ФорумКазиноAlf Casino - загальне обговорення

Alf Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від alexdossantos2220
|
7145 переглядів 82 відповідей |
|
1...3 4 5
Додати публікацію
1 місяць тому

Ще не отримала підбірку, ще чекаю... з 26.9.

Автоматичний переклад.
AdelkaPrdelka
1 місяць тому

Яка сума? Для мене ще нічого.. Я зняв 1000 євро і маю ще 13 000, але я не бачу, щоб вони їх віддали

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Можливо, вам доведеться зайняти позицію. Добре, вони не ігнорують мене, але вони знущаються з мене!!!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ось чому у вас є скарга, і якщо нічого не станеться і казино не заплатить вам, ми зв’яжемося з ними. Нам просто потрібно дочекатися, поки наша команда збере все необхідне для цього. Я знаю, що це не найкраще становище, але нам доведеться почекати. 😕

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У мене теж досі немає вибору... Чекаю з 26 вересня, коли потрапляю в підтримку, мені все одно відповідають - чекай, у них багато. Що мені робити? Скільки мені чекати?

Автоматичний переклад.
AdelkaPrdelka
1 місяць тому

Лише з груповими скаргами тут, на гуру, можливо, вони допоможуть.. тому що в них alf casino має дуже високий індекс безпеки 

file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

То як же так, що відбірки не йдуть, коли у нього такий рейтинг? Якось я цього зовсім не розумію.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я хотів прочитати вашу скаргу, але, на жаль, не можу її відкрити. Інших претензій до цього казино я також не бачу.

Автоматичний переклад.
AdelkaPrdelka
1 місяць тому

Сьогодні мені заплатили 750 євро

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У мене теж досі немає вибору... Чекаю з 26 вересня, коли потрапляю в підтримку, мені все одно відповідають - чекай, у них багато. Що мені робити? Скільки мені чекати?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

На жаль, якщо в казино цього «багато», з цим нічого не поробиш, гравець просто повинен чекати, поки дійде його черга. Розумію, що це дратує, але, з іншого боку, це питання часу. Боюся, що тут ніхто конкретно не скаже, коли буде оброблена ваша добірка.

Почекай ще трохи.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

То як же так, що відбірки не йдуть, коли у нього такий рейтинг? Якось я цього зовсім не розумію.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я розумію, що з вашої точки зору «зняття коштів не йдуть», але це більше про те, що зараз є затримка. Наш індекс безпеки, якщо вам цікаво, виражає ймовірність того, що казино виплатить виграш, але він не встановлює часовий горизонт, оскільки, на жаль, його просто неможливо виміряти. Крім того, ця оцінка навряд чи покриває тимчасові коливання від норми. Отже, друге за важливістю питання, на яке гравці хочуть знати відповідь, приховано не в Індексі, а в відгуках або скаргах користувачів. Мені зрозуміло, що це може бути складним і не дуже інтуїтивно зрозумілим, тому ми будемо раді відповісти на будь-які запитання, пов’язані з ним тут.

Автоматичний переклад.
jnseagr
1 місяць тому

Я радий це чути! А коли ви подали заявку на відбір? Вам вислали всю суму?

Автоматичний переклад.
AdelkaPrdelka
1 місяць тому

23.09.2024 Здійснено 3 зняття: 2 (250 євро) і 1 (500 євро) сьогодні я побачив 750 євро на своєму рахунку, а інші 250 євро було скасовано сьогодні. Я знову зняв, але 500 євро, тож це, ймовірно, означає, що через 10 я буде добре протягом кількох днів🙁

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Незважаючи на це, я дуже радий, що у вас є вибір, навіть якщо не весь. Дайте мені знати, якщо надійшли інші гроші. Сподіваюся отримати до кінця тижня.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я хотів прочитати вашу скаргу, але, на жаль, не можу її відкрити. Інших претензій до цього казино я також не бачу.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Відразу зазначу, що це пов’язано з правилами Чеської Республіки. «На жаль, для дотримання місцевих правил ми не можемо показати вам огляд цього казино». Якщо у вас є VPN, я рекомендую перейти до країни, яка не є настільки регульованою (наприклад, Андорра є непоганим місцем для цих потреб), і жителів якої приймає казино. Відповідно, він буде відрізнятися залежно від того, яке казино та його скарги ви хочете переглянути.

Ви спробуєте?

Автоматичний переклад.
AdelkaPrdelka
1 місяць тому

Я сподіваюся, що ви їх теж отримаєте. Я хочу думати, що зараз поганий час для казино Alf, і воно дасть усім гроші

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Я так і думав, але, на жаль, у мене немає VPN і я навіть не планую його отримувати.

Автоматичний переклад.
AdelkaPrdelka
1 місяць тому

Напевно це розуміти. На жаль, ми нічого не можемо з цим зробити.🤷‍♀️

Щось нове в казино?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ні, ще ні ... сьогодні 7 днів, як я подав заявку на відкликання ... Я не відчуваю першого дня (26 числа)

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я так і думав, але, на жаль, у мене немає VPN і я навіть не планую його отримувати.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я розумію, це, звісно, неважливо, просто хотілося б, щоб про це можна було знати.

Мені шкода, що зараз ми мало що можемо зробити, з іншого боку, я справді вважаю, що якщо проблема насправді полягає лише у повільних виплатах, усе «рішення» буде лише питанням часу. Сподіваюся, ви незабаром потрапите на лінію виплат у казино. Спробуйте втриматися.

Автоматичний переклад.
AdelkaPrdelka
1 місяць тому

Тримаємо кулаки, щоб це не тривало довго! 🤞🤞

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого