12 міс. тому
Тут ви можете обговорити Alphabook Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Доброго ранку, я чекаю свого зняття два тижні, вони не зв’язувалися зі мною, я думаю, що це шахрайство, і мине ще кілька днів, і вони мені не заплатять.
Good morning, I have been waiting for my withdrawal for two weeks, they have not contacted me, I am thinking that this is a scam and more days will continue to pass and they will not pay me.
Buenos dias ya llevo dos semanas esperando mi retiro no se comunican conmigo estoy pensando que esto es una estafa y seguiran pasando mas dias y no me pagaran.
Привіт, я бачу, що у вас виникли проблеми в казино з виведенням коштів. 2 тижні — це час, який ми даємо казино для вирішення цього процесу, і, здається, нічого ще не зрушилося.
Проте подання скарги було хорошим кроком, тому що наша команда спробує вам допомогти.
У будь-якому разі ваш обліковий запис уже повністю перевірено? Чи були у вас успішні зняття коштів у казино?
Дай мені знати.
Hello, I see that you have encountered problems in the casino with the withdrawal. 2 weeks is the time we give casinos to solve this process and it seems that nothing has moved yet.
However, it was a good step that you filed a complaint, because our team will try to help you.
Anyway, is your account fully verified yet? Have you had any successful withdrawals at the casino?
Let me know.
Правильно, я намагаюся спілкуватися, мені кажуть ще два тижні. Я хотів би, щоб вони зв’язалися з казино, тому що це шахрайство, панове, дивіться, минуло вже три тижні, і вони дають мені відмовки для оплати. Я пишу електронний лист, і вони не відповідають, але продовжують надсилати мені рекламні акції. Я хотів би, щоб ви мені допомогли. з цим запитом
That's right, I'm trying to communicate, they tell me two more weeks. I would like them to contact the casino because it is a scam, gentlemen, look, it's already been three weeks and they give me excuses to pay. I write an email and they don't respond, but they keep sending me promotions. I would like you to help me. with this request
asi es me intento comunicar me dicen dos semanas mas yo quisiera que se comuniquen con el casino porque es una estafa señores miren ya son tres semanas y me ponen pretextos para pagar le escribo correo y no responden sin embargo me siguen enviando promociones quisiera que puedan ayudarme con esta solicitud
Найкраще, що ви можете зробити зараз, щоб рухатися вперед, це розглянути вашу скаргу, це дуже терміново, оскільки у вас залишився один день, щоб відповісти. Тому, будь ласка, не зволікайте з відповіддю; скористайтеся цим зеленим посиланням, щоб оновити скаргу зараз .
Дякуємо, будь ласка, уважно стежте за своєю скаргою.
The best you can do now to move forward is to address your complaint, it is quite urgent since there is one day left for you to respond. So, please do not delay the reply; use this green link to update the complaint now.
Thank you, and keep a close eye on your complaint, please.
навіть якщо всі умови казино виконуються, вони відхиляють зняття коштів, вони не надають точної інформації для підтримки, існує величезний розрив між секторами підтримки, і, на жаль, це здається невирішеною проблемою, це надзвичайно стресовий і неприємний досвід, це казино Alphabook, якщо воно вам знадобиться, виведення ваших виграшів матиме серйозні проблеми
even if all the casino's conditions are met, they reject withdrawals, they do not provide accurate information to support, there is a huge disconnect between the support sectors and unfortunately it seems to be an unresolved problem, it is extremely stressful and an unpleasant experience, this Alphabook casino, if you need it withdrawing your winnings will be in serious trouble
Привіт, що трапилося в казино, коли ви сказали, що ваші зняття коштів відхилено. Чи дало вам казино якусь причину для цього? У вас уже є підтверджений рахунок у цьому казино? Як довго триває ваша ситуація з вилученням?
Будь ласка, опишіть трохи більше, щоб ми могли спробувати вам допомогти.
Hi, what happened at the casino when you say your withdrawals are rejected, did the casino give you any reason for that ? Do you already have a verified account at this casino ? How long has your withdrawal situation been going on ?
Please describe a bit more so we can try to help you.
Все добре, обліковий запис підтверджено, депозит зроблено, служба підтримки каже, що потрібно провести додаткові перевірки, але вони не вимагають жодних додаткових документів, вони просто кажуть, що їм потрібно більше часу, і цей період часу ніколи не закінчується, і вони кажуть вони не знають точної дати Це може статися.
Everything is ok, account verified, deposit made, support says they need to carry out additional checks, but they don't ask for any additional documents, they just say they need more time and this time period never comes to an end and they say they don't know the exact date This can happen.
Привіт і дякую за деталі.
Знаєте, це може бути лише внутрішня перевірка, для якої не потрібні додаткові документи, можливо, ваш обліковий запис якимось чином позначено, що означає, що внутрішня система виявила можливі проблеми, і подібні речі мають вирішувати працівники. У деяких випадках подальші перевірки є випадковими, але вони повинні бути зроблені до того, як відбудеться зняття.
Я намагаюся сказати, що тут ми можемо лише здогадуватися, і я розумію, що ви не дуже любите чекати.
До речі, скільки часу ви чекали? Або краще, будь ласка, коли ви подали запит на зняття?
Hello, and thanks for the details.
You know, it just might be an internal check for which no additional documents are needed, maybe your account got somehow flagged, meaning the internal system has found possible issues and that sort of thing needs to be covered by employees. In some cases, further checks are random, but they must be done before the withdrawal takes place.
I'm trying to say we can only speculate here, and I understand you are not very fond of waiting.
Speaking of which, for how long have you been waiting so far? Or better, when did you submit the withdrawal request, please?
Я почекаю ще кілька днів, але якщо відповіді чи рішення не буде, я знову прокоментую тут, я думаю, що непрозорі казино тут не підтримуються.
I will wait a few more days, but if there is no answer or solution I will comment here again, I imagine that non-transparent casinos are not supported here.
Я не думаю, що це буде поганою ідеєю, і якщо казино проігнорує вас або не надасть жодної відповідної інформації, ми спробуємо вам допомогти. Але спробуємо сподіватися на краще і на те, що ситуація врешті-решт вирішиться. Обов’язково повідомляйте нам, якщо буде щось нове.
I don't think that would be a bad idea and if the casino ignores you or doesn't give you any relevant information we will try to help you. But let's try to hope for the best and that the situation will eventually be resolved. Be sure to let us know if there is anything new.
Я хотів би знати, чи можете ви надати будь-яке втручання цьому казино, немає відповіді на мої запитання від них, мій псевдонім tatocampos
I would like to know if you can provide any intervention with this casino, there is no answer to my questions from them, my nickname is tatocampos
Якщо казино не відповіло, а ви все ще не знаєте нічого нового, ви можете подати скаргу тут:https://casino.guru/complaints/all
Давайте подивимося, куди наша команда зможе дістатися та чи буде вирішено вашу справу. Я також додаю посібник, щоб ви знали, чого очікувати, коли подасте скаргу: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Я тримаю кулаки, щоб ваша ситуація вирішилася якнайшвидше. Якщо у вас є якась нова інформація, обов’язково повідомте нам.
If the casino hasn't replied and you still don't know anything new, you can file a complaint here: https://casino.guru/complaints/all
Let's see where our team can get to and if your case will be resolved. I'm also attaching a guide so you know what to expect when you file a complaint: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
I will keep my fingers crossed that your situation is resolved as soon as possible. If you have any new information, be sure to let us know.
Казино Alphabook зробило те, що я очікував, і сказало, що з «секретних» причин мій обліковий запис порушив умови казино, але вони не можуть сказати мені, чому це сталося. Зрозумів? Вони не можуть просто сказати мені, що не будуть платити.
Alphabook casino did what I expected and said that for "secret" reasons my account violated the casino's terms, but they can't tell me why it happened. Understand? They can't just tell me that they won't pay.
Alphabook casino fez oque eu ja esperava disse que por motivos "secretos " minha conta infringiu os termos do casino, msas não podem me dizer porque aconteceu. Entederam? eles não podem me dizer, simplesmente que não vão pagar.
Я розумію, що ви описуєте. У деяких ситуаціях казино не може розкрити, чому вони вирішили зробити це з міркувань безпеки.
Однак, оскільки ви подали скаргу , наша команда спробує допомогти вам і дізнатися більше про цю справу.
Отже, чи можна буде оновити нас, якщо ви також дізнаєтесь якусь інформацію?
I get what you're describing. In some situations, the casino cannot disclose why they chose to do so for security reasons.
However, since you have filed a complaint, our team will try to help you and learn more in this case.
So will it be possible to update us if you find out some information as well ?
Казино пропонує кілька варіантів віртуальної валюти для зняття коштів, але насправді вони приймають лише USDC ERC20.
Я вважав, що мої проблеми зі зняттям було вирішено, коли я подав попередню скаргу, але після цього мені неодноразово відмовляли у знятті з невідомих причин.
Я думаю, вам потрібно, щоб представник казино пояснив це тут і усунув основну причину проблеми.
The casino offers multiple virtual currency options for withdrawals, but they actually only accept USDC ERC20.
I thought my withdrawal problems were resolved when I filed a previous complaint, but after this, I have been repeatedly denied withdrawals for unknown reasons.
I think you need to have a representative of the casino explain this here and resolve the root cause of the problem.
Шановний гравець!
На жаль, доступність опції оплати – це не те, що ми можемо вирішити на форумі. Було б непогано залучити сюди представника казино, але ми не можемо висунути таку вимогу - я впевнений, що ви вже знаєте 🙂
Ще раз: якщо вам важко отримати свій виграш, надішліть скаргу. 🙏
Я не в змозі пояснити значення тих «невідомих причин» - Ви можете це зробити?
Dear player!
It is unfortunate, but the availability of the payment option is not something we can solve on the forum. It would be nice to get a casino representative here, but we can't make that demand - as I'm sure you already know 🙂
Once again, if you struggle to get your winnings, please submit a complaint. 🙏
I'm not able to explain the meaning of those "unknown reasons" - Are you able to do so?
Спочатку це казино здавалося чудовим, але я помилявся, спочатку я займався спортом, і все було добре, поки вони не забрали спортивний бонус після того, як я там трохи виграв, а потім я вирішив пограти в ігрові автомати і бачу, що вітальний бонус зараховується викрадено (наприклад, ви ставите 1000 бразильських реалів, вони зараховуються набагато менше на вашій сторінці перекидання бонусу). Бонусні положення та умови абсолютно нічого не вказують щодо конкретних ігор, які зараховуються 100% або не зараховуються до перекидання, і мені здається, що всі слоти зараховуються менше, ніж обіцяні 100%. Обережно гравці!!!!
This casino seemed great at first but I was wrong, I was playing sports at first and everything was fine until they took away the sports bonus after I won a bit there and then I decided to play some slots and I see that the welcome bonus count is stolen (for example, you bet 1000BRL they count much less on your bonus rollover page). The bonus terms and conditions specify absolutely nothing about specific games that count 100% or not towards the rollover and it seems to me that all slots count for less than the promised 100%. Players beware!!!!
Este casino me parecia ótimo no começo mas me enganei, estive jogando em esportes no começo e tudo foi bem até me retirarem os bônus esportivos depois de ganhar um pouco por lá e, então, eu decidi jogar um pouco de slots e vejo que a contagem do bônus de boas-vindas é roubada (por exemplo, você aposta 1000BRL eles contabilizam bem menos na sua página de rollover do bônus). Os termos e condições do bônus não especifica absolutamente nada a respeito de jogos específicos que contam 100% ou não para o rollover e me parece que todos os slots contam menos que o prometido 100%. Fica o alerta para os jogadores!!!!
Чи зверталися ви з цього приводу до казино? Така інформація завжди повинна бути вказана в умовах бонусу, і якщо ви ніде не можете її знайти, спробуйте запитати в техпідтримці. Вони повинні дати вам пояснення.
Повідомте нам, будь ласка, якщо ви дізнаєтеся щось щодо цього.
Have you contacted the casino regarding this? This kind of information should always be stated in the bonus terms, and if you can not find it anywhere, try to ask the support. They should give you an explanation.
Let us know, please, if you find out anything regarding this.
Проблему було вирішено після того, як я звернувся до служби підтримки, але її вирішення зайняло деякий час. Деякі постачальники ігор деякий час не рахували так само, як інші, я подумав, що це дивно!
Через деякий час рівномірно полагодили всіх провайдерів.
The problem was fixed after I contacted support, but it took a while to resolve. Some game providers didn't count the same as the others for a while, I thought that was strange!
After a while, they fixed all the providers equally.
O problema foi corrigido após eu entrar em contato com o suporte mas demorou para resolver. Alguns provedores de jogos não contabilizavam igual os outros por um certo tempo, achei estranho!
Depois de um certo tempo regularizaram todos os provedores igualmente.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.