2 р. тому
Тут ви можете обговорити AllReels Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
На жаль, є непрофесіонали, які не праві. Я відкрив новий рахунок, зробив депозит і мені не дали бонус. Коли я запитав, чому мені сказали, що у мене 2 акаунти. Я ніколи не створював другий обліковий запис у цьому казино. Мені також сказали неправду, що моє ім’я користувача є іншим арабською мовою, поки я з Греції. Мені збрехали, щоб не давати премії.
Unfortunately there are those non-professionals who are not right. I opened a new account, made a deposit and they did not give me the bonus. When I asked why I was told that I have 2 accounts. I never made a second Account at this casino. I was also told a lie that my username is something else in Arabic while I am from Greece. They lied to me not to give bonuses.
Δυστυχώς υπάρχουν αυτοί η μη επαγγελματίες που δεν είναι σωστοί. Άνοιξα έναν καινούργιο λογαριασμό έκανα μια κατάθεση και δεν μου έδωσαν το μπόνους. Όταν ρώτησα γιατί μου είπαν ότι έχω 2 account. Ποτέ δεν έκανα εγώ δεύτερο Account σε αυτό το καζίνο . Μου είπαν και ένα ψέμα ότι λέγομαι αλλιώς το username κάτι στα αραβικά ενώ εγώ είμαι από Ελλάδα. Μου είπαν ψέματα για μην δώσουν μπόνους.
Здравствуйте,
ви використовували будь-який додаток VPN?
Я не знаю, що ви мали на увазі під словами "Мені також сказали неправду, що моє ім'я користувача є іншим арабським, поки я з Греції"
У всякому разі, погано те, що це казино здається не дуже справедливим, просто перевірте його поточну репутацію та попередження.
Hello,
did you use any VPN app?
I'm not sure what you meant by "I was also told a lie that my username is something else in Arabic while I am from Greece"
Anyway, the bad thing is that this casino does not seem very fair, just check their current reputation and warnings.
Вони просто сказали мені, що у мене є другий обліковий запис, і вони сказали мені, що ви кажете щось на кшталт AR KALANA, якого у мене немає, і я навіть не знаю цього імені. Вони просто сказали брехню, щоб не дати бонус. Я вперше зайшов у це казино і більше не буду грати. бо це несправедливо
They just told me that I have a second account and they told me that you say something like AR KALANA which I do not have and I do not even know this name. They simply told Lies in order not to give the bonus. I first entered this casino and I will not play again. because that's unfair
Απλά μου είπαν ότι έχω ένα δεύτερο account και μου είπαν ότι λέγετε κάπως AR KALANA το οποίο δεν έχω εγώ και ούτε ξέρω αυτό το όνομα. Πολύ απλά είπαν Ψέματα για να μην δώσουν το μπόνους. Εγώ πρώτη φορά μπήκα σε αυτό το καζίνο και δεν θα ξανά παίξω. διότι αυτό είναι άδικο
Я не користувався жодним додатком, я просто ввійшов із Google Chrome, оскільки граю у всіх казино
I did not use any application, I just log in from google chrome as I play in all casinos
Δεν χρησιμοποιείσα καμία εφαρμογή μπαίνω απλά από google chrome όπως παίζω σε όλα τα καζίνο
Ну,
Боюся, без жодних доказів, наданих казино, таких як IP-адреса та порівняння пристроїв, це все ще теоретичні дебати.
Чи можливо, що хтось із вашої родини чи сусіда, який має те саме підключення до Інтернету, увійде в це казино?
Шкода, що ми навряд чи можемо змусити будь-яке казино надати гравцеві бонус просто тому, що будь-який бонус – це те, що ви отримуєте «безкоштовно», і саме казино має вирішувати, хто відповідає вимогам і отримати бонус. 🙁
Well,
without any proof provided by the casino, such as IP and device comparison it is still a theoretical debate, I'm afraid.
Is it possible that anybody from your household or a neibourhg sharing the same internet connection would enter this casino?
It's a pity that we can hardly force any casino to provide the player with a bonus simply because any bonus is something you get "for free" and it is up to the casino to decide who meets the requirements and get the bonus. 🙁
Я це розумію, але з моменту, коли ти робиш пропозицію, ти не можеш не дати те, що брешеш. Як я можу тоді довіряти цьому казино грати мої гроші, коли воно просто не робить найпростішої речі, щоб дати бонус, який на початку говорить, що воно дасть. Вони надіслали мені електронного листа і там написано, що покладіть 20 євро і більше, і я дам вам 280% бонусу, а потім ви нічого не дасте, це справжня крадіжка. Ніхто не заходить з пристрою і з сусідства, якщо можливо, ми не граємо в казино, крім мене в сім’ї, а також у мене немає друзів, які прийшли додому грати в казино. Це просто неймовірно, що це казино - реальність, і я сподіваюся, що вони не роблять цього ні з ким іншим
I understand this but from the moment you give an offer you can not help but give what you are lying. How can I then trust this casino to gamble my money when it just does not do the simplest thing to give a bonus that says at the beginning that it will give. They sent me an email and it says put 20 euros and more and I will give you a 280% bonus and then you do not give anything this is real theft. No one enters from the device and from the neighborhood if possible we do not play casino except me in the family nor do I have friends who came home to play casino. It's just unbelievable this casino is the reality and I hope they do not do this to anyone else
Το καταλαβαίνω αυτό αλλά από την στιγμή που δίνεις μια προσφορά δεν μπορείς μετά να μην τι δίνεις λέγοντας ψέματα. Πώς εγώ θα μπορέσω μετά να εμπιστευτώ αυτό το καζίνο να παίξω τα λεφτά μου όταν απλά δεν κάνει το ποιο απλό να δώσει ένα μπόνους που λέει στην αρχή ότι θα δώσει. Μου έστειλαν email και λέει βάλε 20 ευρώ και παραπάνω και θα σου δώσω 280% bonus και μετά δεν δίνεις τίποτα αυτό είναι πραγματική κλεψιά. Κανένας δεν μπαίνει από την συσκευή και από την γειτονιά αν είναι δυνατόν δεν παίζουμε καζίνο εκτός από μένα στην οικογένεια ούτε έχω φίλους που ήρθαν σπίτι να παίξουν καζίνο. Απλά είναι αναξιόπιστο αυτό το καζίνο αυτή είναι η πραγματικότητα και εύχομαι να μην το κάνουν σε κανέναν άλλον αυτο
Ми вже не говоримо, чи дасть він премію. Вони можуть робити все, що хочуть, я їх не звинувачую, просто не правильно казати гравцям класти 20 євро, а я дам вам 280% бонусу, а потім він вам не дасть. Ви бачите все це правильним?
We are not talking anymore if he will give the bonus. They can do whatever they want, I do not blame them, it is just not right to tell the players to put 20 euros and I will give you a 280% bonus and then he will not give it to you. Do you see all this as correct?
Δεν μιλάμε πλέον αν θα δώσει το bonus.Μπορουν να κάνουν ότι θέλουν δεν τους κατηγορώ απλά δεν είναι σωστό να λες τους παίκτες βάλε 20 ευρώ και εγώ θα σου δώσω 280% μπόνους και μετα δεν στο δίνει. Εσείς το βλέπετε σωστό όλο αυτό ?
Це може бути просто тому, що у вас така сама IP-адреса, що й у тих, хто живе поруч із вами. Це може просто статися з будь-ким, і якщо це єдина причина, яка є у них, вони повинні дозволити вам зняти свій депозит назад.
It can simply be because you have the same IP address as someone who's living around you. That can simply happen to anyone and if this is the only reason they have, they should allow you to withdraw your deposit back.
Я також згадав про це, і вони сказали, що вони не погоджуються зняти мій депозит назад, тому що я сказав їм, тому що ви не даєте бонус, я не граю в цьому казино, і я хотів би, щоб ви скасували депозит, який я зробив, і вони просто сказали що це неможливо і що вони мають просто виключити мене. Не сумуйте, я потрапив не в тих людей, неважливо, я просто хочу бути обережним з тими, хто там грає
I also mentioned this and they said that they do not accept to withdraw my deposit back because I told them because you do not give the bonus I do not play in this casino and I would like you to cancel the deposit I made and they just said that it is not possible and that they should simply exclude me. Do not be sad I have fallen into the wrong people it does not matter I just wish to be careful those who play there
Το ανέφερα και αυτό και είπαν ότι δεν δέχονται να κάνω ανάληψη την κατάθεση μου πίσω γιατί τους είπα λόγο του ότι δεν δίνετε το μπόνους εγώ δεν παίζω σε αυτό το καζίνο και θα ήθελα να ακυρωσετε την κατάθεση που έκανα και είπαν απλά ότι δεν γίνεται και ότι θα πρέπει να με κάνουν αποκλεισμό έτσι απλά . Δεν γίνετε δυστυχώς έχω πέσει σε λάθος άτομα δεν πειράζει απλά εύχομαι να προσέχουν όσοι παίζουν εκεί
Чесно кажучи, схоже, що Allreels Casino не дуже зацікавлені в спілкуванні з гравцями.
Я думаю, що вони не хочуть далі досліджувати цю можливу проблему IP і робити лише те, що для них простіше і краще.
Frankly, it seems that the Allreels Casino is not very interested in dealing with players.
I think they do not want to investigate this possible IP problem further and only do what's simple and better for them.
У цьому випадку я вважаю це фальшивою рекламою, оскільки ви внесли депозит, щоб отримати бонус, який ви ніколи не отримували. Я бачу, що ви вже подали скаргу, тож подивимося, як вона розвиватиметься. У всякому разі, згідно з нашими оглядами, казино не має гарної репутації, тому я б не радив там грати.
In that case, I see it as a false advertisement since you deposited in order to get a bonus which you never received. I can see you already submitted the complaint so let's see how it develops. Anyway, the casino doesn't have a good reputation according to our reviews so I wouldn't recommend playing there.
Я повідомив їм, що я також не буду грати на гроші, які я вніс, оскільки це не надійне казино, оскільки вони не розмістили бонус, як вони сказали в оголошенні, але воно все одно не має хороших відгуків, ви маєте рацію, на жаль, я не знав, що я потрібно було перевірити перед депозитом. Щиро дякую, я новачок у гуру казино, і я не знав про сайт, який ви виконуєте дуже добре. Відтепер буду обережним.
I informed them that I will not play the money I deposited either as it is not a trusted casino since they did not put the bonus as they said in the ad but it does not have good reviews anyway you are right unfortunately I did not know I had to check before depositing. Thank you very much I am new to guru casino and I did not know about the site you do a very good job I will be careful from now on.
Τους ενημέρωσα ότι δεν θα παίξω ούτε τα λεφτά που κατέθεσα καθώς δεν είναι έμπιστο καζίνο εφόσον δεν έβαλαν το bonus όπως έλεγαν στην διαφήμιση αλλά έτσι κι αλλιώς δεν έχει καλες κριτικές έχετε δίκαιο δυστυχώς δεν ήξερα έπρεπε να τα ελέγξω πριν καταθέσω. Σας ευχαριστώ πολύ είμαι καινούργιος στο guru casino και δεν ήξερα για το site κάνετε πολύ καλή δουλειά θα είμαι προσεκτικός από εδώ και πέρα.
Ми раді допомогти - якщо це можливо.
Будь ласка, майте на увазі, що репутація казино має значення, ми, швидше за все, допоможемо гравцям із проблемою в пристойному казино, а не в поганому. Крім того, шанси на те, що ви зіткнетеся з серйозними проблемами, дуже зростають у поганих казино – я впевнений, ви знаєте.
Залишайтеся в зелених цифрах 🙂
We are happy to help - if possible.
Please keep in mind that the casino's reputation matters, we are most likely to help players with a problem in a decent casino rather than in a poor one. Also, the chances that you'll face some serious issues highly rise in the bad casinos - I'm sure you know.
Stay in green numbers 🙂
Я зареєструвався тут 06.07 , відразу верифікував свій акаунт, вніс 2 рази і програв. Добре, просто не пощастило. 10 липня я вніс ще 20 євро і справді виграв 2000 євро зі ставкою 1 євро в грі Book of Fallen. За запитом у чаті в реальному часі, з якими інтервалами я можу отримати виплату. Мені сказали 3 виплати одночасно, тобто 3 рази по 400 євро, бо 400 – це ліміт. Вони запитали, чи я не отримував жодної електронної пошти, ні, я не отримував, також жодної електронної пошти, коли я реєструвався, щоб підтвердити свою електронну адресу. Вони сказали мені надіслати більше документів, що мене влаштовувало, і вони це зробили. Але потім вони кажуть, що зв’яжуться з постачальником ігор, щоб перевірити мій ігровий сеанс. На все це йде 3-14 днів. Не розумію чому так, мені здається просто затримують платіж. У мене вже була проблема з Dozenspins, яка також належить до цієї групи, через виплату. Також така сама проблема, що електронні листи не надходять. У живому чаті мені сказали, що я повинен змінити налаштування служби електронної пошти, я ніколи не змінював налаштування свого облікового запису електронної пошти, я також отримую електронні листи від усіх інших казино. Це все трохи дивно, тому я подав скаргу. Я не знаю, чи законно те, що зараз відбувається. У мене були такі високі виграші в цій грі раніше, в інших казино. Що в цьому такого дивного, що ви повинні перевірити це зараз? Або я щось тут натякаю? Не знаю, подивлюся, що з цього вийде. Що також дуже дивно, так це те, що я бачу свою історію ігор лише до тієї гри, де я виграв 2000 євро. Як ви думаєте, чому я не бачу саме цю гру? Для мене все тільки негатив, крім перемоги. Тільки чи побачу я колись гроші? Я досі не отримую жодних електронних листів, я кілька разів піднімав проблему, але ніхто не відповідає. Мені постійно доводиться заходити в чат, щоб запитати, який статус. Я створив нову адресу електронної пошти, щоб казино, служба підтримки чи фінансовий відділ нарешті надали мені якусь інформацію, але тепер нічого не надходить. У когось ще була така проблема?
I registered here on 06.07 , immediately verified my account, deposited 2 times and lost. Ok just had no luck. On July 10th I deposited another 20 euros and really won 2000 euros with a bet of 1 euro in a game, Book of Fallen. On request in the live chat at which intervals I can have it paid out. I was told 3 payouts at the same time, i.e. 3 times 400 euros, because 400 is the limit. They asked if I didn't get any email, no I didn't, also no email when I registered to verify my email. They told me to send more documents, which was fine with me and they did. But then they say they will contact the game provider to check my game session. The whole thing takes 3-14 days. I don't understand why this is the case, it seems to me that the payment is just being delayed. I already had a problem with Dozenspins, which also belongs to this group, because of the payout. Also the same problem that no emails arrived. In the live chat I was told I should change my settings for my email service, I had never changed my settings in my email account, I also get emails from all other casinos. It's all a bit strange and that's why I made a complaint. I don't know if what's happening right now is all legal. I've had such high wins in this game before, in other casinos. What is so strange about it that you have to check this now? Or am I implying something here? I don't know, I'll see what comes of it. What is also very strange is that I can only see my game history up to just before the one game where I won that 2000 euros. Why do you think I can't see this exact game? For me everything is just negative, except for the win. Just will I ever see the money? I still don't get any emails, I've raised the problem several times, but no one responds. I constantly have to go into the chat to ask what the status is. I created a new email address just so that the casino, the support or the finance department finally gave me some information, but now nothing comes. Has anyone else had this problem?
Hab mich am 06.07 hier registriert,sofort mein konto verifiziert, 2 mal eingezahlt und verloren. Ok hatte eben kein Glück. Am 10.07 hab ich nochmal 20 Euro eingezahlt und wirklich mit 1 euro Einsatz in einem Spiel, Book of Fallen, 2000 Euro gewonnen. Auf Anfrage im live chat in welchen abständen ich auszahlen lassen kann. Sagte man mir 3 Auszahlungen gleichzeitig, also 3 mal 400 Euro, denn 400 ist das limits. Sie fragten ob ich keine email bekommen habe, nein hab ich nicht, auch keine email als ich mich registriert habe um meine email zu verifizieren. Sie sagten mir das ich noch weitere Dokumente senden sollte, das war ok für mich und tat dies auch. Dann aber sagen sie das sie den Spieleanbieter kontaktieren um meine spielsitzung zu prüfen. Das ganze dauert 3-14 tage. Warum dies so ist verstehe ich nicht,kommt mir vor als würde die Auszahlung nur raus gezögert. Ich hatte schon bei Dozenspins, das auch zu dieser gruppe gehört, ein Problem wegen der Auszahlung. Auch das gleiche Problem das keine emails ankamen. Im live chat sagte man mir ich solle meine einstellung von meinem email dienst ändern,meine Einstellungen in meinem emailaccount hatte ich noch nie irgendwas eingestellt, bekomme von allen anderen casinos auch emails. Es ist alles bisschen seltsam und habe deswegen auch eine beschwerde eingereicht. Ich weiß nicht ob das alles so rechtens ist was gerade passiert. Ich hatte in diesem spiel schon öfter solche hohe gewinne, in anderen casinos. Was ist so seltsam daran das man dies nun prüfen muss? Oder wird mir hier irgendwas unterstellt? Ich weiß es nicht,ich werde sehen was dabei raus kommt. Was auch sehr seltsam ist, ich kann meinen Spielverlauf nur bis kurz vor dem einen Spiel einsehen, in dem ich diese 2000 Euro gewonnen habe. Warum kann ich wohl nicht genau dieses Spiel einsehen? Für mich gerade alles nur Negativ,bis auf den Gewinn. Nur ob ich das Geld jemals sehe? Ich bekomme immer noch keine emails, hab das problem auch schon mehrmals angesprochen, aber es wird nicht darauf reagiert. Ständig muss ich in den chat um zu fragen wie der status ist. Ich habe mir extra eine neue email adresse erstellt, nur damit das casino, der support oder die Finanzabteilung mir endlich mal info gibt, aber da kommt nun auch nichts. Hat das Problem noch jemand gehabt?
Я просто сподіваюся, що ви не зазнали якоїсь помилки в грі. Це, швидше за все, причина, чому казино звернулося до постачальника ігор. Як ви сказали у своїй скарзі, тепер вам потрібно зачекати, доки надійде подальше повідомлення. Боюся, що це не тема для операторів чату.
Дуже цікаво, що у вас однакова проблема з електронною поштою в усій групі. Можна сказати, що їм варто попрацювати над налаштуваннями електронної пошти... 🤔
I just hope you have not experienced some sort of bug in the game. This is most likely the reason why the casino reached out to the game provider. As you said in your complaint, now you have to wait untill further notice comes. This is not a topic for chat operators, I'm afraid.
It is very interesting you're having the same email problem within the whole group. One would say they should work on their email settings,... 🤔
Тож для мене ця гра безперечно пройшла нормально. Я запустив і ролики йшли нормально до кінця, я навіть не зупинявся. Я дійсно не здивуюся, якщо вони так скажуть. Так, все одно можна тільки чекати.
So for me this game definitely ran normally. I started it and the rollers ran normally until the end, I didn't even stop. I really wouldn't be surprised if they say so. Yes, can only wait anyway.
Also für mich lief dieses Spiel definitiv normal. Ich habe es gestartet und die walzen liefen normal bis zum ende, ich hab nicht mal gestoppt. Es würde mich jetzt wirklich nicht wundern wenn sie das behaupten. Ja kann sowieso nur warten.
Що ж, я буду тут, коли ви отримаєте оновлення. Мені цікаво дізнатися, який буде висновок постачальника гри!
Крутої вам неділі! Бажано без проблем!
Well, I'll be here once you have an update. I'm interested to find out what the game provider's conclusion will be!
Have a cool Sunday! Preferably without any issues!
Привіт, у мене є 25 fs для входу з мобільного номера. І отримати адресу електронної пошти. Про сторінки без депозиту з кодом. Все працює. Не проблема, ви повинні конвертувати прибуток від нього в 35 разів, щоб отримати реальний прибуток. Я зробив це, а потім виграв 563 євро! хотів, щоб я заплатив. Мені все ще потрібно внести 20 євро, виграв ще 300 євро. Давним-давно всі мої гроші були розвіяні. 300 євро надходять з мого депозиту і не мають нічого спільного з жодним бонусом. Вони хочуть отримати зарплату сьогодні
Hello I have 25 fs for logging in with mobile number. And get an email address. About the pages no deposit with code. Everything works. No problem, you have to convert the profit from it 35x to make a real profit. I did that and then won 563€! wanted me to pay out. Do I still have to deposit 20€ won another 300€. MIT once upon a time all my money was wag. The €300 comes from my deposit and has nothing to do with any bonus. They want to be paid today
Hallo ich habe 25 Fs für das Anmelden mit Handynr. Und emailadresse bekommen. Über die Seiten no deposit mit Code. Hat alles funktioniert. Kein Thema, den Gewinn davon muss 35x umsetzen um richtigen Gewinn zu machen. Das tat ich, gewann dann 563€ ! wollte mir die Auszahlen lassen. Muss ich noch 20€ einzahlen gewann nochmal 300€. MIT einmal war mein ganzes Geld wag. Die 300€ kommen von meiner Einzahlung und haben nix mit irgendein Bonus zu tun. Die möchten heute noch Ausgezahlt werden
привіт! Вітаємо з успіхом у ставках! 🙂
Що стосується умов бонусу та пов’язаного з ним виведення коштів, я б сказав, що необхідність депозиту має пояснити казино.
Зазвичай вам потрібно внести депозит тим самим методом, який ви хотіли б використати для зняття коштів - це називається депозитом для підтвердження, і, як випливає з назви, таким чином ви дозволяєте казино перевірити метод оплати та синхронізувати його з вашим обліковим записом казино.
Можливо, це так?
Hey! Congratulations on making it through the wagering! 🙂
When it comes to bonus terms and associated withdrawal, I would say the necessity of the deposit should be explained by the casino.
Usually, you need to deposit the same method you would like to use for withdrawal - it's called a verification deposit, and as the name suggests, by doing so, you allow the casino to verify the payment method and sync it with your casino account.
Is this the case, perhaps?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.