2 р. тому
Тут ви можете обговорити ArgoCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я хотів би запитати, чи ще існує казино? Я чекав на виплату 82 євро більше року, казино перестало відповідати на мої листи.
I would like to ask if the casino still exists? I have been waiting for the payment of 82 euros for over a year, the casino has stopped responding to my emails.
Chcialbym zapytac czy kasyno jeszcze wogole isnteje ? juz ponad rok czekam na wyplate 82 euro ,kasyno przestalo wogole odpowiadac na moje emaile
Привіт!
Більше року, ви сказали? Якщо ви не заперечуєте, що я спитаю, чому ви так довго добиралися сюди? Я вважаю вас досить активним учасником форуму, тож що з цим пішло не так? Знаєте, чим довше ви чекаєте, тим холодніша траса.
Ну, наскільки я можу судити, веб-сайт функціонує, хоча я мушу відзначити його небезпечно низький індекс безпеки .
Питаю з цікавості: ви ще бачите списання коштів на своєму рахунку? Або коли саме казино перестало вам відповідати? 🤔
Hi there!
Over a year, you said? What took you so long to get here, if you don't mind me asking? I consider you quite an active forum member, so what went wrong with this one? You know, the longer you wait, the colder the track.
Well, as far as I can tell, the website is functional, though I have to point out its dangerously low safety index.
I'm asking out of curiosity: can you still see the withdrawal in your account? Or when exactly did the casino stop responding to you? 🤔
Так, я все ще бачу, що платіж замовлено, але він ще не надійшов на мій рахунок
Я чув, що казино має проблеми з неплатоспроможністю, і мені наказали чекати виплати, але це триває вже так довго, що мені цікаво, чи казино взагалі працює
Чи контактуєте ви з представниками казино?
Yes, I still see that the payment has been ordered, but it has not yet reached my account
I heard that the casino has problems with insolvency and I was ordered to wait for the payment, but it has been going on for so long that I wonder if the casino is still operating at all
Do you have any contact with casino representatives?
Tak,caly czas widze ze wyplata jest zlecona jednak do tej pory nie dotarla na moje konto
Slyszalem ze kasyno ma problemy z wyplacalnoscia i nakazano mi czekac na wyplate jednak trwa to juz tak dlugo ze zastanawiam sie czy wogole kasyno nadal funkcjonuje
Czy maja panstwo wogole jakis kontakt z przedstawicielami kasyna ?
Наскільки я бачу, у нас не було скарг на казино протягом тривалого часу, і всі вони закінчувалися статусом – затримка платежу, невідомий статус .
Тож я не здивований, чесно кажучи, і ви, мабуть, теж належите до цієї категорії. Коли казино перестало вам відповідати і що було останнє, що вони вам сказали під час вилучення коштів?
From what I can see, we haven't had a complaint with the casino for a long time and they all ended up with the status- delayed payment, unknown status.
So I'm not surprised, to be honest, and you probably fall into that category as well. When did the casino stop responding to you and what was the last thing they told you as part of your withdrawal ?
Давно не отримував від них жодної відповіді, спочатку мені писали, що чекаю на оплату, а тепер коли я їм пишу, вони взагалі не відповідають
У вас є якісь контактні дані, щоб дізнатися, чи збираються вони платити мені?
I haven't received any response from them for a long time, at the beginning they wrote back saying that I should wait for the payment to be received, and now when I write to them they don't respond at all
Do you have any contact details to find out if they intend to pay me?
Już dawno nie dostałem od nich żadnej odpowiedzi,na początku odpisywali że należy czekać a wypłata dojdzie a teraz gdy do nich pisze już wogole nie odpowiadają
Czy mają państwo do nich jakiś kontakt żeby się dowiedzieć czy mają zamiar mi wypłacić ?
З того, що я бачив, у нас є деякі контакти. Ви думали про те, щоб подати скаргу? Хоча я не впевнений, куди це вас приведе, оскільки ви згадуєте, що справа річної давності.
Ви намагалися повторно ввести виведення чи нічого не робили з грошима?
From what I've seen, we have some contacts. Have you thought about filing a complaint ? Although I'm not sure where that would get you, since you mention it's a year old case.
Did you try to re-enter the withdrawal or did you do nothing with the money ?
Привіт
Гроші ще виплачуються
Hello
The money is still being paid
Witam
Pieniądze nadal są w trakcie realizacji wyplaty
Привіт, я бачу, що минуло досить багато часу. Я також переглянув скарги, які це казино має на себе, і більшість із них мають такий статус: затримка платежу невідомий статус .
Однак я б також рекомендував вам відкрити скаргу, але боюся, що це не закінчиться тим самим.
Поки що ви не отримали жодної відповіді від казино щодо виведення коштів?
Hi, I see it's been quite a while. I also looked at the complaints that this casino has against itself and most of them have this status: delayed payment unknown status.
However, I would also recommend you to open the complaint, but I'm afraid it won't end in the same way.
So far you have not received any response from the casino regarding the withdrawal ?
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.