2 р. тому
1
7 тижнів чекаю мого зняття. Вони шахраї та крадуть гроші. Остерігайтеся
Вишнева фієста
чилі 777
Власники 4 крон шляхом тієї ж афери.
7 weeks now waiting for my withdrawal. They are a scam and steal money. Watch out for
Cherry fiesta
chilli 777
4 crowns owners by same scam.
Mr Sloty 4 casinowinner rouge casino slots Berlin pulp casino 😡🤢
Mr Sloty 4 casinowinner rouge casino slots Berlin pulp casino 😡🤢
привіт,
Сьогодні минуло 2 місяці з тих пір, як ares casino здійснило платіж.
Відтоді завжди те саме.
Пишіть в службу підтримки двічі на тиждень, іноді ви отримуєте відповідь, найчастіше нічого не приходить.
Якщо й відповідають, то лише стандартними відповідями, як сьогодні.
Це щока.
Тобі правду сказати, що ти не платиш і не водиш його сюди.
Кожна відповідь завжди стосується одного і того ж.
Терпіння терпіння..........
привіт,
Ми щиро просимо вибачення за затримку та за те, що ви так довго чекали. Ваш запит ще розглядається нашим відділом ризиків. Ви повинні бути впевнені, що все з історією вашої гри та транзакцій відповідає правилам перевірки запиту на виведення коштів. У деяких частинах огляду може бути затримка.
залишатися здоровим
З найкращими побажаннями
Зой
Обслуговування клієнтів Arescasino
Hi there,
Today it's been 2 months since ares casino made the payment.
Always the same since then.
Write to support twice a week, sometimes you get an answer, most of the time nothing comes.
If they answer then only with standard answers like today.
That's cheek.
You should tell the truth that you don't pay and don't bring him here.
Each answer always refers to the same.
Patience patience ..........
Hi there,
We sincerely apologize for the delay and for keeping you waiting so long. Your request is still being reviewed by our risk department. You must be sure that everything with your game and transaction history is as it should be according to the withdrawal request verification rules. There may be a delay in some parts of the review.
stay healthy
With best wishes
Zoi
Arescasino customer service
Hallo,
Heute sind es 2 Monaten vergangen seit die Auszahlung bei ares casino betätigt habe.
Seit dem immer das gleiche .
Schreibe den Support 2 mal ihn der Woche an , manchmal bekomme eine Antwort meisten kommt nichts.
Wenn sie antworten dann nur mit standard Antworten so wie heute.
Das ist eine Frechheit .
Sollten Sie mal die Wahrheit sagen das sie nicht zahlen und nicht ihn her.
Jede Antwort bezieht sich immer das gleiche.
Geduld, Geduld ..........
Hallo,
Wir entschuldigen uns aufrichtig für die Verzögerung und dafür, dass Sie so lange warten mussten. Ihre Anfrage wird noch von unserer Risikoabteilung geprüft. Sie müssen sicher sein, dass mit Ihrem Spiel- und Transaktionsverlauf alles so ist, wie es gemäß den Regeln zur Überprüfung des Auszahlungsantrags sein sollte. In einigen Teilen der Überprüfung kann es zu Verzögerungen kommen.
Bleib gesund
Mit freundlichen Grüße
Zoi
Arescasino Kundenservice
Привіт,
Я не можу чесно вирішити, що для гравця грубіше – взагалі немає відповіді або всі ці відповіді без реального змісту.
Зараз я пригадую, що я читав у кількох скаргах, що в деяких казино вказувалося, що перевірки безпеки можуть тривати до трьох місяців... Але мені цікаво, як це обчислюється.
Hello there,
I can't honestly decide what's ruder to the player - no response at all or all these replies with no real point.
I recall now I read in several complaints that some casinos stated that security checks can take up to three months... I wonder how this is being calculated, though.
Грошей досі немає
Сьогодні виповнилося 68 днів, як я зробив виведення в казино Ares.
У статусі нічого не змінилося.
Все ще триває
Пишіть підтримку щодня, але нічого не приходить.
Ви більше не побачите від мене грошей.
Порадьте іншим у казино Ares триматися подалі.
Несерйозні і шахраї.
Still no money
Today it is 68 days since I made the withdrawal at ares casino.
Nothing has changed in status.
Still in progress
Write the support every day, but nothing comes.
You won't see any more money from me.
Advise the others at ares casino to stay away.
Are not serious and scammers.
Immer noch kein geld
Heute sind es 68 tage vergangen seit dem ich die Auszahlung bei ares casino gemacht habe.
Beim Status hat sich nichts geändert.
Immer noch in Bearbeitung
Schreibe den Support jeden tag, aber kommt nichts.
Von mir sehen Sie kein geld mehr.
Rate die anderen von ares casino die Finger weg zu lassen.
Sind nicht seriös und Betrüger.
Вибачте, але я не думаю, що вам заплатять.
Ми вже повідомляли, що вирішили помістити це казино в чорний список гуру казино. Більше інформації тут:
https://casino.guru/Ares-Casino-review#tab=js-tab-reputation
I'm sorry but I do not think you'll get paid.
We have already informed we decided to place this casino on the Casino Guru Blacklist. More information here:
https://casino.guru/Ares-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Мені поволі стало зрозуміло, що я не отримав грошей.
Але має бути щось, що нерепутаційні казино закривають і виводять з ринку.
It slowly became clear to me that I didn't get the money.
But there must be something that the non-reputable casinos are closed and taken out of the market.
Das ist mir langsam auch klar geworden das ich das geld nicht bekomme.
Aber muss ja was geben das die nicht seriöse casino geschlossen werden und von den markt raus genommen werden.
Ви, мабуть, не зробите, мені шкода.
Насправді, є спосіб поводитися з цими казино. Зверніть увагу на оцінку репутації, відгуки користувачів і попередження, а також перевірте ліцензію. Все це наперед.
Будьте дуже обережні, куди ви збираєтеся вносити свої гроші. Досить просто, правда?
You'll probably don't, I'm sorry.
Actually, there is a way how to deal with those casinos. Keep good attention to the reputation score, user reviews, and warnings as well, and check the license. All these things in advance.
Be very careful where you are going to deposit your money. Quite simple right?
Я чекаю виплати майже 4 місяці, неможливо, щоб усі відповідали однаково. Я ніколи не відчував чогось настільки антисоціального .200 євро так довго насильницьки легко
I've been waiting for my payout for almost 4 months, it's impossible every one of the same answers. I've never experienced something so anti-social .200 euros so long violently easy
Ich warte seit fast 4 Monate auf meine Auszahlung das ist unmöglich jedes man die selbe Antworten. Sowas asoziales hab ich noch nie erlebt .200 Euro so lange heftig einfach
Вибачте, але згідно з останніми скаргами, це казино не відповідає нам, і гравці не отримали гроші. 🙁
Як правило, я пропоную подати скаргу, не соромтеся спробувати, якщо хочете:
https://casino.guru/complaints/create
I'm sorry, but according to the latest complaints, this casino does not respond to us and players did not get paid. 🙁
Normally, I would suggest submitting the complaint, feel free to try it if you like:
https://casino.guru/complaints/create
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.