Яка сума? Для мене ще нічого.. Я зняв 1000 євро і маю ще 13 000, але я не бачу, щоб вони їх віддали
What amount is it? Nothing for me yet.. I have withdrawn 1000€ and I have another 13000 in it but I don't see them giving it
Τι ποσό είναι? Εμένα τίποτα ακόμα.. έχω κάνει ανάληψη 1000€ και έχω άλλες 13000 μέσα αλλά δεν βλέπω να τα δίνουν
Ось чому у вас є скарга, і якщо нічого не станеться і казино не заплатить вам, ми зв’яжемося з ними. Нам просто потрібно дочекатися, поки наша команда збере все необхідне для цього. Я знаю, що це не найкраще становище, але нам доведеться почекати. 😕
That's why you have a complaint and if nothing happens and the casino doesn't pay you, we will contact them. We just need to wait until our team has gathered everything we need to make this happen. I know it's not the best position to be in, but we'll have to wait. 😕
У мене теж досі немає вибору... Чекаю з 26 вересня, коли потрапляю в підтримку, мені все одно відповідають - чекай, у них багато. Що мені робити? Скільки мені чекати?
I also still have no choice... I've been waiting for it since 9/26, when I get to support, I get the same answer - wait, they have a lot. What should I do? How long should I wait?
Také stále nemám vyber... čekám na něj od 26.9, když se dostanu na podporu stále jedna a ta samá odpověď- počkejte mají toho hodně. Co mam delat? Jak dlouho mám čekat?
Лише з груповими скаргами тут, на гуру, можливо, вони допоможуть.. тому що в них alf casino має дуже високий індекс безпеки
Only with group complaints here on the guru maybe they will help.. because they have alf casino as a very high security index
Μόνο με ομαδικές καταγγελίες εδώ στο guru ισως και βοηθήσουν.. διότι το έχουν το alf casino ως δείκτης ασφαλείας πολυ υψηλός
То як же так, що відбірки не йдуть, коли у нього такий рейтинг? Якось я цього зовсім не розумію.
So how is it possible that the selections do not go when he has such a rating? Somehow I don't understand it at all.
Tak jak je možné, že vybery nechodí když má takové hodnocení? Nějak tomu vůbec nerozumím.
Я хотів прочитати вашу скаргу, але, на жаль, не можу її відкрити. Інших претензій до цього казино я також не бачу.
I wanted to read your complaint, but unfortunately I cannot open it. I don't see any other complaints about this casino either.
Chtela jsem si přečíst Vaši stížnost ale bohužel ji nemohu otevrit. Ani žádné další stížnosti ohledně tohoto casina nevidím.
У мене теж досі немає вибору... Чекаю з 26 вересня, коли потрапляю в підтримку, мені все одно відповідають - чекай, у них багато. Що мені робити? Скільки мені чекати?
I also still have no choice... I've been waiting for it since 9/26, when I get to support, I get the same answer - wait, they have a lot. What should I do? How long should I wait?
Také stále nemám vyber... čekám na něj od 26.9, když se dostanu na podporu stále jedna a ta samá odpověď- počkejte mají toho hodně. Co mam delat? Jak dlouho mám čekat?
На жаль, якщо в казино цього «багато», з цим нічого не поробиш, гравець просто повинен чекати, поки дійде його черга. Розумію, що це дратує, але, з іншого боку, це питання часу. Боюся, що тут ніхто конкретно не скаже, коли буде оброблена ваша добірка.
Почекай ще трохи.
Unfortunately, if the casino has "a lot" of it, there's nothing you can do about it, the player simply has to wait until it's his turn. I understand that it's annoying, but on the other hand, it's a matter of time. I'm afraid that no one here will specifically say when your selection will be processed.
Hold on a little longer.
Ono bohužel když toho má kasíno "hodně" tak se s tím nedá nic dělat, hráč prostě musí počkat, až na něj dojde řada. Chápu,že je to nepříjemné, na druhou stranu je to otázka času. Obávám se, že nikdo tady konkrétně neřekne kdy právě ten Tvůj výběr bude zprocesovaný.
Vydrž ještě.
То як же так, що відбірки не йдуть, коли у нього такий рейтинг? Якось я цього зовсім не розумію.
So how is it possible that the selections do not go when he has such a rating? Somehow I don't understand it at all.
Tak jak je možné, že vybery nechodí když má takové hodnocení? Nějak tomu vůbec nerozumím.
Я розумію, що з вашої точки зору «зняття коштів не йдуть», але це більше про те, що зараз є затримка. Наш індекс безпеки, якщо вам цікаво, виражає ймовірність того, що казино виплатить виграш, але він не встановлює часовий горизонт, оскільки, на жаль, його просто неможливо виміряти. Крім того, ця оцінка навряд чи покриває тимчасові коливання від норми. Отже, друге за важливістю питання, на яке гравці хочуть знати відповідь, приховано не в Індексі, а в відгуках або скаргах користувачів. Мені зрозуміло, що це може бути складним і не дуже інтуїтивно зрозумілим, тому ми будемо раді відповісти на будь-які запитання, пов’язані з ним тут.
I understand that from your point of view "withdrawals are not going", but it is more about the fact that there is currently a delay. Our Safety Index, if you are interested, expresses the probability that the casino will pay out the winnings, but it does not set a time horizon, because unfortunately it is simply not measurable. In addition, this assessment hardly covers temporary fluctuations from normal. So, the second most important question that players want to know the answer to is not hidden in the Index but in user reviews or complaints. It is clear to me that it can be complicated and not very intuitive, so we will be happy to answer any questions related to it here.
Chápu, že z Tvého úhlu pohledu "výběry nechodí" nicméně jde spíš o to, že je tam momentálně spoždění. Náš Index bezpečnosti, pokud by Tě to zajímalo vyjadřuje pravděpodobnost, že kasíno výhry vyplatí, nestanovuje ovšem časový horizont, protože ten prostě není bohužel měřitelný. Navíc tímto hodnocením se jen těžko pokryjí dočasné výkyvy od normálu. Takže, ta druhá nejduležitější otázka, na kterou chtějí hráči znát odpověď se neskrývá v Indexu ale v uživatelských recenzích, popřípadě ve stížnostech. Je mi jasné, že to může být komplikované a nepříliš intuitivní a tak Ti tady rádi odpovíme na případné otázky s tím spojené.
Я радий це чути! А коли ви подали заявку на відбір? Вам вислали всю суму?
I'm glad to hear it! And when did you apply for the selection? Did they send you the full amount?
Je to ráda slyším! A kdy jsi zadal o ten výběr? Posílali Ti celou částku?
23.09.2024 Здійснено 3 зняття: 2 (250 євро) і 1 (500 євро) сьогодні я побачив 750 євро на своєму рахунку, а інші 250 євро було скасовано сьогодні. Я знову зняв, але 500 євро, тож це, ймовірно, означає, що через 10 я буде добре протягом кількох днів🙁
23/9/2024 3 withdrawals were made 2 (€250) and 1 (€500) today I saw €750 in my account and the other €250 was canceled today I made another withdrawal but €500 so this probably means in 10 I will be fine for days🙁
23/9/2024 έγιναν 3 αναλήψεις 2( 250€) και 1 ( 500€ ) σήμερα είδα στον λογαριασμό μου 750€ και μου είχαν ακύρωση τα άλλα 250€ σήμερα έκανα εκ νέου ανάληψη αλλά 500€ άρα αυτό σημαίνει κατα πάσα πιθανότητα σε 10 μέρες θα μου τα βάλουν🙁
Незважаючи на це, я дуже радий, що у вас є вибір, навіть якщо не весь. Дайте мені знати, якщо надійшли інші гроші. Сподіваюся отримати до кінця тижня.
Even so, I'm really glad that you got the choice, even if not all of it. Let me know if the other money has arrived. I hope to receive it by the end of the week.
I tak, jsem vážně moc ráda že ti vyber přišel i když ne všechno. Dej vědět, zda dorazili i ty další peníze. Já doufám, že do konce týdne také obdržím.
Я хотів прочитати вашу скаргу, але, на жаль, не можу її відкрити. Інших претензій до цього казино я також не бачу.
I wanted to read your complaint, but unfortunately I cannot open it. I don't see any other complaints about this casino either.
Chtela jsem si přečíst Vaši stížnost ale bohužel ji nemohu otevrit. Ani žádné další stížnosti ohledně tohoto casina nevidím.
Відразу зазначу, що це пов’язано з правилами Чеської Республіки. «На жаль, для дотримання місцевих правил ми не можемо показати вам огляд цього казино». Якщо у вас є VPN, я рекомендую перейти до країни, яка не є настільки регульованою (наприклад, Андорра є непоганим місцем для цих потреб), і жителів якої приймає казино. Відповідно, він буде відрізнятися залежно від того, яке казино та його скарги ви хочете переглянути.
Ви спробуєте?
I will state right away that it is due to regulations in the Czech Republic "Unfortunately, in order to comply with local regulations, we cannot show you a review of this casino." If you have a VPN, I recommend switching to a country that is not so regulated (for example, Andorra is not a bad location for these needs) and whose residents are accepted by the casino. Respectively, it will differ depending on which casino and its complaints you want to look at.
Will you try it?
Tady rovnou uvedu, že je to kvůli regulacím v ČR "Bohužel, abychom vyhověli místním předpisům, nemůžeme vám zobrazit recenzi tohoto kasina." Pokud máš VPN, doporučuji zapnout na zemi, která není tak regulovaná (například Andora není pro tyto potřeby špatná lokace) a jejíž obyvatele dané kasino akceptuje. Respektive bude lišit v závslosti na tom na které kasino a jeho stížnosti se chceš podívat.
Zkusíš to?
Я сподіваюся, що ви їх теж отримаєте. Я хочу думати, що зараз поганий час для казино Alf, і воно дасть усім гроші
I hope you get them too.. I want to think it's a bad time for Alf casino and it will give everyone money
Εύχομαι να τα πάρεις και εσύ.. θέλω να πιστεύω ότι είναι μια κακή στιγμή για το καζίνο Alf και θα δώσει σε όλους τα λεφτά
Я так і думав, але, на жаль, у мене немає VPN і я навіть не планую його отримувати.
I thought so, but unfortunately I don't have a VPN and I don't even plan to get one.
Já jsem si to myslela, ale bohužel VPN nemám a zatim nemám ani v plánu pořizovat.
Напевно це розуміти. На жаль, ми нічого не можемо з цим зробити.🤷♀️
Щось нове в казино?
Surely understand that. Unfortunately, there is nothing much we can do about it this way.🤷♀️
Anything new from the casino?
Ні, ще ні ... сьогодні 7 днів, як я подав заявку на відкликання ... Я не відчуваю першого дня (26 числа)
No, not yet ... today is 7 days since I applied for the withdrawal... I can't feel the first day (26th)
Nene zatím ne ... dnes je to 7 dní, co jsem zadala o vyber.... ten první den (26.) nepocitam
Я розумію, це, звісно, неважливо, просто хотілося б, щоб про це можна було знати.
Мені шкода, що зараз ми мало що можемо зробити, з іншого боку, я справді вважаю, що якщо проблема насправді полягає лише у повільних виплатах, усе «рішення» буде лише питанням часу. Сподіваюся, ви незабаром потрапите на лінію виплат у казино. Спробуйте втриматися.
I understand, of course, it doesn't matter at all, I just wish it was possible to know about it.
I'm sorry that there isn't much we can do right now, on the other hand, I really think that if the problem is really just slow payouts, the whole "solution" will only be a matter of time. I hope you get on the payline at the casino very soon. Try to hold on.
Chápu, to samozřejmě vůbec nevadí, já jen kdyby ta možnost byla aby se o ní vědělo.
Mrzí mě, že toho teď aktuálně nemůžeme moc udělat, na druhou stranu, já si opravdu myslím, že pokud je skutečně problém čistě v pomalém vyplácení, bude celé "řešení" jen otázka času. Doufám, že se dostaneš v kasinu na výplatní řadu velmi brzy. Zkus to ještě vydržet.
Тримаємо кулаки, щоб це не тривало довго! 🤞🤞
We're keeping our fingers crossed that it doesn't last long! 🤞🤞
Držíme pěsti, ať to už dlouho netrvá! 🤞🤞
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.