ФорумКазиноAcorn Casino - загальне обговорення

Acorn Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

11 міс. тому від marissabeatty96
|
9696 переглядів 45 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
Justme60
10 міс. тому

Я дуже здивований, що це працює. Однак схвалення не означає завершення. Будемо сподіватися, що ви знайдете спосіб обійти це.

Удачі в цьому!!

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Нічого не змінилося, і я надзвичайно розчарований. Все, що я хочу, це забрати свої гроші, вони мої. Я сказав їм, що на сторінці підтвердження зазначено, що я перевищив кількість спроб (3) для завантаження документів, і це не дає мені іншого способу перевірити, а також немає пояснення, чому мої документи не були прийняті. Я не можу знайти номер телефону чи інший спосіб зв’язатися з ними, окрім їхньої системи повідомлень, на яку вони ніколи не відповідають! Зараз я маю 1000 доларів у цій грі. Скажіть, будь ласка, що я можу зробити, я готовий подати заяву про шахрайство

Автоматичний переклад.
Justme60
10 міс. тому

Мені шкода, що нічого не сталося, і я пам’ятаю, коли ми писали одне одному кілька днів тому, ви сказали мені, що це триває вже більше тижня. Ми даємо казино 14 днів для вирішення KYC і зняття коштів, тому, якщо за цей час нічого нового не сталося, і ви все ще не можете підтвердити або зняти кошти, я пропоную вамподати скаргу за цим посиланням .

Я думаю, що якщо казино не спілкується і ви не знаєте нічого нового, а також не можете вставити жодних документів, це неприємно. Тож наша команда спробує допомогти вам, якщо весь процес перевищив зазначений час.

Я твердо вірю, що ви зможете перевірити, а потім відкликати. Дай мені знати, як справи.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я щойно вніс 20 доларів і зараз не можу завантажити гру. Що тепер?

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Нарешті все виправили! Вони дозволили мені знову подати підтвердження місця проживання, і воно було прийнято, і тепер я підтверджений на 100%. Я грав сьогодні весь день, використовував кілька разів, коли виходив вперед, і всі мої обміни вже в моєму обліковому записі! Мені було дуже неприємно дійти до цього моменту, але я радий, що вистояв, оскільки тепер викупи відбуваються швидко. Я люблю це казино, тому що в них є те, у що я люблю грати, а графіка, коли ви виграєте, чудова.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, просто хотів згадати, що я грав на Acorn кілька днів, і були випадки, коли я не міг повернутися на домашню сторінку. Це було, коли я перевіряв кнопки, потім пару з них я не міг повернутися до гри.

Просто подумав, що повідомлю тобі,

cld101563

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я щойно вніс 20 доларів і зараз не можу завантажити гру. Що тепер?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Я б попросив у казино додаткових пояснень. Можливо, збій або гра більше не доступна.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Нарешті все виправили! Вони дозволили мені знову подати підтвердження місця проживання, і воно було прийнято, і тепер я підтверджений на 100%. Я грав сьогодні весь день, використовував кілька разів, коли виходив вперед, і всі мої обміни вже в моєму обліковому записі! Мені було дуже неприємно дійти до цього моменту, але я радий, що вистояв, оскільки тепер викупи відбуваються швидко. Я люблю це казино, тому що в них є те, у що я люблю грати, а графіка, коли ви виграєте, чудова.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Боже, яка чудова інформація! Сподіваюся, тепер, коли ви повністю перевірені, ви більше не зіткнетеся з такими ускладненнями. 🐱‍🏍✨

Дякуємо, що оновили нас!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт, просто хотів згадати, що я грав на Acorn кілька днів, і були випадки, коли я не міг повернутися на домашню сторінку. Це було, коли я перевіряв кнопки, потім пару з них я не міг повернутися до гри.

Просто подумав, що повідомлю тобі,

cld101563

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Привіт! Дякую за повідомлення, але я впевнений, що персонал казино також оцінить це. Будь ласка, повідомте їм теж?

Автоматичний переклад.
Justme60
9 міс. тому

Те ж саме, через що я постійно проходив! Я нарешті здався!

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Всім привіт. Я хотів би повідомити всіх вас про оновлення, яке наша команда дізналася про казино Acorn . Як ви бачите в нашому огляді, казино закрито. На жаль, виникла плутанина між Acorn Casino та деяким додатком Acorn!!! Ми отримали багато повідомлень від гравців про те, що Acorn не виплачує виграші або про те, що програма не працює належним чином. Я повинен повідомити вам, що Casino Guru не має програм у базі даних, і нам шкода, що в цьому випадку ми не можемо допомогти гравцям, які використовують цю конкретну програму. Будь ласка, будьте обережні, використовуючи такі програми.

Не соромтеся використовувати цю нову тему для обговорення всіх тем, пов’язаних із мобільним додатком Acorn 👈.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я грав у цю гру, підтвердив свій обліковий запис і особу та подав заявку на зняття коштів 20 січня, і все одно там просто написано, що розглядається, і я звернувся до служби підтримки, і вони сказали, що надсилають мою інформацію в потрібний відділ, але не я почув від них і не міг ні з ким зв’язатися з того разу, і досі не отримав мою відмову від них

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я грав у цю гру, підтвердив свій обліковий запис і особу та подав заявку на зняття коштів 20 січня, і все одно там просто написано, що розглядається, і я звернувся до служби підтримки, і вони сказали, що надсилають мою інформацію в потрібний відділ, але не я почув від них і не міг ні з ким зв’язатися з того разу, і досі не отримав мою відмову від них

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Привіт. Я розумію, що ви зараз трохи скептичні. Підтримка в цьому казино, безумовно, «не поспішає», як ми говоримо. Ви випадково отримали від них якусь нову інформацію? Якщо новин не було, то рекомендую подати скаргу. Наша команда спробує вам допомогти. Ви можете легко зробити це тут 👈. Будь ласка, дайте нам знати, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
Whowzthat67
8 міс. тому

Привіт, у мене така ж проблема. Мої друзі завантажили гру після того, як друг розповів нам про гру. Мій абсолютно відрізняється від їхнього. У моєму немає ні джекпоту, ні області, куди можна додати гроші, дивіться малюнок нижче file

Автоматичний переклад.
erikapaulino0614
8 міс. тому

Привіт, коли ти клацаєш три рядки у верхньому правому куті, що ти там бачиш? Коли ви відкриваєте його в браузері, він відображається інакше? Що означає золота скарбничка?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Незалежно від того, що я намагаюся, я не можу зняти гроші, я накопичив понад 1 тисячу доларів, і він ніколи не надсилає код підтвердження, незалежно від того, скільки спроб я намагаюся

Автоматичний переклад.
erikapaulino0614
8 міс. тому

Якщо ви граєте в демоверсії, більшість слотів не мають джекпоту, у них є модифікована версія, яку я також відчував у деяких менших казино

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Незалежно від того, що я намагаюся, я не можу зняти гроші, я накопичив понад 1 тисячу доларів, і він ніколи не надсилає код підтвердження, незалежно від того, скільки спроб я намагаюся

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, мені прикро чути про вашу проблему в казино.

Проте який код підтвердження вам знадобиться? Чи має казино надіслати його вам? Чи пробували ви зв’язатися з ними щодо своєї проблеми та запитати, де може бути проблема? Як довго триває ваша ситуація?

Будь ласка, дайте мені більше інформації, щоб ми могли спробувати вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

filefile я file Я намагався зв’язатися з ними, і мені вдалося зв’язатися з ними один раз, і мені сказали, що вони перешлють мою проблему потрібному члену команди, але я не отримав відповіді, не отримав моїх грошей і не зміг зв’язатися з ними знову, і я здійснив виплату 20 січня, 2024, і коли ви перевіряєте, ви вводите свій PayPal, на який вони можуть надіслати ваші гроші, і я також отримав електронний лист про свій викуп 20 числа, але з тих пір нічого

Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.
heatherperry761
8 міс. тому

Привіт, це означає, що ви успішно підтверджені в казино, так?

Що стосується відкликання, якщо ви чекали з 20 січня, цього достатньо. Я припускаю, що казино не повідомило вам жодної причини чи це інше?

У будь-якому випадку ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з процесом виведення коштів, і якщо вони цього не зробили, а у вас немає нової інформації, я б подав скаргу.

Просто натисніть тут , і ви зможете подати його на цій сторінці. ⬅️

Наша команда спробує вам допомогти, і, сподіваємось, ви отримаєте свої гроші.

Ви в?

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого