ФорумКазиноAcorn Casino - загальне обговорення

Acorn Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від marissabeatty96
|
10288 переглядів 45 відповідей |
|
12 3
8 міс. тому

Так. Я був шанувальником Lucky Acorn більше року і граю щодня. Я кілька разів успішно використовував виграш і ніколи не чекав більше 24 годин, поки він потрапить на мій рахунок. Я підтверджений. Я також вклав пристойну суму грошей у це казино.


20 лютого 2024 року я викупив два рази на суму по 30 доларів кожен. Зараз 12 березня. І я не отримав жодної копійки. Коли я натискаю кнопку зв’язку, я отримую електронний лист від бота про те, що співробітники відсутні на вихідні (незалежно від того, в який день я це роблю, я пробував кожен день тижня), і щойно вони повернуться, я отримаю допомогу або відповідь. Я досі нічого не чув і не можу знайти номер телефону, щоб подзвонити. Що мені робити?? Я ДІЙСНО залежав від цих виграшів....

Автоматичний переклад.
paperplanes420000
8 міс. тому

Чи можу я спочатку запитати, чи ви говорите про програму Acorn? Якщо так, то, на жаль, ми не зможемо вам допомогти, оскільки в нашій базі даних немає програм. Ви можете переглянути цю тему 👈, де багато гравців писали нам про свої проблеми з цим мобільним додатком. Будь ласка, дайте мені знати, якщо я помиляюся, і ви говорите про справжнє онлайн-казино. Найкраще, якщо я можу порекомендувати, це також опублікувати URL-адресу казино, щоб ми могли переконатися, яке саме казино ви маєте на увазі.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Зазвичай у мене немає проблем з казино Acorn. Сьогодні я вніс 20 доларів, і мій рахунок одразу пішов

Внутрішня помилка. Я не можу увійти чи щось інше. Я також без проблем виводив з них готівку.

Автоматичний переклад.
rfrmr4887
7 міс. тому

Привіт, ця ваша ситуація все ще триває? Ви не можете увійти до свого облікового запису? Чи пробували ви написати електронний лист до казино, щоб порадити вам, що вам робити?

Однак згідно з нашим оглядом я бачу, що це казино закрито. Отже, ви маєте на увазі казино чи додаток? 🤔

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я грав у гру цілий день і ніч, і коли я пішов перевірити KYC, я зробив фотографії та завантажив свій ідентифікатор, і там написано, що не вдалося підтвердити мою особу, тепер у мене є гроші, і немає можливості повернути їх, будь ласка, допоможіть мене

Автоматичний переклад.
Heather0113
3 міс. тому

Мені шкода, що ви потрапили в таку ситуацію, але, на жаль, ми не зможемо вам допомогти, оскільки ви, мабуть, граєте в додатку Acorn. це правильно?

У нас було кілька гравців у тій самій ситуації, що й ви, і тому ми вирішили створити цю тему 👈, щоб повідомити всім про цю програму.

Причина, чому ми не включаємо такі додатки в нашу базу даних, полягає в тому, що ми не знаємо, наскільки вони безпечні, і завжди краще грати в реальних онлайн-казино, де ми завжди можемо спробувати допомогти в безладних ситуаціях, якщо це можливо .

Як довго ви користуєтеся цим додатком і чи могли ви коли-небудь вивести свої виграші?


Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого