2 р. тому
Тут ви можете обговорити AMPM Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
що це за бонус, будь ласка? 🙂
Hello,
what kind of bonus is it, please? 🙂
я беру бонус на перший депозит.
депо 25 і отримати 75.
бонусна робота.
але не всі ігри доступні для бонусної гри. наприклад гонзо-квест. від netent. книга мертвих і дуже багато іншого.
цієї інформації я не знайшов в умовах при реєстрації.
нам потрібно скинути реальні гроші, щоб грати з бонусом
оскільки я граю лише в Gonzo Quest. Я відчував себе трохи обдуреним
Я не знаю про виплату, тому що я не виграв
im take first deposit bonus.
depo 25 and get 75.
bonus working.
but no all games avaiable for bonus game. for example gonzo quest. from netent. book od dead and very very much other.
this information I did not find in the conditions when registering.
we need to reset real money to play with the bonus
as I only play Gonzo Quest. I felt a bit cheated
I don't know about the payout because I didn't win
Привіт.
Чесно кажучи, це дуже поширена річ, коли не всі ігри доступні під час гри з бонусом.
Також дуже часто ви не можете перевірити список доступних ігор, перш ніж отримати бонус, я думаю, це тому, що він залежить від країни гравця, тому набагато простіше просто написати правило, яке говорить щось на кшталт: «бонус може грати лише на вибраних слотах».
Я розумію, що ви хотіли б пограти у свою улюблену гру і хочете переконатися, що ви можете зробити це з бонусом.
Наступного разу ви можете спробувати запитати в чаті, перш ніж отримати будь-який бонус. Як ти гадаєш?
Hello.
Frankly, it's a very common thing that not all games are available while playing with the bonus.
It's also very common that you can't check the list of available games before you take the bonus, I think it's because it varies based on the player's country, so it's much easier just to write a rule saying something like: "the bonus can be played on selected slots only."
I can understand you'd love to play your favorite game and want to make sure you can do that with a bonus.
Next time, you can try to ask in live chat before taking any bonus. What do you think?
У мене з цим немає проблем. Я хотів, щоб нові гравці знали про це
I have no problem with that.. I wanted new players to know about this
Я хотів, щоб нові та «старі» гравці знали, що вони завжди можуть заздалегідь запитати в чаті. 🙂
I wanted new and "old" players to know that they can always ask in the live chat in advance. 🙂
Недоліком, безумовно, є депозит, просто сплачений за 300% бонус. Миттєвий банківський переказ.....
Вугілля чекали майже 30 хвилин 😀 воно пішло прямо з рахунку.
A shortcoming is definitely the deposit, just paid for the 300% bonus. Instant bank transfer.....
Have been waiting for the coal for almost 30 minutes 😀 it went directly from the account.
Ein Manko ist auf jedenfall schonmal das Einzahlen, grade für den 300% Bonus eingezahlt. Sofortüberweisung.....
Warte nun seit fast 30 Minuten auf die Kohle 😀 vom Konto ist sie direkt runter gewesen.
Гаразд, давайте будемо справедливими, я б не назвав 30 хвилин «інсталяцією», але це може бути ще гірше, скажімо, кілька годин. 😀
Дякую, що поділився!
А як щодо операторів чату, чи можете ви сказати, що вони ввічливо діють і загалом допомагають?
Ok, let's be fair, I would not call 30 mins "an instapay", but it could be even worse, let's say a few hours. 😀
Thank you for sharing!
What about the live chat operators, can you say they act politely and are helpful in general?
В основному ввічливий і швидкий. По-справжньому ще не розмовляв з ними.
Mostly polite and fast. Haven´ t really spoken to them yet.
Відкласти перевірку, щоб не схвалити виведення коштів на 3 дні. Я чекаю. Я не знаю, як це казино отримало ліцензію. уникайте цього казино
Delay verification to not approve withdrawal for 3 days I'm waiting. I don't know how this casino got license. avoid this casino
Întârziere verificarea pentru a nu aproba retragerea de 3 zile sunt in așteptare.nu știu cum a obținut acest cazino licență.evitati acest cazino
Привіт.
На жаль, час очікування залежить від багатьох інших аспектів.
Я можу сказати вам, що перша перевірка облікового запису може зайняти багато часу, але вона необхідна, щоб отримати ваш виграш.
Чи є якийсь конкретний документ, який вам зараз важко надати?
Добре, що ви вибрали казино з ліцензією принаймні на Кюрасао, якщо вам потрібна допомога, ви можете офіційно звернутися до цього постачальника ліцензій.
Ми також можемо спробувати вам допомогти, але мені здається, що вам варто трохи почекати.
Hello.
sadly, the waiting time depends on many other aspects.
I can tell you that first-time account verification can be time-consuming, but it's necessary to get your winnings.
Is there any particular document you struggling to provide at the moment?
It's good you picked a casino with at least a Curacao license, in case you need help, you can turn to this licensing provider officially.
We can try to help you as well, but t me it seems that you should just wait a bit.
Скільки часу ви чекали з моменту подання запиту на відкликання та перевірки ваших документів?
Then how long time have you been waiting since you submitted the withdrawal request and your documents were verified?
3 дні, і я все перевірив, перш ніж почати грати в цьому казино, плюс через два дні вони скасували мої 120 євро, вони збрехали мені, що я порушив умови бонусу, якщо я грав у ставці максимум 2 євро і максимум за термінами 3 євро, не рекомендую. крім того, я зробив депозит через xrp, потім вони сказали, що можуть платити мені лише в BTC, я погодився, а потім вони сказали, що більше не можуть і що мені потрібно створити віртуальний гаманець, якого я не знаю. Я ніколи про це не чув, я відкрив рахунок в тому гаманці, а зараз заблокував там гроші, тому що важко затверджувати документи. Загалом на надходження грошей мені доведеться чекати близько 2 тижнів, що мені здається надмірним. депозит, у вас немає жодних проблем, оскільки вони мають багато методів депозиту, мені це не здається нормальним у цьому казино. Крім того, у мене склалося враження, що вони мають підроблені слоти, як у F1casino
3 days and I had everything checked before I started playing in this casino, plus after two days they canceled my €120, they lied to me that I violated the terms of the bonus, as long as I played in bet max 2€ and the maximum in terms is 3€, I don't recommend it. plus I deposited via xrp, then they said they could only pay me in btc, I accepted, and then they said they can't anymore and that I have to make a virtual wallet that I don't I never heard of it, I opened an account in that wallet, and now I have blocked the money there because it is difficult to approve documents. In total, I will have to wait about 2 weeks for the money to arrive, which seems excessive to me. deposit, you don't have any problem because they have many deposit methods, it doesn't seem normal to me in this casino. plus I have the impression that they have fake slots just like F1casino
3 zile si aveam totul verificat inainte sa incep sa joc in acest cazino,plus ca dupa doua zile mi-au anulat 120€ m-au mințit ca am incalcat termenii bonusului, atât timp cat eu am jucat in bet max 2€ iar maximul in termeni este 3€ nu recomand.plus ca eu am depozitat prin xrp,pe urma au zis ca pot sa mă plătească doar in btc am acceptat iar dupa au zis ca nu mai pot si ca tre să-mi fac ceva portofel virtual de care nu am auzit niciodată, mi-am făcut cont in acel portofel,iar acum am blocați banii acolo deoarece se mișcă ft greu in a aproba documente.per total am să aștept vreo 2 săptămâni sa imi ajunga banii ceea ce mi se pare exagerat.oar la depunere nu ai nicio problema deoarece au multe metode de depozitare nu mi se pare nomic normal in acest cazino.plus c am impresia ca au sloturi fake exact ca si F1cazino
Привіт,
Будь ласка, казино надало вам докази того, що ви справді порушили правила?
Я можу уявити, що вся ця ситуація зі зняттям коштів досить напружена, але мені здається, що казино намагається знайти спосіб заплатити вам. На жаль, з усіма цими обмеженнями та правилами це починає бути досить складним.
Щоб бути впевненим, ваш обліковий запис тепер повністю перевірено, чи не так?
Hello,
did the casino provide you with any proof that you had truly violated the rules, please?
I can imagine that this whole withdrawal situation is quite tense, but to me, it seems that the casino try to find a way how to pay you. Sadly, it's starting to be pretty difficult with all these restrictions and regulations.
Just to be sure, your account is now fully verified, isn't it?
Вони не дали мені жодних доказів, адже таких казино не повинно існувати. Ви також повинні видалити їх із casino guru, тому що саме тут я дізнався про це казино
They didn't give me any proof, after all such casinos shouldn't exist. You should also delete them from casino guru because this is where I found out about this casino
Nu mia dat nici o probă,in fine asemenea cazinouri nu ar trebuii sa existe.voi de astemenea ar trebui sa ii ștergeți din cazino guru deoarece aici am aflat de acest cazino
Мені хочеться сміятися з себе, які злодії з казино, у мене 3 турніри, в одному я зайняв 2 місце, плюс один з досить солідним призом, ноутбуком. Вони сказали, що я більше не маю права брати участь після того, як посів 2 місце. Я попросив у них пояснень і не хочу, щоб вони мені сказали, чому. Мені здається, що тих із нас, хто грає в онлайн-казино, обдурюють усі казино, і ганьба їм. точно. На даний момент я не буду грати в жодному онлайн-казино, і я також не буду використовувати guru casino, тому що ви рекламуєте всіх злодіїв, таким казино не буде нічого робити на цій платформі
I feel like laughing to myself at how thieves are those with the casinos, I have 3 tournaments, one I took the 2nd place, plus one is with a fairly substantial prize, a laptop. They said that I no longer have the right to participate after I came in 2nd place. I asked them for an explanation and I don't want them to tell me why. It seems to me that those of us who play at the online casino are being ripped off by all the casinos and shame on them. Exactly. This moment I won't play at any online casino and I won't use guru casino either because you promote all thieves, such casinos would have nothing to do on this platform
imi vine sa râd singur de cat de hoți sunt cei cu cazinouriile am 3 turnee una am luat locul 2 plus ca unul este cu un premiu destul de consistent un laptop. Au zis ca nu mai am dreptul in a participa asta dupa ce am ajuns pe locul 2. Le-am cerut explicații si nu vreau sa imi spuna de ce anume. Mi se pare ca noi cei ce jucam la cazino online suntem furați pe fata de toate cazinouriile sa le fie rușine si.exact di. Acest moment nu am sa mai joc la nici un cazino online si nu am sa mai folosesc nici cazino guru deoarece promovați toți hoți asemena cazinouri nu ar avea ce cauta pe aceasta platforma
Чесно кажучи, люди часто вважають, що якщо на нашому веб-сайті є казино, це означає, що ми його рекламуємо. Ні це не правда. Наша мета — мати найбільшу базу даних онлайн-казино у світі, тому на нашому веб-сайті є навіть надзвичайно погані казино/шахраї.
Якщо говорити про ваш випадок, то очевидно, що ви зайняли 2 місце, і ви повинні отримати приз, якщо не порушували жодних правил казино. Якщо вам відмовляють у виграші, надішліть скаргу. Проти них не було подано жодних скарг, як ви можете побачити в нашому розділі скарг, оскільки казино свіже, тому, будь ласка, якщо вони погано до вас ставилися, надішліть скаргу.
Honestly, people often believe that just because we have a casino on our website, then it means we promote it. No it's not the truth. Our aim is to have the largest online casino database in the world and that's why we have even extremely bad casinos / scams on our website.
Speaking about your case - it's obvious that you ended up on the 2nd place and you should get the prize if you didn't break any casino's rules. If they refuse to give you the prize, please, submit a complaint. There aren't any complaints submitted against them as you can see in our complaints section since the casino is fresh so please, if they didn't treat you well, submit the complaint.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.