ФорумКазиноAcorn Casino - загальне обговорення

Acorn Casino - загальне обговорення

10 міс. тому від marissabeatty96
|
8428 переглядів 45 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
10 міс. тому
Тут ви можете обговорити Acorn Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

Я грав і отримав $28,80, але мені ще не заплатили! Там написано лише, що він очікує на розгляд, минуло три дні!!!

Автоматичний переклад.
marissabeatty96
10 міс. тому

Привіт! Перш за все я хотів би запитати, чи ви справді граєте в цьому казино, оскільки на нашому веб-сайті воно вказано як закрите. Так це точно це казино?

Однак, що стосується виведення коштів, ми даємо казино 14 днів для вирішення такого запиту, тому не потрібно панікувати, якщо це лише кілька днів. Не могли б ви повідомити мені, як це відбувається, щоб ми могли спробувати допомогти, якщо проблеми залишаться?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Це слоти казино Acron. file і вони надіслали мені лист із повідомленням, що це займе 7 днів.

Автоматичний переклад.
marissabeatty96
10 міс. тому

Я так розумію, а коли ви ввели відкликання? Як я вже згадував, ми даємо казино 14 днів, і якщо казино каже, що це має зайняти тиждень, я б рекомендував набратися трохи терпіння та почекати та подивитися, як це розвиватиметься. Ви вже підтвердили свій обліковий запис?

У будь-якому разі, якщо з’явиться нова інформація або якщо ви отримаєте гроші, повідомте нам, будь ласка?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

По-перше, це казино не закрите. І я не мав нічого, крім хорошого досвіду. Я перерахував понад 1200 доларів. Перше виведення готівки зайняло 9 днів, але я дав їм неправильну електронну адресу. Вони все одно відправили гроші після розслідування. виведення після того, як минуло 24 години або менше.

Автоматичний переклад.
epitto713
9 міс. тому

привіт Спасибі за інформацію. Я переслав його нашій групі даних, щоб вони поглянули.

Однак я радий, що у вас був гарний досвід і що вашу маленьку проблему вирішено. Ви часто тут граєте?

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

По-перше, це казино не закрите. І я не мав нічого, крім хорошого досвіду. Я перерахував понад 1200 доларів. Перше виведення готівки зайняло 9 днів, але я дав їм неправильну електронну адресу. Вони все одно відправили гроші після розслідування. виведення після того, як минуло 24 години або менше.

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

привіт

Що ж, за словами Data Team, немає можливості отримати доступ до сайту чи зареєструватися. Чи не могли б ви надіслати нам кілька знімків екрана з видимим посиланням або URL-адресою? Я впевнений, що це допоможе, оскільки ми маємо намір бути на 100% впевненими, що наші дані точні. 🙏


Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я щойно почав грати в завантажену програму Acorn Casino - Slots slots і, чесно кажучи, я тупо, розгублений, і я не розумію, як можна виграти гроші, щоб вивести гроші, і я навіть не бачу виведення готівки в додаток Я щось втрачаю?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Раніше я без проблем вкладав гроші, а потім виводив готівку. Тепер він каже мені підтвердити, що у мене немає проблем, але він не прийме мій документ, який є в їхньому списку прийнятих документів! І там написано, що я пробував занадто багато разів! Я написав на кожну вказану адресу, але досі не отримав відповіді! Тим часом у мене в грі є 1000 доларів, які мені потрібні на моєму рахунку, як і вчора! я не знаю що робити! Повідомити про шахрайство? Чи отримаю я колись свої гроші?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я щойно почав грати в завантажену програму Acorn Casino - Slots slots і, чесно кажучи, я тупо, розгублений, і я не розумію, як можна виграти гроші, щоб вивести гроші, і я навіть не бачу виведення готівки в додаток Я щось втрачаю?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, я не дуже розумію вашу проблему в цьому казино. Питання в тому, як ви можете перемогти. Можливо, просто граючи в казино.

Що стосується виведення грошей, то мені цікаво, чи потрібно вам мати якісь кошти, які можна зняти, щоб побачити таку можливість. Якщо ні, ви можете запитати службу підтримки, де можна знайти цю функцію, і якщо в додатку виникла проблема, спробуйте перевстановити його або увійдіть на сайт казино та не використовуйте додаток для виведення коштів.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Раніше я без проблем вкладав гроші, а потім виводив готівку. Тепер він каже мені підтвердити, що у мене немає проблем, але він не прийме мій документ, який є в їхньому списку прийнятих документів! І там написано, що я пробував занадто багато разів! Я написав на кожну вказану адресу, але досі не отримав відповіді! Тим часом у мене в грі є 1000 доларів, які мені потрібні на моєму рахунку, як і вчора! я не знаю що робити! Повідомити про шахрайство? Чи отримаю я колись свої гроші?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Гей, ти сказав, що поки що у тебе не було проблем у казино, що може бути хорошим знаком.

Але щодо вашої перевірки ви навіть не отримали жодної відповіді, чому ваш документ відхилено, хоча ви насправді бачите його прийнятим? Як довго триває ваша ситуація? Я думаю, що, ймовірно, доведеться почекати трохи довше і дати казино трохи часу, і коли ви дізнаєтесь, у чому полягає проблема, я сподіваюся, що її можна буде вирішити.

Зрештою, якщо нічого не станеться і казино не дозволить вам зняти гроші або не дасть вам жодної відповіді щодо вашої перевірки, повідомте нам, і ми спробуємо вам допомогти.

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Я не отримав відповіді, чому його відхилили, і це вже близько тижня. Я пишу їм кілька разів на день. Я дам вам знати, якщо це вирішиться чи ні

Автоматичний переклад.
Jaro
8 міс. тому

Тепер я отримав автоматичну відповідь, що у них вихідні, тож ще два дні нічого не вирішено…..

Автоматичний переклад.
Justme60
8 міс. тому

Ну, це прикро. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання як про зняття коштів, так і про KYC, тому, якщо нічого не зміниться, обов’язково повідомте мене, і ми спробуємо вам допомогти. Сподіваюся, наступного тижня все вирішиться. 😕

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я буду тримати вас в курсі

Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Не знаю, чи допоможе це

file

Автоматичний переклад.
epitto713
8 міс. тому

Я не впевнений, що ви намагаєтеся мені показати? Чи є щось, що я повинен шукати в своєму профілі?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Не знаю, чи допоможе це

file

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Дякую тобі. Що я повинен побачити, будь ласка?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Оновлення: досі немає рішення щодо підтвердження мого підтвердження місця проживання. Я зайшов на свій банківський рахунок і побачив незавершену плату на три долари, де це казино намагається зняти три долари з мого рахунку??? Тож вони ускладнюють мені отримання грошей, але вони знімають гроші з мого рахунку?? Однак я виявив, що спроба зняти менші суми не запитувала мене про підтвердження, тому я зняв менше сум за раз, і вони вже були схвалені. Це не те, як я хотів отримувати свої гроші, потроху, але я йду на це, поки мої гроші не зникнуть. Я буду оновлювати, коли дізнаюся більше.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого