Привіт, це означає, що ви успішно підтверджені в казино, так?
Що стосується відкликання, якщо ви чекали з 20 січня, цього достатньо. Я припускаю, що казино не повідомило вам жодної причини чи це інше?
У будь-якому випадку ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з процесом виведення коштів, і якщо вони цього не зробили, а у вас немає нової інформації, я б подав скаргу.
Просто натисніть тут , і ви зможете подати його на цій сторінці. ⬅️
Наша команда спробує вам допомогти, і, сподіваємось, ви отримаєте свої гроші.
Ви в?
Hi, does that mean you've been successfully verified in the casino, yes ?
As far as the withdrawal is concerned, if you have been waiting since 20 January, that's enough. I suppose the casino didn't tell you any reason or is it different ?
Anyway, we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process and if they have not done so and you have no new information, I would file a complaint.
Just click here and you can submit one on this page. ⬅️
Our team will try to help you and hopefully you will get your money in the end.
Are you in?
Автоматичний переклад.