Я вніс і перевірив статус.
I deposited and checked the status.
Ich hatte eingezahlt und es Status was geprüft.
Мій обліковий запис перевірено. Я зробив депозит у розмірі 20 євро. Документи завантажено. Незважаючи на це, мої зняття €400 + €150, + €501 + €301, які були зароблені після мого депозиту без бонусу, було скасовано.
My account is verified. I made a deposit of €20. Documents uploaded. Despite this, my withdrawal of €400 + €150, + €501 + €301, which was earned after my deposit without a bonus, was canceled.
Mein Konto ist verifiziert. Ich habe eine Einzahlung von 20€ getätigt. Dokumente hochgeladen. Trotz dessen hat man mein Auszahlung von 400€ +150€ , +501+301€ die nach meiner Einzahlung ohne Bonus erspielt wurden, Storniert.
Ага, я бачу. Ви знаєте причину цього скасування? Ви запитували підтримку?
Знаєте, працівник казино повинен відповісти на ваші запитання та допомогти з виведенням коштів.
Чи можете ви спробувати зв'язатися з ними, будь ласка?
Я буду чекати на ваше оновлення.
Aha, I see. Do you know the reason for this cancellation? Have you asked the support?
You know, the casino employee should answer your questions and help you out with the withdrawal.
Can you try to contact them, please?
I will wait for your update.
Надано пояснення:
https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237
Припиніть спамити форум, будь ласка.
The explanation has been given:
https://casino.guru/forum/casinos/dozenspins-casino---general-discussion/2#post-70237
Stop spamming the forum, please.
Ні, звичайно ні! Мене забанили.
No, of course not! I've been banned.
Nein natürlich nicht! Ich bin gesperrt worden.
Як видалили і що видалили? Я нічого не видалив. Ви завжди полегшуєте собі завдання. Але, на щастя, є достатньо платформ, які також це перевірили.
How deleted and what deleted? I haven't deleted anything. You always make it easy for yourself. But luckily there are enough platforms that have also checked it.
Wie gelöscht und was gelöscht? Habe gar nichts gelöscht. Ihr macht's euch auch immer leicht. Aber es gibt zum Glück genug Plattformen. Die es auch geprüft haben.
Ви відповідаєте на розмову, учасником якої ви не були. Це було направлено Радку в CasinoGuru
You are replying to a conversation that you were not part of. This was directed to Radka at CasinoGuru
Дякуємо за повідомлення. Я теж був трохи збентежений, коли побачив це вперше 🙏
Thanks for the notice. I was a bit confused too, when I saw this for the first time 🙏
Оскільки минуло сім місяців, я дійсно не думав, що ти повернешся до цієї теми. 🙂
З поверненням!
На жаль, ви не змогли співпрацювати з групою розгляду скарг.
Можливо, у вас є якісь оновлення щодо закритого облікового запису? Чи з’явилося тим часом щось нове?
Since it has been seven months, I really did not think you would get back to this subject. 🙂
Welcome back!
It is unfortunate that you were unable to cooperate with the Complaint Team, though.
Do you perhaps have any updates regarding your closed account? Has anything new arisen in the meantime, please?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.