ФорумКазиноAlienbet Casino - загальне обговорення

Alienbet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від roku
|
4888 переглядів 34 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Alienbet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Якщо ви любите ставки на спорт, вам слід уникати цього сайту.

Виграв 460 доларів у 8 ставках, і вони почали досліджувати мій рахунок через «сумнівні матчі», що б це не означало. Вони також не можуть назвати мені часові рамки для цього розслідування, тому воно може тривати багато років.


UPD. На диво, їх «розслідування» зайняло всього кілька днів. Тепер все добре.


file

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
roku
1 рік тому

Вибачте, ми тут не займаємося ставками на спорт. Єдине, про що я можу вас попросити, це тримати нас у курсі.

🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вам вдалося виграти більші суми в цьому казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сайт просит для вывода паспорт на английском языке (то есть загранпаспорт), которого у меня нет. при просьбе пройти верификацию каким либо другим способом, пишут, что не принимают другим. На вопрос, почему не могут провести верификацию - отвечают, что не знают как выглядит Российский паспорт


The site asks for the withdrawal of a passport in English (that is, a passport), which I do not have. when asked to pass verification in some other way, they write that they do not accept others. When asked why they can’t verify, they answer that they don’t know what a Russian passport looks like

play2x
1 рік тому

Привіт!

Я безмовний, чесно. Це справді дурне пояснення.

На жаль, я вже чув про такі проблеми, не пов’язані з цим казино. Якщо ви хочете отримати свої гроші, я боюся, вам потрібно якось співпрацювати.

Ви запитували в казино альтернативи? Наприклад, надати посвідчення особи - якщо воно у вас є, або налаштувати дзвінок для підтвердження?

Я б спробував це.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

да, на все ответ один - поддержка принимает только данные с английскими буквами и удостоверением. То есть они могут принять только водительские права или загранпаспорт(ничего из этого нет, тк 18 только исполнилось)

Змінено автором 1 рік тому
play2x
1 рік тому

Ну, я б сказав, що це досить дурне пояснення від казино. Якщо він допускає гравців з Росії, то техпідтримка повинна бути готова перевірити місцеві документи.

Якщо казино не готове вирішити проблему, я б сказав, що вам слід подати скаргу.

Це посилання дозволяє вам його створити .

Що ти сказав?


Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

все сделали) вывели

play2x
1 рік тому

Я не бачу жодної скарги – чи проблему було вирішено тим часом? Було б чудово! 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Погане казино! 25 днів із процесом вилучення без відповіді як у чаті, так і в електронній пошті, ігнорування клієнта! ніхто не знає причини! Я вже відправив більше 5 листів, заходив у чат 10-15 разів, ніхто не допомагає





Автоматичний переклад.
rayanne
1 рік тому

Ах, це далеко не чесно! Не дивно, що ви повинні бути обурені. Я знайшов скаргу щодо відкликання, і я хочу переконатися, що її буде розглянуто належним чином, коли ви надасте додатковий опис. Будь ласка, зверніть увагу на запитання, які вам щойно поставили - це посилання веде до скарги .

Я бажаю вам удачі!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Для початку я хотів написати тут інформацію про це казино. Якщо моя проблема з виведенням грошей не буде вирішена, я буду змушений подати скаргу на сайті casino.guru. 25 травня я зареєструвався, зробив депозит, пограв в слоти, виграв 60 доларів і вирішив вивести ці гроші. Згідно з правилами казино, виведення має бути схвалено протягом 12 годин. Підтримка Live Casino написала мені, що через технічні проблеми виведення коштів затримано, і попросила почекати ще 12 годин. Почекав ще 12 годин, потім знову відправив в живу підтримку, коли виведення закінчилося, але як потім мені написали, чекайте ще 2 години. Почекав, потім мені написали, що можна продовжити виведення до 5 робочих днів. Тоді я звернувся до служби підтримки з проханням пояснити, що виведення моїх грошей буде схвалено через 5 робочих днів, на що вони відповіли, що не можуть гарантувати виконання своїх власних правил. Я вирішив почекати 5 робочих днів, і якщо виведення не буде оброблено, я буду змушений подати скаргу на це казино. Якщо казино виконає свою умову і забере мої гроші, я напишу нову інформацію про це казино на цьому сайті. Вся переписка збережена, при потребі можу надати докази file

Автоматичний переклад.
Lias7ka
1 рік тому

Мені прикро чути про вашу проблему, добре, що ви попередили казино заздалегідь. Але я глибоко переконаний, що казино не помітить цю публікацію. Як я бачу, жоден співробітник Alienbet не стежить за цією темою і ніколи не був тут активним.

Щиро бажаю швидкої підтримки!

Тримайте нас в курсі


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Моя проблема була вирішена. Казино виплатило всі мої гроші

Автоматичний переклад.
Lias7ka
1 рік тому

Чудово!!!

Зрештою, це було не так вже й погано, якщо ви не заперечуєте, що я скажу. 🙂

Ви отримали гроші! Отже, що зараз – ви залишаєтеся з Alienbet?

Що ти з цього робиш?🤔

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Буду продовжувати там грати, так як є велика кількість слотів, швидка перевірка. Вони виводяться протягом 12 годин. Те, що трапилося зі мною, було технічною проблемою. І це половина причини моєї паніки

Автоматичний переклад.
Lias7ka
1 рік тому

Я бачу 🙂.

Бажаю вам удачі там. Якщо ви натрапите на будь-яку цікаву підказку чи досвід, ми будемо тут 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Казино працює добре, добре виглядає, має багато слотів, які мені подобаються.. але виводити гроші неправильно.


говорять про вихід через 12 годин. І так, і ні... мої тестові зняття в розмірі 50 євро були виплачені за 2 години. Зараз я маю 2 зняття на загальну суму 1000 євро, і я чекаю більше 24 годин. Але в чаті кілька разів мені сказали почекати..


положення та умови є помилковими та неправильними. Я боюся, що я ніколи не отримаю свої 1000 євро на зняття.. казино знищили себе.. якщо все працювало нормально, зняття також було найкращим із найкращих.


якщо вони не заплатять сьогодні, я повідомлю про це всім провайдерам, які вони мають.

Автоматичний переклад.
Notadonkey
1 рік тому

Привіт!

Я бачу, що ви відповіли на свою скаргу . Чи було це розглянуто? Ви отримали платіж?


Переконайтеся, що все пройшло гладко, повідомте нам.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого