3 р. тому
Тут ви можете обговорити ACE Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Величезний червоний прапор від мене! Буквально неможливо зв’язатися зі службою підтримки клієнтів, якщо вона взагалі існує. Немає живого чату, а електронна адреса їхньої підтримки навіть недійсна. Я пробував з кількох різних серверів, і жоден із них не може знайти адресу support@acecasino.io. Крім того, у них немає відповідальних налаштувань азартних ігор, які користувач може змінити самостійно. Ви повинні пройти через їх службу підтримки клієнтів, що... так, неможливо.
Просто не грайте тут.
Huge red flag from me! It is literally impossible to contact their customer support, if one even exists at all. There is no live chat and the email address for their support is not even valid. I have tried from several different servers and the address support@acecasino.io can not be found by any of them. Also, they have no responsible gambling settings for the user to change themselves. You have to go through their customer support fir that which is.... yeah, impossible.
Simply do not play here.
Привіт. Причина, чому ви спробували зв’язатися зі службою підтримки клієнтів, полягала в тому, що ви хотіли встановити будь-які обмеження або через проблеми з іграми? Якщо так, то їм справді потрібно попрацювати над цим...
Hello, the reason why you tried contact their customer support was that you wanted to set up any limits or because of gaming issues, please? If yes, they really need to work on it...
Конкретна причина в моєму випадку полягала в тому, що я хотів встановити обмеження, але проблема тут не в цьому. Велика проблема полягає в тому, що ви взагалі не можете зв’язатися зі службою підтримки, незалежно від проблеми.
The specific reason in my case was because I wanted to set up limits but that's not the issue here. The big problem is that you can't contact support at all, no matter the issue.
Я бачу, просто хотів бути впевненим. Що ж, у нас є така сама інформація на головній панелі цього казино, тож, схоже, вони не звертають особливої уваги на будь-які покращення. Мені трохи цікаво, ти завжди використовуєш ліміти під час гри?
I see, just wanted to be sure. Well, we have the same information in this casino's main panel, so it seems they do not pay much attention to any improvement so far. I'm a bit curious, do you always use limits while playing?
😀 Мені здається, що ти просто розумний гравець!
😀 I think you're just a reasonable player!
Ха-ха, я відразу зрозумів, що ти швед. Як я вже згадував в іншій публікації, шведські гравці здебільшого добре освічені щодо відповідальних азартних ігор, лімітів тощо. Це гарна ідея встановлювати свої обмеження щоразу, коли ви починаєте грати в новому казино 👍
Haha, I immediately knew you're Swedish. As I already mentioned in another post, Swedish players are mostly well educated in terms of responsible gambling, limits etc. It's a good idea to set your limits everytime you start playing in a new casino 👍
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.