20 год. тому
Тут ви можете обговорити All British Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У мене великі проблеми з виплатою в цьому казино.
Тож я вніс трохи більше 300. На цьому етапі я пройшов електронну перевірку, і поріг становив 2000, тому вважав, що для будь-яких перевірок kyc я підхожу.
Я здобув великий виграш 2000 миттєво зняв і відчув, що хочу грати в азартні ігри, тому я самовиключився.
Сайту було так важко відповісти на запитання.
Я знаю, що вони не повинні вимагати посвідчення особи, коли це можна було попросити раніше в розділі 17 і законах про самовиключення, однак вони заявили, що я не отримаю жодного зі своїх виграшів, доки не надішлю їм посвідчення особи з фотографією, банківські реквізити, селфі та лист про проживання.
Я піддався і надіслав їм усіх електронною поштою, як вони мені сказали.
Далі вони повернулися, що було недостатньо добре, мені довелося робити це за посиланням, і вони хотіли відеодоказ того, як я входжу в свій банк і показую транзакції. Зробив це. Агент чату сказав, що це буде прийнятно.
Зняв посвідчення особи з фотографією, на якому було прийнято водійське посвідчення з моєю адресою, зробив відео.
Підтвердив адресу.
Сьогодні вранці вони надіслали електронною поштою відео недостатньо якісне та більш детальне відео, у якому показано всі деталі мого облікового запису.
Мій банк порадив мені цього не робити!
Кожного разу, коли я підкоряюся, вони пересувають стійку воріт, тож що мені робити??
I'm having major trouble with this casino paying out.
So I deposited just over 300. I was electronically verified at this point and threshold stated 2000 so thought I was ok for any kyc checks.
I hit a big win 2000 withdrew immediately and felt I wanted to gamble so I did self exclude.
The site has been so difficult in answering questions.
I know they're not supposed to ask for id when it could of been asked at an earlier point section 17 and the self exclusion laws however they stated I wouldn't recieve any of my winnings until I sent them photo ID, banking details, selfie and letter of residence.
I gave in and sent them all on the email as they told me to.
Next they came back that wasn't good enough I'd have to do it by link and they wanted video proof of me logging in my bank and showing the transactions. Did that. Chat agent said this would be acceptable.
Did the photo id which got accepted driving licence with my address on, did the video.
Did the proof of address.
Now they have emailed this morning the video is not good enough and a more indepth video showing all my account details.
My bank.advised me not to do this!
Everytime I comply they move the goal post so what am I to do??
Привіт,
Якщо ви впевнені, що вже надали казино всі необхідні документи або, скажімо, достатньо документів для повної верифікації вас і вашого облікового запису, я б сказав, що в цьому відношенні нічого не потрібно робити.
Я хотів би знати, навіщо казино взагалі таке відео. Ці запити можуть вказувати на те, що метою є не лише перевірка вашого облікового запису, а й, можливо, розслідування певного роду підозри, пов’язаної з вашим обліковим записом. Але я вважаю за краще не спекулювати, не розуміючи підходу казино.
Тож, можливо, якщо ми підсумуємо те, що ви вже надали, і порівняємо це з тим, що ще потрібно казино, щоб вивести гроші, ми прийдемо до реалістичного висновку.
Чи можете ви спробувати підсумувати це, будь ласка? Я дійсно думаю, що це було б зручно.
Hello,
If you are certain you have already provided the casino with all necessary documents, or let's say enough documents to verify you and your account fully, I'd say there isn't much to do in that regard.
I would like to know why the casino needs such video in the first place. These requests may indicate that the goal is not just verifying your account but also perhaps investigating some sort of suspicion associated with your account. But I prefer not to speculate without understanding the casino's approach.
So, maybe if we summarize what you have already provided and compare that with what the casino still needs to release the withdrawal, we will come to a realistic conclusion.
Can you try to summarize that, please? I really think it would be handy.
Я думаю, що моя електронна адреса могла щось позначити. Це старий електронний лист моєї сестри. Я фактично позичив її телефон, поки не міг отримати заміну. У неї була адреса електронної пошти, якою вона не користувалася, тому вже близько року я використовую цю електронну адресу для всього й автоматично. Очевидно, вони побачили інше ім’я в електронному листі. Я відразу пояснив ситуацію. До одного консультанта в чаті, який висміював мене і запитував, як мене називати.
Я показав їм фотографії своєї поштової скриньки та показав, що всі мої надходження та вихідні електронні листи адресовані мені, а не на мою електронну адресу.
Я не порушив жодних умов у цьому.
Нічого не зазначено про названу електронну адресу. Я використовував свою картку, свій банківський рахунок. Моя адреса.
Я надав селфі, банківське відео, я щойно зробив свою банківську картку, дві літери, свої водійські права. Показав їм адресу електронної пошти.
Вони хотіли, щоб я потім завантажив усе через сторонню компанію під назвою mitek. Мені було незручно, але я зробив це. Постійно виникала помилка. Вдалось отримати більшість, і вони хочуть додати ще одне селфі до mitek, ось де ми зараз. Це не дозволяє мені завантажити туди, і вони просто кажуть, що це має бути там, я намагався надіслати це електронною поштою та в чаті, але вони не хочуть знати.
I think my email address might of flagged up something. It's my sisters old email. I had basically borrowed her phone until I could get a replacement. She had an email address she didn't use so for about a year I've been using that email for everything and automatically. They've obviously seen a different name on the email. I explained the situation right away. To one chat advisor mocking me asking me which name to call me.
I showed them photos of my inbox and showed them all my emails income and outgoing are addressed to me rather than on my email address.
I have not breached any terms in this.
Nothing states about a named email address. I've used my card, my bank account. My address.
I have supplied selfie, bank video, I've just done my bank card, two letters, my driving licence. Showed them re email address.
They wanted me to then upload everything through a 3rd party called mitek I wasn't comfortable but did it. Kept coming up at error. Managed to get most and they want another selfie added to mitek which is where we are at. It's not allowing me to upload to there and they just say the same thing it needs to be on there I've attempted sending it via email and chat but they don't want to know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.