ФорумКазиноAlphabook Casino - загальне обговорення

Alphabook Casino - загальне обговорення

12 міс. тому від Robin
|
3492 переглядів 40 відповідей |
|
1 23
12 міс. тому
Тут ви можете обговорити Alphabook Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
12 міс. тому

Доброго ранку, я чекаю свого зняття два тижні, вони не зв’язувалися зі мною, я думаю, що це шахрайство, і мине ще кілька днів, і вони мені не заплатять.

Автоматичний переклад.
Robin
12 міс. тому

Привіт, я бачу, що у вас виникли проблеми в казино з виведенням коштів. 2 тижні — це час, який ми даємо казино для вирішення цього процесу, і, здається, нічого ще не зрушилося.

Проте подання скарги було хорошим кроком, тому що наша команда спробує вам допомогти.

У будь-якому разі ваш обліковий запис уже повністю перевірено? Чи були у вас успішні зняття коштів у казино?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

Правильно, я намагаюся спілкуватися, мені кажуть ще два тижні. Я хотів би, щоб вони зв’язалися з казино, тому що це шахрайство, панове, дивіться, минуло вже три тижні, і вони дають мені відмовки для оплати. Я пишу електронний лист, і вони не відповідають, але продовжують надсилати мені рекламні акції. Я хотів би, щоб ви мені допомогли. з цим запитом

Автоматичний переклад.
Robin
12 міс. тому

Найкраще, що ви можете зробити зараз, щоб рухатися вперед, це розглянути вашу скаргу, це дуже терміново, оскільки у вас залишився один день, щоб відповісти. Тому, будь ласка, не зволікайте з відповіддю; скористайтеся цим зеленим посиланням, щоб оновити скаргу зараз .

Дякуємо, будь ласка, уважно стежте за своєю скаргою.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

навіть якщо всі умови казино виконуються, вони відхиляють зняття коштів, вони не надають точної інформації для підтримки, існує величезний розрив між секторами підтримки, і, на жаль, це здається невирішеною проблемою, це надзвичайно стресовий і неприємний досвід, це казино Alphabook, якщо воно вам знадобиться, виведення ваших виграшів матиме серйозні проблеми

Автоматичний переклад.
tatodcampos
11 міс. тому

Привіт, що трапилося в казино, коли ви сказали, що ваші зняття коштів відхилено. Чи дало вам казино якусь причину для цього? У вас уже є підтверджений рахунок у цьому казино? Як довго триває ваша ситуація з вилученням?

Будь ласка, опишіть трохи більше, щоб ми могли спробувати вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Все добре, обліковий запис підтверджено, депозит зроблено, служба підтримки каже, що потрібно провести додаткові перевірки, але вони не вимагають жодних додаткових документів, вони просто кажуть, що їм потрібно більше часу, і цей період часу ніколи не закінчується, і вони кажуть вони не знають точної дати Це може статися.

Автоматичний переклад.
tatodcampos
11 міс. тому

Привіт і дякую за деталі.

Знаєте, це може бути лише внутрішня перевірка, для якої не потрібні додаткові документи, можливо, ваш обліковий запис якимось чином позначено, що означає, що внутрішня система виявила можливі проблеми, і подібні речі мають вирішувати працівники. У деяких випадках подальші перевірки є випадковими, але вони повинні бути зроблені до того, як відбудеться зняття.

Я намагаюся сказати, що тут ми можемо лише здогадуватися, і я розумію, що ви не дуже любите чекати.

До речі, скільки часу ви чекали? Або краще, будь ласка, коли ви подали запит на зняття?

Автоматичний переклад.
Radka
11 міс. тому

Я почекаю ще кілька днів, але якщо відповіді чи рішення не буде, я знову прокоментую тут, я думаю, що непрозорі казино тут не підтримуються.


Автоматичний переклад.
tatodcampos
11 міс. тому

Я не думаю, що це буде поганою ідеєю, і якщо казино проігнорує вас або не надасть жодної відповідної інформації, ми спробуємо вам допомогти. Але спробуємо сподіватися на краще і на те, що ситуація врешті-решт вирішиться. Обов’язково повідомляйте нам, якщо буде щось нове.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому


Я хотів би знати, чи можете ви надати будь-яке втручання цьому казино, немає відповіді на мої запитання від них, мій псевдонім tatocampos

Автоматичний переклад.
tatodcampos
11 міс. тому

Якщо казино не відповіло, а ви все ще не знаєте нічого нового, ви можете подати скаргу тут:https://casino.guru/complaints/all

Давайте подивимося, куди наша команда зможе дістатися та чи буде вирішено вашу справу. Я також додаю посібник, щоб ви знали, чого очікувати, коли подасте скаргу: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Я тримаю кулаки, щоб ваша ситуація вирішилася якнайшвидше. Якщо у вас є якась нова інформація, обов’язково повідомте нам.

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Казино Alphabook зробило те, що я очікував, і сказало, що з «секретних» причин мій обліковий запис порушив умови казино, але вони не можуть сказати мені, чому це сталося. Зрозумів? Вони не можуть просто сказати мені, що не будуть платити.

Автоматичний переклад.
tatodcampos
11 міс. тому

Я розумію, що ви описуєте. У деяких ситуаціях казино не може розкрити, чому вони вирішили зробити це з міркувань безпеки.

Однак, оскільки ви подали скаргу , наша команда спробує допомогти вам і дізнатися більше про цю справу.

Отже, чи можна буде оновити нас, якщо ви також дізнаєтесь якусь інформацію?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

file

file


Казино пропонує кілька варіантів віртуальної валюти для зняття коштів, але насправді вони приймають лише USDC ERC20.

Я вважав, що мої проблеми зі зняттям було вирішено, коли я подав попередню скаргу, але після цього мені неодноразово відмовляли у знятті з невідомих причин.

Я думаю, вам потрібно, щоб представник казино пояснив це тут і усунув основну причину проблеми.

Змінено автором 11 міс. тому
Автоматичний переклад.
andandjonnyx
11 міс. тому

Шановний гравець!

На жаль, доступність опції оплати – це не те, що ми можемо вирішити на форумі. Було б непогано залучити сюди представника казино, але ми не можемо висунути таку вимогу - я впевнений, що ви вже знаєте 🙂

Ще раз: якщо вам важко отримати свій виграш, надішліть скаргу. 🙏

Я не в змозі пояснити значення тих «невідомих причин» - Ви можете це зробити?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Спочатку це казино здавалося чудовим, але я помилявся, спочатку я займався спортом, і все було добре, поки вони не забрали спортивний бонус після того, як я там трохи виграв, а потім я вирішив пограти в ігрові автомати і бачу, що вітальний бонус зараховується викрадено (наприклад, ви ставите 1000 бразильських реалів, вони зараховуються набагато менше на вашій сторінці перекидання бонусу). Бонусні положення та умови абсолютно нічого не вказують щодо конкретних ігор, які зараховуються 100% або не зараховуються до перекидання, і мені здається, що всі слоти зараховуються менше, ніж обіцяні 100%. Обережно гравці!!!!


Автоматичний переклад.
rafaelsanchesdepieri
4 міс. тому

Чи зверталися ви з цього приводу до казино? Така інформація завжди повинна бути вказана в умовах бонусу, і якщо ви ніде не можете її знайти, спробуйте запитати в техпідтримці. Вони повинні дати вам пояснення.

Повідомте нам, будь ласка, якщо ви дізнаєтеся щось щодо цього.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Проблему було вирішено після того, як я звернувся до служби підтримки, але її вирішення зайняло деякий час. Деякі постачальники ігор деякий час не рахували так само, як інші, я подумав, що це дивно!


Через деякий час рівномірно полагодили всіх провайдерів.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого