2 р. тому
Тут ви можете обговорити Art Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, чи є якась адреса, за якою я можу звернутися, якщо я відчую, що це казино мене ошукало? На сайті контролюючого органу написано, що не варто до них звертатися. На веб-сайті провайдера є адреси/номер телефону/організації, до яких вам слід звернутися, якщо у вас виникне спір чи щось подібне. Але я не можу знайти жодної адреси на сайті цього казино. Чи є у кого-небудь адреса електронної пошти, на яку я можу написати, якщо мої зусилля з цим казино не увінчаються успіхом з певних питань? Або доцільно звернутися до регулятора?
Hello, is there any address I can go to if I feel cheated by this casino? The regulatory authority's website says that you shouldn't contact them. There are addresses/phone numbers/organizations on the provider's website that you should contact if you have a dispute or something. But I can't find any addresses on the website of this casino. Does anyone have an email address for me to write to if my efforts with this casino are unsuccessful on certain issues? Or is it advisable to contact the regulator?
Hallo, gibt es rgendeine Adresse an die ich mich wenden kann wenn ich mich von diesem Casino betrogen fühle? Auf der Seite von der Regulierungsbehörde steht, dass man diese nicht kontaktieren soll es gäbe auf der Website des Anbieters Adressen/Rufnummern/Organisationen, an die man sich wenden soll wegen Streitbeteiligung oder so. Auf der Website von diesem Casino finde ich aber keine Adressen. Hat jemand eine Emailadresse für mich wo ich schreiben kann, wenn meine Bemühungen mit diesem Casino bei gewissen Angelegenheiten keine Erfolge bringen? Oder ist es ratsam, sich an die Regulierungsbehörde zu wenden?
Я вважаю, що ви вважаєте функцію скарги цілком прийнятною. Наскільки я бачу, дві скарги були успішно вирішені для вас у минулому, тому, якщо вам знову знадобиться допомога, надішліть ще одну:
https://casino.guru/complaints/create
Що скажеш, тобі добре звучить?
I feel you should find the complaint feature quite suitable. As far as I can see two complaints were successfully resolved for you in the past, so if you need help again, go on and submit another one:
https://casino.guru/complaints/create
What do you say, sounds good to you?
Я не думаю, що ви можете мені допомогти. Справа в тому, що я вже двічі казав казино, що не хочу більше грати, і коли я закрив свій рахунок, вони заманили мене пропозиціями. Це казино експлуатує людей і вводить їх у залежність від азартних ігор. Це казино не піклується про захист або відповідальність гравців, воно просто хоче грошей. Крім того, слоти в цьому казино контролюються, і їх слід контролювати ретельніше. Вони дали казино дуже хорошу оцінку, то чому я маю подавати скаргу сюди? не допомагає.
I don't think you can help me the point is that I've already told the casino twice that I don't want to play anymore and when I closed my account they lured me with offers. This casino exploits people and drives them into gambling addiction. This casino doesn't care about player protection or responsibility, it just wants money. In addition, the slots in this casino are controlled and should be monitored more thoroughly. They gave the casino a very good rating, so why should I file a complaint here? Doesn't help.
Ich denke nicht, dass Sie mir helfen können es geht darum, dass ich dem Casino bereits zwei mal zu verstehen gegeben habe, dass ich nicht mehr sielen will und als ich mein Konto geschlossen habe, lockten sie mich mit Angeboten. Dieses Casino beutet Menschen aus und es treibt sie in die Spielsucht. Diesem Casino ist Spielerschutz und Verantwortung völlig egal es will nur Geld. Außerdem werden die Slots in diesem Casino gesteuert und sollten mal gründlicher überwacht werden. Sie haben dem Casino eine sehr gute Bewertung gegeben, also warum soll ich hier eine Beschwerde einreichen? Bringt nichts.
Це свіже казино, тому повідомляємо:
«Ми ретельно перевірили Art Casino та відзначили його як свіже онлайн-казино. Воно не працює досить довго, тому ще зарано для нас давати йому звичайний рейтинг безпеки, який ми надаємо відомим казино».
Чи можу я знати, як саме це казино призводить людей до азартних ігор? Спам-реклама, на жаль, досить поширена. Я згоден, що вразливий гравець піддається спокусі, але, чесно кажучи, подивіться сьогодні по телевізору... Чи купили б ви миттєво автомобіль, тому що в рекламі сказано, що це ваш життєвий шанс?
Дозвольте ще одне запитання. Чому ви думаєте, що слоти контролюються?
Як вони працюють, це технічно неможливо:
https://de.casino.guru/wie-automaten-spiele-funktionieren-mathematik
Люди мають намір пам’ятати про втрати, і це змушує їх вірити, що їм неймовірно не пощастило, тому слоти загартовані.
Я розумію таке розчарування, але повірте мені, коли я кажу, що казино, швидше за все, пропонують підроблені ігри, а не контролюють справжні слоти.
Якщо ви впевнені, що щось не так, надішліть скаргу. Скарги на форумі нічого не змінюють.
It's a fresh casino, so we inform:
"We've thoroughly reviewed Art Casino and marked it as a fresh online casino. It hasn't been operating for long enough, so it's too soon for us to give it the normal Safety Index rating we give to established casinos. "
May I know how exactly this specific casino drives people to gambling addiction? Spam promotions are sadly pretty common. I agree a vulnerable player is tempted, but honestly look on the TV these days... Would you instantly buy a car because the advert says it's your life chance?
Allow me another question, what makes you think the slots are controlled, please?
The way they work, it's technically impossible:
https://de.casino.guru/wie-automaten-spiele-funktionieren-mathematik
People intend to remember the losses, and it makes them believe they were unbelievably unlucky, so the slots are tempered.
I understand such frustrations, but believe me when I say the casinos are more likely to provide fake games rather than control genuine slots.
If you are strongly convinced something is wrong, submit a complaint. Complaining on the forum changes nothing.
Ну, шкода, коли казино так обмежує. Десь в умовах і положеннях зазначено, що це можна зробити, чи ви намагалися запитати службу підтримки, чому це так?
Окрім цього, чи підходить вам це казино? Чи були у вас інші проблеми, крім цієї?
Well, it's a pity when the casino limits you like that. Does it say somewhere in the terms and conditions that it can do so, or did you try to ask the support why it is so ?
Other than that, is the casino suitable for you ? Have you had any other problems besides this ?
Привіт, це було вирішено, стався збій із системою, тепер усе гаразд, я повинен сказати, що підтримка клієнтів була чудовою, і загалом я настійно рекомендую це казино
Hi it was sorted out there was a glitch with the system everything's ok now I must say customer support was great and overall I have to say I would strongly recommend this casino now
Тож чудово, що все нарешті вирішилося за відносно швидкий проміжок часу. Можливо, ви захочете залишити свій допис на форумі наступного разу, тому що тоді моя відповідь втратить трохи контексту, оскільки я фактично ні на що не відповідаю своїм першим дописом.
У будь-якому разі я бажаю вам ще багато виграшів і безпроблемних ситуацій у цьому казино. Удачі. ☘️
So it's perfect that everything was finally resolved in a relatively quick period of time. You might want to leave your post on the forum next time, because then my reply loses a bit of context, since I'm actually replying to basically nothing with my first post.
Anyway, I wish you many more wins and trouble-free situations in this casino. Good luck. ☘️
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.