ФорумКазиноApoloBet Casino - загальне обговорення

ApoloBet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від wiedaadkhan2407
|
1642 переглядів 10 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити ApoloBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт, ти правий щодо недоступності чату. Деякий час він був доступний, але зараз я чомусь навіть не можу користуватися чатом. Я виграв 200 доларів, і для зняття потрібно було зробити мінімальний депозит у розмірі 10 доларів, що я і зробив. Агенти сказали мені надіслати документи для підтвердження. Спочатку я мав завантажити підтвердження адреси, документи, що посвідчують особу, і надіслати.

Чекав 3 дні... Після схвалення я все ще не міг зняти кошти, потім мені довелося піти в чат, щоб отримати гроші, а потім мені знову сказали завантажити фотографію з моїм посвідченням особи. потім я чекав 3 дні, і мене схвалили на це ... Потім, коли я повернувся до чату, мені сказали знову! Щоб завантажити документ, що підтверджує адресу, із селфі. Зараз чекаю на схвалення, але не можу зайти в чат, щоб поговорити з агентами. Зараз я чекаю 1 місяць, щоб зняти кошти, але все ще не можу зняти. Чи можу я все-таки піти далі, тому що я не думаю, що вони хочуть, щоб я зняв свої виграші, навіть якщо я зможу повернути свій депозит, тому що я не грав з моменту внесення депозиту, тому що я чекаю на них. Я надіслав підтвердження своїх завантажень, але не можу увійти в чат любові, щоб показати підтвердження розмови зі мною та агентом

Автоматичний переклад.
wiedaadkhan2407
1 рік тому

Привіт.

Я радий, що ви знайшли цей форум! Схоже, ви багато чого пережили в цьому казино.

Тому, не зволікаючи, пропоную негайно подати скаргу. Або я б зробив це, принаймні.

Як я бачу, ви вже знайомі з цією функцією, тож бажаю вам швидкого вирішення! 🤞🤞


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Хороший день. Після публікації я пішов у казино та подав скаргу про те, що не можу зв’язатися зі службою підтримки, щоб поговорити з агентом, і раптом я зміг це зробити після своєї скарги. Тоді я поговорив з агентом і ввічливо сказав їй, що я запишу нашу розмову, а потім подамся далі, тому що я ледь не мав це, оскільки мені довелося чекати майже 2 місяці на зняття коштів. Тоді наступний агент сказав мені, що я повинен зробити депозит ще раз, тому що я не вніс правильний метод депозиту. Через кілька секунд після того, як він надіслав мені це повідомлення, він сказав мені надіслати свої банківські реквізити, щоб покінчити з цим, і я негайно отримав гроші. Дуже дякую вам, хлопці, за вашу постійну підтримку з моєю скаргою, оскільки я не зміг би цього зробити без Гуру та його команди!!! Велика любов від мене. Мені вдалося зняти свої кошти з казино, але я точно не використовую їх знову з будь-якої причини, оскільки мій досвід був поганим

Автоматичний переклад.
wiedaadkhan2407
1 рік тому

Це чудово!

Я маю на увазі, що все-таки я радий, що вас перевірили. Сподіваємось, казино працюватиме над процесом, тому подібні скарги не знадобляться 🙂.

Якщо говорити про скаргу, я передав інформацію.

Дякуємо за вашу оцінку! Якщо ви коли-небудь зіткнетеся з гравцями в подібній ситуації, буде чудово, якщо ви надішлете їх нам. 😉

Гарного дня!✨


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Мені потрібна допомога з відкликанням, це не дозволяє мені відкликати навіть після того, як документи були затверджені для перевірки, не дозволяє мені відкликати

Автоматичний переклад.
Ghaleyboy23
1 рік тому

На жаль, ми не маємо права контролювати ваші зняття. Натомість дозвольте поставити кілька запитань:

Чи підтвердило казино, що ваш обліковий запис успішно пройшов повну перевірку? Бо це найпоширеніша проблема.

Крім того, як служба підтримки казино пояснила цю проблему - ви запитували?

Також було б корисно дізнатися, з якого часу ви намагаєтеся зняти гроші та чи вибрали ви той самий спосіб оплати, що використовувався раніше для депозиту.

Я чекаю на вашу відповідь.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Всім привіт



На всякий випадок, якщо хтось має рахунок і/або кошти в цьому казино, вам потрібно отримати їх якомога швидше. Вітання 👍


file

Автоматичний переклад.
Anonymized500
1 рік тому

Привіт і дякую за увагу. Я переглянув сторінку казино й бачу те саме, тому я перешлю це нашій команді обробки даних.

Ви теж граєте в казино, тепер, коли знаєте? 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Привіт Яро


Я сам там не грав. Я випадково натрапив на це, коли шукав місця, щоб спробувати, і вирішив повідомити спільноту про всяк випадок. 🫡

Автоматичний переклад.
Anonymized500
1 рік тому

Це одні великі оплески подяки виключно для вас! ✨🙌

Ми дуже цінуємо таку інформацію.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого