ФорумКазиноAllReels Casino - загальне обговорення

AllReels Casino - загальне обговорення

2 р. тому від TasosPanik
|
5376 переглядів 32 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити AllReels Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

На жаль, є непрофесіонали, які не праві. Я відкрив новий рахунок, зробив депозит і мені не дали бонус. Коли я запитав, чому мені сказали, що у мене 2 акаунти. Я ніколи не створював другий обліковий запис у цьому казино. Мені також сказали неправду, що моє ім’я користувача є іншим арабською мовою, поки я з Греції. Мені збрехали, щоб не давати премії.

Автоматичний переклад.
TasosPanik
2 р. тому

Здравствуйте,

ви використовували будь-який додаток VPN?

Я не знаю, що ви мали на увазі під словами "Мені також сказали неправду, що моє ім'я користувача є іншим арабським, поки я з Греції"

У всякому разі, погано те, що це казино здається не дуже справедливим, просто перевірте його поточну репутацію та попередження.

Ви можете зробити це тут .

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Вони просто сказали мені, що у мене є другий обліковий запис, і вони сказали мені, що ви кажете щось на кшталт AR KALANA, якого у мене немає, і я навіть не знаю цього імені. Вони просто сказали брехню, щоб не дати бонус. Я вперше зайшов у це казино і більше не буду грати. бо це несправедливо

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не користувався жодним додатком, я просто ввійшов із Google Chrome, оскільки граю у всіх казино

Автоматичний переклад.
TasosPanik
2 р. тому

Ну,

Боюся, без жодних доказів, наданих казино, таких як IP-адреса та порівняння пристроїв, це все ще теоретичні дебати.

Чи можливо, що хтось із вашої родини чи сусіда, який має те саме підключення до Інтернету, увійде в це казино?

Шкода, що ми навряд чи можемо змусити будь-яке казино надати гравцеві бонус просто тому, що будь-який бонус – це те, що ви отримуєте «безкоштовно», і саме казино має вирішувати, хто відповідає вимогам і отримати бонус. 🙁

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я це розумію, але з моменту, коли ти робиш пропозицію, ти не можеш не дати те, що брешеш. Як я можу тоді довіряти цьому казино грати мої гроші, коли воно просто не робить найпростішої речі, щоб дати бонус, який на початку говорить, що воно дасть. Вони надіслали мені електронного листа і там написано, що покладіть 20 євро і більше, і я дам вам 280% бонусу, а потім ви нічого не дасте, це справжня крадіжка. Ніхто не заходить з пристрою і з сусідства, якщо можливо, ми не граємо в казино, крім мене в сім’ї, а також у мене немає друзів, які прийшли додому грати в казино. Це просто неймовірно, що це казино - реальність, і я сподіваюся, що вони не роблять цього ні з ким іншим

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Ми вже не говоримо, чи дасть він премію. Вони можуть робити все, що хочуть, я їх не звинувачую, просто не правильно казати гравцям класти 20 євро, а я дам вам 280% бонусу, а потім він вам не дасть. Ви бачите все це правильним?

Автоматичний переклад.
TasosPanik
2 р. тому

Це може бути просто тому, що у вас така сама IP-адреса, що й у тих, хто живе поруч із вами. Це може просто статися з будь-ким, і якщо це єдина причина, яка є у них, вони повинні дозволити вам зняти свій депозит назад.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я також згадав про це, і вони сказали, що вони не погоджуються зняти мій депозит назад, тому що я сказав їм, тому що ви не даєте бонус, я не граю в цьому казино, і я хотів би, щоб ви скасували депозит, який я зробив, і вони просто сказали що це неможливо і що вони мають просто виключити мене. Не сумуйте, я потрапив не в тих людей, неважливо, я просто хочу бути обережним з тими, хто там грає

Автоматичний переклад.
TasosPanik
2 р. тому

Чесно кажучи, схоже, що Allreels Casino не дуже зацікавлені в спілкуванні з гравцями.

Я думаю, що вони не хочуть далі досліджувати цю можливу проблему IP і робити лише те, що для них простіше і краще.


Автоматичний переклад.
TasosPanik
2 р. тому

У цьому випадку я вважаю це фальшивою рекламою, оскільки ви внесли депозит, щоб отримати бонус, який ви ніколи не отримували. Я бачу, що ви вже подали скаргу, тож подивимося, як вона розвиватиметься. У всякому разі, згідно з нашими оглядами, казино не має гарної репутації, тому я б не радив там грати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я повідомив їм, що я також не буду грати на гроші, які я вніс, оскільки це не надійне казино, оскільки вони не розмістили бонус, як вони сказали в оголошенні, але воно все одно не має хороших відгуків, ви маєте рацію, на жаль, я не знав, що я потрібно було перевірити перед депозитом. Щиро дякую, я новачок у гуру казино, і я не знав про сайт, який ви виконуєте дуже добре. Відтепер буду обережним.

Автоматичний переклад.
TasosPanik
2 р. тому

Ми раді допомогти - якщо це можливо.

Будь ласка, майте на увазі, що репутація казино має значення, ми, швидше за все, допоможемо гравцям із проблемою в пристойному казино, а не в поганому. Крім того, шанси на те, що ви зіткнетеся з серйозними проблемами, дуже зростають у поганих казино – я впевнений, ви знаєте.

Залишайтеся в зелених цифрах 🙂


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зареєструвався тут 06.07 , відразу верифікував свій акаунт, вніс 2 рази і програв. Добре, просто не пощастило. 10 липня я вніс ще 20 євро і справді виграв 2000 євро зі ставкою 1 євро в грі Book of Fallen. За запитом у чаті в реальному часі, з якими інтервалами я можу отримати виплату. Мені сказали 3 виплати одночасно, тобто 3 рази по 400 євро, бо 400 – це ліміт. Вони запитали, чи я не отримував жодної електронної пошти, ні, я не отримував, також жодної електронної пошти, коли я реєструвався, щоб підтвердити свою електронну адресу. Вони сказали мені надіслати більше документів, що мене влаштовувало, і вони це зробили. Але потім вони кажуть, що зв’яжуться з постачальником ігор, щоб перевірити мій ігровий сеанс. На все це йде 3-14 днів. Не розумію чому так, мені здається просто затримують платіж. У мене вже була проблема з Dozenspins, яка також належить до цієї групи, через виплату. Також така сама проблема, що електронні листи не надходять. У живому чаті мені сказали, що я повинен змінити налаштування служби електронної пошти, я ніколи не змінював налаштування свого облікового запису електронної пошти, я також отримую електронні листи від усіх інших казино. Це все трохи дивно, тому я подав скаргу. Я не знаю, чи законно те, що зараз відбувається. У мене були такі високі виграші в цій грі раніше, в інших казино. Що в цьому такого дивного, що ви повинні перевірити це зараз? Або я щось тут натякаю? Не знаю, подивлюся, що з цього вийде. Що також дуже дивно, так це те, що я бачу свою історію ігор лише до тієї гри, де я виграв 2000 євро. Як ви думаєте, чому я не бачу саме цю гру? Для мене все тільки негатив, крім перемоги. Тільки чи побачу я колись гроші? Я досі не отримую жодних електронних листів, я кілька разів піднімав проблему, але ніхто не відповідає. Мені постійно доводиться заходити в чат, щоб запитати, який статус. Я створив нову адресу електронної пошти, щоб казино, служба підтримки чи фінансовий відділ нарешті надали мені якусь інформацію, але тепер нічого не надходить. У когось ще була така проблема?

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Я просто сподіваюся, що ви не зазнали якоїсь помилки в грі. Це, швидше за все, причина, чому казино звернулося до постачальника ігор. Як ви сказали у своїй скарзі, тепер вам потрібно зачекати, доки надійде подальше повідомлення. Боюся, що це не тема для операторів чату.

Дуже цікаво, що у вас однакова проблема з електронною поштою в усій групі. Можна сказати, що їм варто попрацювати над налаштуваннями електронної пошти... 🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Тож для мене ця гра безперечно пройшла нормально. Я запустив і ролики йшли нормально до кінця, я навіть не зупинявся. Я дійсно не здивуюся, якщо вони так скажуть. Так, все одно можна тільки чекати.

Автоматичний переклад.
Gretche70
1 рік тому

Що ж, я буду тут, коли ви отримаєте оновлення. Мені цікаво дізнатися, який буде висновок постачальника гри!

Крутої вам неділі! Бажано без проблем!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, у мене є 25 fs для входу з мобільного номера. І отримати адресу електронної пошти. Про сторінки без депозиту з кодом. Все працює. Не проблема, ви повинні конвертувати прибуток від нього в 35 разів, щоб отримати реальний прибуток. Я зробив це, а потім виграв 563 євро! хотів, щоб я заплатив. Мені все ще потрібно внести 20 євро, виграв ще 300 євро. Давним-давно всі мої гроші були розвіяні. 300 євро надходять з мого депозиту і не мають нічого спільного з жодним бонусом. Вони хочуть отримати зарплату сьогодні

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Diana1323
1 рік тому

привіт! Вітаємо з успіхом у ставках! 🙂

Що стосується умов бонусу та пов’язаного з ним виведення коштів, я б сказав, що необхідність депозиту має пояснити казино.

Зазвичай вам потрібно внести депозит тим самим методом, який ви хотіли б використати для зняття коштів - це називається депозитом для підтвердження, і, як випливає з назви, таким чином ви дозволяєте казино перевірити метод оплати та синхронізувати його з вашим обліковим записом казино.

Можливо, це так?



Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого