Мені сказали, що він ще обробляється у фінансовому відділі, і що це протягом 3 днів, і я маю потерпіти
I was told that it is still being processed in the financial department and that it is within 3 days and I have to be patient
Μου είπαν ότι ειναι ακομα σε επεξεργασία στο οικονομικό τμήμα και ότι ειναι εντός τον 3 ημερών και πρέπει να έχω υπομονή
Тож дайте мені знати. Я також повідомлю вам завтра, чи він прийшов чи ні. Але мені дуже шкода, я спочатку шукав кілька відгуків на веб-сайті, і це здавалося цілком нормальним. Тепер це здається мені шахрайством
So let me know. I will also let you know tomorrow if it arrived or not. But I'm quite sorry, I looked for some reviews on the website first and it seemed completely fine. Now it seems like a scam to me
Tak mi dejte vědět. Já Vám také zítra dám vědět jestli to přišlo nebo ne. Ale docela mě to mrzí, hledala jsem si na webu nejdříve nějaké recenze a jevilo se to úplně v pohodě. Teď mě to přijde jako scam
Справа в тому, що я також отримав електронний лист від менеджера казино Alf, щоб сказати мені добре про виграш, але він також мені подзвонив. Моя проблема полягає в тому, що, можливо, це шахрайство, можливо, ні, але це буде видно в кінці.. сума, яку я виграв, досить велика
The point is that I also received an Email from the manager of Alf casino to tell me well done about the winnings but he also called me. My issue is that maybe it's a scam maybe not but that will be seen in the end.. the amount I've won is big enough
Το θέμα είναι ότι έλαβα και Email από τον manager του Alf casino για να μου πει μπράβο για τα κέρδη αλλά με πήρε και τηλέφωνο. Το θέμα μου είναι και εμένα αυτό ότι ίσως είναι απάτη μπορεί και όχι αλλά αυτό θα φανεί στο τέλος.. το ποσό που έχω κερδίσει είναι αρκετό μεγάλο
Менеджер казино Alf надіслав мені електронний лист, щоб привітати мене з виграшем!!!!
The Manager of Alf casino sent me an Email to congratulate me on my winnings!!!!
Μου έστειλε Email ο Manager του Alf casino για μου πει συγχαρητήρια για τα κέρδη μου !!!!
Мені довелося скасувати зняття коштів і зробити це знову... Я вибрав інший спосіб, ніж внесення депозиту... тому я біжу ще три дні 🙈
I had to cancel the withdrawal and do it again... I chose a different method than making a deposit... so I'm running for another three days 🙈
Já musela vyber zrušit a udělat znova ... zvolila jsem jinou metodu než jsem dávala vklad ... takže mě běží zase nové tři dny 🙈
Ооооо ні ... чому??? Почекай завтра знову пришлю через 1 годину поїдемо на 4 дні
Ohhhh no ... why??? Wait I'll send you again tomorrow in 1 hour let's go for 4 days
Ωχχχχ οχι ... γιατί??? Περίμενε θα σου στείλω ξανά αύριο σε 1 ώρα πάμε για 4 ημέρες
Мені довелося скасувати зняття коштів і зробити це знову... Я вибрав інший спосіб, ніж внесення депозиту... тому я біжу ще три дні 🙈
I had to cancel the withdrawal and do it again... I chose a different method than making a deposit... so I'm running for another three days 🙈
Já musela vyber zrušit a udělat znova ... zvolila jsem jinou metodu než jsem dávala vklad ... takže mě běží zase nové tři dny 🙈
Привіт, як довго ви чекали на свої гроші? Чому ви скасували зняття коштів і використали інший метод, який порадило вам використовувати казино?
Обов’язково повідомте нам, як це відбувається, і якщо нічого не зміниться і ви не знаєте, що робити далі, ми спробуємо допомогти.
Hi, how long have you been waiting for your money? Why did you cancel your withdrawal and use a different method that the casino advised you to use?
By all means let us know how it goes and if nothing changes and you don't know what to do next, we'll try to help.
Сьогодні я отримав відповідь від 2 до 5 робочих днів для перевірки зняття, оскільки я все ще на рівні 1
Today I got the answer from 2 to 5 business days for the withdrawal check because I'm still on level 1
Σήμερα πήρα την απάντηση από 2 έως 5 εργάσιμες ημέρες για τον έλεγχο της ανάληψης διότι είμαι στο επίπεδο 1 ακομα
Чи є у мене справедливе очікування, що пріоритет обробки надає перевагу гравцям із вищим статусом?
Зазвичай це мене дуже інтригує. У будь-якому випадку, я сподіваюся, що це займе недовго!
Do I have a valid expectation that processing priority favors players with higher status?
This usually really intrigues me. In any case, I hope it won't take much longer!
У вас є якісь новини про відкликання?
Do you have any news about the withdrawal?
Έχεις κανένα νέο σχετικά με την ανάληψη?
У вас є якісь новини чи ви ще чекаєте? 🙂
Do you have any news or are you still waiting? 🙂
Нічого ще не чекає 5 днів з 23.09.24 до сьогодні 🙁 ти?
Nothing still waiting 5 days from 9/23/24 to today 🙁 you?
Τίποτα ακόμα περιμένω 5 ημέρες από τις 23/9/24 έως σήμερα 🙁 εσύ?
У мене тут немає грошей, тому що я не граю в казино, але оскільки я адміністратор, я хотів би знати, як у вас справи у вашій ситуації. Я бачив вашу скаргу, і це не малі гроші, але я б не став скептично, і ми побачимо, що буде далі. Якщо нічого не станеться і казино проігнорує вас і не виплатить, ми постараємося вам допомогти, тому наразі нічого не втрачено.
Я знаю, що чекати виграшу ніколи не приємно, але іноді це необхідно. Тому, сподіваюся, мине невдовзі, і ви зможете насолоджуватися своїми перемогами. 😉
I don't have a money here because I don't play in casinos, but since I'm an admin I wanted to know how you're doing in your situation. I saw your complaint and it's not a little money but I wouldn't be skeptical yet and we'll see what happens next. If nothing happens and the casino ignores you and doesn't pay out, we will try to help you, so nothing is lost for now.
I know that waiting for your winnings is never pleasant but sometimes it is necessary. So hopefully it won't be long before you can enjoy your wins. 😉
Дуже дякую за ваші спокійні слова ... Сподіваюся, все буде добре, тому що мій душевний спокій поганий, бо я боюся втратити ці гроші ...
Thank you very much for your calm words ... I hope everything will be fine as my peace of mind is not good as I fear losing this money ...
Ευχαριστώ πολύ για τα ήρεμα λόγια σου ... πιστεύω να πάνε όλα καλά καθως η ψυχική μου ηρεμία δεν είναι καλά καθως φοβάμαι ότι θα χάσω αυτά τα λεφτά...
Я розумію, чому це так, але поки казино не ігнорує вас повністю і ви не дуже довго чекаєте на гроші, скажімо, поки що не варто хвилюватися. Якщо нічого не станеться, ми спробуємо допомогти.
Сподіваюся, скоро будуть позитивні новини. 🙂
I understand why this is so, but as long as the casino doesn't completely ignore you and you don't wait a very long time for the money, let's say there's no need to be worried yet. If nothing happens we'll try to help.
I hope there will be positive news soon. 🙂
Можливо, вам доведеться зайняти позицію. Добре, вони не ігнорують мене, але вони знущаються з мене!!!
You may need to take a stand. Ok they are not ignoring me but they are making fun of me!!!
Ίσως θα χρειαστεί να πάρετε θέση. Οκ δεν με αγνοούν αλλά με κοροϊδεύουν!!!
Далеко від казино alf... Я виграв без бонусу 20000 € Я зняв 1000 €, минуло 10 днів, вони не дають мені гроші.. УВАГА Я подам скаргу та подам до суду на всіх винних, надавши докази
Far from alf casino... I won without bonus 20000€ I withdrew 1000€ it's been 10 days they don't give me the money..CAUTION I will file a complaint and sue everyone responsible with proofs
Μακριά από το alf casino... κέρδισα χωρίς μπόνους 20000€ έκανα ανάληψη 1000€ έχουν περάσει 10 ημέρες δεν μου βάζουν τα λεφτά..ΠΡΟΣΟΧΉ θα προχωρήσω σε καταγγελία και θα κάνω μήνυση παντός υπεύθυνου με αποδείξεις
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.