1 рік тому
Тут ви можете обговорити Alienbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Якщо ви любите ставки на спорт, вам слід уникати цього сайту.
Виграв 460 доларів у 8 ставках, і вони почали досліджувати мій рахунок через «сумнівні матчі», що б це не означало. Вони також не можуть назвати мені часові рамки для цього розслідування, тому воно може тривати багато років.
UPD. На диво, їх «розслідування» зайняло всього кілька днів. Тепер все добре.
If you are into sports betting you should avoid this site.
Won $460 in 8 bets and they have started investigating my account because of "questionable matches", whatever that means. They also can't give me a time frame for this investigation so it could take ages.
UPD. Surprisingly, their "investigation" only took a few days. All good now.
Вибачте, ми тут не займаємося ставками на спорт. Єдине, про що я можу вас попросити, це тримати нас у курсі.
🤞
I'm sorry, we do not deal with sports betting here. The only thing I can ask you for is to keep us posted.
🤞
Сайт просить зняти паспорт англійською мовою (тобто паспорт), якого у мене немає. на прохання пройти перевірку іншим способом пишуть, що інших не приймають. На запитання, чому не можуть перевірити, відповідають, що не знають, як виглядає російський паспорт
Сайт просить зняти паспорт англійською мовою (тобто паспорт), якого у мене немає. на прохання пройти перевірку іншим способом пишуть, що інших не приймають. На запитання, чому не можуть перевірити, відповідають, що не знають, як виглядає російський паспорт
The site asks for the withdrawal of a passport in English (that is, a passport), which I do not have. when asked to pass verification in some other way, they write that they do not accept others. When asked why they can’t verify, they answer that they don’t know what a Russian passport looks like
The site asks for the withdrawal of a passport in English (that is, a passport), which I do not have. when asked to pass verification in some other way, they write that they do not accept others. When asked why they can't verify, they answer that they don't know what a Russian passport looks like
Сайт просит для вывода паспорт на английском языке (то есть загранпаспорт), которого у меня нет. при просьбе пройти верификацию каким либо другим способом, пишут, что не принимают другим. На вопрос, почему не могут провести верификацию - отвечают, что не знают как выглядит Российский паспорт
The site asks for the withdrawal of a passport in English (that is, a passport), which I do not have. when asked to pass verification in some other way, they write that they do not accept others. When asked why they can’t verify, they answer that they don’t know what a Russian passport looks like
Привіт!
Я безмовний, чесно. Це справді дурне пояснення.
На жаль, я вже чув про такі проблеми, не пов’язані з цим казино. Якщо ви хочете отримати свої гроші, я боюся, вам потрібно якось співпрацювати.
Ви запитували в казино альтернативи? Наприклад, надати посвідчення особи - якщо воно у вас є, або налаштувати дзвінок для підтвердження?
Я б спробував це.
Hi there!
I'm speechless honestly. That is truly a stupid explanation.
Sadly I have heard about such issues before - not associated with this casino. If you want your money, I fear you need to cooperate somehow.
Did you ask the casino for alternatives? Like providing ID - if you have any, or setting up a verification call?
I'd try that.
так, відповідь на всі питання одна - підтримка приймає лише дані з англійськими літерами та ідентифікатором. Тобто вони можуть прийняти тільки водійські права або паспорт (нічого з цього, тому що їм тільки виповнилося 18)
yes, there is only one answer to all - support only accepts data with English letters and an identity. That is, they can only accept a driver's license or a passport (none of this, because they just turned 18)
да, на все ответ один - поддержка принимает только данные с английскими буквами и удостоверением. То есть они могут принять только водительские права или загранпаспорт(ничего из этого нет, тк 18 только исполнилось)
Ну, я б сказав, що це досить дурне пояснення від казино. Якщо він допускає гравців з Росії, то техпідтримка повинна бути готова перевірити місцеві документи.
Якщо казино не готове вирішити проблему, я б сказав, що вам слід подати скаргу.
Це посилання дозволяє вам його створити .
Що ти сказав?
Well, that is quite a stupid explanation from the casino, I'd say. If it allows players from Russia, the support should be prepared to verify local documents.
If the casino isn't ready to solve the issue, I'd say you should submit a complaint.
This link allows you to create it.
What do you say?
Погане казино! 25 днів із процесом вилучення без відповіді як у чаті, так і в електронній пошті, ігнорування клієнта! ніхто не знає причини! Я вже відправив більше 5 листів, заходив у чат 10-15 разів, ніхто не допомагає
Bad casino! 25 days with withdrawal in process without any response from both the chat and email a disregard for the customer! no one knows the reason! I already sent more than 5 emails, I went to the chat about 10 to 15 times, no one helps at all
Ах, це далеко не чесно! Не дивно, що ви повинні бути обурені. Я знайшов скаргу щодо відкликання, і я хочу переконатися, що її буде розглянуто належним чином, коли ви надасте додатковий опис. Будь ласка, зверніть увагу на запитання, які вам щойно поставили - це посилання веде до скарги .
Я бажаю вам удачі!
Ahh, that's far from fair! No wonder you must feel outraged. I found a complaint concerning the withdrawal, and I want to ensure it will be handled well once you provide further description. Kindly mind these questions you were just asked - this link leads to the complaint.
I wish you good luck!
Для початку я хотів написати тут інформацію про це казино. Якщо моя проблема з виведенням грошей не буде вирішена, я буду змушений подати скаргу на сайті casino.guru. 25 травня я зареєструвався, зробив депозит, пограв в слоти, виграв 60 доларів і вирішив вивести ці гроші. Згідно з правилами казино, виведення має бути схвалено протягом 12 годин. Підтримка Live Casino написала мені, що через технічні проблеми виведення коштів затримано, і попросила почекати ще 12 годин. Почекав ще 12 годин, потім знову відправив в живу підтримку, коли виведення закінчилося, але як потім мені написали, чекайте ще 2 години. Почекав, потім мені написали, що можна продовжити виведення до 5 робочих днів. Тоді я звернувся до служби підтримки з проханням пояснити, що виведення моїх грошей буде схвалено через 5 робочих днів, на що вони відповіли, що не можуть гарантувати виконання своїх власних правил. Я вирішив почекати 5 робочих днів, і якщо виведення не буде оброблено, я буду змушений подати скаргу на це казино. Якщо казино виконає свою умову і забере мої гроші, я напишу нову інформацію про це казино на цьому сайті. Вся переписка збережена, при потребі можу надати докази
To begin with, I wanted to write information about this casino here. If my issue is not resolved with the withdrawal of money, then I will be forced to file a complaint on the casino.guru website. On May 25, I registered, made a deposit, played slots, won $60 and decided to withdraw this money. According to the rules of the casino, the withdrawal must be approved within 12 hours. Live casino support wrote me that due to technical problems, the withdrawal was delayed, and asked me to wait another 12 hours. I waited another 12 hours, then again sent to live support when the withdrawal was completed, but as they wrote to me later, wait another 2 hours. I waited, then they wrote to me that the withdrawal can be extended up to 5 working days. I then asked the live support to clarify that the withdrawal of my money would be approved after 5 working days, to which they answered that they could not guarantee the fulfillment of their own rules. I decided to wait 5 working days and if the withdrawal is not processed then I will be forced to file a complaint against this casino. If the casino fulfills its condition and withdraws my money, then I will write new information about this casino on this site. All correspondence is saved, if necessary, I can provide evidence
Мені прикро чути про вашу проблему, добре, що ви попередили казино заздалегідь. Але я глибоко переконаний, що казино не помітить цю публікацію. Як я бачу, жоден співробітник Alienbet не стежить за цією темою і ніколи не був тут активним.
Щиро бажаю швидкої підтримки!
Тримайте нас в курсі
I'm sorry to hear about your issue, it's nice you warned the casino in advance. But, I'm severely convinced the casino won't notice this post. The way I see it, no Alienbet employee monitors this thread and has never been active here.
I sincerely wish you quick support!
Keep us posted
Привіт. Моя проблема була вирішена. Казино виплатило всі мої гроші
Hello. My problem has been resolved. The casino paid out all my money
Чудово!!!
Зрештою, це було не так вже й погано, якщо ви не заперечуєте, що я скажу. 🙂
Ви отримали гроші! Отже, що зараз – ви залишаєтеся з Alienbet?
Що ти з цього робиш?🤔
Great!!!
It wasn't so bad after all if you don't mind me saying. 🙂
You got the money! So, what is it now - are you staying with Alienbet?
What do you make of that?🤔
Буду продовжувати там грати, так як є велика кількість слотів, швидка перевірка. Вони виводяться протягом 12 годин. Те, що трапилося зі мною, було технічною проблемою. І це половина причини моєї паніки
I will continue to play there, as there are a large number of slots, and fast verification. They have a withdrawal within 12 hours. What happened to me was a technical problem. And that's half the cause of my panic
Я бачу 🙂.
Бажаю вам удачі там. Якщо ви натрапите на будь-яку цікаву підказку чи досвід, ми будемо тут 🙂
I see 🙂.
Wish you the best of luck there. If you come across any interesting hint or experience, we'll be here 🙂
Казино працює добре, добре виглядає, має багато слотів, які мені подобаються.. але виводити гроші неправильно.
говорять про вихід через 12 годин. І так, і ні... мої тестові зняття в розмірі 50 євро були виплачені за 2 години. Зараз я маю 2 зняття на загальну суму 1000 євро, і я чекаю більше 24 годин. Але в чаті кілька разів мені сказали почекати..
положення та умови є помилковими та неправильними. Я боюся, що я ніколи не отримаю свої 1000 євро на зняття.. казино знищили себе.. якщо все працювало нормально, зняття також було найкращим із найкращих.
якщо вони не заплатять сьогодні, я повідомлю про це всім провайдерам, які вони мають.
Casino works good, look good, have lots of slots I like.. but withdraw isn’t right.
they talk about withdraw in 12 hours. Yes and no… my €50 withdraw as a test was payd in 2 hours. Now I have 2 withdraws in total €1.000 and waiting more then 24 hour. But the chat several times, they told me to wait..
the terms&conditions are false and not right. I’m afraid I will never recieve my €1.000 euro withdraw.. casino destroy themself.. if everything was working fine, the withdraw as well it was the best of the best.
if they don’t pay today, I will report them to all the providers they have.
Привіт!
Я бачу, що ви відповіли на свою скаргу . Чи було це розглянуто? Ви отримали платіж?
Переконайтеся, що все пройшло гладко, повідомте нам.
Hello!
I can see that you have responded to your complaint. Was it dealt with? Have you received your payment?
Just making sure that everything went smoothly, do let us know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.