1 рік тому
Тут ви можете обговорити Acorn Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт! Перш за все я хотів би запитати, чи ви справді граєте в цьому казино, оскільки на нашому веб-сайті воно вказано як закрите. Так це точно це казино?
Однак, що стосується виведення коштів, ми даємо казино 14 днів для вирішення такого запиту, тому не потрібно панікувати, якщо це лише кілька днів. Не могли б ви повідомити мені, як це відбувається, щоб ми могли спробувати допомогти, якщо проблеми залишаться?
Hi, first of all I would like to ask if you actually play in this casino because it is listed as closed on our website. So is it definitely this casino ?
However, as far as the withdrawal is concerned, we give casinos 14 days to resolve such a request, so there is no need to panic if it's only a few days. Could you please let me know how this is going so that we can try to help if the problems continue ?
Я так розумію, а коли ви ввели відкликання? Як я вже згадував, ми даємо казино 14 днів, і якщо казино каже, що це має зайняти тиждень, я б рекомендував набратися трохи терпіння та почекати та подивитися, як це розвиватиметься. Ви вже підтвердили свій обліковий запис?
У будь-якому разі, якщо з’явиться нова інформація або якщо ви отримаєте гроші, повідомте нам, будь ласка?
I understand and when did you enter the withdrawal ? As I mentioned we give casinos 14 days and if the casino said it should take a week, I would recommend to be a bit more patient and wait and see how it develops. Have you verified your account yet ?
Anyway, if there is new information or if you get the money could you please let us know ?
По-перше, це казино не закрите. І я не мав нічого, крім хорошого досвіду. Я перерахував понад 1200 доларів. Перше виведення готівки зайняло 9 днів, але я дав їм неправильну електронну адресу. Вони все одно відправили гроші після розслідування. виведення після того, як минуло 24 години або менше.
First of all this casino is not closed. And I’ve had nothing but a good experience. I’ve cashed out over $1200. The first cash out took 9 days but I gave them the wrong email address. They still sent the money after investigating. withdrawal after that has been 24 hours or less.
привіт Спасибі за інформацію. Я переслав його нашій групі даних, щоб вони поглянули.
Однак я радий, що у вас був гарний досвід і що вашу маленьку проблему вирішено. Ви часто тут граєте?
Hey. Thank you for the information. I've forwarded it to our data team to have them take a look.
However, I'm glad you had a good experience here and that your little problem was solved. Do you play here often?
По-перше, це казино не закрите. І я не мав нічого, крім хорошого досвіду. Я перерахував понад 1200 доларів. Перше виведення готівки зайняло 9 днів, але я дав їм неправильну електронну адресу. Вони все одно відправили гроші після розслідування. виведення після того, як минуло 24 години або менше.
First of all this casino is not closed. And I’ve had nothing but a good experience. I’ve cashed out over $1200. The first cash out took 9 days but I gave them the wrong email address. They still sent the money after investigating. withdrawal after that has been 24 hours or less.
привіт
Що ж, за словами Data Team, немає можливості отримати доступ до сайту чи зареєструватися. Чи не могли б ви надіслати нам кілька знімків екрана з видимим посиланням або URL-адресою? Я впевнений, що це допоможе, оскільки ми маємо намір бути на 100% впевненими, що наші дані точні. 🙏
Hey there.
Well, according to the Data Team, there is no way to access the site or register. Could you perhaps send us some screenshots with a visible link or URL? I'm sure that would help because we intend to be 100% sure our data is accurate. 🙏
Я щойно почав грати в завантажену програму Acorn Casino - Slots slots і, чесно кажучи, я тупо, розгублений, і я не розумію, як можна виграти гроші, щоб вивести гроші, і я навіть не бачу виведення готівки в додаток Я щось втрачаю?
I just started playing the downloaded app Acorn Casino - Slots slots and to tell you the truth I am stupidly, confused, and I don’t understand how you could win money to cash out and I don’t even see a cash out in the app. Is there something I’m missing?
Раніше я без проблем вкладав гроші, а потім виводив готівку. Тепер він каже мені підтвердити, що у мене немає проблем, але він не прийме мій документ, який є в їхньому списку прийнятих документів! І там написано, що я пробував занадто багато разів! Я написав на кожну вказану адресу, але досі не отримав відповіді! Тим часом у мене в грі є 1000 доларів, які мені потрібні на моєму рахунку, як і вчора! я не знаю що робити! Повідомити про шахрайство? Чи отримаю я колись свої гроші?
I have put money in, then cashed out before with no problem. Now it’s telling me to verify, which I have no problem doing, but it won’t accept my document, which is on their list of accepted documents! And it says I’ve tried too many times! I’ve written to every address it gives, and have yet to receive a response! Meanwhile I’ve got $1000 sitting in the game, that I need in my account, like yesterday! I don’t know what to do! Report fraud? Will I ever get my money?
Я щойно почав грати в завантажену програму Acorn Casino - Slots slots і, чесно кажучи, я тупо, розгублений, і я не розумію, як можна виграти гроші, щоб вивести гроші, і я навіть не бачу виведення готівки в додаток Я щось втрачаю?
I just started playing the downloaded app Acorn Casino - Slots slots and to tell you the truth I am stupidly, confused, and I don’t understand how you could win money to cash out and I don’t even see a cash out in the app. Is there something I’m missing?
Привіт, я не дуже розумію вашу проблему в цьому казино. Питання в тому, як ви можете перемогти. Можливо, просто граючи в казино.
Що стосується виведення грошей, то мені цікаво, чи потрібно вам мати якісь кошти, які можна зняти, щоб побачити таку можливість. Якщо ні, ви можете запитати службу підтримки, де можна знайти цю функцію, і якщо в додатку виникла проблема, спробуйте перевстановити його або увійдіть на сайт казино та не використовуйте додаток для виведення коштів.
Hello, I don't really understand the problem you have in this casino. The question is how you can win. Probably just by playing in the casino.
As for the cashout, I wonder if you have to have some funds that can be withdrawn in order to see such an option. If not, you can ask support where you can find this feature and if there is a problem in the app, try reinstalling it or log in to the casino site and don't use the app to make a withdrawal.
Раніше я без проблем вкладав гроші, а потім виводив готівку. Тепер він каже мені підтвердити, що у мене немає проблем, але він не прийме мій документ, який є в їхньому списку прийнятих документів! І там написано, що я пробував занадто багато разів! Я написав на кожну вказану адресу, але досі не отримав відповіді! Тим часом у мене в грі є 1000 доларів, які мені потрібні на моєму рахунку, як і вчора! я не знаю що робити! Повідомити про шахрайство? Чи отримаю я колись свої гроші?
I have put money in, then cashed out before with no problem. Now it’s telling me to verify, which I have no problem doing, but it won’t accept my document, which is on their list of accepted documents! And it says I’ve tried too many times! I’ve written to every address it gives, and have yet to receive a response! Meanwhile I’ve got $1000 sitting in the game, that I need in my account, like yesterday! I don’t know what to do! Report fraud? Will I ever get my money?
Гей, ти сказав, що поки що у тебе не було проблем у казино, що може бути хорошим знаком.
Але щодо вашої перевірки ви навіть не отримали жодної відповіді, чому ваш документ відхилено, хоча ви насправді бачите його прийнятим? Як довго триває ваша ситуація? Я думаю, що, ймовірно, доведеться почекати трохи довше і дати казино трохи часу, і коли ви дізнаєтесь, у чому полягає проблема, я сподіваюся, що її можна буде вирішити.
Зрештою, якщо нічого не станеться і казино не дозволить вам зняти гроші або не дасть вам жодної відповіді щодо вашої перевірки, повідомте нам, і ми спробуємо вам допомогти.
Hey, you said you haven't had any problems in the casino so far, which could be a good sign.
But regarding your verification, you didn't even get any answer why your document is rejected even though you actually see it as accepted ? How long has your situation been going on ? I think it will probably be necessary to wait a bit longer and give the casino some time, and when you know what the problem is, I hope it can be solved.
Eventually, if nothing happens and the casino doesn't allow you to withdraw or doesn't give you any answer about your verification, let us know and we'll try to help you.
Я не отримав відповіді, чому його відхилили, і це вже близько тижня. Я пишу їм кілька разів на день. Я дам вам знати, якщо це вирішиться чи ні
I have not received an answer as to why it was rejected, and this has been about a week now. I write to them multiple times a day. I will let you know if it resolves or not
Тепер я отримав автоматичну відповідь, що у них вихідні, тож ще два дні нічого не вирішено…..
Now I’ve gotten an auto reply saying they’re on weekend, so two more days with nothing resolved…..
Ну, це прикро. Ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити питання як про зняття коштів, так і про KYC, тому, якщо нічого не зміниться, обов’язково повідомте мене, і ми спробуємо вам допомогти. Сподіваюся, наступного тижня все вирішиться. 😕
Well, that's unfortunate. We give casinos 14 days to resolve both withdrawals and KYC so if nothing changes be sure to update me and we will try to help you. Hopefully things will be sorted out next week. 😕
Я не впевнений, що ви намагаєтеся мені показати? Чи є щось, що я повинен шукати в своєму профілі?
Im not sure what you’re trying to show me? Is there something I should look for in my profile?
Оновлення: досі немає рішення щодо підтвердження мого підтвердження місця проживання. Я зайшов на свій банківський рахунок і побачив незавершену плату на три долари, де це казино намагається зняти три долари з мого рахунку??? Тож вони ускладнюють мені отримання грошей, але вони знімають гроші з мого рахунку?? Однак я виявив, що спроба зняти менші суми не запитувала мене про підтвердження, тому я зняв менше сум за раз, і вони вже були схвалені. Це не те, як я хотів отримувати свої гроші, потроху, але я йду на це, поки мої гроші не зникнуть. Я буду оновлювати, коли дізнаюся більше.
Update: still no resolution on my proof of residence verification. I got on my bank account and saw a pending charge for three dollars, where this casino is trying to withdraw three dollars out of my account??? So they are making it hard for me to get my money but they’re taking money out of my account?? However I did discover, that trying to withdraw smaller amounts did not ask me for my verification, so I withdrew less amounts at a time, and they have already been approved. This is not how I wanted to receive my money, a little at a time, but I’m going for it before my money disappears. I will update as I find out more.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.