3 р. тому
Тут ви можете обговорити Agent NoWager Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я хотів би обговорити, як я витратив понад 400 фунтів стерлінгів у цьому казино, і вони не оброблятимуть моє вилучення, яке я, можливо, оголошував учора без бонусів, сказали, що ставка становить 139 євро, щоб задовольнити ваші вимоги щодо ставок, які я зробив, і тепер вони все ще виграли » Опрацювати і не відповідатиму на букмекерські контори 5.6 - я б дав їм і казино Гарріса обидві сторони -шахраї на 100 %%
I’d like to dissuss how I spent over £400 at this casino and they won’t process my withdrawal which I may ad was bonus free yesterday they said bet €139 euros to meet your wagering requirements I did and now they still won’t process and won’t answer scam bookmakers 5.6 is to kind I’d give them and Harrys casino both 0/10 fraudulent sites 100%%
Ви повинні використовувати всі можливі способи зв’язатися з ними, а потім, ймовірно, дати їм кілька днів, щоб відповісти на вашу електронну пошту. Якщо вони припинять спілкуватися з вами, тоді я вважаю, що настав час подати скаргу. Можливо, у них немає проблем із виплатою вашого виграшу, але вони можуть бути зараз надто зайнятими.
You should use all possible ways of contacting them and then probably give them few days to reply to your email. It they stop communicating with you, then I believe it's the right time to submit a complaint. They may have no issues with paying out your winnings, but they might be just too busy for now.
Справа в тому, що після того, як я вніс свої безбонусні прямо внесені кошти, я виграв лише 180 фунтів стерлінгів, вони сказали, що вам потрібно зробити ставку ще на 139 євро, щоб зняти гроші, я це зробив, але оскільки я виграв, вони сказали, що ні, вам не потрібно повернути ще 159 євро своїх грошей щоб вилучити, я зробив та виграв із проханням знову знятись сьогодні вранці, вони надіслали повідомлення про те, що ви повинні зробити 5 разів на кожен внесений вами депозит - серйозно, це прямі депоновані кошти, які вони зараз перетворили, оскільки це абсолютно смішно. Тепер вони кажуть, що мені потрібно надіслати ідентифікатор, я вже надсилав фотографію з паспорта приблизно чотири рази посвідчення водія небо рада податковий вексель Банківська картка спереду і ззаду - це дуже стресовий досвід, враховуючи, що я просто хотів зробити кілька ставок !!
Thing is mate after I deposited my non bonus straight deposited funds I only won £180 back they said you you need to bet €139 more to withdraw I did but because I won they said oh no you need to back another €159 of your money to withdraw so I did and won requested to withdraw again this morning they messaged saying guess what you have to do 5 x on every deposit you make 😆 seriously this is straight deposited funds they have now u turned that one as it’s completely ludicrous. They now saying I need to send Id well I’ve already sent passport photo about four times driving licence sky bill council tax bill Bank card front and back this is a very stressfull experience considering I just wanted to put a few bets on !!
Оце Так! Це звучить божевільно.
Якщо ви робите депозит самостійно і просите їх негайно зняти його, я розумію, що вам потрібно спочатку зробити ставку, але якщо в казино вам сказано, що вам потрібно внести депозит, щоб зняти його, вони можуть не змушує вас грати з грошима!
Wow! That sounds crazy.
If you make a deposit on your own and ask them to withdraw it immediately, then I understand you need to wager it first, but if you're told by the casino that you need to make a deposit in order to withdraw, then they can't force you to play with the money!
Хтось із казино зв’язався зі мною і почав займатися моєю справою, зараз вилучення надіслано на обробку, хоча її тричі надсилали назад.
Someone from the casino contacted me and started dealing with my case they withdrawal has now been sent for processing although it’s been sent back three times I’ll let you know if it goes through ok thanks
Моє вилучення було оброблено, вони сказали, що очікують моїх грошей через сім днів, хтось із казино взяв на себе розв’язання ситуації, хоча спочатку це було напружено, я дам вам знати, якщо я отримаю кошти👍
My withdrawal has been processed they said expect my money in seven days someone at the casino took it upon themselves to to sort the situation out although it was stressful at first I’ll let you know if I get the funds👍
Принаймні є певний позитивний прогрес. Подивимось, чи дійсно ви отримаєте виведення коштів. Удачі!
There's some positive progress at least. Let's see if you really receive the withdrawal. Good luck!
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.