ГоловнаФорумКазиноAngliaBet Casino - загальне обговорення

AngliaBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від GODENKOR
|
6 278 переглядів 46 відповідей |
|
12 3
Tommayman

О, я бачу.

У такому разі мені шкода, що вам довелося пройти через цю ситуацію, і дякую, що поділилися інформацією.

Щоб мати уявлення про те, наскільки це погано, ви згадали про проблеми з азартними іграми чи просто попросили назавжди закрити свій обліковий запис? Справа в тому, що, враховуючи особливості казино, постійне закриття може бути скасовано, якщо ви не згадали про проблеми з азартними іграми. З іншого боку, я не знаю, як обстоять справи зі ставками на спорт. Я просто відчуваю, що різниця не така велика.

Автоматичний переклад.
Radka

Я також відчуваю, що різниця не така велика.


Я напевно згадав про проблеми з азартними іграми, повторив це цього разу, і мене не здивує, якби вони дозволили мені знову відкрити свій рахунок приблизно через місяць. Сподіваюся, я не захочу.


Хоча це, ймовірно, не вдасться, я надіслав їм скаргу на адресу і я відкриваю скаргу тут, сподіваючись, що ви зможете поговорити з ними та змусити їх показати вам чати, щоб ви могли спонукати їх робити правильні речі. Нічого не ризикнув, нічого не отримав.

Автоматичний переклад.
Tommayman

Хм, я б сказав, що це не відповідає належному виключенню.

Отже, я вважаю, що група розгляду скарг розглядає скаргу в тому вигляді, в якому вона є. Однак найбільше мене турбує те, що без будь-якого наданого вами знімка екрана не буде багато чого досліджувати. Перш за все, нам потрібні гравці, щоб представити будь-які корисні докази або щось подібне. Відсутність початкового запиту на самовиключення може бути серйозним обмеженням.

Що щодо електронного листа від служби підтримки казино, який підтверджує закриття облікового запису, або будь-якого іншого електронного листа між вами та казино про закриття облікового запису? Чи можете ви взагалі щось знайти, будь ласка?


Автоматичний переклад.
Radka

Ні, на жаль, усі розмови, які я мав із ними, відбувалися виключно через чат.

Автоматичний переклад.
Tommayman

Ні-ні-ні,.. Гаразд, подивимося, що зараз станеться. Мені щиро прикро, що така ситуація залишиться майже непоміченою, особливо для нових казино. Важливі всі деталі.

Я не знаю, що я повинен сказати. 🙁 Для мене це просто смердить, як дуже.

Автоматичний переклад.

До біса, я зареєструвався в цьому казино, але дізнався, що це казино для виведення біткойнів. закрити рахунок

Автоматичний переклад.
nikibrown2002

О, це дуже погано, ви взагалі не використовуєте цей метод для зняття чи депозиту? Хіба ви не фанат крипто?🤔

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого