано, що зняття біткойнів займає 1-5 днів, зараз 4 грудня, і я чекав з 31 жовтня, і вони сказали мені сьогодні, що я отримаю їх у день виплат наступного тижня!! ДІЙСНО ???

Автоматичний переклад.
RaymondJC70
11 міс. тому

Привіт, я перемістив ваш пост до казино, про яке ви говорите. Я хотів би почати з того, що ми даємо казино 14 днів для вирішення проблеми виведення коштів. Однак це, звичайно, неприємно, якщо у вас є дедлайн, який казино врешті-решт не дотримується. Щодо самого зняття коштів, коли має бути день виплати? Чи згадується це десь у T&C?

Однак якщо нічого не вирішено і казино не надішле вам гроші до дати виплати, я рекомендую подати нам скаргу. Тим часом я рекомендую набратися терпіння та повідомити нам, якщо казино оновить вас. Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Казино вийшло зі списку скарг, і я не можу подати скаргу,

казино затримало виплати на два місяці і в результаті нічого не виплатило,

виходячи з інших оглядів, проблема з усіма партнерськими казино Truebet (Avantgarde, Pure, Truefortune, Davincis Gold, Cocoa, Thisisvegas, Paradise8), здається, вони більше не працюють!

Автоматичний переклад.
Macoureks
9 міс. тому

Привіт,

добре працює для мене:

file

Будь ласка, спробуйте це посилання 👈

Чи можете ви поділитися детальнішою інформацією щодо проблеми зі скаргою? Я зроблю все можливе, щоб допомогти вам.

Klidně můžeme i česky 😉

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

На жаль, щойно побачив ці дописи для обговорення, я збирався зняти мої виграші, але, бачачи, що казино неоднозначно знімає кошти, я, мабуть, запитаю, скільки часу це займе, і чи хтось коли-небудь отримував там гроші?

Автоматичний переклад.
lucasphoutharansy
7 міс. тому

Я думаю, що добре, що ти прийшов сюди. Сподіваюся, ви ще не зробили там депозит. Згідно з нашим веб-сайтом, це казино має дуже низький індекс безпеки , і я б не ризикнув грати тут. Крім того, гравці в цій темі мали проблеми, коли це було деякий час тому, що, ймовірно, також відштовхнуло б мене.

Ви грали тут раніше чи хотіли спочатку дізнатися більше інформації?

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого