ФорумКазиноAPlay Casino - загальне обговорення

APlay Casino - загальне обговорення

3 р. тому від mitko78
|
4092 переглядів 5 відповідей |
|
3 р. тому
Тут ви можете обговорити APlay Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 р. тому

Будь ласка, допоможіть мені чесно і відповідно до правил цього шахрайського казино взяти свій виграш.

Автоматичний переклад.
mitko78
3 р. тому

Привіт, що трапилось? Не могли б ви надіслати нам більш детальну інформацію?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

привіт, я вимагав бонус за перший депозит, і я закінчив його протягом кількох днів, потім я підтвердив свій рахунок і замовлення зняв. через 2 дні мій баланс зник і з 5300 зараз 0,00. я отримую електронний лист від казино, що відділ безпеки скасовує всі мої ставки, тому що я порушив 2,5 строку їхніх правил і без будь-яких доказів чи пояснень вони вкрали мій баланс. я повернув мій депозит у розмірі 392 євро назад через 2 дні, але вони вкрали мене 5300-392 = 4908 євро без жодних доказів, єдине пояснення-це відділ безпеки ДОПОМОЖІТЬ МЕНЕ.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Вони використовують цей термін, щоб скасувати всі мої ставки без жодних доказів того, що я порушив.

це 2,5 від умов ставок: 2,5. Компанія залишає за собою право закрити ігровий рахунок та скасувати всі ставки, зроблені на цьому рахунку, якщо компанія визначить, що:

- на момент ставки клієнт знав результат події;

- клієнт зміг вплинути на результат події, будучи безпосереднім учасником (спортсмени, судді, тренери тощо) або особою, яка діяла від їх імені;

- ставки були зроблені групою партнерів із ставок, що діяли узгоджено (синдикатом) з метою перевищення лімітів, встановлених компанією;

- клієнт має кілька ігрових акаунтів (множинна реєстрація);

- клієнта підозрюють у використанні спеціального програмного або апаратного забезпечення для автоматизації процесу ставок;

- клієнт використовував будь -які нечесні методи отримання інформації або обхід обмежень, встановлених компанією.

Автоматичний переклад.
mitko78
3 р. тому

Якщо ви вважаєте, що не зробили нічого поганого, то це, мабуть, найкращий варіант подати скаргу тут https://casino.guru/complaints/create

Наша команда подивиться на це🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого