Так. Я був шанувальником Lucky Acorn більше року і граю щодня. Я кілька разів успішно використовував виграш і ніколи не чекав більше 24 годин, поки він потрапить на мій рахунок. Я підтверджений. Я також вклав пристойну суму грошей у це казино.
20 лютого 2024 року я викупив два рази на суму по 30 доларів кожен. Зараз 12 березня. І я не отримав жодної копійки. Коли я натискаю кнопку зв’язку, я отримую електронний лист від бота про те, що співробітники відсутні на вихідні (незалежно від того, в який день я це роблю, я пробував кожен день тижня), і щойно вони повернуться, я отримаю допомогу або відповідь. Я досі нічого не чув і не можу знайти номер телефону, щоб подзвонити. Що мені робити?? Я ДІЙСНО залежав від цих виграшів....
So. I've been a fan of lucky acorn for well over a year and play everyday. I have successfully redeemed winnings multiple times and never waited more than 24 hours for it to hit my account. I am verified. I have put a decent amount of money into this casino, too.
On February 20,2024, I redeemed two times in the amount of 30 dollars each. It is now March 12th. And I have gotten not a dime. When I hit the contact button, I get a bot email saying staff is out for the weekend (regardless of what day I do it, I've tried every day of the week) and as soon as they return I will receive help or a response. I still have heard nothing and can't find a phone number to call. What do I do?? I was REALLY depending on those winnings....