ФорумКазиноamok казино с

amok казино с

3 р. тому від mcclane2020
|
3672 переглядів 4 відповіді |
|
3 р. тому

я знайшов таке казино

вигляд акуратний.

Деякі великі ігри не працюють, навіть якщо вони є у списку.

Топ дав трохи невеликих виграшів, але відчувати себе досить слабким принести будь -який виграш у цьому казино.


чи інші мають досвід роботи з цим казино?

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
mcclane2020
3 р. тому

Оце Так! Мені подобається карикатурний стиль веб -сайту. На нашому веб -сайті він не перевіряється, тому я переконаюся, що огляд буде здійснено найближчим часом. Дякую за підказку!

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я депонував там кілька разів, і оскільки я нічого не виграв, мені було краще закрити рахунок.

Я не думаю, що варто більше тривалого досвіду, якщо немає співвідношення ціни та якості.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Я повинен сказати, що це найгірше казино, в якому я грав. У мене було понад 26 тисяч і я хотів зняти гроші, коли вони відмовились платити і сказали мені надіслати всі документи на сертифікацію, і я це зробив. Як завжди, коли казино не виплачує ваш виграш, ваш фонд буде зіграний і програє все. Я стільки разів намагався вийти, але не зміг цього зробити. днів, щоб перевірити, і вони навіть не надіслали мені електронного листа щодо того, що їм потрібен ще документ. Найгірше, що це нормально депонувати і втрачати всі гроші, але коли справа доходить до виплати, це інша річ. Я б не рекомендував це казино нікому. Якби вони були серйозними, вони не повинні дозволити вам внести депозит, як це роблять багато казино. Підтримка дуже погана, і їм це взагалі байдуже. Мене засмутило те, що поки я зробив депозит і не зняв, вони не питали про документ, але як тільки я хотів зняти гроші, вони відмовилися, поки я не надішлю їм документ, і все ж через 10 днів вони не були перевірені, і коли я зв'язався з Підтримка, вони сказали, що їм потрібен додатковий документ, і коли я запитав, чому вони не надіслали жодного листа, вона спочатку відмовилася відповісти, а потім сказала, що у них є багато роботи. Я теж не міг зняти свій кешбек.

Автоматичний переклад.
seani2003
3 р. тому

На жаль, те, що ви тут описуєте, є досить поширеною справою. Як ви вже згадували, підтримка казино мала надто багато зробити. Тепер уявіть, що їм потрібно буде перевірити всіх перед тим, як вони внесуть перший депозит - вони взагалі не могли з цим впоратися. Тоді чому вони не повідомили вам, що їм потрібні додаткові документи? Все просто, хтось зіпсував.

У таких випадках, як цей, я переконаний, що головною причиною того, чому вони так поводяться з вами, є не той факт, що вони хотіли б переконатися, що ви розіграєте свій виграш, але вони можуть мати недостатню кількість персоналу, недосвідчених і мати поганий менеджмент. В результаті ви чекаєте 10 або більше днів на перевірку, це повинно бути питанням ... скажімо 2 дні.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого