2 р. тому
Тут ви можете обговорити Ares Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Просто хочу повідомити гравцям, що ми вирішили помістити це казино в чорний список гуру казино. Більше інформації тут:
https://casino.guru/Ares-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Just want to inform players, that we decided to place this casino on the Casino Guru Blacklist. More information here:
https://casino.guru/Ares-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Мені говорили неправду за брехнею про моє відкликання. Я зробив це 3 лютого і все ще чекаю оплати в розмірі £1479. Сказали, що виплатять протягом 7-21 робочого дня.
я щойно повідомив про них ігорному регулятору Кюрасао. Сьогодні я також пишу їхнім основним постачальникам ігор.
Також зауважу, що мої депозити були відправлені в туристичні компанії в Кенії так. Ретельно перевіряйте свої депозити.
I have been told lie after lie about my withdrawal. I made it on 3 February and am still waiting for payment of £1479. They said that it would be paid within 7-21 working days.
i have just reported them to the Curacao egaming regulator. I am also writing to their main game providers today.
alos note that my deposits were sent to travel companies in Kenya so. Heck your deposits carefully.
Я думаю, що вони мають підроблену ліцензію та використовують піратські ігри, але все одно удачі
I think they have a fake license and use pirated games but good luck anyway
Їхній фальшивий період виплати в 21 робочий день минув, а платіж не було здійснено.
Я надіслав файли основним постачальникам ігор, регулятору, поліції та моєму банку.
НЕ ГРАТИ НА НАСТУПНИХ САЙТАХ
КАЗИНО ARES
КАЗИНО 4 КРОНИ
КАЗИНО CHERRY FIESTA
АБО БУДЬ-ЯКИЙ, що належить GLOBAL TECH
АБО З АДРЕСОЙ ГОЛЛАНДІЯ 24 PERST H12.
Their fake 21 working day pay-out period has now passed and no payment has been made.
I have sent files to the main game providers, the regulator, the police and my bank.
DO NOT PLAY ON THE FOLLOWING SITES
ARES CASINO
4 CROWNS CASINO
CHERRY FIESTA CASINO
OR ANY OWNED BY GLOBAL TECH
OR WITH ADDRESS AT HOLLANDIA 24 PERST H12.
Те саме сталося зі мною.
Тільки брехня!!!
Чекаємо на виплату 3000 євро з 25 січня 2022 року.
Кожен день я пишу в службу підтримки казино Ares, завжди отримую стандартні відповіді. хоча термін у 21 робочий день давно закінчився.
The same thing happened to me.
Only lies!!!
Waiting for a payout of 3000 euros since January 25, 2022.
Every day I write to ares casino support, I always get the standard answers. although the period of 21 working days has long since expired.
Mir geht es genau so.
Nur lügen!!!
Warte seit dem 25 Januar 2022 eine Auszahlung von 3000 Euro.
Jeden Tag schreibe den Support von ares casino, bekomme immer wieder die standart Antworten. obwohl die Frist von 21 Werktagen schon längst abgelaufen ist.
Я майже впевнений, що це одна чи дві людини, які працюють із обслуговуванням клієнтів, хоча згадуються різні імена.
Я сказав їм сьогодні вранці, що розмовляю з Netent у понеділок, оскільки у мене там є контакт високого рівня, і вони відповіли «будь ласка, зробіть»!
Якби вони були законними, вони б прийшли в жах і виплатили б мені мій виграш.
Я не зупинюся, поки мені не заплатять або їх не закриють.
Якщо є ще хтось, кому не виплатили ареси, вишневу фієсту чи 4 крони, будь ласка, повідомте мені. Я додаю всі ці повідомлення до файлів, які я надіслав.
Спасибі
I’m pretty sure it’s the same one or two people who are on customer service though different names come up.
I told them this morning I was speaking to Netent on Monday as I have a High level contact there and they replied ‘please do’!
If they were legit they would be horrified and pay me out my winnings.
i will not stop until l am paid or they are shut down.
If there is anyone else who has not been paid out by ares, Cherry fiesta or 4 crowns please let me know. I am adding all of these posts to the files I have sent off.
Thanks
Я з вами!
Якщо вам щось потрібно, я можу надіслати це вам.
Наприклад, всі відповіді
I'm in!
If you need anything I can send it to you.
Eg all reply
Ja bin dabei!
Wenn sie was brauchen kann ich ihnen schicken.
Z.b. alle rückantworten
Дякую - обов'язково зв'яжусь.
Вони навіть не винні нам великих сум. Якби я керував шахрайством, я б заплатив їм, щоб уникнути будь-якої ймовірності того, що його перевірять або закриють.
Мій банк щойно надіслав електронний лист із повідомленням, що його передали до відділу шахрайства, тож це добре. куди були направлені ваші депозити? Я думаю, що всі мої йшли в туристичні компанії в Кенії. Я намагаюся знайти всі компанії.
у будь-якому випадку, давайте не зупинятися, поки нам не виплатять.
Thanks - I will be in touch for sure.
They don’t even owe us big sums. If I was running a scam I’d pay them out to avoid any chance of it being scrutinised or shut down.
My bank just emailed to say it’s been escalated to their fraud dept so that’s good. where were your deposits sent to? Mine all went to travel companies in Kenya I think. I’m trying to locate all of the companies.
anyway let’s not stop till we are paid out.
Привіт, я просто хочу нагадати, що це казино працює без ліцензії. Тому притягнути їх до відповідальності, я б сказав, буде дуже важко.
Звісно, бажаю тобі удачі.
Hello, I just want to remind here, that this casino operates without any license. Hence it will be very difficult to bring them to justice, I'd say.
Wish you the luck of course.
Боюся, що казино — це кристально чиста афера, але нічого іншого.
I'm afraid the casino is a crystal clear scam, but nothing else.
Грошей досі немає - 5 тижнів. В Україні гинуть люди, які продовжують красти гроші. Які люди це роблять. Я не зупинюся, доки мені не заплатять, або поки вони не лайну.
Still no money - 5 weeks now. People are dying in Ukraine and they continue to steal money. What sort of people do this. I will not stop until I am paid or they are shit down.
Чи плануєте зараз якісь конкретні кроки? Боюся, я впевнений, що це буде дуже складне завдання.
Do you plan any concrete steps for now? I'm quite sure it will be a very difficult task, I'm afraid.
Так, я говорю про свій банк і керівника юридичного відділу Netent. Я також надіслав скаргу до регулятора Кюрасао.
це смішно, оскільки вони кажуть, що 5 тижнів поки що пов’язані з усіма перевірками, які вони роблять. Але це явно шахрайське казино.
Деякі інші казино здійснюють перевірку за 2 години і надсилають ваші виграші. Найдовший час зазвичай становить тиждень.
У будь-якому випадку я не зупинюся, поки мені не заплатять або їх не закриють. У мене також є контакти високого рівня, які дивляться на них.
дякую за ваш внесок.
Yes I’m speaking of my bank and the head of legal at Netent. I’ve also sent a complaint to the Curacao regulator.
it is hilarious as they say the 5 weeks so far is due to all the checks they are doing. But they are clearly a scam casino.
Some other casinos do their checks in 2 hours and send your winnings. The longest time is usually a week.
Anyway I won’t stop till I am paid or they are shut down. I have some high level contacts looking at them too.
thanks for your input so far.
Будь ласка, будь ласка, будь ласка, тримай нас в курсі новин? Думаю, було б добре продемонструвати тут і відкрито, що навіть у цій ситуації є певні кроки. Я також сподіваюся, що ви досягнете справедливості.
Would you be so kind and keep us up to date further, please? I think it would be good to demonstrate here and openly that even in this situation there are some steps. I also hope you will get some justice.
Також чекаю на оплату 25.01.2022.
Відтоді нічого не сталося.
Вчора я знову звернувся до служби підтримки.
Так мені відповіли.
Тому що я не вірю в це, але почекайте і подивіться, що буде в найближчі кілька днів.
привіт,
Відповідно до нашої системи, ваше виведення пройшло перший етап процесу, і перший етап завершено. Це означає, що ваша історія трансакцій у грі перевірена та прийнята, тому ваше зняття отримує зелене світло, щоб продовжити процес подальшої перевірки.
Як тільки він буде оброблений, ви будете проінформовані.
З повагою,
Джоанна
Команда підтримки клієнтів
I am also waiting for the payment of 01/25/2022.
Nothing has happened since then.
I contacted support again yesterday.
That's what they answered me.
Since I don't believe it, but wait and see what happens in the next few days.
Hi there,
According to our system, your withdrawal has gone through the first stage of the process and the first stage is complete. This means that your game transaction history has been verified and accepted, therefore your withdrawal is green-lighted to proceed with further verification process.
As soon as it is processed you will be informed.
Kind regards,
Joanna
Customer Support Team
Ich warte auch auf die Auszahlung von 25 .01.2022.
Seit dem hat sich nichts getan.
Gestern hab nochmals den Support kontaktiert .
Des haben sie mir geantwortet.
Da ich es nicht glaube, aber warte hab was in denen nächsten Tagen passiert.
Hallo,
Gemäß unserem System hat Ihre Auszahlung die erste Phase des Prozesses durchlaufen und die erste Phase ist abgeschlossen. Das bedeutet, dass Ihr Spieltransaktionsverlauf überprüft und akzeptiert wurde, daher hat Ihre Auszahlung grünes Licht, um mit dem weiteren Überprüfungsprozess fortzufahren.
Sobald es bearbeitet wird, werden Sie informiert.
Mit freundlichen Grüßen,
Joanna
Kundensupport-Team
Це просто брехня за брехнею. Я не знаю, чому вони взагалі турбуються. Але тримайте нас в курсі. Сподіваюся, ви це отримаєте.
It’s just lie after lie. I don’t know why they even bother. Keep us posted though. Hope you get it.
Також чекаю на оплату 25.01.2022.
Відтоді нічого не сталося.
Вчора я знову звернувся до служби підтримки.
Так мені відповіли.
Тому що я не вірю в це, але почекайте і подивіться, що буде в найближчі кілька днів.
привіт,
Відповідно до нашої системи, ваше виведення пройшло перший етап процесу, і перший етап завершено. Це означає, що ваша історія трансакцій у грі перевірена та прийнята, тому ваше зняття отримує зелене світло, щоб продовжити процес подальшої перевірки.
Як тільки він буде оброблений, ви будете проінформовані.
З повагою,
Джоанна
Команда підтримки клієнтів
I am also waiting for the payment of 01/25/2022.
Nothing has happened since then.
I contacted support again yesterday.
That's what they answered me.
Since I don't believe it, but wait and see what happens in the next few days.
Hi there,
According to our system, your withdrawal has gone through the first stage of the process and the first stage is complete. This means that your game transaction history has been verified and accepted, therefore your withdrawal is green-lighted to proceed with further verification process.
As soon as it is processed you will be informed.
Kind regards,
Joanna
Customer Support Team
Ich warte auch auf die Auszahlung von 25 .01.2022.
Seit dem hat sich nichts getan.
Gestern hab nochmals den Support kontaktiert .
Des haben sie mir geantwortet.
Da ich es nicht glaube, aber warte hab was in denen nächsten Tagen passiert.
Hallo,
Gemäß unserem System hat Ihre Auszahlung die erste Phase des Prozesses durchlaufen und die erste Phase ist abgeschlossen. Das bedeutet, dass Ihr Spieltransaktionsverlauf überprüft und akzeptiert wurde, daher hat Ihre Auszahlung grünes Licht, um mit dem weiteren Überprüfungsprozess fortzufahren.
Sobald es bearbeitet wird, werden Sie informiert.
Mit freundlichen Grüßen,
Joanna
Kundensupport-Team
На моєму кінці все ще нічого.
Я юрист, тому я збираюся подати до суду, якщо вони мені незабаром не виплатять. Я знаю, що вони проігнорують це, але потім я використаю це, щоб ліквідувати їхню компанію.
Still nothing at my end.
im a lawyer so I’m going to sue if they don’t pay me soon. I know they will ignore it but then I’ll use it to put their company into liquidation..
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.